Ssst, met zulke uitspraken wordt je niet populairquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
RT heeft een punt.
Ik kan trouwens hun programma The Big Picture van harte aanbevelen, journalistiek gezien is het beter dan wat de NOS ons voorschotelt.
Dat sowieso! Je moet zo pluriform mogelijk media volgen, voor RT is er zeker ruimte in dat spectrum. De RT is een tikkeltje militant maar dat gaat naar beide kanten toe, ook richting Rusland, zo waren ze best kritisch over de inval van een deel van Oekraïne, helaas werd als gevolg hiervan wel iemand aan de top van de RT ontslagen. Laten we echter niet vergeten dat de RT slechts voor 50% wordt gefinancierd door de staat terwijl de NPO voor 100% wordt gefinancierd door de staat, bij de RT werd na een kritisch verslag iemand aan de top van het bedrijf vervangen, de NPO kreeg 3/4 bezuinigingen achter elkaar omdat het teveel kritiek heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:15 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ssst, met zulke uitspraken wordt je niet populair![]()
RT is behoorlijk militant, dat is dan weer een nadeel.
Persoonlijk noem ik het niet beter of slechter maar ik had het net over transparantie en dat mensen een krantje kunnen lezen.
Was vergeten erbij te zetten dat het dan misschien verstandig is om niet steeds hetzelfde krantje te lezen.
Gewoon de paarse vinger weer invoeren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:09 schreef freako het volgende:
[..]
Ik ga dus 's ochtends om 10 uur met mijn stempas naar het stembureau, en breng mijn stem uit. Vervolgens ga ik naar het stadhuis, en meld dat ik mijn stempas niet heb ontvangen. Met mijn nieuwe stempas ga ik naar een ander stembureau in mijn gemeente en stem nog een keer.
Ik heb hem nog gewaarschuwd...quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:
Mooi nieuw dieptepuntje Bram, het vol verdedigen van RT
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef freako het volgende:
[..]
Ongeldige stemmen tellen gewoon mee voor de opkomst.
Aldus de trol van POL en NWS die ondertussen niet inziet dat onze eigen staatsomroep twee keer zo afhankelijk is van 1 staat dan de RT.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:
Mooi nieuw dieptepuntje Bram, het vol verdedigen van RT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als 9 ooit eens zou hebben gekeken naar The Big Picture in plaats van ongefundeerd te oordelen over de RT dan zou hij weten dat er ook goede journalistiek wordt bedreven door die oproep.
Het is fascinerend dat dit volgens 9 slechte journalistiek is:
Idem voor een filmpje van BP waarin ze laten zien hoe de gezondheidszorgverzekering in Europa beter is dan in de USA. Heel erg subjectief en pro-Russisch.
[ Bericht 16% gewijzigd door Bram_van_Loon op 05-04-2016 19:31:39 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Wellicht moet je je even inlezen in hoe ons omroepbestel werkt. Dan houd je de volgende keer dit soort onzin wel voor jequote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Aldus de trol van POL en NWS die ondertussen niet inziet dat onze eigen staatsomroep twee keer zo afhankelijk is van 1 staat dan de RT.
Ja, dat op de man spelen van je kennen we onderhand.quote:[spoiler]De trolverwijzing is zeer terecht gezien deze reactie van 9, dit is getrol. [/spoiler]
Als 9 ooit eens zou hebben gekeken naar The Big Picture in plaats van ongefundeerd te oordelen over de RT dan zou hij weten dat er ook goede journalistiek wordt bedreven door die oproep.
Heel goedquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gewaarschuwd...[ afbeelding ]
Aldus het trolletje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht moet je je even inlezen in hoe ons omroepbestel werkt. Dan houd je de volgende keer dit soort onzin wel voor je
Misschien doe je er beter aan om naar BNW af te reizen. Daar is het de gewoonte om je eigen waarheden te verzinnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Aldus het trolletje.![]()
Wie betaalt bepaalt, de Nederlandse staat betaalt voor 100% en heeft duidelijk laten voelen wat er gebeurt als je niet braaf in het gelid loopt als NPO door 3/4 keer achter elkaar te bezuinigen nadat de NPO niet luisterde naar de waarschuwing van Maxime Verhagen (CDA-minister) dat de NPO "minder kritisch moet zijn richtin de politici en minder satire moet bedrijven met de politici".
Vanaf nu ga ik voorlopig maar weer verder met mijn vaste gewoonte om jou te negeren en jouw reacties niet te lezen aangezien jij toch weer niets anders doet dan trollen en te proberen mensen uit hun tent te lokken. Veel plezier ermee, kleuter. Ik gun jou dat plezier niet dus ik ga je daar niet bij helpen.
En hier de tweede vaste trol in NWS/POLquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien doe je er beter aan om naar BNW af te reizen. Daar is het de gewoonte om je eigen waarheden te verzinnen.
Ik voel geen enkele behoefte om inhoudelijk te reageren op iemand die categorisch zijn eigen definities verzint en daarnaast ook nog eens wild om zich heen slaat door iedereen maar een trol te gaan noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En hier de tweede vaste trol in NWS/POL
Ook aan jou de vraag, leg eens even uit wat er journalistiek gezien mis is met dit filmpje?
Graag een fatsoenlijk antwoord of je woorden intrekken.
En nu weer terug ontopic! Het onderwerp is belangrijk genoeg ook al hebben sommigen van jullie liever niet dat mensen gaan stemmen.
Ze zouden TUNnelvisie moeten oprichten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien doe je er beter aan om naar BNW af te reizen. Daar is het de gewoonte om je eigen waarheden te verzinnen.
Niet maar ook jij kan toch niet ontkennen dat de toon de afgelopen jaren veel minder kritisch is geworden. We hadden heel erg veel satire met onze politici (Koefnoen, Café de Wereld, Kopspijkers...), nu komt het totaal niet meer voor. Toeval?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe rijm je de onthullingen van Nieuwsuur over de bonnetjesaffaire met het vermeende bedrijven van staatspropaganda door de PO, beste Bram?
Jij hebt hun verslaggeving omtrent de inval in een deeltje van Oekraïne niet meegekregen?quote:Dergelijke voor de overheid onwelgevallige informatie wordt op RT niet onthuld.
Precies wat ik verwachtte. Kunnen we nu dan alsjeblieft weer ontopic verder gaan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijk antwoord en ik kom daarom met een smoes.
Het was duidelijk hoor, voor mij althans.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:33 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dank je ....[ afbeelding ]
Ik had eraan kunnen toevoegen dat het hoge PC-gehalte bij veel posters dat niet toelaat![]()
=pol.corr.
Ga ook nog even quotes aan lopen passen. Lekker kinderachtig weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Precies wat ik verwachtte. Kunnen we nu dan alsjeblieft weer ontopic verder gaan?
Het onthullen van de Bonnetjesaffaire is oneindig veel kritischer dan Geenstijl en PowNed ooit zullen zijn. Achter politici aanhollen en ze voor lul proberen te zetten, is geen kritische journalistiek, maar kinderachtig kutgedrag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet maar ook jij kan toch niet ontkennen dat de toon de afgelopen jaren veel minder kritisch is geworden. We hadden heel erg veel satire met onze politici (Koefnoen, Café de Wereld, Kopspijkers...), nu komt het totaal niet meer voor. Toeval?
Hoe vaak hoor jij journalisten (buiten GeenStijl en Powned) nog kritische vragen stellen aan onze politici? Echt kritische vragen en hierbij stevig doorvragen! Ze zijn een toontje lager gaan zingen na de zoveelste bezuiniging en de waarschuwing van Maxime Verhagen die hieraan vooraf ging.
Met het laatste ben ik het eens maar ze hebben ook goede journalistieke vragen gesteld naast het kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het onthullen van de Bonnetjesaffaire is oneindig veel kritischer dan Geenstijl en PowNed ooit zullen zijn. Achter politici aanhollen en ze voor lul proberen te zetten, is geen kritische journalistiek, maar kinderachtig kutgedrag.
Dat is te gemakkelijk, een feit is dat het barstte van de satire met onze politici en onze politiek terwijl het nu niet meer voorkomt. Een feit is dat er vroeger meer kritische reportages en documentaires waren richting onze eigen politiek (Zembla en Tegenlicht doen het nog een beetje) en dat er veel meer kritische vragen werden gesteld aan onze politici.quote:Kopspijkers bestaat niet meer omdat Spijkerman dacht flink te kunnen verdienen bij de commerciële omroep. Waarom Koefnoen verdwenen is, weet ik niet. Op een gegeven moment was de koek waarschijnlijk op. En 'Dit was het nieuws' was allang over zijn houdbaarheid heen. Bovendien was Edens er zelf ook klaar mee.
Domme mensen hebben minder democratische rechten dan intelligente mensen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als een stemmer te achterlijk is om een rondje rood te kleuren, dan heb ik weinig medelijden met die ongeldige stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |