SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door WhateverWhatever op 04-04-2016 16:06:19 ]![]()
Hazesquote:Op maandag 4 april 2016 16:15 schreef Gruisman het volgende:
Vond de sfeeractie van Ajax eigenlijk indrukwekkender dan die in Barcelona, had ik niet verwacht.![]()
Ik begreep dat Ronald Waterreus een dergelijk lokaal sterretje een belediging vond voor Cruijff. Hij vond dat men op z'n minst had moeten kiezen voor Sinatra.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waterreus heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 4 april 2016 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ronald Waterreus een dergelijk lokaal sterretje een belediging vond voor Cruijff. Hij vond dat men op z'n minst had moeten kiezen voor Sinatra.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hosegod er ook bijquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ajax.nl/streams/aj(...)ach-en-een-traan.htm
Pantelicgod
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Brutil Hose zie moet ik altijd aan jou denken
Kan ook niet andersRED ONS HENNIEGOD![]()
In de u17 loopt ook iemand rond die ze al de nieuwe Kluivert noemen.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ajax contracteert Leon Bergsma
Ajax heeft Leon Bergsma (Amsterdam, 25 januari 1997) gecontracteerd. De A-junior speelt sinds 2005 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij tekende een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van twee jaar, tot en met 30 juni 2018. Het betreft het eerste contract voor de centrale verdediger.
Bergsma: ,,Het is een fantastisch gevoel om mijn eerste contract te tekenen na elf jaar in de jeugdopleiding te hebben gespeeld. In de afgelopen periode ben ik een vaste waarde geweest in de A1. Ik heb hard geknokt en dit is een hele mooie beloning. Het komende seizoen begin ik in Jong Ajax en mijn droom is natuurlijk om ooit in de ArenA te spelen.’’
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Over Waterreus gesproken, wie kent deze nog?quote:Op maandag 4 april 2016 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ronald Waterreus een dergelijk lokaal sterretje een belediging vond voor Cruijff. Hij vond dat men op z'n minst had moeten kiezen voor Sinatra.
Hij is er daarna nooit meer goed bovenop gekomen...
[ Bericht 2% gewijzigd door WhateverWhatever op 05-04-2016 16:44:25 ]![]()
Was ook wel weer een pijnlijke reality-check voor hemquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Over Waterreus gesproken, wie kent deze nog?
![]()
Toen zat ik in het stadion. Zelden zo gelachen bij psv!quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Over Waterreus gesproken, wie kent deze nog?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Gaan we Boerrigter nog op pikken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 16:15 schreef Gruisman het volgende:
Vond de sfeeractie van Ajax eigenlijk indrukwekkender dan die in Barcelona, had ik niet verwacht.
blablablabla![]()
de strijd aan met Milikquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marc Overmars wordt vaak bekritiseerd, maar de komst van Frenkie de Jong mag de technisch beleidsbepaler van Ajax op zijn conto schrijven. De achttienjarige middenvelder werd afgelopen zomer overgenomen van Willem II, terwijl ook clubs als Chelsea en PSV interesse toonden. “Maar Overmars heeft heel snel gehandeld”, zegt zaakwaarnemer Ali Dursun in gesprek met Ajax Showtime.
Snelheid was dan ook geboden. “Piet de Visser heeft namens Chelsea zelfs één op één Frenkie gebeld. PSV pakte niet door met Willem II en toen we bij Ajax op gesprek waren, kwam De Boer binnen, kwam Stam binnen en kwam Bergkamp binnen. Ja, wat wil je dan? Als voetballiefhebber ben je dan verkocht. Marc zei dat hij één actie had gezien en toen wist hij al genoeg.”FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Transfervrije kwaliteitsimpuls.quote:
Geen breedte aankoop, maar iemand die er meteen staat.
Concurrentie voor Milik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Transfervrije kwaliteitsimpuls.
Geen breedte aankoop, maar iemand die er meteen staat.
Concurrentie voor Milik.![]()
die man is een wereldvoetballerquote:
die wedstrijd tegen psv ... genotFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.dailymotion.com/video/xz05kv_psv-ajax-boerrigter_sportquote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die man is een wereldvoetballer
die wedstrijd tegen psv ... genot![]()
Die ruzie tussen Pieters en Waterman is hemels, en die supporter op 18 sec maakt het helemaal af.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/xz05kv_psv-ajax-boerrigter_sport
Boerrigter was een kneus en kon niet zo goed voetballen, maar dit was er gewoon eentje die je niet snel meer zal vergeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Concurrentie hoort bij een topclub . Maar bij Frank zal het wel een Siggy 2 wordenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
![]()
They see mee rollinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die man is een wereldvoetballer
die wedstrijd tegen psv ... genot
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Boerrigter was voor zijn blessure goed genoeg voor Ajax destijds.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die ruzie tussen Pieters en Waterman is hemels, en die supporter op 18 sec maakt het helemaal af.
Boerrigter was een kneus en kon niet zo goed voetballen, maar dit was er gewoon eentje die je niet snel meer zal vergeten.![]()
Absoluut, maar het niet in staat zijn om dat niveau weer te behalen is ook een gebrek aan kwaliteitquote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boerrigter was voor zijn blessure goed genoeg voor Ajax destijds.![]()
Ja die is ook puur genotquote:Op woensdag 6 april 2016 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Deze ken je wel toch
[ afbeelding ]kan ook alleen maar Boerrigter overkomen
![]()
Waar zijn die geruchten op gebaseerd? Enkel op het feit dat hij transfervrij is?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Het was een grap, Hans.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:40 schreef Seam het volgende:
Waar zijn die geruchten op gebaseerd? Enkel op het feit dat hij transfervrij is?Oh.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Deze ken je wel toch
[ afbeelding ]![]()
Hier heb ik echt heel hard om gelachenOh.![]()
Ik heb het nooit zo gezien met gudelj, maar ik moet zeggen sinds de winterstop is hij positief opgevallen bij mij.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Net als Frank ben ook ik blij dat andere mensen het nu ook gaan zien
Maar onmisbaar wil ik niet zeggen, dat is momenteel alleen Klaassen en de CilFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wel fijn dat Reidewald weer volop mee traintFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe kom je daarbij? Hij heeft heel even individueel met de bal getraind.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
wel fijn dat Reidewald weer volop mee traint![]()
Maar hij komt, met Milik, Veltman en misschien ook Younes, in het clubje daarna. Spelers die je zeker mist als ze er niet zijn (klein nuanceverschil met onmisbaar wellichtquote:Op donderdag 7 april 2016 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo gezien met gudelj, maar ik moet zeggen sinds de winterstop is hij positief opgevallen bij mij.
Maar onmisbaar wil ik niet zeggen, dat is momenteel alleen Klaassen en de Cil)
![]()
excuus ik was er zelf niet bij, maar had een vriend van mij gesproken. Ik lees nu ook dat hij enkel individueel wat balletjes heeft getikt. Tete lijkt wel weer bijna fit.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:09 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij heeft heel even individueel met de bal getraind.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voor de winterstop vond ik hem toch wel erg veel balverlies hebben, en had ik niet het idee dat het een aanwinst was t.o.v een serero of sinkgraven. Nogmaals na de winterstop ben ik het wel met je eens, en zie ik liever gudelj in de basis.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar hij komt, met Milik, Veltman en misschien ook Younes, in het clubje daarna. Spelers die je zeker mist als ze er niet zijn (klein nuanceverschil met onmisbaar wellicht)
Als de verdediging dadelijk weer compleet is, denken jullie dan dat vd hoorn nog een jaar blijft?
Krijg het bijna mijn strot niet uit, maar hij doet het eigenlijk te goed om hem op de bank te zetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik was geen fan van Gudelj (hater gaat wat ver) maar inslikken vind ik ook wat voorbarig, je bent toch wel met mij eens dat hij niet goed begonnen is?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi dat de Gudelj haters hun woorden moeten inslikken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarnaast vind ik, maar dat is niet alleen de schuld van Gudelj, dat het middenveld ook nog veel beter zou kunnen functionerenquote:Op donderdag 7 april 2016 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik was geen fan van Gudelj (hater gaat wat ver) maar inslikken vind ik ook wat voorbarig, je bent toch wel met mij eens dat hij niet goed begonnen is?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welke aankoop is wel meteen goed? Je moet hem ook de tijd geven en dat was weer niet het geval.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik was geen fan van Gudelj (hater gaat wat ver) maar inslikken vind ik ook wat voorbarig, je bent toch wel met mij eens dat hij niet goed begonnen is?![]()
puntje, maar dat kwam ook wel een beetje door Frank en consorten die hem flink gehypt hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke aankoop is wel meteen goed? Je moet hem ook de tijd geven en dat was weer niet het geval.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi dat de Milik hater zijn woorden moeten inslikken.![]()
!!!!!quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Houden we de basiself voor volgend seizoen een beetje bij elkaar? Ik heb wel een gevoel dat Cillessen er tussenuit knijpt, de rest blijft (hoop ik) nog een jaar bij elkaar.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ligt er natuurlijk net aan of er wat verschuivingen gaan plaatsvinden in het keeperswereldje. Op die positie ben je wel wat meer beperkt in keuzes.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb wel een gevoel dat Cillessen er tussenuit knijpt, de rest blijft (hoop ik) nog een jaar bij elkaar.![]()
ik zie iedereen gewoon blijven, cil heeft weinig keus voor zover ik weet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb gezegd dat hij het af moet dwingen dan kan de Boer niet om hem heen. Milik speelde in zijn 2de seizoen al bij Ajax een half jaar bijzonder matig. Compleet andere situatie maar goed geprobeerd.quote:![]()
Sluit niet uit dat Bazoer vertrekt en wellicht Ghaziquote:Op donderdag 7 april 2016 13:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Houden we de basiself voor volgend seizoen een beetje bij elkaar? Ik heb wel een gevoel dat Cillessen er tussenuit knijpt, de rest blijft (hoop ik) nog een jaar bij elkaar.![]()
quote:Menzo wordt hoofd jeugdopleiding Ajax Cape Town
Stanley Menzo is door Ajax Cape Town aangesteld als nieuwe hoofd jeugdopleiding. "Ik kijk uit naar deze uitdaging", aldus de 52-jarige Menzo. "Stanley brengt een enorme waarde mee voor de Ajax Cape Town Academy en hij zal ons helpen het gat tussen onze jeugd en de professionele tak te overbruggen", zegt Ari Efstathiou, algemeen directeur van Ajax Cape Town, op de clubwebsite van Ajax.
"Zijn inzicht en ervaring in het Europese topvoetbal zal ons helpen onze talenten klaar te stomen voor het Europese podium", vervolgt Efstathiou. "Hij zal nieuwe trainingsmethodes en technieken meebrengen van onze moederclub en zal, samen met Roger de Sa (hoofdtrainer, red.), de nieuwe systemen doorvoeren in onze club."
Menzo gaat per direct aan de slag bij Ajax Cap Town. Donderdag vertrekt de voormalig Ajax-doelman naar Kaapstad. "Het is fijn hier aan de slag te gaan. Samen met de staf kunnen we een extra dimensie toevoegen aan de ontwikkeling van jonge spelers. Zodat ze goede professionals worden."
"Het voelt goed om Ajax Cape Town te kunnen helpen, maar ook om Ajax Amsterdam te helpen sommige spelers op te leiden die klaar zijn voor Europa. Ik kijk uit naar deze uitdaging. Hoeveel ik hier ook ben om mijn ervaring te delen, ik hoop ook veel te leren van dit mooie land en de cultuur van deze mooie stad", aldus Menzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bazoer lijkt me erg sterk, speelt niet meer zo fantastisch en werd ook wel overlopen in de interlands; daar gaat de Europese top geen 30+ miljoen voor neertellen op dit moment. En Bazoer weet dat het erg onverstandig is om nu weg te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat Bazoer vertrekt en wellicht Ghazi![]()
Je mist creativiteit op het middenveld, maar Gudelj creëert voor zijn rol juist relatief veel.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik, maar dat is niet alleen de schuld van Gudelj, dat het middenveld ook nog veel beter zou kunnen functioneren![]()
Zowel Bazoer als Ghazi komen op mij over als verstandige jongens. Ik denk dat ze niet vertrekken dit jaar.
Milik zou de enige zijn die ik zie vertrekken, omdat hij misschien nog steeds de waardering niet voelt. Hij speelt momenteel erg goed, en het kan zomaar opvallen in Europa.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wil inderdaad wat meer creativiteit zien, en ik zou met een 6 ipv een 10 spelen. Maar goed, op dit moment functioneert het wel voldoendequote:Op donderdag 7 april 2016 14:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je mist creativiteit op het middenveld, maar Gudelj creëert voor zijn rol juist relatief veel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar wat betreft die 6, dan kom je toch weer uit bij Gudelj. Bazoer als enige verdedigende middenvelder zie ik niet echt voor me, ook omdat hij dat volgens mij zelf niet wil.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad wat meer creativiteit zien, en ik zou met een 6 ipv een 10 spelen. Maar goed, op dit moment functioneert het wel voldoende
Zou wel een genottelijk middenveld zijn:
Nouri / Sink - Klaassen
Bazoer![]()
Bohquote:Op donderdag 7 april 2016 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wat betreft die 6, dan kom je toch weer uit bij Gudelj. Bazoer als enige verdedigende middenvelder zie ik niet echt voor me, ook omdat hij dat volgens mij zelf niet wil.
Zou wel een genottelijk middenveld zijn:
Nouri / Sink - Klaassen
Bazoer![]()
Overigens mag tegen de wat kleinere broeders ook wel 3-4-3 gespeeld worden, dan heb je het voordeel van een extra man voorin en heb je ook een normale opbouwMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax heeft donderdag van de onafhankelijke aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel gekregen voor de wanordelijkheden tijdens Ajax – Feyenoord op 7 februari 2016.
In het schikkingsvoorstel heeft de aanklager verschillende misdragingen van de Ajax-aanhang meegewogen. Tijdens de wedstrijd hing er een ‘Kenneth Vermeer-pop’ in het stadion, werd er een spandoek met kwetsende tekst getoond, vuurwerk afgestoken en kwetsende spreekkoren geuit door de aanhang van Ajax.
Ook heeft de aanklager vuurwerk bij de wedstrijd Ajax - Heracles Almelo op 26 januari 2016 door de aanhang van Ajax meegewogen in zijn voorstel.
Het voorstel bestaat uit een geldboete van 10.000 euro en het leeg houden van de vakken 424 en 425 (‘vak 410’) tijdens de eerstvolgende beker- of competitiewedstrijd thuis tegen Feyenoord. De seizoenkaarthouders uit deze vakken mogen dan ook niet ergens anders in het stadion zitten.
Ajax heeft tot woensdag 13 april 12.00 uur de tijd om te laten weten of de club akkoord gaat met het schikkingsvoorstel.
Straf seizoenskaarthouders ‘vak 410’
De aanklager is van mening dat Ajax onvoldoende maatregelen trof om de wanordelijkheden te voorkomen dan wel te beëindigen. Tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord had Ajax eerder moeten optreden tegen het ophangen van de pop, het spandoek met kwetsende tekst en de kwetsende spreekkoren.
Ook is de aanklager van mening dat er na afloop van de wedstrijd Ajax - Feyenoord te weinig is ondernomen richting de deelnemers aan de kwetsende spreekkoren. Omdat de pop, het spandoek en een deel van de kwetsende spreekkoren uit de vakken 424 en/of 425 (‘vak 410’) kwamen en vanwege het feit dat de supporters uit deze vakken meermalen vuurwerk afstaken mogen de seizoenkaarthouders uit de vakken 424 en 425 tijdens de eerstvolgende klassieker in de ArenA niet aanwezig zijn in het stadion. Bovendien moet Ajax deze vakken leeg houden.
Achtergrond van het vooronderzoek
De aanklager startte 11 februari een vooronderzoek. De aanklager wilde van Ajax weten welke maatregelen de club vooraf nam om de wanordelijkheden te voorkomen, tijdens de wedstrijd om de wanordelijkheden te stoppen en na de wedstrijd om hiertegen op te treden. Bijvoorbeeld door de daders individueel te bestraffen.
Op basis van de beschikbare beelden, informatie en verklaringen stelt de aanklager Ajax in staat van beschuldiging voor het meermalen afsteken en/of gooien van vuurwerk, het ophangen van de ‘Kenneth Vermeer-pop’, het tonen van een kwetsend spandoek en het herhaaldelijk uiten van kwetsende spreekkoren door de aanhang van Ajax.
In het schikkingsvoorstel nam de aanklager ook de wedstrijd van Ajax tegen Heracles Almelo op dinsdag 26 januari 2016 mee. Tijdens deze wedstrijd stak de aanhang van Ajax eveneens meermalen vuurwerk af.![]()
nog even en het is zonder publiekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee want die achterlijke gekkies doen het voetbal goedquote:Op donderdag 7 april 2016 16:12 schreef satecl het volgende:
Haha wordt nu helemaal een kut klassieker.![]()
![]()
Zouden het niet dezelfde praktijken als bij Utrecht-Ajax kunnen opleveren?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
nja als het helemaal stil is, is dat wel kutquote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want die achterlijke gekkies doen het voetbal goedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, maar nu is het in een stil stadion. Dat doet het spel meestal ook niet ten goede.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want die achterlijke gekkies doen het voetbal goedDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Anders zetten ze speakers in het vak neer met (normale) spreekkoren!quote:Op donderdag 7 april 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja als het helemaal stil is, is dat wel kut![]()
![]()
Op Ad.nl hadden ze het over een zware straf. Maar het stelt toch niks voor?
Bij FC Utrecht was het een filmpje op Youtube wat zorgde voor een volledig lege tribune en een boete. En nu hebben we het over vuurwerk, een pop, een spandoek en dat het tegen Heracles ook al mis ging.
Ik vind het een zeer lichte straf. Ik vraag mij af of een FC Utrecht, Feyenoord of ADO Den Haag ook zo een lage straf zouden krijgen bij dergelijke vergrijpen?![]()
Het gaat er natuurlijk wel een beetje om wat er op dat filmpje te zien wasquote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Coritchando het volgende:
Bij FC Utrecht was het een filmpje op Youtube wat zorgde voor een volledig lege tribune en een boete. En nu hebben we het over vuurwerk, een pop, een spandoek en dat het tegen Heracles ook al mis ging.
Ik vind het een zeer lichte straf. Ik vraag mij af of een FC Utrecht, Feyenoord of ADO Den Haag ook zo een lage straf zouden krijgen bij dergelijke vergrijpen?
Daarnaast, maar dat weet ik niet zeker, vormt die tribune ook de harde kernMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze hebben in ieder geval geleerd dat ze de gestraften niet op een andere plek in het stadion laten gaan zitten.![]()
KNJBquote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Coritchando het volgende:
Ik vind het een zeer lichte straf. Ik vraag mij af of een FC Utrecht, Feyenoord of ADO Den Haag ook zo een lage straf zouden krijgen bij dergelijke vergrijpen?![]()
KNVB heeft geleerd van FC Utrecht-zaak. In schikkingsvoorstel staat dat seizoenkaarthouders uit betreffende vakken niet elders mogen zitten.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
Zouden het niet dezelfde praktijken als bij Utrecht-Ajax kunnen opleveren?
Maar dan nog kan je op andermans (s)cc wel een kaartje bijkopen natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En dat is wel belachelijk. Nu heb je een dubbele straf. Eerst Utrecht uit en nu dit.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
KNVB heeft geleerd van FC Utrecht-zaak. In schikkingsvoorstel staat dat seizoenkaarthouders uit betreffende vakken niet elders mogen zitten.
Maar dan nog kan je op andermans (s)cc wel een kaartje bijkopen natuurlijk.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Ah ja, bedanktquote:Op donderdag 7 april 2016 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
KNVB heeft geleerd van FC Utrecht-zaak. In schikkingsvoorstel staat dat seizoenkaarthouders uit betreffende vakken niet elders mogen zitten.
Maar dan nog kan je op andermans (s)cc wel een kaartje bijkopen natuurlijk.
De vraag is inderdaad hoe je dat allemaal wil gaan controlerenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oerwoud geluiden, spreekkoren over de holocaust zijn prima. Een fucking opblaaspop en een paar liedjes ( die overigens niet kunnen ) en 2 vakken moeten leeg
KNVB![]()
![]()
Over de oerwoudgeluiden zijn ook maatregelen genomen. Neemt niet weg dat de straf om die vakken te weren nergens op slaat natuurlijk. Zo, geen uitsupporters en geen vak 410. Gaat een dooie boel worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:36 schreef Brammess het volgende:
Oerwoud geluiden, spreekkoren over de holocaust zijn prima. Een fucking opblaaspop en een paar liedjes ( die overigens niet kunnen ) en 2 vakken moeten leeg
KNVB![]()
Hoe bedoel je een dubbele straf?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:50 schreef WEST het volgende:
[..]
En dat is wel belachelijk. Nu heb je een dubbele straf. Eerst Utrecht uit en nu dit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Onmogelijk natuurlijk. Al moeten nu wel de mensen op die vakken een duur (?) kaartje erbij kopen willen ze die wedstrijd zien terwijl ze gewoon een seizoenskaart hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, bedankt
De vraag is inderdaad hoe je dat allemaal wil gaan controlerenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ach, met alle kosten die ze überhaupt al maken meestal, zijn die paar tientjes niet heel schokkend. En hier bedoel ik mee dat dat wel het laatste is waar de meeste 410'ers wakker van liggen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Onmogelijk natuurlijk. Al moeten nu wel de mensen op die vakken een duur (?) kaartje erbij kopen willen ze die wedstrijd zien terwijl ze gewoon een seizoenskaart hebben.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Is daar wat aan gedaan of zijn die simpelweg gevlogen sinds de nederlaag van PSV tegen Ajax?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef Donnis het volgende:
Wat een leuk topic is dit weer geworden zonder alle PSV-trolls.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Baddertje is plotseling spoorloos.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is daar wat aan gedaan of zijn die simpelweg gevlogen sinds de nederlaag van PSV tegen Ajax?![]()
Ik vind het wel een prima straf eigenlijk. Kan ook zorgen voor positievere sociale controle in vak 410. De sociale controle die er nu is, is of je wel betaalt aan de collecte tegen stadionverboden(ik vermoed om de juridische kosten van het aanvechten te dekken?)
![]()
Ik vind een liedje minder kwetsend dan een pop van iemand ophangen waarmee je hem in feite zegt dat je hem het liefst dood ziet. Een directe doodsbedreiging.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk wel een beetje om wat er op dat filmpje te zien was
Daarnaast, maar dat weet ik niet zeker, vormt die tribune ook de harde kern
Het vuurwerk boeit mij niet zo, dat is vaak een heel tof gezicht in de stadions. En zoals gezegd de liedjes wordt in mijn ogen ook allemaal wat overdreven op gereageerd.
Ik denk wel dat Ajax in dit geval prima handelde, direct spandoek en pop weghalen en de daders zien te achterhalen. Dat lukte bij FC Utrecht niet toch?
Vind de straf wel passend, zelfs aan de overdreven kant, maar in vergelijking met eerdere straffen voor lichtere vergrijpen is dit niet heel zwaar.![]()
Riep al gelijk dat dit de enige en juiste straf was. Vak 410 heeft de laatste jaren zo ontzettend veel geflikt en is met zo ontzettend veel weggekomen (dat spandoek van Rooie Marck vorig jaar was ook wel een aardig dieptepunt), dat het eens tijd werd om een 'tot hier en niet verder' statement te maken.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel een prima straf eigenlijk. Kan ook zorgen voor positievere sociale controle in vak 410. De sociale controle die er nu is, is of je wel betaalt aan de collecte tegen stadionverboden(ik vermoed om de juridische kosten van het aanvechten te dekken?)
Nu krijg je iig sociale controle om ervoor te zorgen dat de shit die op het vak gebeurt niet te ver gaat. Want een pop ophangen, spandoeken over dooie supporters maken is allemaal iets georganiseerder dan een spreekkoor.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
vorig jaar nog welquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Riep al gelijk dat dit de enige en juiste straf was. Vak 410 heeft de laatste jaren zo ontzettend veel geflikt en is met zo ontzettend veel weggekomen (dat spandoek van Rooie Marck vorig jaar was ook wel een aardig dieptepunt), dat het eens tijd werd om een 'tot hier en niet verder' statement te maken.
Nu krijg je iig sociale controle om ervoor te zorgen dat de shit die op het vak gebeurt niet te ver gaat. Want een pop ophangen, spandoeken over dooie supporters maken is allemaal iets georganiseerder dan een spreekkoor.het staafincident was volgens jou zeker ook kortgeleden
![]()
![]()
Mwa iemand dood willen zien, of zeggen dat je iemand dood gaat maken vind ik nog wel verschil inzitten.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:53 schreef Coritchando het volgende:
Ik vind een liedje minder kwetsend dan een pop van iemand ophangen waarmee je hem in feite zegt dat je hem het liefst dood ziet. Een directe doodsbedreiging.
Ik vind de straf prima btw. Dan zorgt er misschien voor dat de volgende keer de rest van 410 wel zorgt dat niet iemand zo iets doms doet. (laten we het hopen dan)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geloof je daar echt in?quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu krijg je iig sociale controle om ervoor te zorgen dat de shit die op het vak gebeurt niet te ver gaat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk in ieder geval dat de leiding van die groepering wel oppast voor er dingen worden verzonnen en de grote groep meelopers zich wat meer gaan afvragen of dat vak het allemaal wel waard is.quote:
We gaan het zien in ieder geval.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
jij schat de mensen uit die groepering te hoog in denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat de leiding van die groepering wel oppast voor er dingen worden verzonnen en de grote groep meelopers zich wat meer gaan afvragen of dat vak het allemaal wel waard is.
We gaan het zien in ieder geval.
sommige kunnen net hun eigen broek aan doenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sociale controle is juist maximaal in dat soort groepen (daarom is het in dit geval ook terecht om de hele groep te straffen). Ik stond er ooit bij Ajax - barca, toen er een Ajacied de gracht in viel. Dan zegt die leider: we weten niet wie het was, en hoe het met hem gaat, maar het was een Ajacied, dus uit respect zijn we stil. Iedereen tot de 70ste minuut muisstil, ondanks dat Ajax een alleraardigst potje speelde.quote:
Hiermee wil ik niet stellen dat deze mensen een goed afgestemd moreel kompas hebben. Maar wel dat als die gasten weten dat bepaalde zaken hun een weekendje coke snuiven op hun favoriete spot ontneemt, ze die zaken allicht wel voorkomen.![]()
Ach welnee, de enige sociale controle die er heerst is kijk ons eens lekker gek en fanatiek zijn met z'n allen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sociale controle is juist maximaal in dat soort groepen (daarom is het in dit geval ook terecht om de hele groep te straffen). Ik stond er ooit bij Ajax - barca, toen er een Ajacied de gracht in viel. Dan zegt die leider: we weten niet wie het was, en hoe het met hem gaat, maar het was een Ajacied, dus uit respect zijn we stil. Iedereen tot de 70ste minuut muisstil, ondanks dat Ajax een alleraardigst potje speelde.
Hiermee wil ik niet stellen dat deze mensen een goed afgestemd moreel kompas hebben. Maar wel dat als die gasten weten dat bepaalde zaken hun een weekendje coke snuiven op hun favoriete spot ontneemt, ze die zaken allicht wel voorkomen.
En daarmee bedoel ik echt niet alleen binnen Ajax, voordat je dat weer krijgt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Anwar El Ghazi is een van de kandidaten om de voorhoede van Tottenham Hotspur vanaf komend seizoen van een nieuwe impuls te voorzien. Britse media schrijven zondag dat ook de Londenaren zich in de race om de twintigjarige aanvaller hebben gemengd.
Diverse kranten in Engeland verzekeren dat El Ghazi al sinds vorig jaar zomer wordt bekeken door scouts van manager Mauricio Pochettino. Tottenham is echter niet de enige club met interesse in de aanvaller. Ook Liverpool, Everton, Chelsea en AC Milan werden in een eerder stadium met de aanvaller in verband gebracht.
El Ghazi ondertekende in december 2014 een nieuwe overeenkomst met Ajax, tot de zomer van 2019. De kranten in Engeland schrijven dat de vraagprijs van de Amsterdamse club een slordige vijftien miljoen euro bedraagt. El Ghazi speelde in totaal 76 officiële duels voor Ajax en was daarin goed voor 21 doelpunten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst Utrecht uit dit seizoen was min of meer ook een straf voor Ajax omdat ze geen uit supporters mee mochten nemen voor een straf van Utrecht. En nu dit.quote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Nee, gewoon nee. Als er ergens sociale controle is, dan is het wel onder dat soort groeperingen. Vaak de verkeerde sociale controle alleen. Al is sociale controle eigenlijk niet echt de goede term, het is meer aristocratie van een klein groepje leiders.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach welnee, de enige sociale controle die er heerst is kijk ons eens lekker gek en fanatiek zijn met z'n allen.
En daarmee bedoel ik echt niet alleen binnen Ajax, voordat je dat weer krijgt.
Maar heb je vaak in een harde kern gestaan?![]()
Het is jou niet bekend dat bij een SV ook belachelijk hoge boetes worden uitgedeeld?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
![]()
![]()
Je moet toch al geen stadionverbod krijgen? Of zie ik nu iets verkeerd?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:00 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Het is jou niet bekend dat bij een SV ook belachelijk hoge boetes worden uitgedeeld?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ik vind een hoop SV's bullshit, als ik in de buurt van de Arena tegen een boom aan pis net voor een wedstrijd van Ajax, loop ik al kans op een SV. Tja...quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je moet toch al geen stadionverbod krijgen? Of zie ik nu iets verkeerd?
Om maar een voorbeeldje te noemen.![]()
Ik wil eigenlijk reageren met dan pis je niet tegen een boom aan maar ik gok dat er weinig openbare toiletten rond de arena zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:13 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ik vind een hoop SV's bullshit, als ik in de buurt van de Arena tegen een boom aan pis net voor een wedstrijd van Ajax, loop ik al kans op een SV. Tja...
Om maar een voorbeeldje te noemen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Misschien moet je even met wat supporters van jouw cluppie praten die toen allemaal voor niks zijn opgepakt...quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk reageren met dan pis je niet tegen een boom aan maar ik gok dat er weinig openbare toiletten rond de arena zijn.![]()
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Als er ergens sociale controle is, dan is het wel onder dat soort groeperingen. Vaak de verkeerde sociale controle alleen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah oke. Volgens mij staat het volledig los van elkaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Eerst Utrecht uit dit seizoen was min of meer ook een straf voor Ajax omdat ze geen uit supporters mee mochten nemen voor een straf van Utrecht. En nu dit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is een regelrechte schande!quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:00 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Het is jou niet bekend dat bij een SV ook belachelijk hoge boetes worden uitgedeeld?![]()
Ik dacht al dat je geen idee had waar je het over had.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is een regelrechte schande!![]()
KNVB heeft Tete dispensatie verleend. Hij mag vanavond spelen met Jong Ajax tegen Emmen. Eerste wedstrijd na enkelblessure. #ajax![]()
knjbquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB heeft Tete dispensatie verleend. Hij mag vanavond spelen met Jong Ajax tegen Emmen. Eerste wedstrijd na enkelblessure. #ajax
mooi zo, laat hem maar rustig terug komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heerenveen-uit er hopelijk weer bij.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB heeft Tete dispensatie verleend. Hij mag vanavond spelen met Jong Ajax tegen Emmen. Eerste wedstrijd na enkelblessure. #ajax![]()
Als het dus meezit, zit hij misschien volgende week wel bij de selectie
Dat is even andere koek dan Nick ViergeverMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Knap dat je dat hebt kunnen opmaken uit een post waarin ik dat zelf letterlijk aangeefquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:54 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je geen idee had waar je het over had.
Misschien had je ook door dat het punt was dat het vreemd is om te collecteren voor mensen met een stadionverbod, ongeacht waar dat geld precies aan wordt besteed.![]()
Jij zuigt echt alles uit je duim he?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
excuus ik was er zelf niet bij, maar had een vriend van mij gesproken. Ik lees nu ook dat hij enkel individueel wat balletjes heeft getikt. Tete lijkt wel weer bijna fit.![]()
![]()
KNVBquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
ja man echt wel hahahahaquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgend jaar zelfs 3 beloften teamsquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Competitievervalsing is een feestje .![]()
Dat was vorig jaar ook gewoon drie, maar stel je voor dat pakweg Feyenoord naar de Jupiler League komt. Als je die opstellingen van Jong Feyenoord wekelijks ziet, zou je haast zeggen dat dat een stabiel Eredivisie-elftal is.quote:![]()
twitter:DanielDwars twitterde op vrijdag 08-04-2016 om 13:32:32Fischer en El Ghazi vallen buiten de boot, maar De Boer is terveden over hun houding en instelling. #ajax reageer retweet
![]()
![]()
Een stukje #duiding #tankbaanquote:Voor Aad de Mos komt de inhaalrace van Ajax niet als een verrassing. „Ajax is altijd in vorm in deze periode van het seizoen. Spelers van Ajax zijn namelijk mooi weer voetballers. Als het zonnetje begint te schijnen en het gras begint te groeien, bloeit Ajax op. Dat was in mijn tijd al zo.”Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
de Mosquote:
Aad, altijd in voor een grappie.quote:
Het 1e van Feyenoord is al geen stabiel eredivisie team laat staan jong.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook gewoon drie, maar stel je voor dat pakweg Feyenoord naar de Jupiler League komt. Als je die opstellingen van Jong Feyenoord wekelijks ziet, zou je haast zeggen dat dat een stabiel Eredivisie-elftal is.![]()
Uurtje dus voor Tete. Volgende week nog eens bij Jong, als het mag van de KNVB? En dan, hop, terug de basis in voor Viergever.![]()
Misschien maandag al, al wordt het dan wat veel misschienquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:26 schreef FritzWepper het volgende:
Uurtje dus voor Tete. Volgende week nog eens bij Jong, als het mag van de KNVB? En dan, hop, terug de basis in voor Viergever.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Danilho Doekhi (17) heeft de clubleiding van Excelsior laten weten zijn loopbaan voort te zetten bij Ajax. De centrale verdediger, die ook controlerende middenvelder kan spelen, zet komende week in Amsterdam zijn handtekening onder een meerjarige verbintenis.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:28 schreef Brammess het volgende:
Vandaag in @telesport een opvallende aankoop van #Ajax
De jeugdinternational van Oranje onder 18 had de clubs voor het uitkiezen. PSV en Feyenoord toonden ook interesse, maar het plan dat Ajax met hem heeft, sprak hem het meest aan. Doekhi, een neefje van Winston Bogarde, maakte begin maart zijn debuut in het eerste van Excelsior, tegen AZ.
Deze week legde Ajax ook centrale verdediger Leon Bergsma (19) tot 2018 vast.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bedankt. Ik wilde net een topic aanmaken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 07:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Danilho Doekhi (17) heeft de clubleiding van Excelsior laten weten zijn loopbaan voort te zetten bij Ajax. De centrale verdediger, die ook controlerende middenvelder kan spelen, zet komende week in Amsterdam zijn handtekening onder een meerjarige verbintenis.
De jeugdinternational van Oranje onder 18 had de clubs voor het uitkiezen. PSV en Feyenoord toonden ook interesse, maar het plan dat Ajax met hem heeft, sprak hem het meest aan. Doekhi, een neefje van Winston Bogarde, maakte begin maart zijn debuut in het eerste van Excelsior, tegen AZ.
Deze week legde Ajax ook centrale verdediger Leon Bergsma (19) tot 2018 vast.
[ afbeelding ]![]()
Oke.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het 1e van Feyenoord is al geen stabiel eredivisie team laat staan jong.![]()
We hebben het over de nummer laatst van de Eredivisiequote:Op zaterdag 9 april 2016 10:47 schreef jackp het volgende:
Ik zie ajax uit niet alles winnen dus zo makkelijk zal het niet worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zou zelfs Davy niet doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zich indekken voor Cambuur, het bestaat dus echt.
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Kan alsnogquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bedankt. Ik wilde net een topic aanmaken.
Wordt gewoon 0-3 vandaag, ofzo.
Ajax is in uitwedstrijden nauwelijks minder dan in thuiswedstrijden.![]()
Dit dus. Cambuur creëert geen enkele kans. Ongelooflijk slecht elftal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax is in uitwedstrijden nauwelijks minder dan in thuiswedstrijden.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik denk 1-1quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax is in uitwedstrijden nauwelijks minder dan in thuiswedstrijden.
Kutwedstrijd denk. 0-1 of 0-2.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zou ook kunnen. Ik denk ook dat het die kant op gaat.quote:
Frank de Boer: 'Deze wedstrijd snel vergeten en ons richten op de volgende wedstrijd.'
PSV zal gelijk spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Kutzooi, als jij het voorspelt..![]()
Blijft toch een vreemde gewaarwordingquote:Op zondag 20 maart 2016 16:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man , als ajax wint kom ik nooit meer terug.
Goed nieuws voor jouMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Knap man tegen een PSV op 40% .quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde gewaarwording
Tegen een fit PSV zijn jullie kansloos.![]()
Stop stadionverboden!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:00 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Het is jou niet bekend dat bij een SV ook belachelijk hoge boetes worden uitgedeeld?
Of je gedraagt je gewoon.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Met smoesjes word je geen kampioenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap man tegen een PSV op 40% .
Tegen een fit PSV zijn jullie kansloos.Behulpzaam als een waterkraan.
PSVCL is toch gewoon die TomPSV ofzo die ook al zulke dingen zei in het verledenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde gewaarwordingI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Toch vreemd dat topsporters met twee wedstrijdjes binnen een week al gelijk op 40% zitten. Denk dat er wat extra duurloopjes gepland moeten worden op de Herdgang.
Ik dacht overigens dat we van dit soort zwakzinnigen af waren in deze reeks.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PSV/ajax zijn dat niet gewend, 120 min strijden op het hoogste niveau en dan een paar dagen later de belangrijkste pot van het seizoen spelen tegen een fit ajaxquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef Monolith het volgende:
Toch vreemd dat topsporters met twee wedstrijdjes binnen een week al gelijk op 40% zitten. Denk dat er wat extra duurloopjes gepland moeten worden op de Herdgang.
Ik dacht overigens dat we van dit soort zwakzinnigen af waren in deze reeks.![]()
Echt een aanwinst deze user met zijn cognitief beperkte posts in VBL en NWS.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij bent echt slimquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef Monolith het volgende:
Echt een aanwinst deze user met zijn cognitief beperkte posts in VBL en NWS.
En wa lul je nou met je aanwinst, het is maar een forum.![]()
Dat mag je de begeleiding aanrekenen als je team in de beslissende fase van het seizoen niet 2 keer in een week op topniveau kan presteren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feit.
Je zag toch in de 2e helft dat ze erdoor heen zaten.Behulpzaam als een waterkraan.
na dit seizoen is het ps.vclquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef Monolith het volgende:
Echt een aanwinst deze user met zijn cognitief beperkte posts in VBL en NWS.![]()
vooral hunzelf dacht ik zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat mag je de begeleiding aanrekenen als je team in de beslissende fase van het seizoen niet 2 keer in een week op topniveau kan presteren.![]()
PSV dat 5 dagen rust had speelde op 40%.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap man tegen een PSV op 40% .
Tegen een fit PSV zijn jullie kansloos.
k![]()
Ja ga er ff serieus in inquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV dat 5 dagen rust had speelde op 40%.
k
Had ik niet van jou verwacht Dansgame![]()
Kappaquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja ga er ff serieus in in
Had ik niet van jou verwacht Dansgame![]()
Inderdaad PSV was doodmoe en geen partij. En nu?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV/ajax zijn dat niet gewend, 120 min strijden op het hoogste niveau en dan een paar dagen later de belangrijkste pot van het seizoen spelen tegen een fit ajaxCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Twee wedstrijden tegen Atletico kosten PSV dus de titel, volgens de 'kenners'. Speelde Ajax aan het begin van het seizoen geen kwalificatieduels voor de Champions League en Europa League dan? Uiteindelijk was Ajax dit seizoen tien Europese duels actief, tegen de acht van PSV.quote:'Titel Ajax gunstiger voor het Nederlands voetbal'
PSV heeft het blazoen van Nederland in Europa dit seizoen opgepoetst en dat was hoognodig ook. Waar Ajax al vroeg klaar was in de Europa League, overwinterde de ploeg van Phillip Cocu in de Champions League. Vooral het tweeluik tegen Atlético Madrid kostte de regerend landskampioenschap veel energie. PSV kwam net te kort voor de kwartfinale. Ondertussen profiteerde Ajax en is het voor PSV stukken moeilijker geworden om de titel te prolongeren.
Wrang
„Het is wrang voor PSV dat de Champions League ze kracht heeft gekost”, aldus oud-Feyenoordcoach Mario Been. „Nederlandse clubs blijken toch moeite te hebben met een dubbel programma. Je ziet het ook aan AZ. In de eerste seizoenshelft hadden ze een druk schema met de Europa League erbij en dat kostte ze veel punten voor de winterstop. Het is geen toeval dat AZ nu meer punten pakt dan tijdens de eerste seizoenshelft. Datzelfde geldt voor PSV. Natuurlijk kwam het verlies tegen Ajax hard aan, maar de meeste punten hebben ze in het begin van de competitie laten liggen.”
Gebrek
Dat constateert ook Arnold Bruggink. „PSV heeft het vooral laten liggen in de eerste seizoenshelft tegen clubs uit het rechterrijtje”, weet de oud-aanvaller van de Eindhovenaren. „Maar ik denk niet dat het spelen in de Champions League de hoofdreden is dat PSV in die periode zoveel punten heeft laten liggen. Er was een gebrek aan scorend vermogen. Vorig seizoen had PSV met Memphis Depay en Georginio Wijnaldum spelers waarmee ze een ‘buffer’ konden opbouwen. Nu was het verschil telkens maar één doelpunt, waardoor clubs als ADO Den Haag en Heracles terug konden komen, terwijl PSV kwalitatief sterker is. Het is niet voor niets dat ze Marco van Ginkel erbij gehaald hebben. Die heeft er na acht wedstrijden nu al vijf inliggen.”
Opmerkelijk
Been en Bruggink denken dat Ajax de voorsprong niet meer uit handen geeft. „En dat is toch wel opmerkelijk”, vindt Been. „Ik dacht echt dat PSV het zou worden, ook omdat Ajax Jairo Riedewald en Kenny Tete zag wegvallen. Ik had niet verwacht dat Mike van der Hoorn en Nick Viergever het zo goed zouden doen.”
Voor Aad de Mos komt de inhaalrace van Ajax niet als een verrassing. „Ajax is altijd in vorm in deze periode van het seizoen. Spelers van Ajax zijn namelijk mooi weer voetballers. Als het zonnetje begint te schijnen en het gras begint te groeien, bloeit Ajax op. Dat was in mijn tijd al zo.”
Champions League
De voormalig trainer van onder meer Ajax en PSV denkt ook dat het beter is voor het Nederlands voetbal als Ajax kampioen wordt en PSV tweede. „Ik heb het gevoel dat Frank de Boer blijft als trainer. Bij weinig clubs kan hij zo werken als bij Ajax. Hij kent de club door en door en weet als geen ander dat er een talentvolle lichting aan zit te komen met spelers als Abdelhak Nouri en Donny van de Beek. Voor hen is het goed dat Ajax straks zeker is van de groepsfase in de Champions League. De Boer wil dolgraag met Ajax Europees succes boeken en kan daar mooi naartoe werken als Ajax in de voorbereiding geen voorrondes hoeft te spelen. PSV daarentegen hoeft niet zo bang te zijn voor die voorrondes. Als ze het merendeel bij elkaar kunnen houden hebben ze een ervaren team waarmee ze zich kunnen plaatsen voor de groepsfase.”
Ook Bruggink ziet dat voordeel. „Natuurlijk hoop ik, gezien mijn verleden bij de club, dat PSV kampioen wordt, maar als we met Nederland ooit weer eens twee clubs in de poulefase van de Champions League willen hebben, maken we meer kans als PSV in de voorrondes uitkomt. Zij hebben inmiddels de nodige ervaring opgedaan en beschikken over een volwassener spelersgroep dan Ajax.”![]()
Dit is geen verrassing voor Aad, maar hij riep twee weken geleden nog dat PSV kampioen zou worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wordt ook heel erg overdreven, als PSV niet 5 dagen (!) later weer een topwedstrijd kan spelen dan moeten ze daar in Eindhoven lekker een andere sport gaan beoefenen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Twee wedstrijden tegen Atletico kosten PSV dus de titel, volgens de 'kenners'. Speelde Ajax aan het begin van het seizoen geen kwalificatieduels voor de Champions League en Europa League dan? Uiteindelijk was Ajax dit seizoen tien Europese duels actief, tegen de acht van PSV.
Ajax-PSV was amper 3 dagen na Molde-Ajax op een koud en winderig kutveld maar daar hoor ik niemand over (en terecht).
Uiteindelijk staat Ajax gewoon terecht op nr.1, nu maar hopen dat ze het volhouden.
Qua spelersmateriaal doen ze ook niets onder dan die van PSV dus daar zal het niet aan liggen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waterpolo ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt ook heel erg overdreven, als PSV niet 5 dagen (!) later weer een topwedstrijd kan spelen dan moeten ze daar in Eindhoven lekker een andere sport gaan beoefenen.
Ajax-PSV was amper 3 dagen na Molde-Ajax op een koud en winderig kutveld maar daar hoor ik niemand over (en terecht).
Uiteindelijk staat Ajax gewoon terecht op nr.1, nu maar hopen dat ze het volhouden.
Qua spelersmateriaal doen ze ook niets onder dan die van PSV dus daar zal het niet aan liggen.Charlie: How's it going in there?
Waarom is Frankie nog niet ontslagen. Zal wel weer aan het ingraven van de tegenstander liggen terwijl Ajax dieper inzakt"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nou, hopen op een betere tweede helft dan maar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:
Cambuur is nog slechter . Dit Ajax is gewoon zieligquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:00 schreef Vermecelli het volgende:
Cambuur is het hele seizoen al een tyfuszooitje en als Ajax op bezoek komt spelen ze ineens welRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat is dit weer voor oogaids man. Waar is die kutkop milik nu?Charlie: How's it going in there?
Wtf kan Milik hier aan doen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dit weer voor oogaids man. Waar is die kutkop milik nu?![]()
Hij zuigt. Kutspitsquote:Charlie: How's it going in there?
Hij is gewoon heel beperkt. Maar goed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het middenveld wordt compleet weggespeeld maar het is Milik die de schuld krijgtCharlie: How's it going in there?
Die kan toch geen kut met rechts. Rijdt vast automaat kan niet eens remmen.quote:Charlie: How's it going in there?
Lol whut? Hoe zitten bij jou de pedalen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kan toch geen kut met rechts. Rijdt vast automaat kan niet eens remmen.
~edit laat maar, ik snap al wat je wil zeggen![]()
Dat was de getrachte humor erinquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lol whut? Hoe zitten bij jou de pedalen?
Charlie: How's it going in there?
Redelijk chanant dit imderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:21 schreef FritzWepper het volgende:
Samengeknepen billen tegen de nr. 18.![]()
Gruwelijk dit. Je ziet dat die bal er nog in valt dadelijk en dan lullen we de hele maand mei na over deze wedstrijd.![]()
Je zou toch zeggen dat er enorme ruimtes moeten vallen aangezien Cambuur vol op de aanval moet spelen?![]()
Die vielen er net genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef GewoneBurger het volgende:
Je zou toch zeggen dat er enorme ruimtes moeten vallen aangezien Cambuur vol op de aanval moet spelen?Oh.![]()
Punten in de tas, snel vergeten en op naar de volgende wedstrijden.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Deze wedstrijden zijn gewoon heel zwaar als je niet snel op voorsprong komt en de tweede goal ook uitblijft. Het is opvallend dat Ajax de conditieslag verliest van Cambuur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:37 schreef FritzWepper het volgende:
Man man man. Laat dit geen voorbode voor het restant van de competitie zijn...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Goeie countergoal. Dat beheersen ze steeds beter.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dit soort wedstrijden maakt je kampioen. PEC speel je helemaal zoek en ik verwacht het tegen Twente en Utrecht niet veel minder. Denk dat Cambuur stiekem samen met Heerenveen de vervelendste wedstrijden zijn.Dit, dus.![]()
Al hadden ze er daar nog wel twee van moeten maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie countergoal. Dat beheersen ze steeds beter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PEC?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Dit soort wedstrijden maakt je kampioen. PEC speel je helemaal zoek en ik verwacht het tegen Twente en Utrecht niet veel minder. Denk dat Cambuur stiekem samen met Heerenveen de vervelendste wedstrijden zijn.
Ajax speelt nog tegen:
FC Utrecht (thuis)
Heerenveen (uit)
FC Twente (thuis)
De Graafschap (uit)Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij bedoelde de afgelopen wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PEC?
Ajax speelt nog tegen:
FC Utrecht (thuis)
Heerenveen (uit)
FC Twente (thuis)
De Graafschap (uit)![]()
Ik vond het anders wel grappigquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
Serero mag van mij wel even de plek van Bazoer overnemen. En dat is niet eens een grap.![]()
Okquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Hij bedoelde de afgelopen wedstrijd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer was wel een van de minsten op het veld in ieder geval.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Al weken eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:
Bazoer was wel een van de minsten op het veld in ieder geval.![]()
Klopt, die heeft duidelijk een vormdip, maar dat zie je wel vaker bij jonge spelers.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Al snap ik wel dat hij nu niet meer uit de basis wordt gehaald.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, die heeft duidelijk een vormdip, maar dat zie je wel vaker bij jonge spelers.![]()
Nee dat heeft niet veel zin. Ghazi viel wel weer aardig in. Dat was nog wel één van de weinige lichtpuntjes vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bazoer speelde inderdaad niet goed maar Serero is geen basismateriaal. Hebben we vorig seizoen wel kunnen zien dat hij fysiek gewoon te kort komt. Daarnaast is hij blessuregevoelig.quote:
Misschien Gudelj eens op 6 met Schone en Klaassen. Kan El Ghazi ook weer in de basis.![]()
Nu gaan schuiven lijkt me niet ideaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bazoer speelde inderdaad niet goed maar Serero is geen basismateriaal. Hebben we vorig seizoen wel kunnen zien dat hij fysiek gewoon te kort komt. Daarnaast is hij blessuregevoelig.
Misschien Gudelj eens op 6 met Schone en Klaassen. Kan El Ghazi ook weer in de basis.Charlie: How's it going in there?
Dit soort wedstrijden ga je krijgen tot aan het eind van de competitie, ook PSV overigens.
Er zit toch een spanning op de wedstrijd en dan krijg je dit soort wedstrijden. Uiteindelijk wel verdiend natuurlijk maar het is wel billen knijpen als het maar 0-1 blijft.
Zal volgende week tegen Utrecht niet anders zijn, punten tellen nu. Niks meer en niks minder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Helaas, PSV voor ondanks dat ze met tien man staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zoals verwacht een kut wedstrijd.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
Serero mag van mij wel even de plek van Bazoer overnemen. En dat is niet eens een grap.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wel een vreselijk laffe wedstrijd voor een ploeg die op bezoek gaat bij met alle respect de nummer laatst.![]()
Vorig jaar verloren ze dezelfde wedstrijd terwijl ze allang uit Europa lagen. Maar verder is Ajax inderdaad compleet kansloos hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feit.
Je zag toch in de 2e helft dat ze erdoor heen zaten.![]()
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.quote:![]()
Voordeel is dat we dan thuis spelen, nadeel is dat de wedstrijd om 12:30 uur is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nah ik vind 12:30 nog steeds een probleem.quote:
Maar dat is vooral bij mij persoonlijk dat ik dan vroeg mijn bed uit moet. Voor de spelers maakt het niks uit.Oh.![]()
punt is dat Utrecht er juist niet vol opklapt, tenminste uit deden ze dat niet en dat wordt zeker niet makkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.![]()
Zal wel weer een zenuwen wedstrijd worden. Wat mij betreft El Ghazi in de basis, die lijkt weer meer in vorm te komen.quote:Op zondag 10 april 2016 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
punt is dat Utrecht er juist niet vol opklapt, tenminste uit deden ze dat niet en dat wordt zeker niet makkelijk
Ook PSV zal het niet makkelijk krijgen bij Roda JC uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dan gaat het ook niet meer fout ookquote:Op zondag 10 april 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vertrouw er eigenlijk op dat FC Utrecht thuis wel goed komt.![]()
die lijken iig meer last van stress te hebben, beide wedstrijden niet gezien hoor maar op basis van de samenvattingen.quote:Op zondag 10 april 2016 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik verwacht stiekem dat PSV ook nog een keer punten laat liggen.![]()
Ik zag ze vorige week ook niet spelen. Ik keek ook net de samenvatting terug, maar als ik Streppel hoor dat de rode kaart het breekpunt was..quote:Op zondag 10 april 2016 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die lijken iig meer last van stress te hebben, beide wedstrijden niet gezien hoor maar op basis van de samenvattingen.![]()
![]()
Eigenlijk wel, aan de andere kant is het fijn om El Ghazi te kunnen brengen als het niet loopt. Voor de rest houdt het niet over meer wissels die wat kunnen forceren. Zeker als mikey ook al in de basis staatquote:Op zondag 10 april 2016 08:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel weer een zenuwen wedstrijd worden. Wat mij betreft El Ghazi in de basis, die lijkt weer meer in vorm te komen.
Ook PSV zal het niet makkelijk krijgen bij Roda JC uit.![]()
Waarom is dat een nadeel? Net als dat kunstgras een nadeel zou zijn. Statistieken wijzen dat niet uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voordeel is dat we dan thuis spelen, nadeel is dat de wedstrijd om 12:30 uur is.![]()
zijn ook geen excuses voor, zowel Ajax als PSV zijn stukken beter dan de rest, dus ieder punt wat ze laten liggen is eigen schuldquote:Op zondag 10 april 2016 09:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Waarom is dat een nadeel? Net als dat kunstgras een nadeel zou zijn. Statistieken wijzen dat niet uit.![]()
Positief weekend weer. Wedstrijdje minder te gaan en PSV heeft opnieuw een kans laten liggen iets aan het doelsaldo te doen. +9 met vier wedstrijden te gaan. PSV wint haar wedstrijden met gemiddeld 2.2 doelpunten verschil, dus in de resterende drie wedstrijden die beide ploegen dan evt winnen moet PSV zes doelpunten goedmaken.
Speelt PSV dit jaar wel tegen een enigszins gemotiveerd team in de laatste wedstrijd?![]()
![]()
Dat was ook zo, net als de goal van Davey bij Ajax. Psv speelde echt bagger en ging met 10 man gas geven. W2 kon met als Cambuur geen echte vuist maken.quote:Op zondag 10 april 2016 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag ze vorige week ook niet spelen. Ik keek ook net de samenvatting terug, maar als ik Streppel hoor dat de rode kaart het breekpunt was..Narf!![]()
Doet me een beetje denken aan het Ajax in 2011/12. Die hadden ook wel eens een rode kaart nodig om beter te gaan spelenquote:Op zondag 10 april 2016 10:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat was ook zo, net als de goal van Davey bij Ajax. Psv speelde echt bagger en ging met 10 man gas geven..
![]()
Ajax staat nu op +54quote:Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Positief weekend weer. Wedstrijdje minder te gaan en PSV heeft opnieuw een kans laten liggen iets aan het doelsaldo te doen. +9 met vier wedstrijden te gaan. PSV wint haar wedstrijden met gemiddeld 2.2 doelpunten verschil, dus in de resterende drie wedstrijden die beide ploegen dan evt winnen moet PSV zes doelpunten goedmaken.
Speelt PSV dit jaar wel tegen een enigszins gemotiveerd team in de laatste wedstrijd?
PSV staat op + 45
Stel dat Ajax drie keer 1-0 wint en een keer gelijk speelt, dan komt Ajax dus op +57. PSV moet dan dus 12 doelpunten goedmaken. Moet de laatste vier wedstrijden dus gemiddeld 4-0 winnen en dat is zelfs nog in de situatie dat Ajax drie keer met minimaal verschil wint.
Kan mij niet voorstellen dat het op doelsaldo misgaat.![]()
Ik denk niet dat doelsaldo van belang gaat zijn, verschil is 2 punten..quote:Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Speelt PSV dit jaar wel tegen een enigszins gemotiveerd team in de laatste wedstrijd?
of Ajax/PSV wint of verliest, gelijkspel zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd, althans voor PSV dan.![]()
Dat doelsaldo maakt geen fuck uit want het wordt beslist op punten. Volgende week wel het voordeel dat PSV eerst naar Roda moet op de zaterdag.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zondag 10 april 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vertrouw er eigenlijk op dat FC Utrecht thuis wel goed komt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, want praktisch iedere club in Nederland ziet liever PSV kampioen worden dan Ajax.quote:Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je een gemiddelde niet-Ajax supporter vraagt wie er kampioen moet worden zullen ze zeggen: ''Zolang het maar niet Ajax is vind ik alles best"
Daarom moeten wij nooit afhankelijk willen zijn van andere clubs. Enkel clubs die echt nog ergens om spelen (vechten tegen degradatie, vechten voor play-offs, etc.) zullen nog wat inzet tonen in hun wedstrijden tegen PSVOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Natuurlijk maakt het doelsaldo wel uit, bij deze stand is het best mogelijk dat beide ploegen gelijk eindigen. Dan kun je het maar beter in je voordeel hebben.quote:Op zondag 10 april 2016 11:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat doelsaldo maakt geen fuck uit want het wordt beslist op punten. Volgende week wel het voordeel dat PSV eerst naar Roda moet op de zaterdag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou kunnen maar gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 10 april 2016 12:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het doelsaldo wel uit, bij deze stand is het best mogelijk dat beide ploegen gelijk eindigen. Dan kun je het maar beter in je voordeel hebben.Charlie: How's it going in there?
Wat kost zo'n glazen bol ?quote:Op zondag 10 april 2016 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou kunnen maar gaat niet gebeuren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De kans is natuurlijk niet zo heel groot, maar het kan wel. Bovendien speelt het ook mentaal een rol.quote:Op zondag 10 april 2016 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou kunnen maar gaat niet gebeuren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
je moet het niet zover laten komenquote:Op zondag 10 april 2016 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou kunnen maar gaat niet gebeuren.![]()
Kleine correctie: gemiddeld 3-0.quote:Op zondag 10 april 2016 11:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ajax staat nu op +54
PSV staat op + 45
Stel dat Ajax drie keer 1-0 wint en een keer gelijk speelt, dan komt Ajax dus op +57. PSV moet dan dus 12 doelpunten goedmaken. Moet de laatste vier wedstrijden dus gemiddeld 4-0 winnen en dat is zelfs nog in de situatie dat Ajax drie keer met minimaal verschil wint.
Kan mij niet voorstellen dat het op doelsaldo misgaat.
Het is ook weer iets dat Ajax niet weg zou mogen geven, maar ik zie PSV in goede doen nog wel eens een potje met 6-0 winnen tegen een team dat er met de pet naar gooit.![]()
Dat was wel typerend. Willem II dat vocht voor elke meter, en Vitesse dat lachend open huis hieldquote:![]()
![]()
Toen stond PSV met 14 punten voor op ajaxquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren ze dezelfde wedstrijd terwijl ze allang uit Europa lagen. Maar verder is Ajax inderdaad compleet kansloos hoor.![]()
Geeft Ghazi zo'n mooie assist op Klaassen en dan knalt hij die bal 1 op 1 er weer niet in, zo jammer. Die van Younes in de 80e minuut oid, had er ook wel in gemogen, man man man.![]()
Het was aan alle kanten heel matig. Genoeg spelers die de nul twee op een presenteerblaadje kregen aangereikt, maar verzuimden deze te maken.quote:Op zondag 10 april 2016 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geeft Ghazi zo'n mooie assist op Klaassen en dan knalt hij die bal 1 op 1 er weer niet in, zo jammer. Die van Younes in de 80e minuut oid, had er ook wel in gemogen, man man man.
Maak je die gewoon dan kun je zelfs ook nog wel wat uitlopen qua doelsaldo in zo'n dramatische pot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat was 'ie bij mij vorig seizoen al.quote:Op zondag 10 april 2016 15:56 schreef Vermecelli het volgende:
Is Andersen al afgeschreven? Wat een drama![]()
Ten Cate had gewoon z'n grote muil moeten houden. Tevens had Ajax gewoon bij RKC moeten winnen. Neemt niet weg dat Vitesse er geen in de 2e helft geen fuck meer aan deed. Ook raar, waarom wisselde de Mos in de rust z'n uitstekend spelende keeper?quote:Op zondag 10 april 2016 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was wel typerend. Willem II dat vocht voor elke meter, en Vitesse dat lachend open huis hield'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Was dat niet Jantje Vertonghen die het toen verneukte tegen RKC?quote:Op zondag 10 april 2016 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ten Cate had gewoon z'n grote muil moeten houden. Tevens had Ajax gewoon bij RKC moeten winnen. Neemt niet weg dat Vitesse er geen in de 2e helft geen fuck meer aan deed. Ook raar, waarom wisselde de Mos in de rust z'n uitstekend spelende keeper?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: