quote:Op zondag 3 april 2016 10:30 schreef camaron het volgende:
Gisteren nog rijst met kasripo kip uit een kommetje... uhm bakje, leer ik zojuist. Met net boven de rand uit nog een paar stukjes plantain (geen zoete bakbanaan maar gezouten).
Ik eet graag rijstgerechtjes uit een kommetje, dan kan ik de hoeveelheid rijst ook beter doseren want niet te veel.
Nice!!! Waar?quote:Op zondag 3 april 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh absoluut #teamkommetje
En kijk nou wat ik gisteren heb gekocht!
[ afbeelding ]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.quote:Op zondag 3 april 2016 11:20 schreef PierreTT het volgende:
Het enige nadeel van een kommetje is dat er niet genoeg in past. Je moet altijd nog een tweede keer opscheppen, en dat betekent weer opstaan
Ik heb toch best aardige kommetjes, maar er past geen normaal vol bord eten in. En om nou met een slakom op schoot te zitten is ook weer zoiets.quote:Op zondag 3 april 2016 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.
Beslagkom!quote:Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb toch best aardige kommetjes, maar er past geen normaal vol bord eten in. En om nou met een slakom op schoot te zitten is ook weer zoiets.
Zo'n eentje van metaal dan? Lijkt me niet heel lekker om uit te eten.quote:
Ja, zo'n ding bedoel ik dus nietquote:Op zondag 3 april 2016 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n eentje van metaal dan? Lijkt me niet heel lekker om uit te eten.
Maar een kommetje moet ook weer niet té groot zijnquote:Op zondag 3 april 2016 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is je kommetje gewoon iet groot genoeg.
Kookpunt! Ook online te krijgen. Er zijn ook bordjes, bekers en placemats van, maar ik heb uiteraard alleen de kommetjes meegenomen als kommetjesliefhebberquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |