Ik was geen fan van Gudelj (hater gaat wat ver) maar inslikken vind ik ook wat voorbarig, je bent toch wel met mij eens dat hij niet goed begonnen is?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi dat de Gudelj haters hun woorden moeten inslikken.
Daarnaast vind ik, maar dat is niet alleen de schuld van Gudelj, dat het middenveld ook nog veel beter zou kunnen functionerenquote:Op donderdag 7 april 2016 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik was geen fan van Gudelj (hater gaat wat ver) maar inslikken vind ik ook wat voorbarig, je bent toch wel met mij eens dat hij niet goed begonnen is?
Welke aankoop is wel meteen goed? Je moet hem ook de tijd geven en dat was weer niet het geval.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik was geen fan van Gudelj (hater gaat wat ver) maar inslikken vind ik ook wat voorbarig, je bent toch wel met mij eens dat hij niet goed begonnen is?
puntje, maar dat kwam ook wel een beetje door Frank en consorten die hem flink gehypt hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke aankoop is wel meteen goed? Je moet hem ook de tijd geven en dat was weer niet het geval.
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi dat de Milik hater zijn woorden moeten inslikken.
!!!!!quote:
Ligt er natuurlijk net aan of er wat verschuivingen gaan plaatsvinden in het keeperswereldje. Op die positie ben je wel wat meer beperkt in keuzes.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb wel een gevoel dat Cillessen er tussenuit knijpt, de rest blijft (hoop ik) nog een jaar bij elkaar.
Ik heb gezegd dat hij het af moet dwingen dan kan de Boer niet om hem heen. Milik speelde in zijn 2de seizoen al bij Ajax een half jaar bijzonder matig. Compleet andere situatie maar goed geprobeerd.quote:
Sluit niet uit dat Bazoer vertrekt en wellicht Ghaziquote:Op donderdag 7 april 2016 13:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Houden we de basiself voor volgend seizoen een beetje bij elkaar? Ik heb wel een gevoel dat Cillessen er tussenuit knijpt, de rest blijft (hoop ik) nog een jaar bij elkaar.
quote:Menzo wordt hoofd jeugdopleiding Ajax Cape Town
Stanley Menzo is door Ajax Cape Town aangesteld als nieuwe hoofd jeugdopleiding. "Ik kijk uit naar deze uitdaging", aldus de 52-jarige Menzo. "Stanley brengt een enorme waarde mee voor de Ajax Cape Town Academy en hij zal ons helpen het gat tussen onze jeugd en de professionele tak te overbruggen", zegt Ari Efstathiou, algemeen directeur van Ajax Cape Town, op de clubwebsite van Ajax.
"Zijn inzicht en ervaring in het Europese topvoetbal zal ons helpen onze talenten klaar te stomen voor het Europese podium", vervolgt Efstathiou. "Hij zal nieuwe trainingsmethodes en technieken meebrengen van onze moederclub en zal, samen met Roger de Sa (hoofdtrainer, red.), de nieuwe systemen doorvoeren in onze club."
Menzo gaat per direct aan de slag bij Ajax Cap Town. Donderdag vertrekt de voormalig Ajax-doelman naar Kaapstad. "Het is fijn hier aan de slag te gaan. Samen met de staf kunnen we een extra dimensie toevoegen aan de ontwikkeling van jonge spelers. Zodat ze goede professionals worden."
"Het voelt goed om Ajax Cape Town te kunnen helpen, maar ook om Ajax Amsterdam te helpen sommige spelers op te leiden die klaar zijn voor Europa. Ik kijk uit naar deze uitdaging. Hoeveel ik hier ook ben om mijn ervaring te delen, ik hoop ook veel te leren van dit mooie land en de cultuur van deze mooie stad", aldus Menzo.
Bazoer lijkt me erg sterk, speelt niet meer zo fantastisch en werd ook wel overlopen in de interlands; daar gaat de Europese top geen 30+ miljoen voor neertellen op dit moment. En Bazoer weet dat het erg onverstandig is om nu weg te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat Bazoer vertrekt en wellicht Ghazi
Je mist creativiteit op het middenveld, maar Gudelj creëert voor zijn rol juist relatief veel.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik, maar dat is niet alleen de schuld van Gudelj, dat het middenveld ook nog veel beter zou kunnen functioneren
Ik wil inderdaad wat meer creativiteit zien, en ik zou met een 6 ipv een 10 spelen. Maar goed, op dit moment functioneert het wel voldoendequote:Op donderdag 7 april 2016 14:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je mist creativiteit op het middenveld, maar Gudelj creëert voor zijn rol juist relatief veel.
Maar wat betreft die 6, dan kom je toch weer uit bij Gudelj. Bazoer als enige verdedigende middenvelder zie ik niet echt voor me, ook omdat hij dat volgens mij zelf niet wil.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad wat meer creativiteit zien, en ik zou met een 6 ipv een 10 spelen. Maar goed, op dit moment functioneert het wel voldoende
Bohquote:Op donderdag 7 april 2016 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wat betreft die 6, dan kom je toch weer uit bij Gudelj. Bazoer als enige verdedigende middenvelder zie ik niet echt voor me, ook omdat hij dat volgens mij zelf niet wil.
Zou wel een genottelijk middenveld zijn:
Nouri / Sink - Klaassen
Bazoer
Nee want die achterlijke gekkies doen het voetbal goedquote:Op donderdag 7 april 2016 16:12 schreef satecl het volgende:
Haha wordt nu helemaal een kut klassieker.
nja als het helemaal stil is, is dat wel kutquote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want die achterlijke gekkies doen het voetbal goed
Nee, maar nu is het in een stil stadion. Dat doet het spel meestal ook niet ten goede.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want die achterlijke gekkies doen het voetbal goed
Anders zetten ze speakers in het vak neer met (normale) spreekkoren!quote:Op donderdag 7 april 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja als het helemaal stil is, is dat wel kut
Het gaat er natuurlijk wel een beetje om wat er op dat filmpje te zien wasquote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Coritchando het volgende:
Op Ad.nl hadden ze het over een zware straf. Maar het stelt toch niks voor?
Bij FC Utrecht was het een filmpje op Youtube wat zorgde voor een volledig lege tribune en een boete. En nu hebben we het over vuurwerk, een pop, een spandoek en dat het tegen Heracles ook al mis ging.
Ik vind het een zeer lichte straf. Ik vraag mij af of een FC Utrecht, Feyenoord of ADO Den Haag ook zo een lage straf zouden krijgen bij dergelijke vergrijpen?
KNJBquote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Coritchando het volgende:
Op Ad.nl hadden ze het over een zware straf. Maar het stelt toch niks voor?
Bij FC Utrecht was het een filmpje op Youtube wat zorgde voor een volledig lege tribune en een boete. En nu hebben we het over vuurwerk, een pop, een spandoek en dat het tegen Heracles ook al mis ging.
Ik vind het een zeer lichte straf. Ik vraag mij af of een FC Utrecht, Feyenoord of ADO Den Haag ook zo een lage straf zouden krijgen bij dergelijke vergrijpen?
KNVB heeft geleerd van FC Utrecht-zaak. In schikkingsvoorstel staat dat seizoenkaarthouders uit betreffende vakken niet elders mogen zitten.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
Zouden het niet dezelfde praktijken als bij Utrecht-Ajax kunnen opleveren?
En dat is wel belachelijk. Nu heb je een dubbele straf. Eerst Utrecht uit en nu dit.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
KNVB heeft geleerd van FC Utrecht-zaak. In schikkingsvoorstel staat dat seizoenkaarthouders uit betreffende vakken niet elders mogen zitten.
Maar dan nog kan je op andermans (s)cc wel een kaartje bijkopen natuurlijk.
Ah ja, bedanktquote:Op donderdag 7 april 2016 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
KNVB heeft geleerd van FC Utrecht-zaak. In schikkingsvoorstel staat dat seizoenkaarthouders uit betreffende vakken niet elders mogen zitten.
Maar dan nog kan je op andermans (s)cc wel een kaartje bijkopen natuurlijk.
Over de oerwoudgeluiden zijn ook maatregelen genomen. Neemt niet weg dat de straf om die vakken te weren nergens op slaat natuurlijk. Zo, geen uitsupporters en geen vak 410. Gaat een dooie boel worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:36 schreef Brammess het volgende:
Oerwoud geluiden, spreekkoren over de holocaust zijn prima. Een fucking opblaaspop en een paar liedjes ( die overigens niet kunnen ) en 2 vakken moeten leeg
KNVB
Hoe bedoel je een dubbele straf?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:50 schreef WEST het volgende:
[..]
En dat is wel belachelijk. Nu heb je een dubbele straf. Eerst Utrecht uit en nu dit.
Onmogelijk natuurlijk. Al moeten nu wel de mensen op die vakken een duur (?) kaartje erbij kopen willen ze die wedstrijd zien terwijl ze gewoon een seizoenskaart hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, bedankt
De vraag is inderdaad hoe je dat allemaal wil gaan controleren
Ach, met alle kosten die ze überhaupt al maken meestal, zijn die paar tientjes niet heel schokkend. En hier bedoel ik mee dat dat wel het laatste is waar de meeste 410'ers wakker van liggen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Onmogelijk natuurlijk. Al moeten nu wel de mensen op die vakken een duur (?) kaartje erbij kopen willen ze die wedstrijd zien terwijl ze gewoon een seizoenskaart hebben.
Is daar wat aan gedaan of zijn die simpelweg gevlogen sinds de nederlaag van PSV tegen Ajax?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef Donnis het volgende:
Wat een leuk topic is dit weer geworden zonder alle PSV-trolls.
Baddertje is plotseling spoorloos.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is daar wat aan gedaan of zijn die simpelweg gevlogen sinds de nederlaag van PSV tegen Ajax?
Ik vind een liedje minder kwetsend dan een pop van iemand ophangen waarmee je hem in feite zegt dat je hem het liefst dood ziet. Een directe doodsbedreiging.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk wel een beetje om wat er op dat filmpje te zien was
Daarnaast, maar dat weet ik niet zeker, vormt die tribune ook de harde kern
Riep al gelijk dat dit de enige en juiste straf was. Vak 410 heeft de laatste jaren zo ontzettend veel geflikt en is met zo ontzettend veel weggekomen (dat spandoek van Rooie Marck vorig jaar was ook wel een aardig dieptepunt), dat het eens tijd werd om een 'tot hier en niet verder' statement te maken.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel een prima straf eigenlijk. Kan ook zorgen voor positievere sociale controle in vak 410. De sociale controle die er nu is, is of je wel betaalt aan de collecte tegen stadionverboden(ik vermoed om de juridische kosten van het aanvechten te dekken?)
vorig jaar nog welquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Riep al gelijk dat dit de enige en juiste straf was. Vak 410 heeft de laatste jaren zo ontzettend veel geflikt en is met zo ontzettend veel weggekomen (dat spandoek van Rooie Marck vorig jaar was ook wel een aardig dieptepunt), dat het eens tijd werd om een 'tot hier en niet verder' statement te maken.
Nu krijg je iig sociale controle om ervoor te zorgen dat de shit die op het vak gebeurt niet te ver gaat. Want een pop ophangen, spandoeken over dooie supporters maken is allemaal iets georganiseerder dan een spreekkoor.
Mwa iemand dood willen zien, of zeggen dat je iemand dood gaat maken vind ik nog wel verschil inzitten.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:53 schreef Coritchando het volgende:
Ik vind een liedje minder kwetsend dan een pop van iemand ophangen waarmee je hem in feite zegt dat je hem het liefst dood ziet. Een directe doodsbedreiging.
Geloof je daar echt in?quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu krijg je iig sociale controle om ervoor te zorgen dat de shit die op het vak gebeurt niet te ver gaat.
Ik denk in ieder geval dat de leiding van die groepering wel oppast voor er dingen worden verzonnen en de grote groep meelopers zich wat meer gaan afvragen of dat vak het allemaal wel waard is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |