Als niemand van de voor-campagne dat effectief weet te ontkrachten, helaas wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Random dingen schreeuwen over de EU en kabinet Rutte is wel goed campagnevoeren dan?
GS heeft meer dan 400.000 Leden...quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
is omdat ze grote website achter zich hebben waarvan de leden toch wel meedoen
Nee, dat lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
3% in een uur? Moet kunnen toch?
Regel snel een week gratis trial bij unlocator, dan werkt het wellicht (geen garanties).quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef SeLang het volgende:
NPO1
"voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking"
Omdat ik Brussel ook aso geldverspilling vind plus een corrupt bolwerk.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Je lijkt de ene geldverspilling goed te praten door aan te geven dat 'Brussel het ook doet'. Als dat niet je bedoeling was, heb ik niks gezegd.
Als de grote steden al in de buurt van de 25 of zelfs 30 procent komen, zit het landelijk zeker wel snor.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze hoeven het daar ook niet exact te halen, als ze het landelijk maar halen
Hier hadden ze om circa 12 uur al 25%.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
3% in een uur? Moet kunnen toch?
VPN programma installeren, of Hola Unblocker.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef SeLang het volgende:
NPO1
Okay, maar daar gaat dit referendum niet echt over.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Omdat ik Brussel ook aso geldverspilling vind plus een corrupt bolwerk.
Heb je een baan? Dan weet je misschien dat mensen tussen 4 en 6 klaar zijn met werken en dus kunnen gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef Sylv3se het volgende:
Utrecht zit om 19.45 uur op 27,1%. Om 16.00 uur was dat nog 14,6%, een forse stijging dus.
VPN opzetten?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef SeLang het volgende:
NPO1
Niets maar ik vind dat dieren ook rechten moeten hebben en ik geloof dat harmonie met de natuur voor mensen eveneens beter is. Bovendien staat de PvdD voor veel meer dan enkel dat: zij willen ook het neoliberalisme bestrijden, meer duurzaamheid (dat gaat verder dan enkel de natuur) stimuleren etc.quote:
Ze zullen er niet minder Eurofiel door worden hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
De eurofielen gaan straks op hun bek.
Is hij daar nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik word doorgezaagd door du_ke dat ik die arme Oekraïners minacht, omdat ik tegengestemd heb.
'Ook referendum over TTIP en CETA'quote:'Ook referendum over TTIP en CETA'
Geïnspireerd door het referendum over het associatieverdrag tussen de Europese Unie en Oekraïne, hebben een aantal organisaties het Platform TTIP Referendum opgericht om ook hierover de mening van de Nederlandse bevolking te vragen. De organisaties zijn begonnen met de voorbereiding van een referendum over het Amerikaans-Europese handelsverdrag TTIP en de Canadese variant, CETA.
Och ik ben hier toch niet voor de populariteitsprijs.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:57 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dit soort logica doet het helaas niet zo goed in dit topic
Nee hoor, dan wordt de rij gesloten. Wie in de rij staat mag stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
En als het 21:00 is en je staat al een half uur in de rij dan mag je niet meer stemmen neem ik aan.
Godsamme wat gaat er gruwelijk veel fout bij deze stemming, ik ben niet van de Alu-hoedjes, maar hier hebben een aantal tegenstanders van het referendum toch wel flink hun best op gedaan.
Niet alleen eurofielen stemmen voor hoor. Ook mensen die het verdrag gelezen hebben en solidair willen zijn met Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
De eurofielen gaan straks op hun bek.
http://moetikstemmenofniet.nl/index.php ? Weet niet of die nog geupdate wordt...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
waar is die website ook weer waarop een indicatie gegen wordt of je moet gaan stemmen?
Grote kans dat we nu landelijk dus al boven de 30% zitten, volgens mijn natte vinger.quote:
Daar heb je het gedonder al. En straks komt er een referendum over Zwarte Piet, daar ben ik van overtuigd.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet alleen eurofielen stemmen voor hoor. Ook mensen die het verdrag gelezen hebben en solidair willen zijn met Oekraïne.
Zo werkt het niet geloof ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
En als het 21:00 is en je staat al een half uur in de rij dan mag je niet meer stemmen neem ik aan.
Als dit een resultaat van dit referendum is, ben ik helemaal tevreden. Nou niet helemaal, nu eerst deze TEGEN nog even.quote:
Dan moet wel eerst de Zwarte Piet-wet van de PVV aangenomen worden, en daar ziet het niet echt naar uit.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je het gedonder al. En straks komt er een referendum over Zwarte Piet, daar ben ik van overtuigd.
Nee, ja, dat is wel zijn idealisme. Dat kan en mag an sich wat mij betreft. Maar ik zeg al tegen hem waarom dan niet een campagne beginnen voor de Witrussen die zitten echt nog dieper in de shit.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is hij daar nog steeds mee bezig?![]()
Dat heeft hij al dagenlang in zijn bolletje, ik had verwacht dat zelfs hij inmiddels wel was gaan inzien wat voor kolder dat is.
Oei, ik dan ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jij bent geen aardig mens
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)een-onaangenaam-mens
Dat is wel duidelijk als je één kant van het debat wegzet als domme mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Och ik ben hier toch niet voor de populariteitsprijs.
Dat is gek. Want ik ben ook solidair met Oekraïne, en ik heb tegen gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet alleen eurofielen stemmen voor hoor. Ook mensen die het verdrag gelezen hebben en solidair willen zijn met Oekraïne.
Dan misschien een referendum over een vuurwerkverbod. Ze verzinnen wel iets.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan moet wel eerst de Zwarte Piet-wet van de PVV aangenomen worden, en daar ziet het niet echt naar uit.
Niets aan het handje.quote:30 MINUTEN GELEDEN
'Opkomstdrempel wordt gehaald'
André Krouwel, politicoloog en directeur van Kieskompas.nl, denkt dat de opkomst toch wel eens richting de 42 procent kan gaan. In ieder geval is er bij de politicologen consensus dat de drempel van 30 procent wordt gehaald, zegt Krouwel tegen het ANP.
Ook voor voorstanders van referenda en democratie.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef agter het volgende:
[..]
Poeh. Dat valt wel tegen voor de tegenstanders denk ik?
Dat argument geven de voorstemmers steeds, maar de gewone man heeft werkelijk niets met dit verdrag te maken inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is gek. Want ik ben ook solidair met Oekraïne, en ik heb tegen gestemd.
Dat associatieverdrag is namelijk helemaal niet in het belang van de 'gewone Oekraïner'.
Een referendum over TTIP is een goede zaakquote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je het gedonder al. En straks komt er een referendum over Zwarte Piet, daar ben ik van overtuigd.
42%quote:Op woensdag 6 april 2016 20:03 schreef Collide het volgende:
André Krouwel, politicoloog en directeur van Kieskompas.nl, denkt dat de opkomst toch wel eens richting de 42 procent kan gaan. In ieder geval is er bij de politicologen consensus dat de drempel van 30 procent wordt gehaald, zegt Krouwel tegen het ANP.
Die 42% lijkt me stug, aangezien de meeste gemeenten nog lang niet in de buurt zitten. Het zal ergens uitkomen tussen 28% en 34%, denk ik.quote:
Tegen de tijd dat dat verdrag überhaupt is uitonderhandeld zit de kans er heel dik in dat de referendumwet er inmiddels al heel anders uit ziet.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan worden de stembiljetten nog een stukje moeilijker uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |