Jawel hoor op Politiek24quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
Het is toch eigenlijk kansloos dat er nergens iets op tv is te zien...
Donderstraal toch op joh. De nationale democratie overstijgt de Europese democratie met een factor 100.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef beantherio het volgende:
Een interessant commentaar van Der Zeit van eerder vandaag: Referenda: A festival of political folly
Ondertitel:
[..]
En zo is het. Dit soort referendums hebben niets met democratie te maken. Zolang niet alle EU-burgers over EU-regels kunnen stemmen is het resultaat van zo'n referendum een dictaat van een minderheid aan een meerderheid.
Mij nog meer. Eerst voor de eerste 10.000 handtekeningen, toen voor de 300.000 en toen om te mogen stemmen. Maar dat is democratie me meer dan waardquote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen.
Het heeft mij twee postzegels gekost
Ben benieuwd naar het foutpercentage. Was 3%quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken hoeveel het nog veranderd.
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je niet stemt dan heb je ook geen recht om te klagen over de uitslag
Stel je voor dat de opkomst 32% was en het Voor-kamp had 51% van de stemmen. Dan werd dit meteen aangegrepen om Oekraïne maar meteen lid van de EU te maken en Kazachstan erbij.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef Idisrom het volgende:
De Ja-stemmers doen ten onrechte zuur over dat er maar 32% opkomst is.
32% opkomst x 64% tegenstemmers is 20½% tegenstem.
Echter, dit houdt dat zelfs een opkomst van 40% en de rest zou dan ja-stemmen (wat heel theoretisch is), per saldo de nee-stemmers nog in de meerderheid blijven.
Pics Benny Pics!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef iBenny het volgende:
Wilders doet ook aan Hyvesplaatjes op Twitter #partyhard
AS GE UIT SCHIJNDEL KOMT.....quote:Op woensdag 6 april 2016 21:47 schreef Collide het volgende:
Schijndel
Voor: 32,6%
Tegen: 66,8%
Opkomst: 26,9%
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mij nog meer. Eerst voor de eerste 10.000 handtekeningen, toen voor de 300.000 en toen om te mogen stemmen. Maar dat is democratie me meer dan waard
Bij dit referendum ben ik het nog deels met je eens. Bij een Brezit niet. Als GB uit de EU wil, dan moeten ze dat zelf weten.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef beantherio het volgende:
Een interessant commentaar van Der Zeit van eerder vandaag: Referenda: A festival of political folly
Ondertitel:
[..]
En zo is het. Dit soort referendums hebben niets met democratie te maken. Zolang niet alle EU-burgers over EU-regels kunnen stemmen is het resultaat van zo'n referendum een dictaat van een minderheid aan een meerderheid.
twitter:RPlasterk twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:23:59De wet. Bij opkomst onder 30% geldt artikel 10 (samen met art 3) automatisch KB, boven 30% heroverweging, art 11. https://t.co/IITXQppBiM reageer retweet
In Oekraïne wonen ongeveer net zoveel Russen dan Nederlanders in Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik kan niet zeggen of drie kwart van de uitspraken hier nu sarcastisch / satirisch is bedoeld of dat men hier serieus het liefste een einde aan de EU ziet
Gewoon niet openen, heeft toch geen zinquote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is vol voor je hem geopend hebt.
Gohquote:
Avond, waarde gutmensch.quote:
Waarom zou je klagen over een uitslag van een verkiezing waar je bewust niet aan mee hebt gedaan? Als ik niet ga stemmen, dan ga ik me ook niet druk maken om de uitslag.quote:
koekoekquote:Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef Collide het volgende:
De Marne
Voor: 44,9%
Tegen: 54,3%![]()
*O*
Opkomst 114,9%
![]()
*O*
Wachten tot er op de kaart een update komt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef Fylax het volgende:
Jullie linken hele tijd de NOS-site, maar daar kan ik geen aparte updates zien die jullie plaatsen? Alleen algemeen overzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |