Aardige files in Wallonië. Zodra het ook maar enigszins Frans spreekt staakt het lijkt het wel.quote:
Beetje uitgelokt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terechte penal? Heb de aanleiding niet gezien.
Meer geldverkwisting, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Baudet vindt het referendum een aanmoediging om door te gaan.
Dat krijg je ervan mensen.
Ik vraag mij af of er in die berekening ook vaste kosten toegerekend zijn. Zo ja, dan is dat nogal een vertekening.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
Grof gerekend kost deze parel der democratie dus een tientje per stem.
Wat versta je in dit geval onder vaste kosten?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of er in die berekening ook vaste kosten toegerekend zijn. Zo ja, dan is dat nogal een vertekening.
Sowieso beetje raar calculeren dit. Wanneer er meer mensen zouden stemmen was het alweer go edkoper.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of er in die berekening ook vaste kosten toegerekend zijn. Zo ja, dan is dat nogal een vertekening.
Huur ruimte, afschrijving van die hokjes etc..quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat versta je in dit geval onder vaste kosten?
Natuurlijk niet. De kosten blijven toch hetzelfde man.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sowieso beetje raar calculeren dit. Wanneer er meer mensen zouden stemmen was het alweer go edkoper.
Kosten die niet samenhangen met het aantal referenda dat georganiseerd wordt (binnen een zekere bandbreedte uiteraard).quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat versta je in dit geval onder vaste kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |