Ik denk dat een zekere correlatie niet te ontkennen is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Weer wat geleerd. Had geen idee van het bestaan van kommetjesfetisjisten.
Ik eet over het algemeen liever van een bord.
Zou deze kommetjestrend samenhangen met de eten-op-de-bank-trend?
Kommetje, tv en dan opgevouwen op de bank gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Mijn kommetje is 2 dagen geleden overleden. Hij viel zo uit m'n handen, deed niks meer.Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Tokoquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Kringloop?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Mijn kommetje is 2 dagen geleden overleden. Hij viel zo uit m'n handen, deed niks meer.Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je kommetjeHoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wat trok je zo aan in hem?
Ja, sorry. Er zat opeens een reply tussen. Dus nu geedit met kwoot.quote:
Oeh dat klinkt als een heel fijn kommetje! Hopelijk vind je snel weer een kommetje dat wederzijdse liefde is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.
dat ziet er ook lelijk uit op een bordquote:
Duidelijk. Heeft ook een hoog comfort food gehalte.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ziet er ook lelijk uit op een bordduidelijk kommetjesvoedsel
Hmm. Discriminatie wel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Een kommetje moet wel minstens van steen of glas zijn, anders is het een bakje
Plastic is een bakje en geen kom.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm. Discriminatie wel.
Als het eruit ziet als een kom, eet als een kom dan is het een kom!
Kommetje = bakje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plastic is een bakje en geen kom.
Kom nou, niet huilen, niet alles is kommer en kwel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
ik wist ook niet dat het een ding was maar eet zelf ook altijd het liefst uit een kommetjequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Eensch met deze vrouw. Plastic is cheap en telt niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Een kommetje moet wel minstens van steen of glas zijn, anders is het een bakje
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.
Barbaarquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:56 schreef CafeRoker het volgende:
Plastic kommetjes
Vooral als er A1 kwaliteit instant noedelsoep in zit
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat vindt men van komkommer uit een kom?
Hoezo? Weet je wel hoeveel vreugd zo'n kommetje warm vocht met sliertjes me schenkt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Dit vrolijcke topic verschuift naar shock en droefenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
En dit dan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plastic is een bakje en geen kom.
het gaat hier om emotiequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:40 schreef MPC60 het volgende:
Wel een beetje vriendelijk blijven he mensen.
quote:Op zondag 3 april 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh absoluut #teamkommetje
En kijk nou wat ik gisteren heb gekocht!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |