abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2016 @ 08:07:03 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_161246899
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat zal ze leren dingen te ratificeren zonder steun.
Ons bedoel je?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_161246902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, lezen! Ik zei dat het handelsgedeelte van dit verdrag sowieso doorgaat, omdat hier geen unanieme stemming voor nodig is.
Er wordt al handel gedreven met deze monopolisten die Oekraïne besturen en bezitten. Dus daarom zag ik de ironie toen voor-stemmers de term handelsverdrag introduceerde. Van mij mag iedereen met elkaar handel drijven, maar daar hoeft geen visumrecht aan gekoppeld worden zoals met dit verdrag.
pi_161246907
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat kunnen ze doen, maar dan hoeven ze volgend jaar niet te huilen dat ze worden afgestraft bij de verkiezingen. Gaat iedereen klagen dat de PVV zo groot is geworden enzo, dat soort praktijken.
Je lijkt te denken dat er een onuitputtelijk aantal idioten in Nederland is dat PVV kan stemmen, die zitten nu wel aan hun max. En tot nu toe wordt de VVD enkel beloont door ongeinformeerd Nederland ondanks een aantal flinke misstappen. Want ja, ze zijn niet links en dat is goed. Ofzo. Je hoeft mij niet proberen wijs te maken dat dergelijk zwalkers, van VVD naar SP naar PVV goed geinformeerd zijn. Dat zijn onderbuikstemmers.
pi_161246909
Dit is nog niks. Het grote vuurwerk is pas over een aantal maanden. Ik blijf dat herhalen Brexit zal Brussel op haar grondvesten doen schudden. De tweede economie van Europa en zwaar netto-betaler. Zoveel netto-betalers zijn niet in Europa. Heel de Oostblok, Zuid-Europa en Frankrijk profiteren zwaar van de EU door middel van allerlei subsidies. Ja, geen wonder dat Oekraïne graag wil aanpappen. Kunnen ze miljarden cashen. Dat land is zowat failliet, aan de bedelstaf, en dan hebben we het niet over corruptie en het aantal oligarchen die praktisch de hele Oekraïense economie in handen hebben. En dan als kers op de taart woedt ook nog een burgeroorlog in het land. De EU stort zich in nog meer problemen.
pi_161246910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er wordt al handel gedreven met deze monopolisten die Oekraïne besturen en bezitten. Dus daarom zag ik de ironie toen voor-stemmers de term handelsverdrag introduceerde. Van mij mag iedereen met elkaar handel drijven, maar daar hoeft geen visumrecht aan gekoppeld worden zoals met dit verdrag.
Ben je zelfs na de uitslag nog niet klaar met het verspreiden van leugens :D?
pi_161246916
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ben jij intussen nog niet uitgehuild? _O-
  donderdag 7 april 2016 @ 08:10:01 #257
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_161246920
Ik lees dat nieuws van de reactie van porosjenko en ik ben gelukkig nog dolblij dat ik tegen heb gestemd. Wat een figuur zeg. (kan niet linken want op mobiel, maar staat op nos)
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_161246922
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ons bedoel je?
Nee, ze, de elite natuurlijk.
pi_161246925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb van het tegenkamp toch wel goede argumenten gehoord. Wat je echter ook vindt van het inzicht van het volk, een politicu kan niet een dergelijke uitspraak doen na zo'n referendum. Je mag rustig van mening zijn dat het volk er niets van heeft begrepen maar je zal de uitslag moeten respecteren en indien het volk het niet goed heeft begrepen dan moet je de schuld bij jezelf zoeken als politicus, zij hebben - waarschijlijk bewust en intentioneen - in een half jaar tijd niets gedaan om het maatschappelijk debat op gang te brengen, zij hebben zelfs een disinformatiecampagne gestart met leugenachtige en eenzijdige propaganda. Steek dan als politicus de hand in eigen boezem.
Ik had het over hier op Fok! De laatste paar dagen was dat weinig inhoudelijk met veel verwijten en drogredenen over en weer.
De meeste (dus meer dan de helft) van de posts bevatte weinig goede argumenten. En dat geldt voor beide kampen.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:16:12 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_161246962
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:10 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, ze, de elite natuurlijk.
Dat vind ik nog het meest grappige. Dat mensen denken dat ze de elite op deze manier 'op hun plaats kunnen zetten', en 'weer naar beneden kunnen brengen'. Alsof die geïnteresseerd zijn zich te voegen bij de mensen die tegen ze aanschoppen. Hoe meer het volk zich als opstandige puber gedraagt, hoe meer de elite denkt het is goed met jullie en verder de ivoren toren in loopt. En als een ding duidelijk is op supranationaal niveau, is dat de elite hier geen last van gaat krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_161246973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik had het over hier op Fok! De laatste paar dagen was dat weinig inhoudelijk met veel verwijten en drogredenen over en weer.
De meeste (dus meer dan de helft) van de posts bevatte weinig goede argumenten. En dat geldt voor beide kampen.
Dat is klagen achteraf en vooral nietszeggend. Kom dan met gedegen argumenten waarom je iets niet inhoudelijk goed vond. Haal enkele voorbeelden aan om jouw stelling te ondersteunen. Maar enkel roepen dat iets niet goed is, tja dat kan iedereen.
pi_161246975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:55 schreef Nielsch het volgende:
Het ja-kamp wint natuurlijk gewoon in the end, want het verdrag komt er echt wel. Europese ambtenaren hebben allang een alternatieve versie van het verdrag geschreven dat over een tijdje uit de hoge hoed wordt getoverd. Alle landen zullen dat nieuwe verdrag ratificeren en NL zal wellicht weer een referendum gaan houden als genoeg mensen dat aanvragen. De vraag is of de 30% dan wel gehaald zal worden, waarschijnlijk niet. Ondertussen worden grote delen van het huidige akkoord alsnog geimplementeerd.
Dit inderdaad.
En vooral daarom ben ik niet gaan stemmen.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:25:26 #263
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_161247055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:49 schreef Danny het volgende:

Mensen die niet stemmen tellen namelijk niet mee.
Nee, hun stem telt niet mee, want die is er niet. Dat is iets anders.
Het is daardoor een risico om niet te stemmen, maar dat risico neem je wel bewust. Ik vind een referendum een ongeschikt democratisch middel en dus doe ik er niet aan mee, uit principe. Als (een klein beetje) meer mensen zo verstandog waren geweest, en het opkomstpercentage onder de 30 was uitgekomen, had onze niet-stem wel degelijk een groot verschil gemaakt. Dan waren jullie stemmen ongeldig geworden.
Dat is niet het geval, en alsnog van van harte gefeliciteerd met de uitslag, maar toch.
Een referendum in deze vorm (met een minimaal opkomstpercentage) is een keuze uit drie, niet twee opties.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:25:43 #264
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161247057
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik stem gewoon weer VVD, ongeacht wat ze doen.
tja je kunt jezelf inderdaad ook nog belachelijker maken
pi_161247059
De EU wint. Tsssk, zowat heel Oost-Europa steekt een dikke middelvinger op als de besluiten van Eurocraten ze niet zint. De streng-conservatieve Poolse regering gaat ondertussen totaal haar eigen gang ondanks kritiek van de EU. Groot-Brittannië gaat in juni een bindend referendum houden over EU-uittreding. Het ''Europese rijk'' zal stukje voor stukje afbreken tot niks meer dan een ruïne over is. Het is ons compleet door de strot geduwd. Vele generaties hebben gevochten voor soevereiniteit / huidige grenzen en dan denken dat Europese volkeren die even binnen 1 / 2 generaties aan wat grijze mannetjes in maatpak gaan weggeven die tot hun 30ste de collegebanken hebben bevuild.
pi_161247076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:25 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De EU wint. Tsssk, zowat heel Oost-Europa steekt een dikke middelvinger op de besluiten van Eurocraten in ze niet zint. De streng-conservatieve Poolse regering gaat ondertussen totaal haar eigen gang ondanks kritiek van de EU. Groot-Brittannië gaat in juni een bindend referendum houden over EU-uittreding. Het ''Europese rijk'' zal stukje voor stukje afbreken tot niks meer dan een ruïne over is.
En dat is een hele goede zaak *O*
pi_161247079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:25 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De EU wint. Tsssk, zowat heel Oost-Europa steekt een dikke middelvinger op de besluiten van Eurocraten in ze niet zint. De streng-conservatieve Poolse regering gaat ondertussen totaal haar eigen gang ondanks kritiek van de EU. Groot-Brittannië gaat in juni een bindend referendum houden over EU-uittreding. Het ''Europese rijk'' zal stukje voor stukje afbreken tot niks meer dan een ruïne over is.
EU staat dan voor: Europese Untergang? :P
pi_161247081
Vreemd..GeenStijl heeft nog steeds geen update sinds het sluiten van de stembureaus. Jammer, ze doen soms mooie dingen maar de afwerking is zo knullig.
pi_161247084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:04 schreef juliusceasar het volgende:
NEE is NEE Rutte. Zo niet dan wordt de VVD afgestraft in maart 2017!!!
Haha, alsof die correlatie er is. In jouw natte dromen misschien, maar in de realiteit de echt niet he.
pi_161247092
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is daardoor een risico om niet te stemmen, maar dat risico neem je wel bewust. Ik vind een referendum een ongeschikt democratisch middel en dus doe ik er niet aan mee, uit principe. Als (een klein beetje) meer mensen zo verstandog waren geweest, en het opkomstpercentage onder de 30 was uitgekomen, had onze niet-stem wel degelijk een groot verschil gemaakt. Dan waren jullie stemmen ongeldig geworden.
Dat is niet het geval, en alsnog van van harte gefeliciteerd met de uitslag, maar toch.
Een referendum in deze vorm (met een minimaal opkomstpercentage) is een keuze uit drie, niet twee opties.
Inderdaad.Daarom ben ik het wel eens met de conclusie van Pechtold dat die 30% eruit moet. Dan heb je iig geen onduidelijkheid meer of er nu veel "ja"-stemmers zijn weggebleven omdat ze hopen op die manier hun zin te krijgen.
pi_161247094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Vreemd..GeenStijl heeft nog steeds geen update sinds het sluiten van de stembureaus. Jammer, ze doen soms mooie dingen maar de afwerking is zo knullig.
Zijn nog steeds aan het feestvieren zeker :)
pi_161247097
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nogal ongepast om binnen 24 uur na de uitslag al beginnen met trollen. De post die je citeert bevat geen enkele leugen.
pi_161247110
Wel verbazingwekkend hoeveel pro-Poetin mensen er in heel Nederland zijn en hoe weinig er gewoon voor handel zijn.
pi_161247111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Inderdaad.Daarom ben ik het wel eens met de conclusie van Pechtold dat die 30% eruit moet. Dan heb je iig geen onduidelijkheid meer of er nu veel "ja"-stemmers zijn weggebleven omdat ze hopen op die manier hun zin te krijgen.
Als die 30% er uit gaat komen we waarschijnlijk ver boven die 30% voortaan. De PvdaA zal er wel voor gaan liggen, want die hebben in eerste instantie een thuisblijf-campagne gevoerd. Daarnaast heeft de PvdA hier lokaal een referendum weten te "winnen" met behulp van een opkomstdrempel terwijl de overgrote meerderheid tegen stemde :')
  donderdag 7 april 2016 @ 08:33:11 #275
440653 BarryOSeven
pi_161247117
Goedemorgen, lekker gejankt vannacht stelletje azijnzeikers? Prachtig en nog bedankt voor die dubbele achterwaardse faal van gister. Een hele dikke NEE dus.

Huilen
pi_161247126
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:33 schreef BarryOSeven het volgende:
Goedemorgen, lekker gejankt vannacht stelletje azijnzeikers? Prachtig en nog bedankt voor die dubbele achterwaardse faal van gister. Een hele dikke NEE dus.

Huilen
Van wat ik zo teruglees was het hier vooral een circlejerk van nee-stemmers.

Maar ook jij een goedemorgen gewenst :)
  donderdag 7 april 2016 @ 08:34:34 #277
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_161247128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:32 schreef bianconeri het volgende:
Wel verbazingwekkend hoeveel pro-Poetin mensen er in heel Nederland zijn en hoe weinig er gewoon voor handel zijn.
Het verdrag gaat niet alleen over handel maar ook over bijvoorbeeld militaire samen werking. En handel is er trouwens nauwelijks met de Oekraïne.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator donderdag 7 april 2016 @ 08:36:49 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_161247147
quote:
Heel veel mensen zijn die slappe Westerse politici zat en vinden een stukje herkenning in Poetin.

Geen nonsens. Daad bij het woord.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 7 april 2016 @ 08:37:04 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161247148
quote:

Aansluit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161247197
quote:

[..]

Je kan ook gewoon stemmen uit principe. Die 3e optie heb je er zelf bij verzonnen, wat natuurlijk niet zo verstandig is.

Als iemand je vraagt wat je wilt eten en je maakt geen keuze, moet je niet gaan janken dat je vervolgens iets krijgt wat je niet wilt.

Ik stem niet uit principe.. Wat een giller.
pi_161247204
De tre
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:42 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon stemmen uit principe. Die 3e optie heb je er zelf bij verzonnen, wat natuurlijk niet zo verstandig is.

Als iemand je vraagt wat je wilt eten en je maakt geen keuze, moet je niet gaan janken dat je vervolgens iets krijgt wat je niet wilt.

Niet alleen ringo, maar ook het grootste deel van het JA-kamp. Maar dat is hun faal, dat maakt de NEE niet minder ongeldig.
pi_161247205
quote:
De arrogantie. Als we vandaag het referendum overdoen, stemt 80% tegen.

Laatste alinea:
quote:
In het pro-Russische oosten van Oekraïne is nog niet gereageerd op de referendumuitslag. "Daar zal men heel tevreden zijn", veronderstelt Dennekamp, omdat de politieke leiders in dat deel van het land vooral de banden met Rusland willen aanhalen.
Juist daarom heb ik tegengestemd. Vóór Oekraïne.
Oekraïne moet een zuiver handelsverdrag met zowel de EU als Rusland aangaan, zodat alle groepen in dat land verdeelde bediend worden.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:43:47 #284
440653 BarryOSeven
pi_161247208
Vier dus, bewust blanco kan ook nog. Die opties zijn ook niet nieuw of zo, jankerij accepteer geoon dat de eu er over 10 jaar niet meer is
  donderdag 7 april 2016 @ 08:44:16 #285
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161247213
quote:
Ik ben anti-Poetin en heb toch tegen gestempt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161247216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De tre

[..]

Niet alleen ringo, maar ook het grootste deel van het JA-kamp. Maar dat is hun faal, dat maakt de NEE niet minder ongeldig.
NEE stemmers domme drammers noemen en dan zelf je eigen stemrecht ontnemen. Uit principe. Mensen, je moet er wel van houden. O+
  donderdag 7 april 2016 @ 08:46:08 #287
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161247228
quote:
Dit is natuurlijk gewoon waar.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 7 april 2016 @ 08:46:12 #288
440653 BarryOSeven
pi_161247230
quote:
laten we dan nu maar luisteren naar wat een corrupte leider uit een ander land zegt als het hier niet lukt! Lukt niet
pi_161247231
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:42 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ach, het zijn slechte verliezers. Wie niet stemt veronachtzaamd zijn eigen democratische recht. Dan moet je achteraf ook niet gaan janken als je niet gestemd hebt. Het volk sprak, het volk heeft in volle meerderheid NEE! gestemd. Vooruit nog een keer: ;)

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 7 april 2016 @ 08:46:31 #290
16715 Mylene
*schatje*
pi_161247234
quote:
Is dat nou die corrupte gast die wordt genoemd in de Panama Papers?
pi_161247235
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
TEGEN

(automatisch hoofdletter gebruik door Danny als je NEE of TEGEN hier typt werkt nog steeds)
Denk dat ie nog niet wakker is en het uitgezet heeft :D
  donderdag 7 april 2016 @ 08:48:10 #292
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161247243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De arrogantie. Als we vandaag het referendum overdoen, stemt 80% tegen.

Laatste alinea:

[..]

Juist daarom heb ik tegengestemd. Vóór Oekraïne.
Oekraïne moet een zuiver handelsverdrag met zowel de EU als Rusland aangaan, zodat alle groepen in dat land verdeelde bediend worden.
Rusland heeft anders met de chantage voor het uitbreken van de Maidan-revolutie duidelijk gemaakt dat 't het één of het ander is en niet allebei.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_161247244
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

Is dat nou die corrupte gast die wordt genoemd in de Panama Papers?
Yup. Die corrupte gast waar PvdA/VVD/D66/GL dolgraag een integratieverdrag mee wilden sluiten.
pi_161247245
Godzijdank dat welvarende landen als Noorwegen, Zwitserland en IJsland ver van dit gedrocht zijn gebleven. Over twee maanden voegen we daar de UK aan toe.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:48:31 #295
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161247247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:46 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk gewoon waar.
Voor wie zit onze regering er? Voor de EU, de Oekraine, of voor Nederland.
Als de politiek slim is luistert die gewoon eens een keer naar wat er allemaal in Nederland speelt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161247250
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Rusland heeft anders met de chantage voor het uitbreken van de Maidan-revolutie duidelijk gemaakt dat 't het één of het ander is en niet allebei.
Rusland heeft nooit verboden om te handelen met de EU. Rusland doelde op integratie, dat is wat anders. Het is juist de EU die chanteert.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:48:58 #297
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_161247253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:48 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Godzijdank dat Noorwegen, Zwitserland en IJsland ver van dit gedrocht zijn gebleven. Over twee maanden voegen we daar de UK aan toe.
En dat is een bindend referendum.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_161247258
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

En dat is een bindend referendum.
Jazeker!
  donderdag 7 april 2016 @ 08:49:54 #299
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161247260
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Voor wie zit onze regering er? Voor de EU, de Oekraine, of voor Nederland.
Als de politiek slim is luistert die gewoon eens een keer naar wat er allemaal in Nederland speelt.
Uiteraard voor Nederland, maar wat Poro hier zegt is gewoon waar. In de praktijk veranderd er niks als maar 1 van de 28 landen tegen is.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:50:43 #300
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161247266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Rusland heeft nooit verboden om te handelen met de EU. Rusland doelde op integratie, dat is wat anders. Het is juist de EU die chanteert.
Rusland heeft duidelijk gemaakt dat ook bij een handelsverdrag de korting op het Russisch gas zou komen te vervallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')