Ik ben een beetje blijquote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertel Scrummiewat is jouw mening hierover
Hij zou enorm in mijn achting stijgen als ie dat deedquote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat zou politieke zelfmoord zijn. Dan weten veel mensen hoe ze denken hoe de VVD denkt over de mening van het volk.
Zelf benoemd intellectueel.quote:
Tussen het Grondwetreferendum en Lissabon zat nog een verkiezing waar Nederland massaal op CDA en PvdA gestemd heeft. Ik wil Lissabon niet goedpraten, maar misschien moeten kiezers ook eens consequent zijn in hun partijpolitieke keuzes.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
De NEE door het volk was op 1 juni 2005
Lissabon JA door 2e kamer op 5 juni 2008
Eerste 2e kamerverkiezing na dat verdrag van Lissabon was 9 juni 2010
Ok.. Zat wel beduidend meer tijd in dan nu. Tis nu al binnen een jaar. Misschien vergeten mensen dan wat minder snel.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
De NEE door het volk was op 1 juni 2005
Lissabon JA door 2e kamer op 5 juni 2008
Eerste 2e kamerverkiezing na dat verdrag van Lissabon was 9 juni 2010
Oprichter van het forum voor democratie en een van de initiatiefnemers van het referendumquote:
Ik dacht al dat het aan mij lag, het wordt dus netjes naar boven afgerondquote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
29,86 afronden naar 29,90 is naar beneden?
Is jouw wiskundeleraar nog actief? Zo ja, kunnen we die dan even op staande voet ontslaan?
Urk wordt ons nieuwe baken. Urk!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Stabiel? Europa wordt overlopen door een invasie van moslims, verkrachtingen en aanslagen dankzij de EU.
Ben jij een kloon van die ene user die dacht dat ik en duke/99999 dezelfde zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef invalidusername het volgende:
Fijn dat je mijn posts zo nauwgezet opvolgt, Duke![]()
Ah oke. Thanks.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oprichter van het forum voor democratie en een van de initiatiefnemers van het referendum
Dacht dat hij met idee was gekomen voor dit. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zag ik ja. Maar wat doet ie? Betekent ie wat?
Jezus, een marginaaltje heeft ook weer een mening hoorquote:
Mwoa. Even de definitieve uitslag van Amsterdam zien.quote:
Ik heb van het tegenkamp toch wel goede argumenten gehoord. Wat je echter ook vindt van het inzicht van het volk, een politicu kan niet een dergelijke uitspraak doen na zo'n referendum. Je mag rustig van mening zijn dat het volk er niets van heeft begrepen maar je zal de uitslag moeten respecteren en indien het volk het niet goed heeft begrepen dan moet je de schuld bij jezelf zoeken als politicus, zij hebben - waarschijlijk bewust en intentioneen - in een half jaar tijd niets gedaan om het maatschappelijk debat op gang te brengen, zij hebben zelfs een disinformatiecampagne gestart met leugenachtige en eenzijdige propaganda. Steek dan als politicus de hand in eigen boezem.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met de argumenten die beide kanten hebben gebruikt hier op het forum, kan ik die conclusie niet trekken. Want de meeste argumenten sloegen nergens op.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Geralt het volgende:
Niet zonder meer door kan gaan.
ZAK IN DE STRONT VUIGE HOMO!!!!![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |