quote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Rozevla het volgende:
Doe ik godverdomme een pizza in de oven !!!!!![]()
DENK IK WAT RUIK IK GODVERDOMME !!!
HEB IK MET MEN DOMME KUT MONGOLEN DOWNIE KOP HET PLASTIC EROM LATEN ZITTEN !!!!!!!!!!!!!!
BAM !!!!
HELE HUIS !!!
PLASTIC
d;lkjhasldifjweiljrakwsejr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je toch... ik bedoel, je hebt niet echt banden hier ... gewoon sparen en gaanquote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer 'ns naar Thailand willen.
Te gulzig.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Vroeger ook vaak zat met die cakejes. Vrat alles op
Wel echt vet zonde van die pizza, trouwens. Ik zou een traantje laten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, hij is echt een kneus hoor.
TR, emigratieverwensingquote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je toch... ik bedoel, je hebt niet echt banden hier ... gewoon sparen en gaan
Ik moet echt kappen nu. Krijg er zin in, maar duurt nog 2 maanden.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja
meteen beste plek opgezochtweekend shitload aan muntjes. Alleen de tent kostte me geld
zou wel eens naar dik festival in buitenland willenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet echt kappen nu. Krijg er zin in, maar duurt nog 2 maanden.
Ja die Burning Man ofzoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel eens naar dik festival in buitenland willen
Zijn te heet voor FOK! heb ik gehoord.quote:
Ja, zoiets.quote:
Oei dan brand ik daar m'n vingers niet aan.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn te heet voor FOK! heb ik gehoord.
Nog nooit.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof jij die nog nooit gezien hebt.
Sziget?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel eens naar dik festival in buitenland willen
Je hebt ook een Afrikaanse versie van The Burning Man toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ergens in Jordanië heb je in de woestijn ook een vet festival. Lijkt me ook dolletjes
TR, gevangenisverwensingquote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het niet lullig ofzo, maar kom, als je niet vastzit, zit je niet vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |