Ik wel. Nederland maakt zichzelf belachelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb Ja gestemd maar heb geen moeite met de uitslag.
Veel scheldwoorden vermoed ik. Anoniem hè.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk experiment om toe te voegen. Wel een ramp om te verwerken natuurlijk. Maar ik ben best benieuwd wat mensen daar in zouden zetten.
"KUT DEN HAAG!quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel scheldwoorden vermoed ik. Anoniem hè.
Niet echt. Er zijn vooral heel veel gemeenten waar meerdere partijen ongeveer even groot zijn. En in Groningen en Friesland is de PvdA vergeleken met de rest van Nederland nog steeds vrij groot. Maar er zijn geen gemeenten meer waar de PvdA gegarandeerd wint. Maar dat geldt voor de meeste partijen, het stemgedrag trekt in elke gemeente volgens mij ook steeds meer naar het landelijke gemiddelde toe.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha. Zijn er dan nog wel echte PvdA bolwerken?
de motivatie om nee te stemmen kan heel erg afwijken van elkaar en ik kan mij goed voorstellen dat er Nederlanders zijn die denken aan MH17 als ze denken aan de Oekraïne die in oorlog is met Oost Oekraïne, pro Rusland dus.quote:
Ja zoiets zal het zijn. Dus wat er ook mee gebeurd, ze zullen wel weer teleurgesteld zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vinden dat waarschijnlijk alleen maar mooi omdat ze willen dat we uit die verrekte EU stappen.
Iemand die het niet met je eens is, is niet gelijk dom.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wel. Nederland maakt zichzelf belachelijk.
Wat een dom volk, die Nederlanders.
Als je een beeld wil krijgen van de potentiële reacties dan kun je op GS en FB volgens mij voldoende inspiratie opdoen. En ook nog wel dichter bij huis, maar daar mag ik niks over zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk experiment om toe te voegen. Wel een ramp om te verwerken natuurlijk. Maar ik ben best benieuwd wat mensen daar in zouden zetten.
Dat kan het Meertens Instituut dan verder analyseren. Kunnen we kaartjes maken met waar scheldwoord X vaker voor komt enzo.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel scheldwoorden vermoed ik. Anoniem hè.
Ongetwijfeld zal men vinden dat er onvoldoende wordt geluisterd naar de stem van het volk.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het zijn. Dus wat er ook mee gebeurd, ze zullen wel weer teleurgesteld zijn
Als dat uiteindelijk weer zo'n briljante serie boeken als 'Het Bureau' oplevert, mag men direct beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat kan het Meertens Instituut dan verder analyseren. Kunnen we kaartjes maken met waar scheldwoord X vaker voor komt enzo.
Ik heb de reactiekaartjes na een informatieavond over een AZC gezien. Heb wel een beeld van de hoogstaande reacties die je mag verwachten.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je een beeld wil krijgen van de potentiële reacties dan kun je op GS en FB volgens mij voldoende inspiratie opdoen. En ook nog wel dichter bij huis, maar daar mag ik niks over zeggen.
Maar ik acht de kans vrij klein dat voorstemmers uitgebreid gaan uitleggen waarom ze dat doen. Uitleggen waarom je tegen bent is sowieso makkelijker.
Het leuke is nog dat Gutmensch niet heeft gestemd, maar nu de uitslag er is hij daar de grootste moeite mee heeftquote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iemand die het niet met je eens is, is niet gelijk dom.
Je lijkt wel net zo dogmatisch als ik in mijn lolbertarische periode.
Ketchup... Je zet jezelf best vaak voor lul.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het leuke is nog dat Gutmensch niet heeft gestemd, maar nu de uitslag er is hij daar de grootste moeite mee heeft.
quote:
Wat wil je.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ketchup... Je zet jezelf best vaak voor lul.
[..]
Dat vind ik wel verrassend eigenlijk, die hebben dan erg veel terrein verloren.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef freako het volgende:
[..]
Niet echt. Er zijn vooral heel veel gemeenten waar meerdere partijen ongeveer even groot zijn. En in Groningen en Friesland is de PvdA vergeleken met de rest van Nederland nog steeds vrij groot. Maar er zijn geen gemeenten meer waar de PvdA gegarandeerd wint. Maar dat geldt voor de meeste partijen, het stemgedrag trekt in elke gemeente volgens mij ook steeds meer naar het landelijke gemiddelde toe.
Och, ik check FOK niet elke minuut en Gutmensch heeft de hele avond lopen scanderen dat hij niet ging stemmen behalve als het opkomstpercentage duidelijk boven de 30% zat. Wat zet ik me weer voor lul zeg.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ketchup... Je zet jezelf best vaak voor lul.
[..]
Ja, nogal.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Och, ik check FOK niet elke minuut en Gutmensch heeft de hele avond lopen scanderen dat hij niet ging stemmen behalve als het opkomstpercentage duidelijk boven de 30% zat. Wat zet ik me weer voor lul zeg.
Als je het hem eerst vraagt en dan voor je antwoord hebt gaat roepen dat hij niet gestemd heeft... Ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Och, ik check FOK niet elke minuut en Gutmensch heeft de hele avond lopen scanderen dat hij niet ging stemmen behalve als het opkomstpercentage duidelijk boven de 30% zat. Wat zet ik me weer voor lul zeg.
Nee, niet echt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Neemt trouwens nog niet weg dat Gutmensch een slechte verliezer is.quote:
Ik heb het hem gevraagd, maar hij gaf geen antwoordquote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het hem eerst vraagt en dan voor je antwoord hebt gaat roepen dat hij niet gestemd heeft... Ja.
Correct.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat zet ik me weer voor lul zeg.
Clear story.quote:
Ja, die beroerde peilingen komen ergens vandaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vind ik wel verrassend eigenlijk, die hebben dan erg veel terrein verloren.
Het associatieverdrag niet goedkeuren uiteraard.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En nu? Wat moet de regering met deze uitslag? Wat moet er concreet anders?
Klopt, daardoor schiet alles op en neer.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:18 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, die beroerde peilingen komen ergens vandaan.
De bolwerken van weleer zijn er gewoon niet meer. Alle partijen zijn hun vaste achterban kwijt. Die zijn zo onderhand allemaal dood. Daarom ook die flinke verschuivingen bij elke verkiezing.
Nu je het zegt.. Is dat wellicht een van de redenen waarom het politiek debat verhard is de laatste jaren?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:18 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, die beroerde peilingen komen ergens vandaan.
De bolwerken van weleer zijn er gewoon niet meer. Alle partijen zijn hun vaste achterban kwijt. Die zijn zo onderhand allemaal dood. Daarom ook die flinke verschuivingen bij elke verkiezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |