Geen ideequote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt ook een Afrikaanse versie van The Burning Man toch?
Lijkt mij wel mooi omdat het zo cheap is.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat trekt me dus echt totaal niet he
Hehequote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi omdat het zo cheap is.
Des te goedkoper en minder moeite erin is gestoken, des te beter het vaak is.
Oost europa ergens ofzo. Servië had je wat maar weet niet hoe dat heet en let it roll in tjegiëquote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat anders? Burning Man? Of bedoel je België met buitenland?
Zoals MMG zijn moeder, aldus Noel.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi omdat het zo cheap is.
Des te goedkoper en minder moeite erin is gestoken, des te beter het vaak is.
Zou mooi zijn als ze me weer in Singapore stationeren. Dat maakt het wat makkelijker, maar men wil me voorlopig liever inzetten in emea. Ik heb in ieder geval momenteel andere prioriteiten ipv even een ticket te boeken naar Thailand. Wel een goeie tijd van het seizoen nu trouwens, niet te warm. laatste keer was in het najaar, heet als de hel.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je toch... ik bedoel, je hebt niet echt banden hier ... gewoon sparen en gaan
ze is haar 5 eu dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoals MMG zijn moeder, aldus Noel.
Ja, idemquote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wilde ook al een grap maken over het burning man festival in afrika, maar was te simpel
je hebt nog tijd tochquote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze me weer in Singapore stationeren. Dat maakt het wat makkelijker, maar men wil me voorlopig liever inzetten in emea. Ik heb in ieder geval momenteel andere prioriteiten ipv even een ticket te boeken naar Thailand. Wel een goeie tijd van het seizoen nu trouwens, niet te warm. laatste keer was in het najaar, heet als de hel.
Dar ze daar nog een echte man verbranden omdat ze allemaal dom zijn en in gekke dingen geloven?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wilde ook al een grap maken over het burning man festival in afrika, maar was te simpel
Ken ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oost europa ergens ofzo. Servië had je wat maar weet niet hoe dat heet en let it roll in tjegië
Doe gewoon zoals je uiterlijk, dat past beter bij je.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt nog tijd tochgewoon plannen, sparen en doen
ja maar ja dan zou ik alleen mogen meedoen in the walking deadquote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe gewoon zoals je uiterlijk, dat past beter bij je.
Oh ik bedoelde gewoon lelijk. Ben niet zo gemeen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ja dan zou ik alleen mogen meedoen in the walking dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |