Plussen zijn zeldzaam maar het zijn er wel meer:quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Groningen 53.1% voorAls eerste/enige in de plus tot nu toe (schakel net in).
Ah, handig plaatje.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plussen zijn zeldzaam maar het zijn er wel meer:
http://www.volkskrant.nl/(...)29-procent~a4277131/
Whut, U woont in Zwolle?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:32 schreef Tchock het volgende:
Mijn thuisstad Zwolle 48,9% voor en 50% tegen.
Prima stad.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Dat sowieso.quote:
Ook een van de hoogste opkomstpercentages in de grote steden. Als het ja-kamp zich meer had laten mobiliseren hadden ze makkelijk kunnen winnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Hoe weet jij dat nou manquote:Op woensdag 6 april 2016 22:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ook een van de hoogste opkomstpercentages in de grote steden. Als het ja-kamp zich meer had laten mobiliseren hadden ze makkelijk kunnen winnen.
Maar helaas voor hen dachten velen bijdehand te kunnen zijn door niet te gaan stemmen. Jammer, maar helaas pindakaas.
Puur kijkend naar de politieke partijen, is de ja-achterban in de meerderheid tot over de nee-achterban.quote:
Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.quote:
Dat is zeker opvallend.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.
Groningen (stad) houdt volgens mij ook nog dapper stand als gemeente waarbij de PvdA de grootste is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nog een beetje tevreden.
We zijn inderdaad wel een echt links bolwerk. Alhoewel ik denk dat D66 hier vandaag ook een grote rol heeft gespeeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Groningen (stad) houdt volgens mij ook nog dapper stand als gemeente waarbij de PvdA de grootste is.
Hoogopgeleid, jong en welvarend. Logisch dat die wat positiever in het leven staan.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Groningen (stad) houdt volgens mij ook nog dapper stand als gemeente waarbij de PvdA de grootste is.
Shockerendquote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die D66-ers zijn vooral import denk ik met al die studenten.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel een echt links bolwerk. Alhoewel ik denk dat D66 hier vandaag ook een grote rol heeft gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |