quote:Op zondag 3 april 2016 10:30 schreef camaron het volgende:
Gisteren nog rijst met kasripo kip uit een kommetje... uhm bakje, leer ik zojuist. Met net boven de rand uit nog een paar stukjes plantain (geen zoete bakbanaan maar gezouten).
Ik eet graag rijstgerechtjes uit een kommetje, dan kan ik de hoeveelheid rijst ook beter doseren want niet te veel.
Nice!!! Waar?quote:Op zondag 3 april 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh absoluut #teamkommetje
En kijk nou wat ik gisteren heb gekocht!
[ afbeelding ]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.quote:Op zondag 3 april 2016 11:20 schreef PierreTT het volgende:
Het enige nadeel van een kommetje is dat er niet genoeg in past. Je moet altijd nog een tweede keer opscheppen, en dat betekent weer opstaan
Ik heb toch best aardige kommetjes, maar er past geen normaal vol bord eten in. En om nou met een slakom op schoot te zitten is ook weer zoiets.quote:Op zondag 3 april 2016 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.
Beslagkom!quote:Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb toch best aardige kommetjes, maar er past geen normaal vol bord eten in. En om nou met een slakom op schoot te zitten is ook weer zoiets.
Zo'n eentje van metaal dan? Lijkt me niet heel lekker om uit te eten.quote:
Ja, zo'n ding bedoel ik dus nietquote:Op zondag 3 april 2016 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n eentje van metaal dan? Lijkt me niet heel lekker om uit te eten.
Maar een kommetje moet ook weer niet té groot zijnquote:Op zondag 3 april 2016 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.
Kookpunt! Ook online te krijgen. Er zijn ook bordjes, bekers en placemats van, maar ik heb uiteraard alleen de kommetjes meegenomen als kommetjesliefhebberquote:
Ik heb het nog ooit gehadquote:
Ik vind deze erg lekker: http://www.kayotic.nl/blog/bibimbapquote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nog ooit gehadMis ik iets essentieels in mijn leven?
Nommms!quote:Op zondag 3 april 2016 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind deze erg lekker: http://www.kayotic.nl/blog/bibimbap
Behalve dat het me niet lukt een gebakken ei te hebben waarvan het eiwit gestold is en de dooier niet
Dat kan ik morgen wel maken voor in mijn kommetjequote:Op zondag 3 april 2016 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind deze erg lekker: http://www.kayotic.nl/blog/bibimbap
Behalve dat het me niet lukt een gebakken ei te hebben waarvan het eiwit gestold is en de dooier niet
Nooit geweten, ik ga dat eens proberen!quote:Op zondag 3 april 2016 20:12 schreef RobinOok het volgende:
Daar hoort ook gewoon een rauwe dooier op en daarna door.
Niks eiwit.
Stomme Hollanders met hun rauwe eierenfobie.
Rijst is heet genoeg om salmonello te killen.
En die dooier maakt het smeuig. Is als een soort saus.
Zelfde met spaghetti carbonara, gooien ze er room doorheen i.p.v. eierdooiers.quote:Op zondag 3 april 2016 20:12 schreef RobinOok het volgende:
Daar hoort ook gewoon een rauwe dooier op en daarna door.
Niks eiwit.
Stomme Hollanders met hun rauwe eierenfobie.
Rijst is heet genoeg om salmonello te killen.
En die dooier maakt het smeuig. Is als een soort saus.
Room én eiquote:Op zondag 3 april 2016 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfde met spaghetti carbonara, gooien ze er room doorheen i.p.v. eierdooiers.
Woord van jaar hiero.quote:Op zondag 3 april 2016 10:29 schreef ZonnebankBob het volgende:
Ik eet komkommer uit kommetjes, de komkommerkommetjes, die zijn uit kunststof en hebben het komo keurmerk, het Komokunststofkomkommerkommetjeskeurmerk
Het eerste wat je meteen leest zijn quinoa bowlsquote:Op maandag 4 april 2016 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we zijn blijkbaar gewoon met de mode mee aan het doen
Ditch the plates, the new trend is eating every single meal out of a bowl
Obsessed with Korean: The Bowls
quote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag wel een kommetje van mij hebben.
Geprakte banaan met dikke joghurt en honing uit een kommetje.quote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net als je dacht alles gezien te hebben, een komtopic. Juist
Ik wist wel dat ik voor liep op de modequote:Op maandag 4 april 2016 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we zijn blijkbaar gewoon met de mode mee aan het doen
Ditch the plates, the new trend is eating every single meal out of a bowl
Obsessed with Korean: The Bowls
Heyheyheyquote:Op maandag 4 april 2016 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geprakte banaan met dikke joghurt en honing uit een kommetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |