En dat inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:57 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Waarde mevrouw, de politiek neemt niks serieus wat ze niet uitkomt.
Het lijkt me sowieso niet zo'n gelukkige man, dus eigenlijk hoeven we hem niet uit te lachen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop straks met z'n allen Jan Roos uit te lachen.
Dat moet zeker. Deze zaak stinkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:10 schreef juliusceasar het volgende:
Ik lees over dichte stembureaus, stembureaus die zeer slecht bereikbaar zijn. Als blijkt dat dit bewuste acties zijn van de overheid dan moet hier een rechtszaak van komen!!!
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:18 schreef invalidusername het volgende:
[..]
nee, dat zei ie nietHoop ik althans.
twitter:HansAckerNY twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:17:12@HermanZaalberg @BartNijman @StadOldenzaal @GeenPeil Schouten;'bij de bakker sta je ook in de rij' https://t.co/5eLFhNQYdw reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik stem tegen het referendum an sich door niet te gaan stemmen.
Spijtig genoeg voor jou wordt dat niet geregistreerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik stem tegen het referendum an sich door niet te gaan stemmen.
Hij komt inderdaad vaak nogal chagrijnig over, de arme drommelquote:Op woensdag 6 april 2016 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso niet zo'n gelukkige man, dus eigenlijk hoeven we hem niet uit te lachen.
Jammer dat die er ook geen verstand van hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
verplichte censuskiesrecht in de vorm van minimaal HBO afgestudeerden of mensen die minstens 35 jaar in loondienst hebben gewerkt!
Fylax hè.quote:
De lage opkomst wordt wel degelijk geregistreerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Spijtig genoeg voor jou wordt dat niet geregistreerd.
Toch niet ook PvdA hè.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:HansAckerNY twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:17:12@HermanZaalberg @BartNijman @StadOldenzaal @GeenPeil Schouten;'bij de bakker sta je ook in de rij' https://t.co/5eLFhNQYdw reageer retweet
Inderdaad, een hele bittere man lijkt het me. In De Slimste Mens was het niet veel beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad vaak nogal chagrijnig over, de arme drommel
Zo hé, er staan toch wel een man of twaalf te wachten. SHOCKING.twitter:HermanZaalberg twitterde op woensdag 06-04-2016 om 18:34:29Rij bij gemeentehuis Oldenzaal nu bijna tot buiten. Niet openen 12 vd 17 stembureau's levert gemeente 12000 euro op. https://t.co/cZ7BzYrZLw reageer retweet
Ha, dat zal die nare Jan Roos leren! Daar gaat dit referendum namelijk over...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Verslaggever eenvandaagtwitter:HermanZaalberg twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:08:16Het lijkt erop dat @StadOldenzaal opkomst onderschat heeft gezien wachttijd nu van 40 min. Eerdere rechtszaak hierover verloor @GeenPeil reageer retweet
Dat zeker. De indirecte democratie is achterhaald. Er moet veel meer directe democratie komen. Elke 3 maanden een aantal referanda, zoals in Zwitserland.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:20 schreef Confetti het volgende:
De discussie over dit onderwerp was wel een verademing om te zien. Het bewijs dat Nederland klaar is voor meer directe democratie in plaats van alleen aristocraten benoemen voor 4 jaar.
Dat bewijst idd de lage opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:20 schreef Confetti het volgende:
De discussie over dit onderwerp was wel een verademing om te zien. Het bewijs dat Nederland klaar is voor meer directe democratie in plaats van alleen aristocraten benoemen voor 4 jaar.
Heftig man, wachten.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:21 schreef Zelva het volgende:
Zo hé, er staan toch wel een man of twaalf te wachten. SHOCKING.twitter:HermanZaalberg twitterde op woensdag 06-04-2016 om 18:34:29Rij bij gemeentehuis Oldenzaal nu bijna tot buiten. Niet openen 12 vd 17 stembureau's levert gemeente 12000 euro op. https://t.co/cZ7BzYrZLw reageer retweet
Geenstijl vindt dat democratie zich alleen beperkt tot ons land. De rest van de EU en Oekraïne zelf kan verrotten: wij beslissen het wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mag de gewone Oekraïner dat niet zelf bepalen?
Op hemelsbreed nog geen 250 KM van de grens van Oekraïnequote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat stem jij eigenlijk? Jij woont in oost Europa toch?
In zekere zin wel, want als de opkomst lager is dan 30% is, krijgt degene die tegen een referendum is, wel zijn zin, namelijk dat er geen rekening met het referendum wordt gehouden.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Spijtig genoeg voor jou wordt dat niet geregistreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |