Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.quote:
Dat is zeker opvallend.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.
Groningen (stad) houdt volgens mij ook nog dapper stand als gemeente waarbij de PvdA de grootste is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nog een beetje tevreden.
We zijn inderdaad wel een echt links bolwerk. Alhoewel ik denk dat D66 hier vandaag ook een grote rol heeft gespeeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Groningen (stad) houdt volgens mij ook nog dapper stand als gemeente waarbij de PvdA de grootste is.
Hoogopgeleid, jong en welvarend. Logisch dat die wat positiever in het leven staan.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Groningen (stad) houdt volgens mij ook nog dapper stand als gemeente waarbij de PvdA de grootste is.
Shockerendquote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die D66-ers zijn vooral import denk ik met al die studenten.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel een echt links bolwerk. Alhoewel ik denk dat D66 hier vandaag ook een grote rol heeft gespeeld.
Ja precies, dat bedoel ik. Ik denk bijvoorbeeld dat er in het UMCG heel veel jonge dokters hebben gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die D66-ers zijn vooral import denk ik met al die studenten.
Ze zullen er wel degelijk van willen weten nu. Het zal niet alles bepalend zijn maar het zorgt wel voor wat leedvermaak of chagrijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
Zouden ze in Kiev, Brussel en Moskou ons referendumpje echt zo belangrijk vinden als de NOS doet lijken?
Je mag ze al bij hun voornaam noemen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Wel mooi wat Dennis van de SP zei: we willen een nieuw socialer verdrag.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Misschien denkt Kiev wel na waarom ze MH17 uit de lucht hebben geschoten, Oekraïne, Rusland of de rebellen. Nu krijgen ze de rekening teruggestuurd.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
Zouden ze in Kiev, Brussel en Moskou ons referendumpje echt zo belangrijk vinden als de NOS doet lijken?
Nee, D66 is er inmiddels voorbij. De SP ook bij de laatste raadsverkiezingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meer werkvergunningen voor Oekraïners dus?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.
Scherp.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef freako het volgende:
[..]
Meer werkvergunningen voor Oekraïners dus?
Aha. Zijn er dan nog wel echte PvdA bolwerken?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, D66 is er inmiddels voorbij. De SP ook bij de laatste raadsverkiezingen.
Beweer je nu dat Kiev dat vliegtuig heeft neergeschoten?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien denkt Kiev wel na waarom ze MH17 uit de lucht hebben geschoten, Oekraïne, Rusland of de rebellen. Nu krijgen ze de rekening teruggestuurd.
Wel schrale opkomst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |