Ja precies, dat bedoel ik. Ik denk bijvoorbeeld dat er in het UMCG heel veel jonge dokters hebben gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die D66-ers zijn vooral import denk ik met al die studenten.
Ze zullen er wel degelijk van willen weten nu. Het zal niet alles bepalend zijn maar het zorgt wel voor wat leedvermaak of chagrijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
Zouden ze in Kiev, Brussel en Moskou ons referendumpje echt zo belangrijk vinden als de NOS doet lijken?
Je mag ze al bij hun voornaam noemen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Wel mooi wat Dennis van de SP zei: we willen een nieuw socialer verdrag.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Misschien denkt Kiev wel na waarom ze MH17 uit de lucht hebben geschoten, Oekraïne, Rusland of de rebellen. Nu krijgen ze de rekening teruggestuurd.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
Zouden ze in Kiev, Brussel en Moskou ons referendumpje echt zo belangrijk vinden als de NOS doet lijken?
Nee, D66 is er inmiddels voorbij. De SP ook bij de laatste raadsverkiezingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Groningen (stad) houdt volgens mij ook nog dapper stand als gemeente waarbij de PvdA de grootste is.
Meer werkvergunningen voor Oekraïners dus?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.
Scherp.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef freako het volgende:
[..]
Meer werkvergunningen voor Oekraïners dus?
Aha. Zijn er dan nog wel echte PvdA bolwerken?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, D66 is er inmiddels voorbij. De SP ook bij de laatste raadsverkiezingen.
Beweer je nu dat Kiev dat vliegtuig heeft neergeschoten?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien denkt Kiev wel na waarom ze MH17 uit de lucht hebben geschoten, Oekraïne, Rusland of de rebellen. Nu krijgen ze de rekening teruggestuurd.
Wel schrale opkomst.quote:
Nou ja, de reden waarom mensen tegengestemd hebben is niet duidelijk. Ik miste in elk geval het commentaarveld op het stembiljet. Het lijkt me dat men vindt dat Oekraïne het vel over de neus wordt gehaald door de EU. Dus: meer werkvergunningen en meer geld naar Oekraïne, en dat Eurocratische geneuzel over voedselveiligheid en corruptiebestrijding hoort niet thuis in een handelsverdrag, dus dat kan er uit.quote:
Het vliegtuig is boven Oekraïne neergehaald en daarmee wel degelijk verantwoordelijk. Of het dan om een Rus of een Oekraïense gaat maakt mij geen bal uit. Die twee hadden ruzie met elkaar en wij moesten bloeden.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Kiev dat vliegtuig heeft neergeschoten?
quote:Als ik zo goed als niks betaal behoef ik dan te zeuren, of zorg ik er dan zelf voor!
Maar niet voor iets betalen en als het ooit eens op uitbetalen aankomt de keutel terug trekken.
Boeiende theorie wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het vliegtuig is boven Oekraïne neergehaald en daarmee wel degelijk verantwoordelijk. Of het dan om een Rus of een Oekraïense gaat maakt mij geen bal uit. Die twee hadden ruzie met elkaar en wij moesten bloeden.
Dat vind ik wel heel jammer inderdaad. Ze weten de Nee-stem niet goed te interpreteren.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef freako het volgende:
[..]
Nou ja, de reden waarom mensen tegengestemd hebben is niet duidelijk. Ik miste in elk geval het commentaarveld op het stembiljet. Het lijkt me dat men vindt dat Oekraïne het vel over de neus wordt gehaald door de EU. Dus: meer werkvergunningen en meer geld naar Oekraïne, en dat Eurocratische geneuzel over voedselveiligheid en corruptiebestrijding hoort niet thuis in een handelsverdrag, dus dat kan er uit.
Die vinden dat waarschijnlijk alleen maar mooi omdat ze willen dat we uit die verrekte EU stappen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef 99.999 het volgende:
Deze man heeft wel een punt. Dit maakt het voor Nederland diplomatiek niet bepaald makkelijker allemaal. Maar goed, geloof niet dat er veel Nee-stemmers zijn echt hebben nagedacht over de consequenties van een eventueel Nee.
Lijkt mij wel een leuk experiment om toe te voegen. Wel een ramp om te verwerken natuurlijk. Maar ik ben best benieuwd wat mensen daar in zouden zetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef freako het volgende:
[..]
Nou ja, de reden waarom mensen tegengestemd hebben is niet duidelijk. Ik miste in elk geval het commentaarveld op het stembiljet. [..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |