Ik heb nog nooit met eetstokjes gegeten om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Makkelijk juist. Kommetje onder je mond en schuiven maar.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse Yoghurt is inderdaad best wel stevig
magere yoghurt is geen etenquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Ik proefde laatst magere yoghurt en werd daar niet vrolijk van
Wauw... Wat een gemisquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met eetstokjes gegeten om eerlijk te zijn
Helemaal eensquote:
Mag het ook gewoon met een vork?quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw... Wat een gemis
Hophop, proberen!
Ik geloof je....quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bami met stokjes uit een kommetje is echt liefde.
De eerste poging graag filmen en delen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:47 schreef FANN het volgende:
Ik ga het op mijn Bucketlijst zetten![]()
eten met stokjes
Nou, doe mij maar Turkse yoghurt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Griekse yoghurt niet echt. De enige lekkere yoghurt tevens...
ik lust het niet eens, ken je nagaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:31 schreef RobinOok het volgende:
Neuh, maar als iemand roept dat Griekse yoghurt de enige lekkere is word ik recalcitrant.
Griekse wentelteefjes??quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
alleen als ik griekse wentelteeftjes maak gebruik ik het, dat dan weer wel ....
quote:
Hmmm dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja eigenlijk heet het niet zo natuurlijk, het heten eibroodjes maar dan in het grieks![]()
eieren, griekse yoghurt, zelfrijzend bakmeel, zout,
hele zooi goed mixen
brod erdoorheen halen en bakken in olijfolie,
that's it![]()
je kan het zķ eten dat doen die Grieken altijd,
maar je kan er ook kaneel en suiker op gooien dat doe ik altijd of tenminste meestal
Fotoooooooooooooooo !!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:49 schreef roos85 het volgende:
Ik heb bij de Xenos vanmiddag leuke kommetjes gekocht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |