Precies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2016 20:09 schreef Secricible het volgende:
Ik ben ook dol op eten uit een kommetje. Op de bank, bij de tv. Niet alle gerechten, aardappel/groente/vlees hoort gewoon op een bord.
In het centrum van Utrecht heb ik een heel handig kommetje gekocht, zit een plastic dekseltje bij en bestaat uit een aardwerken kommetje (dat in de magnetron kan!) en een plastic onderkommetje met een handvat er aan.
Afgelopen week bij de riviera de maison nog nieuwe noodlekommetjes gekocht waar de stokjes aan vast kunnen.
Dit was echt geweldigquote:Op zondag 3 april 2016 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind deze erg lekker: http://www.kayotic.nl/blog/bibimbap
Behalve dat het me niet lukt een gebakken ei te hebben waarvan het eiwit gestold is en de dooier niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 11 april 2016 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit was echt geweldig
Voor herhaling(en) vatbaar.Die heb ik ook hoog op mijn verlanglijsje staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Doen! Ik schrok alleen een beetje van de hoeveelheid suiker en soja in dat recept, dus dat wel wat naar smaak gematigd. Mijn eitje was ook perfectquote:Op maandag 11 april 2016 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Die heb ik ook hoog op mijn verlanglijsje staan.
Heb je Japanse soja of ketjap gebruikt? Ik neig naar ketjap.quote:Op maandag 11 april 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen! Ik schrok alleen een beetje van de hoeveelheid suiker en soja in dat recept, dus dat wel wat naar smaak gematigd. Mijn eitje was ook perfect
Mede tokkiequote:Op maandag 11 april 2016 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze tokkie heeft lekker een heerlijke salade op de bank uit een kommetje gegeten
[ afbeelding ]
na de verhuizing is het helemaal tokkiestylquote:
Ik heb veel soorten sojasaus in huis, maar ik heb ketjap gebruiktquote:Op maandag 11 april 2016 18:48 schreef Lienekien het volgende:
Heb je Japanse soja of ketjap gebruikt? Ik neig naar ketjap.
Die simpele witte? Ik bedoel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50258950/quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog steeds ordinaire van de ikea![]()
maar dat werkt ook
Ik denk hetquote:Op dinsdag 12 april 2016 06:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Die simpele witte? Ik bedoel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50258950/
Die heb ik iig wel, heerlijk kommetje, genoeg voor een 1-persoons portie
quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wat ik me dan wel weer afvraag huh...
Zijn alle voorstanders van #TeamKommetje dan ook gelijk #AntiPlatteBorden?
Hahaha, ja. Ik heb dat namelijk ook, als ik uit een bord een dan moet het een diep bord zijn. Ook pizza, pannenkoeken en ander cirkelvormig voedselquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
eigenlijk eet ik liever uit een diep bord ja klopt
Nah, een pannenkoek of brood met omelet dan weer niet, maar verder bijna állesquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:27 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Ik heb dat namelijk ook, als ik uit een bord een dan moet het een diep bord zijn. Ook pizza, pannenkoeken en ander cirkelvormig voedsel
Heb hier vier platte borden liggen in de kast. Dingen vangen aleen maar stof. Volgens mij maar 1 keer gebruikt als onderbordquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, een pannenkoek of brood met omelet dan weer niet, maar verder bijna álles
Nee, soms gebruik ik ze dus wel, als ik één of twee boterhammen eet of een cracker metquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heb hier vier platte borden liggen in de kast. Dingen vangen aleen maar stof. Volgens mij maar 1 keer gebruikt als onderbord
Nope. Kommetjes en platte borden hier het liefstequote:Op dinsdag 12 april 2016 09:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wat ik me dan wel weer afvraag huh...
Zijn alle voorstanders van #TeamKommetje dan ook gelijk #AntiPlatteBorden?
Die heb ik in matzwartquote:Op dinsdag 12 april 2016 06:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Die simpele witte? Ik bedoel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50258950/
Die heb ik iig wel, heerlijk kommetje, genoeg voor een 1-persoons portie
Welkomquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:04 schreef Kermit. het volgende:
Wauw eindelijk metgezellen, ik eet echt al jaren bijna alles uit een kom en iedereen vindt dat gek maar jullie zijn net zo gek als ik
Hoe snij jij dan je eten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heb hier vier platte borden liggen in de kast. Dingen vangen aleen maar stof. Volgens mij maar 1 keer gebruikt als onderbord
Dat is inderdaad het kantelpunt. Als er gesneden moet worden, bord.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag prutje uit pakje in kommetje
Maar niet alles gaat hier in kommetje, agv en andere zaken die gesneden moeten worden gaan in een bord. Zit tussen plat en diep in eigk, van origine is het een pastabord. Heb er ook een hendig sjieke schaal bij.
Zijn soms best lastige keuzesquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het kantelpunt. Als er gesneden moet worden, bord.
Ik snap hoe jij je voelt. Welkomquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:04 schreef Kermit. het volgende:
Wauw eindelijk metgezellen, ik eet echt al jaren bijna alles uit een kom en iedereen vindt dat gek maar jullie zijn net zo gek als ik
Snijden voordat je het kookt/bakt?quote:
Of een gehaktballetje even voorsnijden en door de hutspot. Hollandsquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn soms best lastige keuzes
Vis bij voorbeeld. Kun je prima met een vork uit elkaar halen dus eigenlijk kommetjesvoer. Maar je kunt dan niet genoeg kracht zetten om hem tot eetklare brokken te maken of je plet je andere ingrediënten. Dus dan meestal toch maar bord.
Als er gesneden moet worden dan gebruik ik wel een bord, maar dan wel een diep bord. Of je snijd het voor en dan in een kommetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog nooit gebruikt.. altijd de boerenbont
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Twee kommen gekocht bij de toko en vandaag de bibimbap gemaakt. Viel goed in de smaak.quote:Op maandag 11 april 2016 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel soorten sojasaus in huis, maar ik heb ketjap gebruikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |