Het blijft gezocht hoor. Maar het is ook wel weer tekenend voor de tegenstanders van het akkoord. Die maken zich overal druk over, behalve over de inhoud van het akkoord of de gevolgen van een Nee-stem. Blijkbaar is dat te hoog gegrepen...quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, als het grafisch (qua eerste indruk) op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden dan is er sprake van een slecht ontwerp. Ik vermoed er verder geen complot achter. Maar het gaat erom dat je het plaatje op verschillende manier kunt gebruiken en dat er 1 manier "fout" is. Voor hetzelfde geld (of minder) stond daar iets wat niet ambigu is.
Ik geloof niet direct in kwade opzet maar het is weer typisch die onkunde die je bij zoveel dingen ziet als er ook maar iets van ICT in voor komt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kwade opzet, aangezien kamervragen niet gehoord worden en er morgen gewoon dat vakje staat.
Leeftijdquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Vanwege je leeftijd of omdat je nu wilt stemmen? Ik het tweede.
En dat is dus waarom jij Poetin steunt?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet dat Poetin op een bepaalde ticket is verkozen.
Dat is
1) economisch voor de middenklasse, en dat gaat nu heel slecht vanwege de lage olieprijs. Dat kan ertoe leiden zoals Rob de Wijk uitlegde dat-ie onberekenbare dingen gaat doen. Gecombineerd met
2) Rusland weer groot maken.
En dan wil jij het bloed onder zijn nagels vandaan halen? Is dat verstandig?
Het zou ook geen plicht zijn hoor, ik wil de optie echter wel bieden. Waarom ook niet?quote:Wit-Russen zitten er echt helemaal op te wachten. Neem Oekraïne en vermenigvuldig dat met Oekraïne dan heb je it-Rusland. Jouw naïeve idealisme zou helemaal moeten opgaan voor Wit-Rusland imho.
Naar Corstius aan het luisteren bij DWDD? Slaat zinnige taal uit, die man.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet dat Poetin op een bepaalde ticket is verkozen.
Dat is
1) economisch voor de middenklasse, en dat gaat nu heel slecht vanwege de lage olieprijs. Dat kan ertoe leiden zoals Rob de Wijk uitlegde dat-ie onberekenbare dingen gaat doen. Gecombineerd met
2) Rusland weer groot maken.
En dan wil jij het bloed onder zijn nagels vandaan halen? Is dat verstandig?
[..]
Wit-Russen zitten er echt helemaal op te wachten. Neem Oekraïne en vermenigvuldig dat met Oekraïne dan heb je it-Rusland. Jouw naïeve idealisme zou helemaal moeten opgaan voor Wit-Rusland imho.
Ik stond hier even compleet neutraal in vanuit het vakgebied.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijft gezocht hoor. Maar het is ook wel weer tekenend voor de tegenstanders van het akkoord. Die maken zich overal druk over, behalve over de inhoud van het akkoord of de gevolgen van een Nee-stem. Blijkbaar is dat te hoog gegrepen...
Dat het niet het beste ontwerp is ben ik met je eens. Dat er veel onkunde is in de politiek ook. Maar mensen die serieus beweren dat dit opzet is om een paar procent ongeldige stemmen te creëren kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik geloof niet direct in kwade opzet maar het is weer typisch die onkunde die je bij zoveel dingen ziet als er ook maar iets van ICT in voor komt.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
Al bewijs gevonden voor het tegendeel? Laat staan voor de aantijging dat dit echt bewuste obstructie zou zijn?
1 april stond het op GeenStijlquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als vandaag besloten was 'ok, we gaan het herdrukken' en morgen waren niet genoeg stembiljetten aanwezig geweest door die last-minute klus was het vast ook weer niet goed geweest.
Nee ik geloof niet in opzet, meer een traditie van diep gewortelde onkunde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat het niet het beste ontwerp is ben ik met je eens. Dat er veel onkunde is in de politiek ook. Maar mensen die serieus beweren dat dit opzet is om een paar procent ongeldige stemmen te creëren kan ik niet serieus nemen.
Het land staat op instorten.... en dus moeten we voorstemmen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar Corstius aan het luisteren bij DWDD? Slaat zinnige taal uit, die man.
mijn god, debielen die niet weten dat het altijd al zo is geweest een zwart vierkantje met daarin een bolletjequote:Op dinsdag 5 april 2016 18:58 schreef juliusceasar het volgende:
Waarschuwing stembiljet!!!!!
http://www.geenstijl.nl/m(...)we_1_april_grap.html
Je geeft altijd zo lekker af op SP-ers en PVV'ers en hun salaris.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Dikke kans dat de onrendabele SP'ers en het PVV-tuig grote moeite hebben met het juist invullen van het stembiljet.
En dan moeten ze uit nog veel meer rondjes kiezen dan morgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef Re het volgende:
[..]
mijn god, debielen die niet weten dat het altijd al zo is geweest een zwart vierkantje met daarin een bolletje
[ afbeelding ]
D666 is de oplossing in uw optiek? met arrogander aan het hoofd....quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Dikke kans dat de onrendabele SP'ers en het PVV-tuig grote moeite hebben met het juist invullen van het stembiljet.
Zie hier voor voorbeelden van geldige en ongeldige stemmen:quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat heeft ook niets met dit stembiljet te maken. Er is altijd een deel dat toch de fout in gaat. Daarnaast wordt hierboven beweerd dat er juist vrij coulant omgegaan wordt met ongeldige stembiljetten. Is er al iemand die bewijs heeft gevonden voor het tegendeel of roepen we vooral GeenStijl na met z'n allen?
Als je zo'n stembiljet niet hebt zou je inderdaad al geen stemrecht mogen hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef Re het volgende:
[..]
mijn god, debielen die niet weten dat het altijd al zo is geweest een zwart vierkantje met daarin een bolletje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is qua "user interface" gewoon een zeer slecht ontwerp. "Ambigu" noemt men dit. Voor meerdere uitleg vatbaar. Prutswerk. Ik vermoed er verder geen complot achter. Maar slecht is het.
Ik ook, om hoe ontzettend dom jij bent.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:19 schreef Copycat het volgende:
'In een vlaag van verstandsverbijstering het verkeerde hokje aankruisen.'
Ik moest zo hard lachen.
Sorry, was een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik ook, om hoe ontzettend dom jij bent.
Ik heb sinds 2009 zo'n 9000 stembiljetten geteld. Nog nooit heb ik een stembiljet gezien die op die manier ongeldig was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef Re het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnen de lijntjes, hè!quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:40 schreef juliusceasar het volgende:
Beste mensen. Let op. Kruis niet het vierkantje aan, maar kleur ALLEEN het kleine rondje in in het vierkant!!!!
Dan kan het gebeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, was een vlaag van verstandsverbijstering.
Maar als er al zo'n handleiding nodig is om het gebeuren te interpreteren dat gaat er al iets mis m.i. Kan op vele manieren "ambigu" gaan en dat is slecht ontwerp.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:18 schreef freako het volgende:
[..]
Zie hier voor voorbeelden van geldige en ongeldige stemmen:
https://www.kiesraad.nl/artikel/rr-blancoongeldig
Dronken gaan stemmen, altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:19 schreef Copycat het volgende:
'In een vlaag van verstandsverbijstering het verkeerde hokje aankruisen.'
Ik moest zo hard lachen.
Jan Modaal verdient natuurlijk al gewoon meer dan de gemiddelde SP'er of PVV'er. Dus ik zou dan alsnog recht van spreken hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je geeft altijd zo lekker af op SP-ers en PVV'ers en hun salaris.
Maar volgens mij ben je zelf ook maar een simpele jan modaal of een pietluttig beetje daarboven
https://www.kiesraad.nl/s(...)bij%20referendum.pdfquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Lees geenstijl nou gewoon. Daar wordt in een artikel van 1 april verwezen naar tekst waarin staat dat het aankruisen van het vakje, en niet het stipje, een ongeldige stem is.
Er is altijd kritiek. Andere mensen melden dat het vakje te klein zou zijn, maar daar hoor ik jou dan weer niet over. Sommige mensen vinden zelfs de verwoording onduidelijk. Je houdt nooit iedereen tevreden.quote:Maak gewoon dat formulier goed als er kritiek op is. Sjonge jonge
Ik voel mij aan geen enkele partij verbonden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
D666 is de oplossing in uw optiek? met arrogander aan het hoofd....
Ik steun Poetin niet, ik wijs je er alleen op dat het argument an sich hout snijdt: Poetin is onberekenbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat is dus waarom jij Poetin steunt?
[..]
Het zou ook geen plicht zijn hoor, ik wil de optie echter wel bieden. Waarom ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |