Komt wel goed.quote:In steeds meer gemeenten is de grens van 30% al gehaald. Hieronder een overzicht van de bevestigde gemeenten:
Zeewolde 30,09%
Amersfoort 36,1%
Castricum 30,17%
Blaricum 32,37%
Westvoorne 33,50%
Noordwijkerhout 32,25%
Vlieland 43%
Landsmeer 30,72% (18.00 uur)
Schiermonnikoog 33% (16.30 uur)
Ik zou liever hebben dat iedere stemgerechtigde de vraag krijgt of hij wil gaan stemmen voordat er gestemd word. Alleen de mensen die dat willen, tellen dan mee bij de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je in Belgie gaan wonen, niet eens zo ver van huis.
Maar jij hebt dus liever dat mensen gaan stemmen zonder te weten waarover, dan dat ze de waarde van hun eigen mening niet overschatten en de beslissing overlaten aan mensen die meer kennis van zaken hebben?
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef richolio het volgende:
Net bij de NOS een item over dat mensen bewust thuis blijven.
Heb ik ook gedaan
laten we bij 10% beginnenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus 70% van Nederland moet weg?
Ik zeg ook niet dat het verboden zou moeten worden. Maar ik snap ze niet. Als je tegen álle referenda bent, snap ik het weer wel, trouwens.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Iedereen maakt zijn eigen afwegingen. Misschien moet je dat maar accepteren.
Nee, niet over de waarde van referenda, maar over democratie in het algemeen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zwarte Piet was maar een voorbeeld natuurlijk, maar we verschillen duidelijk van mening over de waarde van referenda. Dat kan.
Ja want jij kent ze allemaal persoonlijk, en bent het nagegaan etc.. .bla bla blaquote:Op woensdag 6 april 2016 20:08 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer begrijp van het verdrag dan enige volksvertegenwoordiger, dus wie moet je eigenlijk laten stemmen, die carriere tijgers of mij?
(rhetorische vraaghet antwoord lijkt me meer dan evident )
Hou je wel enorm veel ruimte over voor vluchtelingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus 70% van Nederland moet weg?
Donder op met je geroeptoeter, zeg.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:10 schreef juliusceasar het volgende:
Ik lees over dichte stembureaus, stembureaus die zeer slecht bereikbaar zijn. Als blijkt dat dit bewuste acties zijn van de overheid dan moet hier een rechtszaak van komen!!!
Dat is het wel. En Geenstijl heeft je goed gedrild in het 'newspeak' schaapje.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is gek. Want ik ben ook solidair met Oekraïne, en ik heb tegen gestemd.
Dat associatieverdrag is namelijk helemaal niet in het belang van de 'gewone Oekraïner'.
Huilenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:10 schreef Woods het volgende:
Dat mensen zich niet verdiepen in de materie oke, maar stem dan TEN MINSTE BLANCO![]()
Dit kutland
verplichte censuskiesrecht in de vorm van minimaal HBO afgestudeerden of mensen die minstens 35 jaar in loondienst hebben gewerkt!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je in Belgie gaan wonen, niet eens zo ver van huis.
Maar jij hebt dus liever dat mensen gaan stemmen zonder te weten waarover, dan dat ze de waarde van hun eigen mening niet overschatten en de beslissing overlaten aan mensen die meer kennis van zaken hebben?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen tegen referenda zijn, wel tegen de uitkomst. Overduidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het verboden zou moeten worden. Maar ik snap ze niet. Als je tegen alle referenda bent, snap ik het weer wel.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:10 schreef juliusceasar het volgende:
Ik lees over dichte stembureaus, stembureaus die zeer slecht bereikbaar zijn. Als blijkt dat dit bewuste acties zijn van de overheid dan moet hier een rechtszaak van komen!!!
Hoor ik daar roeptoeterquote:Op woensdag 6 april 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Donder op met je geroeptoeter, zeg.
Dat is ook een manier om desinteresse te negeren.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben dat iedere stemgerechtigde de vraag krijgt of hij wil gaan stemmen voordat er gestemd word. Alleen de mensen die dat willen, tellen dan mee bij de opkomst.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:10 schreef juliusceasar het volgende:
Wat een idioot is dat toch.quote:
lolquote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoor ik daar roeptoeter![]()
[ afbeelding ]
Ook veel laagopgeleiden die wel zijn gaan stemmen. Je punt?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weer veel laagopgeleiden die strategisch thuis bleven zitten dan.
Raar ook.. 25000 inwoners hier en we hebben zo'n 10-15 plekken om te stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:11 schreef Vasilevski het volgende:
Wel opzienbarend hoe de facilitering uiteenloopt vandaag als ik het zo zie bij de NOS. In de ene gemeente een stembureau op het station in de vroege ochtend, of een mobiel stembureau. Op andere plaatsen lange rijen en stembureaus die er gewoon de helft van de dag uit kakken. Chapeau voor de gemeenten en de vrijwilligers die hun zaakjes goed geregeld hebben.
Ik ook. Belachelijke shit, dit hele referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef richolio het volgende:
Net bij de NOS een item over dat mensen bewust thuis blijven.
Heb ik ook gedaan
Wanneer je tegen dit refendum bent is het juist toch perfect om niet te stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het verboden zou moeten worden. Maar ik snap ze niet. Als je tegen álle referenda bent, snap ik het weer wel, trouwens.
Zijn meer laagopgeleiden in dit land dan hoogopgeleiden.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:13 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ook veel laagopgeleiden die wel zijn gaan stemmen. Je punt?
ik ben juist het rolmodel van democratie.. door het gebruik van gezonde verstand en geen emotietoeters zoals de meeste vrouwenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef agter het volgende:
[..]
Met mensen die niet met democratie om kunnen gaan, zoals jij, voorop.
Het is een eigen geschreven stuk ook nogquote:Op woensdag 6 april 2016 20:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misselijkmakend nog wel. Iemand heeft kritiek op Geenstijl. Heftig.
twitter:rohy twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:09:32Nog score van Eindhoven (19.30 uur) erbij. Verwachting grote steden: 27,2% Landelijk: 29,2% https://t.co/EiUaeFWpwG reageer retweet
dat sowiesoquote:
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 20:14 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Een vraag over de spelregels;
Tellen ongeldige stemmen mee voor de opkomst?
Shit hij loopt volgens mij een uur achter. Uitzending begint toch over een kwartier? (20:30 bij jullie)?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.bvn.tv/
Kan het alleen niet controleren omdat het in Belgie en Nederland geblokkeerd wordt
Mag de gewone Oekraïner dat niet zelf bepalen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is gek. Want ik ben ook solidair met Oekraïne, en ik heb tegen gestemd.
Dat associatieverdrag is namelijk helemaal niet in het belang van de 'gewone Oekraïner'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |