Ik denk dat een zekere correlatie niet te ontkennen is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Weer wat geleerd. Had geen idee van het bestaan van kommetjesfetisjisten.
Ik eet over het algemeen liever van een bord.
Zou deze kommetjestrend samenhangen met de eten-op-de-bank-trend?
Kommetje, tv en dan opgevouwen op de bank gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Mijn kommetje is 2 dagen geleden overleden. Hij viel zo uit m'n handen, deed niks meer.Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Tokoquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Kringloop?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Mijn kommetje is 2 dagen geleden overleden. Hij viel zo uit m'n handen, deed niks meer.Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je kommetjeHoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wat trok je zo aan in hem?
Ja, sorry. Er zat opeens een reply tussen. Dus nu geedit met kwoot.quote:
Oeh dat klinkt als een heel fijn kommetje! Hopelijk vind je snel weer een kommetje dat wederzijdse liefde is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.
dat ziet er ook lelijk uit op een bordquote:
Duidelijk. Heeft ook een hoog comfort food gehalte.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ziet er ook lelijk uit op een bordduidelijk kommetjesvoedsel
Hmm. Discriminatie wel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Een kommetje moet wel minstens van steen of glas zijn, anders is het een bakje
Plastic is een bakje en geen kom.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm. Discriminatie wel.
Als het eruit ziet als een kom, eet als een kom dan is het een kom!
Kommetje = bakje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plastic is een bakje en geen kom.
Kom nou, niet huilen, niet alles is kommer en kwel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
ik wist ook niet dat het een ding was maar eet zelf ook altijd het liefst uit een kommetjequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Eensch met deze vrouw. Plastic is cheap en telt niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Een kommetje moet wel minstens van steen of glas zijn, anders is het een bakje
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.
Barbaarquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:56 schreef CafeRoker het volgende:
Plastic kommetjes
Vooral als er A1 kwaliteit instant noedelsoep in zit
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat vindt men van komkommer uit een kom?
Hoezo? Weet je wel hoeveel vreugd zo'n kommetje warm vocht met sliertjes me schenkt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Dit vrolijcke topic verschuift naar shock en droefenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
En dit dan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plastic is een bakje en geen kom.
het gaat hier om emotiequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:40 schreef MPC60 het volgende:
Wel een beetje vriendelijk blijven he mensen.
quote:Op zondag 3 april 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh absoluut #teamkommetje
En kijk nou wat ik gisteren heb gekocht!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2016 10:30 schreef camaron het volgende:
Gisteren nog rijst met kasripo kip uit een kommetje... uhm bakje, leer ik zojuist. Met net boven de rand uit nog een paar stukjes plantain (geen zoete bakbanaan maar gezouten).
Ik eet graag rijstgerechtjes uit een kommetje, dan kan ik de hoeveelheid rijst ook beter doseren want niet te veel.
Nice!!! Waar?quote:Op zondag 3 april 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh absoluut #teamkommetje
En kijk nou wat ik gisteren heb gekocht!
[ afbeelding ]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.quote:Op zondag 3 april 2016 11:20 schreef PierreTT het volgende:
Het enige nadeel van een kommetje is dat er niet genoeg in past. Je moet altijd nog een tweede keer opscheppen, en dat betekent weer opstaan
Ik heb toch best aardige kommetjes, maar er past geen normaal vol bord eten in. En om nou met een slakom op schoot te zitten is ook weer zoiets.quote:Op zondag 3 april 2016 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.
Beslagkom!quote:Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb toch best aardige kommetjes, maar er past geen normaal vol bord eten in. En om nou met een slakom op schoot te zitten is ook weer zoiets.
Zo'n eentje van metaal dan? Lijkt me niet heel lekker om uit te eten.quote:
Ja, zo'n ding bedoel ik dus nietquote:Op zondag 3 april 2016 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n eentje van metaal dan? Lijkt me niet heel lekker om uit te eten.
Maar een kommetje moet ook weer niet té groot zijnquote:Op zondag 3 april 2016 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.
Kookpunt! Ook online te krijgen. Er zijn ook bordjes, bekers en placemats van, maar ik heb uiteraard alleen de kommetjes meegenomen als kommetjesliefhebberquote:
Ik heb het nog ooit gehadquote:
Ik vind deze erg lekker: http://www.kayotic.nl/blog/bibimbapquote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nog ooit gehadMis ik iets essentieels in mijn leven?
Nommms!quote:Op zondag 3 april 2016 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind deze erg lekker: http://www.kayotic.nl/blog/bibimbap
Behalve dat het me niet lukt een gebakken ei te hebben waarvan het eiwit gestold is en de dooier niet
Dat kan ik morgen wel maken voor in mijn kommetjequote:Op zondag 3 april 2016 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Behalve dat het me niet lukt een gebakken ei te hebben waarvan het eiwit gestold is en de dooier niet
Nooit geweten, ik ga dat eens proberen!quote:Op zondag 3 april 2016 20:12 schreef RobinOok het volgende:
Daar hoort ook gewoon een rauwe dooier op en daarna door.
Niks eiwit.
Stomme Hollanders met hun rauwe eierenfobie.
Rijst is heet genoeg om salmonello te killen.
En die dooier maakt het smeuig. Is als een soort saus.
Zelfde met spaghetti carbonara, gooien ze er room doorheen i.p.v. eierdooiers.quote:Op zondag 3 april 2016 20:12 schreef RobinOok het volgende:
Daar hoort ook gewoon een rauwe dooier op en daarna door.
Niks eiwit.
Stomme Hollanders met hun rauwe eierenfobie.
Rijst is heet genoeg om salmonello te killen.
En die dooier maakt het smeuig. Is als een soort saus.
Room én eiquote:Op zondag 3 april 2016 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfde met spaghetti carbonara, gooien ze er room doorheen i.p.v. eierdooiers.
Woord van jaar hiero.quote:Op zondag 3 april 2016 10:29 schreef ZonnebankBob het volgende:
Ik eet komkommer uit kommetjes, de komkommerkommetjes, die zijn uit kunststof en hebben het komo keurmerk, het Komokunststofkomkommerkommetjeskeurmerk
Het eerste wat je meteen leest zijn quinoa bowlsquote:Op maandag 4 april 2016 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we zijn blijkbaar gewoon met de mode mee aan het doen
Ditch the plates, the new trend is eating every single meal out of a bowl
Obsessed with Korean: The Bowls
quote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag wel een kommetje van mij hebben.
Geprakte banaan met dikke joghurt en honing uit een kommetje.quote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net als je dacht alles gezien te hebben, een komtopic. Juist
Ik wist wel dat ik voor liep op de modequote:Op maandag 4 april 2016 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we zijn blijkbaar gewoon met de mode mee aan het doen
Ditch the plates, the new trend is eating every single meal out of a bowl
Obsessed with Korean: The Bowls
Heyheyheyquote:Op maandag 4 april 2016 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geprakte banaan met dikke joghurt en honing uit een kommetje.
Maar niet iedereen die op de bank eet, is een tokkie.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die op de bank eet, is een tokkie.
dat je iets uit een kommetje eet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:29 schreef Myraela het volgende:
Tenzij het eten vloeibaar is, snap ik het echt niet.
Yoghurt is redelijk vloeibaar, dus begrijpelijk dat je het uit een kommetje eet, denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat je iets uit een kommetje eet?
Ik had dit een uurtje geleden...
[ afbeelding ]
Yoghurt met fruit en een beetje muesli en rozijntjes, is toch niet ráár uit een kommetjes?
Bami of Nasi ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Yoghurt is redelijk vloeibaar, dus begrijpelijk dat je het uit een kommetje eet, denk ik.
Dat is toch ook vloeibaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat je iets uit een kommetje eet?
Ik had dit een uurtje geleden...
[ afbeelding ]
Yoghurt met fruit en een beetje muesli en rozijntjes, is toch niet ráár uit een kommetjes?
De Bami?quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Wel met eetstokjes naar binnen schuiven he
Griekse yoghurt niet echt. De enige lekkere yoghurt tevens...quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou niet helemaal met cruesli en fruit, maar yogurt op zich is dan wel weer vloeibaar...
Makkelijk juist. Kommetje onder je mond en schuiven maar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
De Bami?Ik denk niet dat me dat lukt met die eetstokjes
Griekse Yoghurt is inderdaad best wel stevigquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Griekse yoghurt niet echt. De enige lekkere yoghurt tevens...
Ik heb nog nooit met eetstokjes gegeten om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Makkelijk juist. Kommetje onder je mond en schuiven maar.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse Yoghurt is inderdaad best wel stevig
magere yoghurt is geen etenquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Ik proefde laatst magere yoghurt en werd daar niet vrolijk van
Wauw... Wat een gemisquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met eetstokjes gegeten om eerlijk te zijn
Helemaal eensquote:
Mag het ook gewoon met een vork?quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw... Wat een gemis
Hophop, proberen!
Ik geloof je....quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bami met stokjes uit een kommetje is echt liefde.
De eerste poging graag filmen en delen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:47 schreef FANN het volgende:
Ik ga het op mijn Bucketlijst zetten![]()
eten met stokjes
Nou, doe mij maar Turkse yoghurt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Griekse yoghurt niet echt. De enige lekkere yoghurt tevens...
ik lust het niet eens, ken je nagaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:31 schreef RobinOok het volgende:
Neuh, maar als iemand roept dat Griekse yoghurt de enige lekkere is word ik recalcitrant.
Griekse wentelteefjes??quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
alleen als ik griekse wentelteeftjes maak gebruik ik het, dat dan weer wel ....
quote:
Hmmm dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja eigenlijk heet het niet zo natuurlijk, het heten eibroodjes maar dan in het grieks![]()
eieren, griekse yoghurt, zelfrijzend bakmeel, zout,
hele zooi goed mixen
brod erdoorheen halen en bakken in olijfolie,
that's it![]()
je kan het zó eten dat doen die Grieken altijd,
maar je kan er ook kaneel en suiker op gooien dat doe ik altijd of tenminste meestal
Fotoooooooooooooooo !!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:49 schreef roos85 het volgende:
Ik heb bij de Xenos vanmiddag leuke kommetjes gekocht
Kan vanaf de site geen link van de afbeelding kopiëren, maar de linkse en middelste:quote:
liefffffffffquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan vanaf de site geen link van de afbeelding kopiëren, maar de linkse en middelste:
http://www.xenos.nl/schaaltje-m-buana-15-cm-set-van-3
Precies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2016 20:09 schreef Secricible het volgende:
Ik ben ook dol op eten uit een kommetje. Op de bank, bij de tv. Niet alle gerechten, aardappel/groente/vlees hoort gewoon op een bord.
In het centrum van Utrecht heb ik een heel handig kommetje gekocht, zit een plastic dekseltje bij en bestaat uit een aardwerken kommetje (dat in de magnetron kan!) en een plastic onderkommetje met een handvat er aan.
Afgelopen week bij de riviera de maison nog nieuwe noodlekommetjes gekocht waar de stokjes aan vast kunnen.
Dit was echt geweldigquote:Op zondag 3 april 2016 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 11 april 2016 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit was echt geweldig
Voor herhaling(en) vatbaar.Die heb ik ook hoog op mijn verlanglijsje staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Doen! Ik schrok alleen een beetje van de hoeveelheid suiker en soja in dat recept, dus dat wel wat naar smaak gematigd. Mijn eitje was ook perfectquote:Op maandag 11 april 2016 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Die heb ik ook hoog op mijn verlanglijsje staan.
Heb je Japanse soja of ketjap gebruikt? Ik neig naar ketjap.quote:Op maandag 11 april 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen! Ik schrok alleen een beetje van de hoeveelheid suiker en soja in dat recept, dus dat wel wat naar smaak gematigd. Mijn eitje was ook perfect
Mede tokkiequote:Op maandag 11 april 2016 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze tokkie heeft lekker een heerlijke salade op de bank uit een kommetje gegeten
[ afbeelding ]
na de verhuizing is het helemaal tokkiestylquote:
Ik heb veel soorten sojasaus in huis, maar ik heb ketjap gebruiktquote:Op maandag 11 april 2016 18:48 schreef Lienekien het volgende:
Heb je Japanse soja of ketjap gebruikt? Ik neig naar ketjap.
Die simpele witte? Ik bedoel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50258950/quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog steeds ordinaire van de ikea![]()
maar dat werkt ook
Ik denk hetquote:Op dinsdag 12 april 2016 06:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Die simpele witte? Ik bedoel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50258950/
Die heb ik iig wel, heerlijk kommetje, genoeg voor een 1-persoons portie
quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wat ik me dan wel weer afvraag huh...
Zijn alle voorstanders van #TeamKommetje dan ook gelijk #AntiPlatteBorden?
Hahaha, ja. Ik heb dat namelijk ook, als ik uit een bord een dan moet het een diep bord zijn. Ook pizza, pannenkoeken en ander cirkelvormig voedselquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
eigenlijk eet ik liever uit een diep bord ja klopt
Nah, een pannenkoek of brood met omelet dan weer niet, maar verder bijna állesquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:27 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Ik heb dat namelijk ook, als ik uit een bord een dan moet het een diep bord zijn. Ook pizza, pannenkoeken en ander cirkelvormig voedsel
Heb hier vier platte borden liggen in de kast. Dingen vangen aleen maar stof. Volgens mij maar 1 keer gebruikt als onderbordquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, een pannenkoek of brood met omelet dan weer niet, maar verder bijna álles
Nee, soms gebruik ik ze dus wel, als ik één of twee boterhammen eet of een cracker metquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heb hier vier platte borden liggen in de kast. Dingen vangen aleen maar stof. Volgens mij maar 1 keer gebruikt als onderbord
Nope. Kommetjes en platte borden hier het liefstequote:Op dinsdag 12 april 2016 09:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wat ik me dan wel weer afvraag huh...
Zijn alle voorstanders van #TeamKommetje dan ook gelijk #AntiPlatteBorden?
Die heb ik in matzwartquote:Op dinsdag 12 april 2016 06:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Die simpele witte? Ik bedoel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50258950/
Die heb ik iig wel, heerlijk kommetje, genoeg voor een 1-persoons portie
Welkomquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:04 schreef Kermit. het volgende:
Wauw eindelijk metgezellen, ik eet echt al jaren bijna alles uit een kom en iedereen vindt dat gek maar jullie zijn net zo gek als ik
Hoe snij jij dan je eten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heb hier vier platte borden liggen in de kast. Dingen vangen aleen maar stof. Volgens mij maar 1 keer gebruikt als onderbord
Dat is inderdaad het kantelpunt. Als er gesneden moet worden, bord.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag prutje uit pakje in kommetje
Maar niet alles gaat hier in kommetje, agv en andere zaken die gesneden moeten worden gaan in een bord. Zit tussen plat en diep in eigk, van origine is het een pastabord. Heb er ook een hendig sjieke schaal bij.
Zijn soms best lastige keuzesquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het kantelpunt. Als er gesneden moet worden, bord.
Ik snap hoe jij je voelt. Welkomquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:04 schreef Kermit. het volgende:
Wauw eindelijk metgezellen, ik eet echt al jaren bijna alles uit een kom en iedereen vindt dat gek maar jullie zijn net zo gek als ik
Snijden voordat je het kookt/bakt?quote:
Of een gehaktballetje even voorsnijden en door de hutspot. Hollandsquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn soms best lastige keuzes
Vis bij voorbeeld. Kun je prima met een vork uit elkaar halen dus eigenlijk kommetjesvoer. Maar je kunt dan niet genoeg kracht zetten om hem tot eetklare brokken te maken of je plet je andere ingrediënten. Dus dan meestal toch maar bord.
Als er gesneden moet worden dan gebruik ik wel een bord, maar dan wel een diep bord. Of je snijd het voor en dan in een kommetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog nooit gebruikt.. altijd de boerenbont
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Twee kommen gekocht bij de toko en vandaag de bibimbap gemaakt. Viel goed in de smaak.quote:Op maandag 11 april 2016 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel soorten sojasaus in huis, maar ik heb ketjap gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |