Jezus, dat ik dat niet eerder door hadquote:
Toen ik zag dat Groningen om half negen een opkomst had van 29% heb ik toch maar besloten nog even te gaan stemmen.quote:
Ja dat spant erom hè. Ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Groningen om half negen een opkomst had van 29% heb ik toch maar besloten nog even te gaan stemmen.
BOEI!!!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Groningen om half negen een opkomst had van 29% heb ik toch maar besloten nog even te gaan stemmen.
[ afbeelding ]
Wat betekent dit? De opkomst staat toch vast.twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:48:06#Referendum Wordt heel spannende avond als echte uitslagen binnenkomen. Vroeg in de avond zal duidelijk boven 30% beginnen en dan wegzakken reageer retweet
Kleine gemeentes met hoge opkomsten komen als eerste binnenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat betekent dit? De opkomst staat toch vast.twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:48:06#Referendum Wordt heel spannende avond als echte uitslagen binnenkomen. Vroeg in de avond zal duidelijk boven 30% beginnen en dan wegzakken reageer retweet
Kennelijk denkt ie dat eerste de plaatsen met een wat hogere opkomst geteld worden, en dan later die met een lagere? Ik zeg maar wat.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die het allemaal al van te voren weten hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna alleen maar mensen die ja stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:55 schreef Euribob het volgende:
De NOS die allemaal mensen laten zien die ja hebben gestemd.
Iedereen weet dat die mensen niet bestaan.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:53 schreef Kowloon het volgende:
Goed gedaan Gutmensch. Ik ben trots op je.
Economen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die het allemaal al van te voren weten hoe het gaat lopen.
Kom op Rozendaal!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kleine gemeentes met hoge opkomsten komen als eerste binnen
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, vooral die. Heel complex gevoel is dat als ik voor de spiegel sta en mijzelf zelf zie.
Aardige files in Wallonië. Zodra het ook maar enigszins Frans spreekt staakt het lijkt het wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |