Cambuur is nog slechter . Dit Ajax is gewoon zieligquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:00 schreef Vermecelli het volgende:
Cambuur is het hele seizoen al een tyfuszooitje en als Ajax op bezoek komt spelen ze ineens wel
Wtf kan Milik hier aan doen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dit weer voor oogaids man. Waar is die kutkop milik nu?
Hij zuigt. Kutspitsquote:
Hij is gewoon heel beperkt. Maar goed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het middenveld wordt compleet weggespeeld maar het is Milik die de schuld krijgt
Die kan toch geen kut met rechts. Rijdt vast automaat kan niet eens remmen.quote:
Lol whut? Hoe zitten bij jou de pedalen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kan toch geen kut met rechts. Rijdt vast automaat kan niet eens remmen.
Dat was de getrachte humor erinquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lol whut? Hoe zitten bij jou de pedalen?
Redelijk chanant dit imderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:21 schreef FritzWepper het volgende:
Samengeknepen billen tegen de nr. 18.
Die vielen er net genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef GewoneBurger het volgende:
Je zou toch zeggen dat er enorme ruimtes moeten vallen aangezien Cambuur vol op de aanval moet spelen?
Deze wedstrijden zijn gewoon heel zwaar als je niet snel op voorsprong komt en de tweede goal ook uitblijft. Het is opvallend dat Ajax de conditieslag verliest van Cambuur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:37 schreef FritzWepper het volgende:
Man man man. Laat dit geen voorbode voor het restant van de competitie zijn...
Al hadden ze er daar nog wel twee van moeten maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie countergoal. Dat beheersen ze steeds beter.
PEC?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Dit soort wedstrijden maakt je kampioen. PEC speel je helemaal zoek en ik verwacht het tegen Twente en Utrecht niet veel minder. Denk dat Cambuur stiekem samen met Heerenveen de vervelendste wedstrijden zijn.
Hij bedoelde de afgelopen wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PEC?
Ajax speelt nog tegen:
FC Utrecht (thuis)
Heerenveen (uit)
FC Twente (thuis)
De Graafschap (uit)
Ik vond het anders wel grappigquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
Serero mag van mij wel even de plek van Bazoer overnemen. En dat is niet eens een grap.
Okquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Hij bedoelde de afgelopen wedstrijd.
Al weken eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:
Bazoer was wel een van de minsten op het veld in ieder geval.
Klopt, die heeft duidelijk een vormdip, maar dat zie je wel vaker bij jonge spelers.quote:
Al snap ik wel dat hij nu niet meer uit de basis wordt gehaald.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, die heeft duidelijk een vormdip, maar dat zie je wel vaker bij jonge spelers.
Bazoer speelde inderdaad niet goed maar Serero is geen basismateriaal. Hebben we vorig seizoen wel kunnen zien dat hij fysiek gewoon te kort komt. Daarnaast is hij blessuregevoelig.quote:
Nu gaan schuiven lijkt me niet ideaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bazoer speelde inderdaad niet goed maar Serero is geen basismateriaal. Hebben we vorig seizoen wel kunnen zien dat hij fysiek gewoon te kort komt. Daarnaast is hij blessuregevoelig.
Misschien Gudelj eens op 6 met Schone en Klaassen. Kan El Ghazi ook weer in de basis.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
Serero mag van mij wel even de plek van Bazoer overnemen. En dat is niet eens een grap.
Vorig jaar verloren ze dezelfde wedstrijd terwijl ze allang uit Europa lagen. Maar verder is Ajax inderdaad compleet kansloos hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feit.
Je zag toch in de 2e helft dat ze erdoor heen zaten.
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.quote:
Voordeel is dat we dan thuis spelen, nadeel is dat de wedstrijd om 12:30 uur is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.
Nah ik vind 12:30 nog steeds een probleem.quote:
punt is dat Utrecht er juist niet vol opklapt, tenminste uit deden ze dat niet en dat wordt zeker niet makkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.
Zal wel weer een zenuwen wedstrijd worden. Wat mij betreft El Ghazi in de basis, die lijkt weer meer in vorm te komen.quote:Op zondag 10 april 2016 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
punt is dat Utrecht er juist niet vol opklapt, tenminste uit deden ze dat niet en dat wordt zeker niet makkelijk
dan gaat het ook niet meer fout ookquote:Op zondag 10 april 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vertrouw er eigenlijk op dat FC Utrecht thuis wel goed komt.
die lijken iig meer last van stress te hebben, beide wedstrijden niet gezien hoor maar op basis van de samenvattingen.quote:Op zondag 10 april 2016 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik verwacht stiekem dat PSV ook nog een keer punten laat liggen.
Ik zag ze vorige week ook niet spelen. Ik keek ook net de samenvatting terug, maar als ik Streppel hoor dat de rode kaart het breekpunt was..quote:Op zondag 10 april 2016 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die lijken iig meer last van stress te hebben, beide wedstrijden niet gezien hoor maar op basis van de samenvattingen.
Eigenlijk wel, aan de andere kant is het fijn om El Ghazi te kunnen brengen als het niet loopt. Voor de rest houdt het niet over meer wissels die wat kunnen forceren. Zeker als mikey ook al in de basis staatquote:Op zondag 10 april 2016 08:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel weer een zenuwen wedstrijd worden. Wat mij betreft El Ghazi in de basis, die lijkt weer meer in vorm te komen.
Ook PSV zal het niet makkelijk krijgen bij Roda JC uit.
Waarom is dat een nadeel? Net als dat kunstgras een nadeel zou zijn. Statistieken wijzen dat niet uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voordeel is dat we dan thuis spelen, nadeel is dat de wedstrijd om 12:30 uur is.
zijn ook geen excuses voor, zowel Ajax als PSV zijn stukken beter dan de rest, dus ieder punt wat ze laten liggen is eigen schuldquote:Op zondag 10 april 2016 09:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Waarom is dat een nadeel? Net als dat kunstgras een nadeel zou zijn. Statistieken wijzen dat niet uit.
Dat was ook zo, net als de goal van Davey bij Ajax. Psv speelde echt bagger en ging met 10 man gas geven. W2 kon met als Cambuur geen echte vuist maken.quote:Op zondag 10 april 2016 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag ze vorige week ook niet spelen. Ik keek ook net de samenvatting terug, maar als ik Streppel hoor dat de rode kaart het breekpunt was..
Doet me een beetje denken aan het Ajax in 2011/12. Die hadden ook wel eens een rode kaart nodig om beter te gaan spelenquote:Op zondag 10 april 2016 10:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat was ook zo, net als de goal van Davey bij Ajax. Psv speelde echt bagger en ging met 10 man gas geven.
Ajax staat nu op +54quote:Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Positief weekend weer. Wedstrijdje minder te gaan en PSV heeft opnieuw een kans laten liggen iets aan het doelsaldo te doen. +9 met vier wedstrijden te gaan. PSV wint haar wedstrijden met gemiddeld 2.2 doelpunten verschil, dus in de resterende drie wedstrijden die beide ploegen dan evt winnen moet PSV zes doelpunten goedmaken.
Speelt PSV dit jaar wel tegen een enigszins gemotiveerd team in de laatste wedstrijd?
Ik denk niet dat doelsaldo van belang gaat zijn, verschil is 2 punten..quote:Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Positief weekend weer. Wedstrijdje minder te gaan en PSV heeft opnieuw een kans laten liggen iets aan het doelsaldo te doen. +9 met vier wedstrijden te gaan. PSV wint haar wedstrijden met gemiddeld 2.2 doelpunten verschil, dus in de resterende drie wedstrijden die beide ploegen dan evt winnen moet PSV zes doelpunten goedmaken.
Speelt PSV dit jaar wel tegen een enigszins gemotiveerd team in de laatste wedstrijd?
quote:Op zondag 10 april 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vertrouw er eigenlijk op dat FC Utrecht thuis wel goed komt.
Nee, want praktisch iedere club in Nederland ziet liever PSV kampioen worden dan Ajax.quote:Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Natuurlijk maakt het doelsaldo wel uit, bij deze stand is het best mogelijk dat beide ploegen gelijk eindigen. Dan kun je het maar beter in je voordeel hebben.quote:Op zondag 10 april 2016 11:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat doelsaldo maakt geen fuck uit want het wordt beslist op punten. Volgende week wel het voordeel dat PSV eerst naar Roda moet op de zaterdag.
Zou kunnen maar gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 10 april 2016 12:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het doelsaldo wel uit, bij deze stand is het best mogelijk dat beide ploegen gelijk eindigen. Dan kun je het maar beter in je voordeel hebben.
Wat kost zo'n glazen bol ?quote:Op zondag 10 april 2016 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou kunnen maar gaat niet gebeuren.
De kans is natuurlijk niet zo heel groot, maar het kan wel. Bovendien speelt het ook mentaal een rol.quote:Op zondag 10 april 2016 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
je moet het niet zover laten komenquote:Op zondag 10 april 2016 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kleine correctie: gemiddeld 3-0.quote:Op zondag 10 april 2016 11:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ajax staat nu op +54
PSV staat op + 45
Stel dat Ajax drie keer 1-0 wint en een keer gelijk speelt, dan komt Ajax dus op +57. PSV moet dan dus 12 doelpunten goedmaken. Moet de laatste vier wedstrijden dus gemiddeld 4-0 winnen en dat is zelfs nog in de situatie dat Ajax drie keer met minimaal verschil wint.
Kan mij niet voorstellen dat het op doelsaldo misgaat.
Dat was wel typerend. Willem II dat vocht voor elke meter, en Vitesse dat lachend open huis hieldquote:
Toen stond PSV met 14 punten voor op ajaxquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren ze dezelfde wedstrijd terwijl ze allang uit Europa lagen. Maar verder is Ajax inderdaad compleet kansloos hoor.
Het was aan alle kanten heel matig. Genoeg spelers die de nul twee op een presenteerblaadje kregen aangereikt, maar verzuimden deze te maken.quote:Op zondag 10 april 2016 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geeft Ghazi zo'n mooie assist op Klaassen en dan knalt hij die bal 1 op 1 er weer niet in, zo jammer. Die van Younes in de 80e minuut oid, had er ook wel in gemogen, man man man.
Dat was 'ie bij mij vorig seizoen al.quote:Op zondag 10 april 2016 15:56 schreef Vermecelli het volgende:
Is Andersen al afgeschreven? Wat een drama
Ten Cate had gewoon z'n grote muil moeten houden. Tevens had Ajax gewoon bij RKC moeten winnen. Neemt niet weg dat Vitesse er geen in de 2e helft geen fuck meer aan deed. Ook raar, waarom wisselde de Mos in de rust z'n uitstekend spelende keeper?quote:Op zondag 10 april 2016 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was wel typerend. Willem II dat vocht voor elke meter, en Vitesse dat lachend open huis hield
Was dat niet Jantje Vertonghen die het toen verneukte tegen RKC?quote:Op zondag 10 april 2016 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ten Cate had gewoon z'n grote muil moeten houden. Tevens had Ajax gewoon bij RKC moeten winnen. Neemt niet weg dat Vitesse er geen in de 2e helft geen fuck meer aan deed. Ook raar, waarom wisselde de Mos in de rust z'n uitstekend spelende keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |