Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Transfervrije kwaliteitsimpuls.
Geen breedte aankoop, maar iemand die er meteen staat.
Concurrentie voor Milik.
die man is een wereldvoetballerquote:
http://www.dailymotion.com/video/xz05kv_psv-ajax-boerrigter_sportquote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die man is een wereldvoetballer
die wedstrijd tegen psv ... genot
Die ruzie tussen Pieters en Waterman is hemels, en die supporter op 18 sec maakt het helemaal af.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/xz05kv_psv-ajax-boerrigter_sport
Concurrentie hoort bij een topclub . Maar bij Frank zal het wel een Siggy 2 wordenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die man is een wereldvoetballer
die wedstrijd tegen psv ... genot
Boerrigter was voor zijn blessure goed genoeg voor Ajax destijds.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die ruzie tussen Pieters en Waterman is hemels, en die supporter op 18 sec maakt het helemaal af.
Boerrigter was een kneus en kon niet zo goed voetballen, maar dit was er gewoon eentje die je niet snel meer zal vergeten.
Absoluut, maar het niet in staat zijn om dat niveau weer te behalen is ook een gebrek aan kwaliteitquote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boerrigter was voor zijn blessure goed genoeg voor Ajax destijds.
Ja die is ook puur genotquote:Op woensdag 6 april 2016 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Deze ken je wel toch
[ afbeelding ]
Het was een grap, Hans.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:40 schreef Seam het volgende:
Waar zijn die geruchten op gebaseerd? Enkel op het feit dat hij transfervrij is?
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Deze ken je wel toch
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit zo gezien met gudelj, maar ik moet zeggen sinds de winterstop is hij positief opgevallen bij mij.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Net als Frank ben ook ik blij dat andere mensen het nu ook gaan zien
Hoe kom je daarbij? Hij heeft heel even individueel met de bal getraind.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
wel fijn dat Reidewald weer volop mee traint
Maar hij komt, met Milik, Veltman en misschien ook Younes, in het clubje daarna. Spelers die je zeker mist als ze er niet zijn (klein nuanceverschil met onmisbaar wellichtquote:Op donderdag 7 april 2016 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo gezien met gudelj, maar ik moet zeggen sinds de winterstop is hij positief opgevallen bij mij.
Maar onmisbaar wil ik niet zeggen, dat is momenteel alleen Klaassen en de Cil
excuus ik was er zelf niet bij, maar had een vriend van mij gesproken. Ik lees nu ook dat hij enkel individueel wat balletjes heeft getikt. Tete lijkt wel weer bijna fit.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:09 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij heeft heel even individueel met de bal getraind.
voor de winterstop vond ik hem toch wel erg veel balverlies hebben, en had ik niet het idee dat het een aanwinst was t.o.v een serero of sinkgraven. Nogmaals na de winterstop ben ik het wel met je eens, en zie ik liever gudelj in de basis.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar hij komt, met Milik, Veltman en misschien ook Younes, in het clubje daarna. Spelers die je zeker mist als ze er niet zijn (klein nuanceverschil met onmisbaar wellicht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |