Klopt, die heeft duidelijk een vormdip, maar dat zie je wel vaker bij jonge spelers.quote:
Al snap ik wel dat hij nu niet meer uit de basis wordt gehaald.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, die heeft duidelijk een vormdip, maar dat zie je wel vaker bij jonge spelers.
Bazoer speelde inderdaad niet goed maar Serero is geen basismateriaal. Hebben we vorig seizoen wel kunnen zien dat hij fysiek gewoon te kort komt. Daarnaast is hij blessuregevoelig.quote:
Nu gaan schuiven lijkt me niet ideaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bazoer speelde inderdaad niet goed maar Serero is geen basismateriaal. Hebben we vorig seizoen wel kunnen zien dat hij fysiek gewoon te kort komt. Daarnaast is hij blessuregevoelig.
Misschien Gudelj eens op 6 met Schone en Klaassen. Kan El Ghazi ook weer in de basis.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
Serero mag van mij wel even de plek van Bazoer overnemen. En dat is niet eens een grap.
Vorig jaar verloren ze dezelfde wedstrijd terwijl ze allang uit Europa lagen. Maar verder is Ajax inderdaad compleet kansloos hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feit.
Je zag toch in de 2e helft dat ze erdoor heen zaten.
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.quote:
Voordeel is dat we dan thuis spelen, nadeel is dat de wedstrijd om 12:30 uur is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.
Nah ik vind 12:30 nog steeds een probleem.quote:
punt is dat Utrecht er juist niet vol opklapt, tenminste uit deden ze dat niet en dat wordt zeker niet makkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Yup. PSV van hetzelfde laken een pak trouwens... Volgende week gaat Utrecht er volop klappen. Met schuim rond de bek. Ajax is er nog lang niet.
Zal wel weer een zenuwen wedstrijd worden. Wat mij betreft El Ghazi in de basis, die lijkt weer meer in vorm te komen.quote:Op zondag 10 april 2016 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
punt is dat Utrecht er juist niet vol opklapt, tenminste uit deden ze dat niet en dat wordt zeker niet makkelijk
dan gaat het ook niet meer fout ookquote:Op zondag 10 april 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vertrouw er eigenlijk op dat FC Utrecht thuis wel goed komt.
die lijken iig meer last van stress te hebben, beide wedstrijden niet gezien hoor maar op basis van de samenvattingen.quote:Op zondag 10 april 2016 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik verwacht stiekem dat PSV ook nog een keer punten laat liggen.
Ik zag ze vorige week ook niet spelen. Ik keek ook net de samenvatting terug, maar als ik Streppel hoor dat de rode kaart het breekpunt was..quote:Op zondag 10 april 2016 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die lijken iig meer last van stress te hebben, beide wedstrijden niet gezien hoor maar op basis van de samenvattingen.
Eigenlijk wel, aan de andere kant is het fijn om El Ghazi te kunnen brengen als het niet loopt. Voor de rest houdt het niet over meer wissels die wat kunnen forceren. Zeker als mikey ook al in de basis staatquote:Op zondag 10 april 2016 08:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel weer een zenuwen wedstrijd worden. Wat mij betreft El Ghazi in de basis, die lijkt weer meer in vorm te komen.
Ook PSV zal het niet makkelijk krijgen bij Roda JC uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |