abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161066211
https://www.facebook.com/sascha.pinczowski?fref=ts

https://www.facebook.com/elita.weah?fref=ts

2 facebookpagina's van Nederlandse slachtoffers.

Acteurs volgens sommigen hier...
pi_161066218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:52 schreef Orwell het volgende:

[..]

en qua eigen mening..?
Dat is wel mijn mening over de discussie hier, dat je welhaast gedwongen wordt om de aanslagen te zien als hollywood-terreur
Zonder dat er ook maar enig substantieel bewijs voor wordt aangeleverd.
  donderdag 31 maart 2016 @ 02:03:29 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161066247
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, het is meer in de trant van: "ik zie te weinig spijkergaten, dus de spijkerbommen zijn nep"...
"ik zie teveel spijkergaten, dus de spijkerbommen zijn nep"

etc. etc.

Dat men er met een stofkam doorheen gaat, dat is uiteraard alleen maar goed.
Maar het verzandt in pure opinie, iets gedraagt zich anders dan de observeerder vindt dat het zich moet gedragen en dus is het nep.
Echt diepgravend onderzoek wordt er niet gedaan.
Bijv. het idee dat het crisisacteurs zijn is best uit te zoeken, aangezien een aantal slachtoffers van Nederlandse afkomst zijn en een aantal acteurs vol en herkenbaar in beeld komen.

Maar dat gebeurt niet.
Je maakt je daar zelf schuldig aan door te concluderen dat wij nep zijn omdat we niet hetzelfde denken als de meerderheid . Voor diepgravend onderzoek kan je toch echt beter letten op kleine details van de gebeurtenis en niet op de mensen die dat zeggen .
Iedereen vind zichzelf kritisch en iedereen moet maar met zijn eigen geweten uitvechten of ze eigenlijk wel goed bezig zijn en op welke gronden ze iets wel of niet geloven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161066273
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Je maakt je daar zelf schuldig aan door te concluderen dat wij nep zijn omdat we niet hetzelfde denken als de meerderheid . Voor diepgravend onderzoek kan je toch echt beter letten op kleine details van de gebeurtenis en niet op de mensen die dat zeggen .
Iedereen vind zichzelf kritisch en iedereen moet maar met zijn eigen geweten uitvechten of ze eigenlijk wel goed bezig zijn en op welke gronden ze iets wel of niet geloven .
Ik beweer nergens dat jullie nep zijn.
Dat is iets waar ik eigenlijk nog niet bij stil had gestaan :)

Diepgravend onderzoek is meer dan alleen wat filmpjes en fotos bekijken en roepen dat het nep is.
En dat mis ik in de discussie.
  donderdag 31 maart 2016 @ 07:28:39 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161066816
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, je maakt er zelf een rommeltje van.
nee je snapt boolean truth tabel niet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 maart 2016 @ 07:30:34 #106
52357 Lambiekje
pi_161066825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op in deze discussie.
nee dat doe je los van de discussies hier.

Je slikt maar al te graag de Hollywood shit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 maart 2016 @ 07:32:33 #107
52357 Lambiekje
pi_161066828
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Wantie het volgende:
https://www.facebook.com/sascha.pinczowski?fref=ts

https://www.facebook.com/elita.weah?fref=ts

2 facebookpagina's van Nederlandse slachtoffers.

Acteurs volgens sommigen hier...
hoe kom je erbij dat als er gesteld wordt dat iets een hoax en of gestaged is dat er geen onnodige slachtoffers vallen

ook zeker nog nooit van het genre snuff movies gehoord

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 31-03-2016 08:15:28 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:44:27 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161068820
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik beweer nergens dat jullie nep zijn.
Dat is iets waar ik eigenlijk nog niet bij stil had gestaan :)

Diepgravend onderzoek is meer dan alleen wat filmpjes en fotos bekijken en roepen dat het nep is.
En dat mis ik in de discussie.
Tja je moet ook naar andere aanslagen kijken , overeenkomsten , politieke agenda's , patronen , motieven enz .
De eventuele geestelijke motieven onderzoeken van de mensen die concluderen dat het een false flag is is niet relevant en dan plaats je jezelf in een positie waar je nooit toekomt aan diepgravend onderzoek . Op die manier kom je nooit op het punt dat je het gaat herkennen .
Is alles een losse gebeurtenis en komt alles uit het niets .
Dat ligt niet aan de foute focus van de ander die wel naar het grotere plaatje kijkt .
Practice what you preach .
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:58:53 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161069098
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat als er gesteld wordt dat iets een hoax en of gestaged is dat er geen onnodige slachtoffers vallen

Het zou best een combi kunnen zijn, hoax, false flag en real event. Niets is wat het lijkt per slotte tegenwoordig.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Tja je moet ook naar andere aanslagen kijken , overeenkomsten , politieke agenda's , patronen , motieven enz .
De eventuele geestelijke motieven onderzoeken van de mensen die concluderen dat het een false flag is is niet relevant en dan plaats je jezelf in een positie waar je nooit toekomt aan diepgravend onderzoek . Op die manier kom je nooit op het punt dat je het gaat herkennen .
Is alles een losse gebeurtenis en komt alles uit het niets .
Dat ligt niet aan de foute focus van de ander die wel naar het grotere plaatje kijkt .
Practice what you preach .
Gelukkig zijn er toch nog wat wijze mensen hier, al zijn ze sporadisch
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161069185
De motieven van de mensen die allerlei dingen direct gaan verzinnen op het moment dat er een aanslag is lijkt me wel degelijk interessant. Interessanter in ieder geval dan het oneindige ge-goedpraat van hun falende redeneringen.

Een kritisch persoon zou dergelijke invloeden slechts verwelkomen maar dan blijkt weer dat er onder de hoaxers een censuur heerst. Alle neuzen dezelfde kant op en iedereen die van de hoax-norm afwijkt wordt verstoten.

En dan dat maar wijs noemen :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 31-03-2016 11:14:34 ]
Conscience do cost.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:10:53 #111
52357 Lambiekje
pi_161069306
quote:
Verbindingsofficier België wegbezuinigd
Op de Nederlandse ambassade in Brussel is de post van verbindingsofficier vorige zomer wegbezuinigd. De zogeheten JBZ-liaison had als taak ervoor te zorgen dat inlichtingen over politie- en justitiezaken zo goed mogelijk worden uitgewisseld met Nederland.

Dat meldt de NOS. Dat de post van verbindingsofficier in Brussel niet meer werd ingevuld, is opmerkelijk tegen de achtergrond van de centrale rol die België speelt als land van herkomst van extremistische moslims.

Volgens het ministerie van Veiligheid en Justitie was de functie echter niet meer nodig, omdat de laastste liaison ervoor had gezorgd dat de contacten tussen Nederland en België ,,gesmeerd verliepen''.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_wegbezuinigd__.html
Ah kijk Politiek heeft al voorzorgsmaatregelen genomen. Gesmeerd, zodat er zonder veel pottekijkers en communicatie aanslagen gepleegd kunnen worden.
pi_161069446
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach jee, nu is de aanslag een snuff movie?
Het wordt steeds warriger....
pi_161069479
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Inderdaad: ook

[ Bericht 1% gewijzigd door Wantie op 31-03-2016 11:29:33 ]
pi_161069500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zou best een combi kunnen zijn, hoax, false flag en real event. Niets is wat het lijkt per slotte tegenwoordig.
Een hoax die echt gebeurt is
Een contradiction in terminis.
pi_161069532
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah kijk Politiek heeft al voorzorgsmaatregelen genomen. Gesmeerd, zodat er zonder veel pottekijkers en communicatie aanslagen gepleegd kunnen worden.
Je snapt dus helemaal niets van de berichtgeving ;)
pi_161069623
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:28 schreef Lambiekje het volgende:
boolean truth tabel
_O-
pi_161069668
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat doe je los van de discussies hier.

Je slikt maar al te graag de Hollywood shit
Je hebt op geen enkele wijze aangetoond dat het om hollywood-shit gaat.
Je zwalkt alle kanten op in een poging om alles af te dekken, door allerlei losse termen in de discussie te gooien.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:29:32 #118
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161069696
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je zwalkt alle kanten op in een poging om alles af te dekken, door allerlei losse termen in de discussie te gooien.
Ja waar blijft het bewijs he :D
There is only one religion
pi_161071291
Het leeuwendeel van de wereldbevolking laat zich het nieuws nog steeds voorkauwen door de grote nieuwsleveranciers. Als hen verteld is dat gewelddadige moslims het weer hebben gedaan, dan is dat voor hen voldoende om te weten. Voor hen is er dan geen enkele aanleiding om te twijfelen aan die uitleg, want die gewelddadige moslims hebben immers al zoveel andere gewelddadige misdaden begaan. Het draagt bij aan de alsmaar groter wordende weerstand tegen moslims in de westerse wereld. Neoconservatieven bijvoorbeeld volgen die ontwikkeling met belangstelling. Die gewelddadige moslims doen precies wat die neoconservatieven graag willen.

Juist dat heeft mij aan het denken gebracht. Met welk doel brengen die gewelddadige moslims hun eigen mede-moslims telkens in diskrediet en waarom lokken ze oorlogen en invallen uit tegen hun vaderlanden? Waarom bereiden ze hun zelfmoorden zo lang voor en doen ze investeringen in de vorm van wapens, munitie, auto's etc. om, behalve zichzelf, nog vele andere mensen de dood in te jagen. Er is immers toch veel moois hier op aarde om voor te blijven leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nia op 31-03-2016 12:46:49 ]
pi_161071378
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Aantonen dat het om Hollywood-shit gaat? Dat is niet zo makkelijk. Wat voor mij overduidelijk acteerwerk en bullshit is, is voor jou doodnormaal en volkomen logisch.

Heb je de video die ik 1 of 2 pagina's teruggeplaatst heb al eens aandachtig bekeken en beluistert? Waarschijnlijk niet. En al heb je dat wel gedaan, dan nog zie jij waarschijnlijk geen vreemde zaken en zal ik spoken zien volgens jou. Je krijgt dan discussies die gedoemd zijn te mislukken en verzanden in welles/nietes spelletjes en geridiculiseer wat uiteindelijk weer in scheldpartijen zal ontaarden. Geen zin an ;)

Ben je er in geïnteresseerd en sta je open voor de mogelijkheid dat we zwaar genept worden, dan kun je het zelf voor jezelf vrij gemakkelijk aantonen (denk ik) door met een open blik naar veel video's en interviews te kijken en gewoon goed te observeren wat je ziet en heel goed te luisteren naar wat men zegt. Op een gegeven moment ga je patronen herkennen en worden de puntjes met elkaar verbonden en dan heb je ineens zoiets van "WAT een teringlijers!" -O-
Kan ook zijn dat je niks vreemds ziet, wat ik me haast niet kan voorstellen, maar goed.

De bewust absurde en de in mijn optiek 100% gefabriceerde survivor stories, die vrijwel bij iedere westerse aanslag worden verspreid, zouden al een eye-opener moeten zijn. Dergelijke idiote verhalen krijg je (vrijwel) nooit te horen bij aanslagen in andere delen van de wereld.

Van al die gewonden die er zijn gevallen (+100) hebben ze voor zover ik weet vrijwel alleen wat Amerikanen op camera gezet en geïnterviewd (Die Mason die 3!! aanslagen overleeft, de ex-basketballer die 20 meter door de lucht is geslingerd). Waar zijn alle gewonde Belgen en overige nationaliteiten? Heb 1 Frans sprekende mummy gezien, maar meer niet. Het heeft ook allemaal het zelfde vreemde sausje als bijvoorbeeld Boston en 9/11 en draagt het imho dezelfde handtekening.

Maar goed, er is gewoonweg niet zo vanuit je luie stoel hard aan te tonen dat het hier om staged terror gaat (heb het liever niet over een hoax), omdat juist zoveel aankomt op common sense en jawel... daar is ie weer... onderbuikgevoelens of intuïtie.

En nee, ik ga niet gewapend met een camera alle ziekenhuizen in Brussel en daarbuiten af om op zoek te gaan naar die 100+ echte gewonden. En nee, ik ga niet helemaal tot op het bot uitpluizen waar slachtoffers hebben gewoond en in de buurt vragen wat voor mensen het waren. Nee, ik ga niet naar Zaventem als het straks weer open is om op zoek te gaan naar Kevin, de zoon van de taxichauffer die het bebloede kindje naast zijn dode moeder (??) aan zijn lot over liet om lekker met zijn aardappel te kunnen filmen.

Heb ik geen tijd voor en al helemaal geen zin in. Voor mij is het al duidelijk. Voor jou ook. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 12:52:15 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:26:41 #121
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161072109
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:41 schreef Nia het volgende:
Het leeuwendeel van de wereldbevolking laat zich het nieuws nog steeds voorkauwen door de grote nieuwsleveranciers. Als hen verteld is dat gewelddadige moslims het weer hebben gedaan, dan is dat voor hen voldoende om te weten. Voor hen is er dan geen enkele aanleiding om te twijfelen aan die uitleg, want die gewelddadige moslims hebben immers al zoveel andere gewelddadige misdaden begaan. Het draagt bij aan de alsmaar groter wordende weerstand tegen moslims in de westerse wereld. Neoconservatieven bijvoorbeeld volgen die ontwikkeling met belangstelling. Die gewelddadige moslims doen precies wat die neoconservatieven graag willen.

Juist dat heeft mij aan het denken gebracht. Met welk doel brengen die gewelddadige moslims hun eigen mede-moslims telkens in diskrediet en waarom lokken ze oorlogen en invallen uit tegen hun vaderlanden? Waarom bereiden ze hun zelfmoorden zo lang voor en doen ze investeringen in de vorm van wapens, munitie, auto's etc. om, behalve zichzelf, nog vele andere mensen de dood in te jagen. Er is immers toch veel moois hier op aarde om voor te blijven leven?
idd.
cui bono
Huig
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:05:58 #122
52357 Lambiekje
pi_161072817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je snapt dus helemaal niets van de berichtgeving ;)
Nee jij begrijpt berichtgeving niet.
http://www.zerohedge.com/(...)-fake-we-all-lie-cia
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:08:53 #123
52357 Lambiekje
pi_161072877
quote:

het zijn dan ook manchurian gasten. En worden misbruikt door overheden om fascisme in Europa te kunnen introduceren. Waar in WO2 tegen weerstand opliep. Is er nu voor de weg gekozen waarbij de (doelbewust) achterlijke bevolking het fascisme regime eist. Ja want hoe anders kunnen we ons weren tegen "terroristen"
pi_161073155
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het zijn dan ook manchurian gasten. En worden misbruikt door overheden om fascisme in Europa te kunnen introduceren. Waar in WO2 tegen weerstand opliep. Is er nu voor de weg gekozen waarbij de (doelbewust) achterlijke bevolking het fascisme regime eist. Ja want hoe anders kunnen we ons weren tegen "terroristen"
Ja het Malieveld staat vol met mensen die om privacy beperkende maatregelen vragen. En mensen dwingen de overheid om al hun vrijheden te beperken.

Soms denk ik dat je doelbewust aan het chargeren bent. Maar je lijkt bloedserieus. Alles is zwartwit. Geen nuance. Bijzonder.
pi_161074884
Het Malieveld heb je niet meer nodig. Daar hebben we de vele fora op het internet wel voor. Het hoeft maar even over vluchtelingen te gaan die negatief in het nieuws komen, of de reacties zoals "weg met al die moslims" vullen de topics op bijvoorbeeld nu.nl
  donderdag 31 maart 2016 @ 15:48:44 #126
52357 Lambiekje
pi_161075091
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja het Malieveld staat vol met mensen die om privacy beperkende maatregelen vragen. En mensen dwingen de overheid om al hun vrijheden te beperken.
De politiek denkt er wel zo over. Collectief gezien is het dan een mening.

Zoals nu met Oekranie dat we wel eventjes vóór gaan stemmen zoals Rutte zegt.
En ja wel het gaat werkgelegenheid opleveren. Wat baarlijk nonsens verkondigd die Rutte

quote:
Soms denk ik dat je doelbewust aan het chargeren bent. Maar je lijkt bloedserieus. Alles is zwartwit. Geen nuance. Bijzonder.
Vind je dit al zwart wit?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 31-03-2016 17:18:21 ]
pi_161075235
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En ja wel het gaat werkgelegenheid opleveren. Wat baarlijk nonsens verkondigd die Rutte

Wat is dit nu weer voor onzinnige gevolgtrekking? :')

De enige die nonsens verkoopt in deze ben jij, Rutte adviseert en is uiteraard voor dit akkoord met de Oekraïne, genoeg andere politici van links tot rechts adviseren tegen te stemmen dus daar zou je ook naar kunnen luisteren of je luistert helemaal naar niemand zoals je gewend bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 31-03-2016 17:16:52 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:49:33 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161076519
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Sommige foto's lijken wel twee scenario's samengevoegd waarbij mensen zich niet bewust zijn van elkaar al zijn ze maar een meter van elkaar verwijderd .

En dan die foto's van die drill , kijk wat ze om hun nek hebben hangen .

Het lijkt er op dat een paar mensen dat ook om hun nek hebben hangen in Brussel buiten het vliegveld

http://www.liveleak.com/view?i=731_1458664158
pi_161076731
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Sommige foto's lijken wel twee scenario's samengevoegd waarbij mensen zich niet bewust zijn van elkaar al zijn ze maar een meter van elkaar verwijderd .

[ afbeelding ]

Het lijkt er op dat een paar mensen dat ook om hun nek hebben hangen in Brussel buiten het vliegveld

http://www.liveleak.com/view?i=731_1458664158
Dat is toch echt iets heel anders, dat zijn identificatie badges/key cards. Als je ooit eens op een vliegveld komt zie je bijna al het personeel daar soortgelijke identificatie badges/key cards zichtbaar dragen, dat is namelijk verplicht.
pi_161080737
Wat zien we hier?

De ruiten liggen er al uit en er volgt nog een explosie die, zo lijkt het althans, hoog boven de grond plaatsvindt. Lijkt wel alsof ze hier dat systeemplafond eruit blazen:

:?

Je hoort iemand op het laatst zeggen: "Dit was een gecontroleerde explosie"

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 20:11:00 ]
pi_161082353
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat zien we hier?

De ruiten liggen er al uit en er volgt nog een explosie die, zo lijkt het althans, hoog boven de grond plaatsvindt. Lijkt wel alsof ze hier dat systeemplafond eruit blazen:

:?

Je hoort iemand op het laatst zeggen: "Dit was een gecontroleerde explosie"
http://nieuws.vtm.be/binn(...)ontploffing-gebracht
pi_161082634
quote:
Dat vermoeden had ik al, maar de explosie lijkt op plafondhoogte plaats te vinden.
pi_161083622
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al, maar de explosie lijkt op plafondhoogte plaats te vinden.
Met wat rode verf om 't vloer. Tis toch allemaal op 'n computer mogelijk te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:07:03 #134
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161084033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met wat rode verf om 't vloer. Tis toch allemaal op 'n computer mogelijk te doen.
ja, dat kan, alleen is dat hier niet gedaan, het is geen hoax,he!
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:25:56 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161086713
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:00 schreef manifold het volgende:

[..]

Dat is toch echt iets heel anders, dat zijn identificatie badges/key cards. Als je ooit eens op een vliegveld komt zie je bijna al het personeel daar soortgelijke identificatie badges/key cards zichtbaar dragen, dat is namelijk verplicht.
Ik sluit het niet uit want bij drills zie je het ook altijd .
pi_161086946
quote:
. Met welk doel brengen die gewelddadige moslims hun eigen mede-moslims telkens in diskrediet
Dat doen ze niet, maar je hebt personen die hun religie benadrukken en daarmee een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk stellen

quote:
en waarom lokken ze oorlogen en invallen uit tegen hun vaderlanden?
Ook dat doen ze niet.
11 september is een mooi voorbeeld: de vermeende kapers waren van afkomstig uit Saoudi Arabie, Egypte, Libanon en de Verenigde Arabische Emiraten.
Geen van die landen zijn aangevallen vanwege de aanslagen.

quote:
Waarom bereiden ze hun zelfmoorden zo lang voor en doen ze investeringen in de vorm van wapens, munitie, auto's etc. om, behalve zichzelf, nog vele andere mensen de dood in te jagen. Er is immers toch veel moois hier op aarde om voor te blijven leven?
Ik heb geen statistieken bij de hand, maar jaarlijks plegen best wel veel mensen zelfmoord, dus niet iedereen ziet dat er nog veel moois is om voor te leven.
Wat de huidige zelfmoordterroristen betreft: dat is het omgekeerde gevolg van wat je hierboven schreef: door de bemoeienis van het westen in het Midden Oosten liggen vele landen compleet in puin en worden er dagelijks onschuldige mensen op beestachtige wijze om het leven gebracht.
Gevolg is dat er mensen opstaan die het leven dezelfde terreur willen laten voelen en bereid zijn om daarvoor hun eigen leven op te offeren.
pi_161087064
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:49 schreef Summers het volgende:
Wat hebben ze volgens jou dan om hun nek hangen?
Waar dienen die verschillende badges voor?
pi_161087090
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, dat kan, alleen is dat hier niet gedaan, het is geen hoax,he!
Volgens een meerderheid wel als ik de discussie zo analyseer.
pi_161087428
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aantonen dat het om Hollywood-shit gaat? Dat is niet zo makkelijk.
Dat zou vrij eenvoudig moeten zijn.
De acteurs zijn vol in beeld te zien, herkenbaar in beeld. En die beelden zijn de hele wereld over gegaan.
Verder zijn slachtoffers met naam en toenaam bekend en kun je ze zelfs terugvinden op facebook.

Verder is het niet ergens in een woestijn gebeurd, maar op een drukke luchthaven in de Belgische hoofdstad.
Moeten genoeg omstanders te vinden zijn die daar ook op dat moment waren.

quote:
Wat voor mij overduidelijk acteerwerk en bullshit is, is voor jou doodnormaal en volkomen logisch.
Dus heb je daar niets aan, het is de ene mening vs de andere.
Geen bewijs.

quote:
Heb je de video die ik 1 of 2 pagina's teruggeplaatst heb al eens aandachtig bekeken en beluistert? Waarschijnlijk niet. En al heb je dat wel gedaan, dan nog zie jij waarschijnlijk geen vreemde zaken en zal ik spoken zien volgens jou. Je krijgt dan discussies die gedoemd zijn te mislukken en verzanden in welles/nietes spelletjes en geridiculiseer wat uiteindelijk weer in scheldpartijen zal ontaarden. Geen zin an ;)
het is gewoon geen bewijs.
We kunnen beiden wel net doen of we expert zijn op dat gebied, maar dat zijn we niet. En ook al zouden we dat zijn, dan nog is het geen hard bewijs maar pure interpretatie.

Nu blijft het haken op iets wat dan vreemd gevonden moet worden en dat het vreemd is moet dan bewijs zijn dat het nep is.
Tja, dat houdt gewoon geen stand.

.
"De bewust absurde en de in mijn optiek 100% gefabriceerde survivor stories, die vrijwel bij iedere westerse aanslag worden verspreid, zouden al een eye-opener moeten zijn. Dergelijke idiote verhalen krijg je (vrijwel) nooit te horen bij aanslagen in andere delen van de wereld."

Zijn die aanslagen in andere werelddelen dan wel echt?
Zo ja, waarom zou het dan wel mogelijk zijn om elders in de wereld een aanslag te plegen, maar niet bij ons in de buurt?

quote:
Van al die gewonden die er zijn gevallen (+100) hebben ze voor zover ik weet vrijwel alleen wat Amerikanen op camera gezet en geïnterviewd (Die Mason die 3!! aanslagen overleeft, de ex-basketballer die 20 meter door de lucht is geslingerd).
Beide heb ik niet gezien in Nederlandse media.
Wel in de Amerikaanse, maar dat lijkt me logisch.

quote:
Waar zijn alle gewonde Belgen en overige nationaliteiten?
Jij volgt het Belgische nieuws?

quote:
Heb 1 Frans sprekende mummy gezien, maar meer niet. Het heeft ook allemaal het zelfde vreemde sausje als bijvoorbeeld Boston en 9/11 en draagt het imho dezelfde handtekening.
Dus 1 organisatie heeft het monopoly op false flag hoaxes...

quote:
Maar goed, er is gewoonweg niet zo vanuit je luie stoel hard aan te tonen dat het hier om staged terror gaat (heb het liever niet over een hoax), omdat juist zoveel aankomt op common sense en jawel... daar is ie weer... onderbuikgevoelens of intuïtie.
Precies, zo vanuit je luie stoel kun je geen harde conclusies trekken.
Dan zul je toch wat meer moeten willen doen dan roepen dat het allemaal maar vreemd is.

quote:
En nee, ik ga niet gewapend met een camera alle ziekenhuizen in Brussel en daarbuiten af om op zoek te gaan naar die 100+ echte gewonden. En nee, ik ga niet helemaal tot op het bot uitpluizen waar slachtoffers hebben gewoond en in de buurt vragen wat voor mensen het waren. Nee, ik ga niet naar Zaventem als het straks weer open is om op zoek te gaan naar Kevin, de zoon van de taxichauffer die het bebloede kindje naast zijn dode moeder (??) aan zijn lot over liet om lekker met zijn aardappel te kunnen filmen.
Toch is zoiets wel nodig wil je echt uitvogelen of dit een hollywood-scenario was of dat de aanslag echt is gebeurd.

quote:
Heb ik geen tijd voor en al helemaal geen zin in. Voor mij is het al duidelijk. Voor jou ook. :)
Ik beweer niet dat het voor mij duidelijk is en jij kunt dat niet beweren, zoveel geef je dan nog wel toe.
pi_161088487
Even een hele snelle reactie.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zou vrij eenvoudig moeten zijn.
De acteurs zijn vol in beeld te zien, herkenbaar in beeld. En die beelden zijn de hele wereld over gegaan.
Verder zijn slachtoffers met naam en toenaam bekend en kun je ze zelfs terugvinden op facebook.
Ah, Facebook is ineens de maatstaf of je bestaat. Ik heb geen Facebook account, dus ik besta niet? Ooit van 'spinning' gehoord? (niet de sport)

Over die acteurs: De wereld is groot. De aandachtsspanne van de gemiddelde persoon voor dergelijke aanslagen is kort. De meeste mensen krijgen die beelden niet eens te zien en als ze ze al te zien krijgen nemen ze het maar half in zich op. De gemiddelde persoon is hier niet eens mee bezig en ziet alleen wat er in het dagelijkse journaal voorbij komt. Die interviews gaan compleet aan ze voorbij.

quote:
Verder is het niet ergens in een woestijn gebeurd, maar op een drukke luchthaven in de Belgische hoofdstad. Moeten genoeg omstanders te vinden zijn die daar ook op dat moment waren.
Tuurlijk. Maar wat als er harde knallen in de hal plaatsvinden, een deel van het systeemplafond naar beneden flikkert, de ruimte gevuld wordt met rook en stof en iedereen zwaar ontdaan van schrik zsm naar de uitgang geëscorteerd wordt om zo pottekijkers te voorkomen?

Iedereen die daar was zou denken dat er een aanslag plaats heeft gevonden. Zeker nadat de media exploderen met berichten van een terreuraanslag op de luchthaven. Ook al heb je niet alles meegekregen, je gaat dan toch mee in het verhaal van een terreuraanslag, want ja... knallen, stof, rook, paniek en de media die een aanslag bevestigen.

quote:
Dus heb je daar niets aan, het is de ene mening vs de andere.
Geen bewijs.
Ik heb het nooit over bewijs als in strafrechtelijk bewijs. Dat is er simpelweg niet omdat degenen die dit uitvoeren de wet zijn. Zij hebben alle resources ter beschikking om zichzelf in te dekken. Diezelfde figuren maken de wetten en bepalen het nieuws.

quote:
het is gewoon geen bewijs.
Klopt. Beweer ik dat? Maar toch vind ik het vreemd dat je deze video klakkeloos voor waar aanneemt zonder ook maar 1 kritische noot. Er zijn gewoon zo fucking veel vragen bij te stellen en jij stelt er niet eens 1. De betrouwbaarheid van die video rammelt aan alle kanten, als je maar common sense gebruikt.

Doe jij echter niet. Ik zie jou dan eigenlijk ook niet als serieuze discussiepartner.

quote:
We kunnen beiden wel net doen of we expert zijn op dat gebied, maar dat zijn we niet. En ook al zouden we dat zijn, dan nog is het geen hard bewijs maar pure interpretatie.
Dat doe ik niet. Mijn intuïtie geeft me dreunen en zegt dat hier niks van klopt. Bewijs.. nee.. ik kan het niet bewijzen. Dat is ook niet wat ik beweer. De video is echter uiterst dubieus.

quote:
Nu blijft het haken op iets wat dan vreemd gevonden moet worden en dat het vreemd is moet dan bewijs zijn dat het nep is.
Tja, dat houdt gewoon geen stand.
Zie hierboven.

quote:
Zijn die aanslagen in andere werelddelen dan wel echt?
Zo ja, waarom zou het dan wel mogelijk zijn om elders in de wereld een aanslag te plegen, maar niet bij ons in de buurt?
Ik ben een volger van alles wat er in het M-O gebeurt en heb zeer veel beelden van aanslagen en de aftermath daarvan voorbij zien komen. De aanslagen hier (het westen) vallen echt totaal in het niet qua gruwelijkheid en wanhoop van wat ik daar voorbijn heb zien komen.

Bij een aanslag in het M-O heb je binnen no time de meest verschrikkelijke beelden die op bijv. Twitter voorbijkomen (en vervolgens rap weer gewist worden). Dat wat we hier te zien krijgen is echt een lachertje terwijl hier 99% van de mensen een smartphone heeft met G4 internetverbinding.

De wanhoop die je ziet na zo'n aanslag in het M-O is ook compleet anders dan wat je hier ziet. Hier zie je amper wanhoop en paniek. Best gek.

quote:
Beide heb ik niet gezien in Nederlandse media.
Wel in de Amerikaanse, maar dat lijkt me logisch.
Waarom is dat logisch? Ik heb hier sowieso weinig gezien van mensen die mensen missen. Scholen die leerlingen kwijt zijn, buren die de buurman of buurvrouw kwijt zijn, mensen die bekenden herdenken. Vrijwel niks van dat alles.

Als hier een familiedrama plaatsvindt, dan zijn er in no time nieuwsploegen in de wijk waar het gebeurde om de buurt te interviewen, dat soort dingen. Dat mis je nu compleet, terwijl er hier 32 doden te betreuren zijn en 100+ gewonden.Mwah. Vreemd... op zijn minst.

quote:
Jij volgt het Belgische nieuws?
Vertel. Er is volop aandacht voor geweest?

quote:
Dus 1 organisatie heeft het monopoly op false flag hoaxes...
1 organisatie?

quote:
Precies, zo vanuit je luie stoel kun je geen harde conclusies trekken.
Dan zul je toch wat meer moeten willen doen dan roepen dat het allemaal maar vreemd is
Gut feeling... intuïtie... common sense..
Als ik bij iemand een naar gevoel krijg, dan heb ik het meestal bij het juiste eind en blijf ik bij die persoon weg. Ik vertrouw dan ook op mijn intuïtie, want het heeft het vrijwel altijd goed.

quote:
Toch is zoiets wel nodig wil je echt uitvogelen of dit een hollywood-scenario was of dat de aanslag echt is gebeurd.
Als je harde bewijzen wilt, wellicht wel. Ik ga mijn billen hier niet aan branden. In mijn optiek heb je met krachten te maken die gevaarlijk zijn.

quote:
Ik beweer niet dat het voor mij duidelijk is en jij kunt dat niet beweren, zoveel geef je dan nog wel toe.
Voor mij is het duidelijk. Ik beweer dat. Ik kan niet voor jou spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 00:57:32 ]
pi_161089549
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even een hele snelle reactie.

[..]

Ah, Facebook is ineens de maatstaf of je bestaat.
Het kan inderdaad een maatstaf zijn. Een beginpunt om te achterhalen of iemand echt is of fictief.

quote:
Ik heb geen Facebook account, dus ik besta niet?
Ik heb geen idee of je bestaat, in feite ben je niets meer dan wat tekst dat onder een bepaalde schermnaam op Fok is geplaatst.
Wie of wat er achter die schermnaam schuil gaat: geen idee. Dat kan een persoon zijn, een groep personen, een computer....
In feite ben je minstens zo fictief als de slachtoffers van de aanslag.

quote:
Over die acteurs: De wereld is groot.
Een gemakkelijk excuus.
Maar zo groot is die wereld niet.
Bijv. terugkomend op Facebook: een van de slachtoffers waarnaar ik linkte heeft meer dan 1400 vrienden. Dat zijn dus 1400 personen die zeggen die persoon te kennen. Elk van die 1400 hebben ook weer een vriendenkring, en dat zijn dus weer mensen die zeggen een of meerdere van die 1400 personen te kennen. Als je dat verder zou uitpluizen, dan is bij Nederlandse slachtoffers de kans groot dat je op een gegeven moment bij je eigen vriendenkring uit komt.
Dat is de kracht van sociale media en de verbanden die het weet te leggen tussen personen.
Verder kun je op profielpagina's jaren terug kijken naar wat die personen zoal gedaan hebben en met wie.
Een personage op die manier verzinnen wordt dan wel erg lastig.

quote:
Tuurlijk. Maar wat als er harde knallen in de hal plaatsvinden, een deel van het systeemplafond naar beneden flikkert, de ruimte gevuld wordt met rook en stof en iedereen zwaar ontdaan van schrik zsm naar de uitgang geëscorteerd wordt om zo pottekijkers te voorkomen?
Dat blijft een enorm risico met zich meebrengen.
En waarom zo'n risico lopen? Het is veel eenvoudiger om gewoon echte bommen te laten ontploffen.
Hoef je niet iedereen weg te jagen om vervolgens met een hamer de ramen in te slaan en andere zakente beschadigen, geen crisisslachtoffers naar binnen te brengen, allerlei nep accounts op internet te maken om die crisisslachtoffers een fictief leven te geven, geen nep interviews te houden met als risico dat de acteur herkend wordt, etc. etc..

quote:
Ik heb het nooit over bewijs als in strafrechtelijk bewijs.
nee, je hebt het over meningen. De mening dat iets raar is en dus nep.
Dat is geen bewijs. Op geen enkele wijze.

quote:
Klopt. Beweer ik dat?
Je beweert stelllig dat het nep is.
Maar dat doe je dus zonder dat je daar bewijs voor hebt begrijp ik.

quote:
Maar toch vind ik het vreemd dat je deze video klakkeloos voor waar aanneemt zonder ook maar 1 kritische noot. Er zijn gewoon zo fucking veel vragen bij te stellen en jij stelt er niet eens 1.
Tja, je kunt wel oeverloosdiscussieren over waarom een meisje naar links kijkt ipv naar rechts, waarom de plafondtegel rechthoekig is en niet wit, waarom het spijkergat niet volledig rond is, waarom er iemand over het schouder wordt gesjouwd, etc. etc..
Het haalt totaal niets uit.
Je bewijst er niets mee.
Prima als je vindt dat beelden onbetrouwbaar zijn, maar leg ze dan naast je neer en ga op zoek naar ander bewijsmateriaal dat kan aantonen wat de ware toedracht is van de aanslagen, ipv net te doen alsof je expert bent op een gebied waarin je dat helemaal niet bent

quote:
Dat doe ik niet. Mijn intuïtie geeft me dreunen en zegt dat hier niks van klopt. Bewijs.. nee.. ik kan het niet bewijzen. Dat is ook niet wat ik beweer. De video is echter uiterst dubieus.
Het blijft dus bij een mening, onderbuikgevoelens..
Tja, ik vind dat niet genoeg.
Jij wel kennelijk.

quote:
Ik ben een volger van alles wat er in het M-O gebeurt en heb zeer veel beelden van aanslagen en de aftermath daarvan voorbij zien komen. De aanslagen hier (het westen) vallen echt totaal in het niet qua gruwelijkheid en wanhoop van wat ik daar voorbijn heb zien komen.
ah, dus aanslagen hier zijn nep omdat ze minder gruwelijk zijn....

Alsof hollywood geen gruwelijke nepbeelden kan maken...

quote:
[..]

Waarom is dat logisch?
Net zoals je op de Nederlandse tv interviews zult zien van Nederlanders die dat hebben meegemaakt zul je in de VS interviews zien met Amerikaanse burgers.
Kijk naar de recente kaping in Egypte: bij Pauw worden vervolgens 2 Nederlanders geinterviewd die daar bij waren.
En geen Egyptenaren, etc..

quote:
Vertel. Er is volop aandacht voor geweest?
Dus je hebt het Belgische nieuws niet gevolgd.

maar wel een mening erover..

quote:
1 organisatie?
dat impliceer jij door te stellen dat elke aanslag in het westen hetzelfde patroon volgt.
Dat duidt op 1 organisatie die telkens dezelfde werkwijze hanteert.

[quote]Gut feeling... intuïtie... common sense.. [quote]

Oftewel geen bewijs.
Vrijwel altijd goed, dus niet altijd
En verder verschuil je je achter angst.
Uitpluizen doe je het in ieder geval niet.
Dat moet je uiteraard zelf weten, maar dan blijf je steken bij enkel een mening, die amper ergens op is gebaseerd.
pi_161091143
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik zie helemaal niets waar dat uit zou moeten blijken.
pi_161091199
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit want bij drills zie je het ook altijd .
Ik sluit het ook niet uit, maar geef een heel logische verklaring voor iets wat jij als reden ziet waarom dit acteurs zouden zijn.,

Daarnaast lijkt het mij héél, héél, héél erg onlogisch dat wanneer men de tijd, moeite en geld zou hebben genomen om dit alles in scene te zetten (als dat waar zou zijn), dat men er niet aan denkt om even tegen de acteurs te zeggen om hun badges af te doen om het nog geloofwaardiger te laten lijken.
pi_161092871
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:46 schreef manifold het volgende:

[..]

Ik sluit het ook niet uit, maar geef een heel logische verklaring voor iets wat jij als reden ziet waarom dit acteurs zouden zijn.,

Daarnaast lijkt het mij héél, héél, héél erg onlogisch dat wanneer men de tijd, moeite en geld zou hebben genomen om dit alles in scene te zetten (als dat waar zou zijn), dat men er niet aan denkt om even tegen de acteurs te zeggen om hun badges af te doen om het nog geloofwaardiger te laten lijken.
Sowieso, waarom moet een acteur een badge op hebben?
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:21:30 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161095139
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:46 schreef manifold het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat het dan ook die verklaring is en dat ik niet verder mag kijken , het hele stukje in die hal met " where are the fucking soldiers " ziet er uit als gestaged en tegenwoordig moet je er rekening mee houden dat niks is wat het lijkt .
quote:
Waarom eigenlijk ? Ten eerste is er een link gepost van een drill waarbij iedereen zo'n badge draagt en zijn ze identificeerbaar onderdeel van die groep en hebben ze hun eigen rol in het geheel .
De meerderheid verzint toch een logische verklaring en daarmee is voor hun de kous af . Als het aan de oppervlakte maar zo lijkt vooral niet op kleine details letten want dat is tijd verspilling .

Bij een drill die als echt word uitgezonden word alle tijd en energie en geld AL uitgegeven en het script is al klaar . De msm kopieerd kritiekloos alle info waarbij je van 30 verschillende kanten hetzelfde kritiekloze verhaal hoort elk uur van de dag en op alle voorpagina's staan en je hebt alle schijn voor .

Men kan oorlogen voeren en organiseren op basis van leugens met honderd duizenden deelnemers die gehersenspoeld zijn om kritiekloos alle orders te volgen van hun meerdere en in het geval van Amerika 800 miljard per jaar uitgeven die de slaafse burger betaald maar een drill uitzenden als echt lijkt onmogelijk en te groot en te duur alsof er ook maar 1 politicus is die dat van zijn eigen salaris zou moeten betalen .
Je hebt beschikking tot geheime diensten met getrainde medewerkers en waarom niet hele families die je overal kan inzetten , je kan je beroepen op geheimhouding ( over 50 jaar mag het toch pas naar buiten komen dus who cares ) .

In tijden van crisis en gevaar hebben ze allemaal al een legale uitweg waarbij ze af mogen wijken van alles wat normaal is en zeg je gewoon zoals in Frankrijk we schorten de mensenrechten op , het is voor je eigen veiligheid .

De veiligheid van de burger bewaken met soldaten met mitrailleurs heeft inene een goud en nobel randje gekregen . Alleen in andere delen van de wereld met andere leiders is dat alarmerend maar in het westen betekend het nog meer vrijheid en democratie , de leider die in de bres springt voor zijn volk *;
pi_161095190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sowieso, waarom moet een acteur een badge op hebben?
Als je inderdaad denkt dat dat doorslaggevend moet zijn, hoe dom zou het zijn om een aanslag te "faken" en dan wel nog je badge omhouden collectief enzo _O-

Als je dat dan echt gelooft ja sorry hoor... Wel zo'n aanslag plannen en die details vergeten. Dan is die overheid niet zo high and mighty als ze dat al niet eens kunnen organiseren.
pi_161095947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:21 schreef Summers het volgende:

[..]

De meerderheid verzint toch een logische verklaring en daarmee is voor hun de kous af . Als het aan de oppervlakte maar zo lijkt vooral niet op kleine details letten want dat is tijd verspilling .

[...]

De msm kopieerd kritiekloos alle info waarbij je van 30 verschillende kanten hetzelfde kritiekloze verhaal hoort elk uur van de dag en op alle voorpagina's staan en je hebt alle schijn voor .
Zoals ik al eerder gezegd heb, ik ben een groot voorstander van kritisch zijn, maar kom dan met serieuze vragen die niet beantwoord (kunnen) worden.

Als ik elke dag op een vliegveld mensen met badges zie lopen, en ik zie vervolgens een filmpje dat gemaakt is na een aanslag met gewonde mensen met soortgelijke badges, betekent dat niet dat ik kritiekloos beinvloed ben door de massamedia.

Die houding waarbij "de massamedia" altijd als absoluut onbetrouwbaar wordt gezien maar waar elk vertraagd en ingezoomd YouTube filmpje als waarheid wordt aangenomen helpt echt op geen enkele wijze. Mensen die zonder enige kennis van zaken uitspraken doen en deze als feiten presenteren: "het is een pop want een lichaam beweegt niet zo", "het is een acteur want hij loopt naar rechts en niet naar links" zijn niet kritische mensen die op de kleine details letten. Het blijven mensen die maar iets roepen en zichzelf en iedereen anders die wel goede vragen stelt alleen maar belachelijk maken.

Het lijkt hier continue alsof er maar twee kampen mogelijk zijn:
Zij die alles geloven wat er in de reguliere media naar buiten komt of zij die alles wantrouwen. Alleen is het voor velen, inclusief mijzelf, niet zo zwart wit.

[ Bericht 6% gewijzigd door manifold op 01-04-2016 14:04:31 ]
pi_161099073
Het gedoe met de filmpjes vind ik altijd wat matig. Meestal veel speculatie en onderbuik. Een hier weggepoetste post van mij bevatte de eerste HOAX-claims binnen een halfuur na de ramp. Sorry, maar dan heeft er echt nog geen diepgravend onderzoek kunnen plaatsvinden: dan ben je gewoon aan het roeptoeteren.

Eigenlijk geldt dit voor alle YT-filmpjes die voorbij komen atm. 10 dagen geleden was het raak. In 10 dagen onomstotelijk bewijzen dat het een hoax MOET zijn geweest is simpelweg onmogelijk omdat die tijdspanne te kort is om alle relevante feiten en omstandigheden te onderzoeken.
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:21:21 #149
52357 Lambiekje
pi_161100571
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:46 schreef Degodvader het volgende:
Het gedoe met de filmpjes vind ik altijd wat matig. Meestal veel speculatie en onderbuik. Een hier weggepoetste post van mij bevatte de eerste HOAX-claims binnen een halfuur na de ramp. Sorry, maar dan heeft er echt nog geen diepgravend onderzoek kunnen plaatsvinden: dan ben je gewoon aan het roeptoeteren.

Eigenlijk geldt dit voor alle YT-filmpjes die voorbij komen atm. 10 dagen geleden was het raak. In 10 dagen onomstotelijk bewijzen dat het een hoax MOET zijn geweest is simpelweg onmogelijk omdat die tijdspanne te kort is om alle relevante feiten en omstandigheden te onderzoeken.
nee hoor in huidige tijd kan je vooraf al stellen dat staged is. Al was het maar dat de wapens en bommen met onze belastingcenten gefinancierd is.

De regelgeving en aanscherping van wetten is geplande resultaat.

Het komt de politiek te goed uit.

En er is geen politicus gedood of overheidsgebouw beschadigd. Ergo het kan niet anders dan staged event zijn.

De eerste nonstaged event is nog niet uitgevonden.
pi_161100780
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Vind je dit al zwart wit?
Tis nooit zwart/wit. Tis expres verwarrend en onduidelijk gemaakt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161104180
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor in huidige tijd kan je vooraf al stellen dat staged is. Al was het maar dat de wapens en bommen met onze belastingcenten gefinancierd is.

De regelgeving en aanscherping van wetten is geplande resultaat.

Het komt de politiek te goed uit.

En er is geen politicus gedood of overheidsgebouw beschadigd. Ergo het kan niet anders dan staged event zijn.

De eerste nonstaged event is nog niet uitgevonden.
De argumenten die je geeft leiden niet tot de conclusie dat je vooraf al kunt vaststellen dat een gebeurtenis staged is.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:05:20 #152
189978 controlaltdelete
pi_161104683
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:51 schreef Degodvader het volgende:

[..]

De argumenten die je geeft leiden niet tot de conclusie dat je vooraf al kunt vaststellen dat een gebeurtenis staged is.
Afgaande op al de voorafgaande gebeurtenissen die gestaged zijn is het vrij aannemelijk dat bij een soortgelijk event men er snel van uitgaat dat het om the same old shit gaat, just a dif hoax/false flag.

[ Bericht 31% gewijzigd door jogy op 01-04-2016 21:09:43 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:20:08 #153
324544 Seditious
Eierkoek met paté
pi_161105138
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Afgaande op al de voorafgaande gebeurtenissen die gestaged zijn is het vrij aannemelijk dat bij een soortgelijk event men er snel van uitgaat dat het om the same old shit gaat, just a dif hoax/false flag.

Al zou elke voorafgaande gebeurtenis gestaged zijn, zelfs dan is dat geen enkel bewijs dat een nieuwe gebeurtenis dat ook zou zijn.

Ik vind het maar gevaarlijke aannames.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:41:43 #154
189978 controlaltdelete
pi_161105883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef Seditious het volgende:

[..]

Al zou elke voorafgaande gebeurtenis gestaged zijn, zelfs dan is dat geen enkel bewijs dat een nieuwe gebeurtenis dat ook zou zijn.

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt. Ik zoek liever naar bewijzen dat het eens echt oftewel de waarheid is wat we zien, maar elke keer opnieuw blijkt dat er weer mee gerotzooid is.
pi_161106402
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef Seditious het volgende:

[..]

En je moet er ook nog eens van overtuigd zijn dat alle voorgaande gebeurtenissen gestaged zijn, met als fundament mensen die fout reageren, rode laarsjes etc.
pi_161106412
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt. Ik zoek liever naar bewijzen dat het eens echt oftewel de waarheid is wat we zien, maar elke keer opnieuw blijkt dat er weer mee gerotzooid is.
Maar waarom spreek je die bewijzen hier nooit uit.
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:03:12 #157
189978 controlaltdelete
pi_161106710
Waarom zou ik? Vaak zat gedaan maar de animo is me vergaan want dan bevind ik me op een doodlopende weg. Ik heb geen zin om met morele kompassen in discussie te gaan laat staan ze te overtuigen.
pi_161108090
quote:

[..]

Naief dat jij "de alternatieve bronnen" wel blind vertrouwt. Als je het omkeert is het net zo onredelijk. :)
pi_161108281
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom zou ik? Vaak zat gedaan maar de animo is me vergaan want dan bevind ik me op een doodlopende weg. Ik heb geen zin om met morele kompassen in discussie te gaan laat staan ze te overtuigen.
Waarom zou je? Als je met goed onderbouwde, doorslaggevende bewijzen zou komen, dan staan mensen veel meer open voor alternatieve scenario's.
pi_161109653
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
in huidige tijd kan je vooraf al stellen dat staged is.
zekers, maar dat is dan een volledig holle stelling.
pi_161109676
quote:

[..]

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft
Welke leugenaars?
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:11:43 #162
52357 Lambiekje
pi_161110100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Welke leugenaars?
politici

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 02-04-2016 11:51:51 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:12:52 #163
324544 Seditious
Eierkoek met paté
pi_161110130
quote:

[..]

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt.
Dat doe ik niet. Ik vertrouw helemaal niemand. Alweer een aanname.

Ik acht de kans dat het een false vlag is even groot als de kans dat het een aanslag is door terroristen. Een hoax lijkt me onwaarschijnlijk, waarom al die moeite. Wie de aanslag ook uitvoert, met welk doel dan ook, zal niet wakker liggen van enkele tientallen dodelijke slachtoffers.

Verder weet ik het ook niet. Maar ik vind het maar matig dat ik naief wordt genoemd terwijl ik geen enkel verhaal zomaar aanneem, terwijl je zelf al stelling hebt genomen en niet erg open lijkt te staan voor kritisch tegengeluid.

Laten we alles kritisch bekijken, ook onszelf en ons wereldbeeld. Want uiteindelijk heeft niemand gelijk.
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:31:16 #164
52357 Lambiekje
pi_161110478
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:12 schreef Seditious het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Ik vertrouw helemaal niemand. Alweer een aanname.

Ik acht de kans dat het een false vlag is even groot als de kans dat het een aanslag is door terroristen. Een hoax lijkt me onwaarschijnlijk, waarom al die moeite. Wie de aanslag ook uitvoert, met welk doel dan ook, zal niet wakker liggen van enkele tientallen dodelijke slachtoffers.

Verder weet ik het ook niet. Maar ik vind het maar matig dat ik naief wordt genoemd terwijl ik geen enkel verhaal zomaar aanneem, terwijl je zelf al stelling hebt genomen en niet erg open lijkt te staan voor kritisch tegengeluid.

Laten we alles kritisch bekijken, ook onszelf en ons wereldbeeld. Want uiteindelijk heeft niemand gelijk.
gewoon een wet aannemen en boas uitrusten met m16 wordt niet geaccepteerd. Door gestagede hoaxen uitleveren, zoals in Brussel, smeekt men collectief erom.

In wo2 en de aanloop ernaartoe heeft men, de elite, zich ernstig verkeken. Daarom dus de langzame slipperly slope.
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:59:09 #165
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161110910
per jaar 1500-2000 doden door terreur.
griep 500.000
weten we gelijk wat we moeten fixen.
pi_161111338
Ik dacht dat griep ook een hoax was?
  zaterdag 2 april 2016 @ 10:06:33 #167
52357 Lambiekje
pi_161113507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 01:26 schreef Wantie het volgende:
Ik dacht dat griep ook een hoax was?
de griepprik is verwerpelijke onzin.
Griep op zichzelf is niets mis mee.
pi_161113767
Een hoax dus.
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:09:12 #169
324544 Seditious
Eierkoek met paté
pi_161114060
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Daarom dus de langzame slipperly slope.
Dat overheden bewust bezig zijn met het invoeren van vrijheids- en privacybeperkende maatregelen lijkt me inderdaad zeer waarschijnlijk.

Echter zegt dat helemaal niets over deze aanslag. Ook al zouden vele andere aanslagen false flags zijn, dan nog steeds kan deze aanslag gepleegd zijn door een terroristische beweging. Elke gebeurtenis is uniek en moet als zodanig bekeken worden, wat de raakvlakken met eerdere gebeurtenissen ook mogen zijn.

Nooit zomaar ergens vanuit gaan.
pi_161114203
quote:
Ik was in Zaventem vlakbij de luchthaven. Het was chaos. Wat ik raar vond was er zoveel buitenlandse tv ploegen binnen het half uur aanwezig waren. Hoe geraken die hier zo snel?

Bron: http://www.dumpert.nl/med(...)pist_op_terreur.html
pi_161114242
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

dat is niet zo gek toch? Brussel is een belangrijke stad, zullen altijd wel correspondenten zitten.
compact en kleverig.
pi_161114456
Niets hoeft vreemd te zijn natuurlijk.
pi_161114537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
wat een raar antwoord.
compact en kleverig.
pi_161115287
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

'Ervan uitgaan' is natuurlijk geen zekerheid dat het een hoax is. Mijn punt is: ik vind het van weinig kritische geest getuigen dat er al hoax geroepen wordt voordat het fysiek mogelijk is geweest -gelet op de verstreken tijd- om voldoende onderzoek te doen. Ergo: roeptoeteren.

Als je daadwerkelijk iets wilt aantonen, laat de commotie dan even rusten; ga na welke feiten en omstandigheden relevant zijn voor de stelling: het is een hoax, en werk deze vervolgens systematisch af.
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:25:01 #175
52357 Lambiekje
pi_161116212
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

'Ervan uitgaan' is natuurlijk geen zekerheid dat het een hoax is. Mijn punt is: ik vind het van weinig kritische geest getuigen dat er al hoax geroepen wordt voordat het fysiek mogelijk is geweest -gelet op de verstreken tijd- om voldoende onderzoek te doen. Ergo: roeptoeteren.

Als je daadwerkelijk iets wilt aantonen, laat de commotie dan even rusten; ga na welke feiten en omstandigheden relevant zijn voor de stelling: het is een hoax, en werk deze vervolgens systematisch af.
de noodzaak voor chaos in aanloop naar wo3 staat hoog op de agenda.

De gewone autochtone europeaan moet zich rot en onveilig voelen. En ondefinieerbare haat jegens moslims Vanaf 1954 is deze ongein al in draaiboeken opgenomen. De uitgedachte oplossing is ultrafascisme

Dat men, jij, het niet binnen halve seconde doorhebt dat het een staged gebeuren is baart mij zorgen.

Het verstandelijk vermogen van het collectief is echt seniel.
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:33:24 #176
52357 Lambiekje
pi_161116394
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-35947702
En jawel het moet weer een stap erger.

Rutte, Obama en NATO hebben zeker atoomwapens verpatst op SOFEX.

Amsterdam, Berlijn, Wenen of Praag waar zal de volgende level van staged terror in uitvoering worden gebracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 02-04-2016 14:06:27 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:14:01 #177
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161117159
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:33 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-35947702
En jawel het moet weer een stap erger.

Rutte, Obama en NATO hebben zeker atoomwapens verpatst op SOFEX.

Amsterdam, Berlijn, Wenen of Praag waar zal de volgende level van staged terror in uitvoering worden gebracht.
Amsterdam staat al op het programma
http://www.telegraaf.nl/b(...)aanslag_A_dam__.html
There is only one religion
pi_161118848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee - alleen de beelden,verhalen en getuigen natuurlijk.
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:33:52 #179
189978 controlaltdelete
pi_161119806
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:14 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Amsterdam staat al op het programma
http://www.telegraaf.nl/b(...)aanslag_A_dam__.html
Ook weer zo'n berichtje wat vooral benadrukt dat er al tientallen moslimjongeren klaar staan om een aanslag te plegen. Dan nog Schiphol die de drukte niet aan kan bij gebrek aan marechaussee, advies is om ruim 4 uur vantevoren in te checken :o
Of Koningsdag wie weet? Het is afwachten met die war on terror want die kan zomaar toeslaan.
pi_161120857
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De gewone autochtone europeaan moet zich rot en onveilig voelen. En ondefinieerbare haat jegens moslims Vanaf 1954 is deze ongein al in draaiboeken opgenomen. De uitgedachte oplossing is ultrafascisme

Dat men, jij, het niet binnen halve seconde doorhebt dat het een staged gebeuren is baart mij zorgen.

Kan allemaal waar zijn, maar dat is niet mijn punt.

Seniel ben ik overigens zeker niet.
pi_161123245
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Binnen een halve seconden al denken dat iets gestaged is, heel intelligent :Y

maar wel consequent, alles is gestaged 14.gif ik heb gvd gisteren mijn teen gestoten... ;(
  zaterdag 2 april 2016 @ 18:58:28 #182
52357 Lambiekje
pi_161123521
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

maar wel consequent, alles is gestaged [ afbeelding ] ik heb gvd gisteren mijn teen gestoten... ;(
heeft NOS een item over je teen gehad?
pi_161123616
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

maar wel consequent, alles is gestaged [ afbeelding ] ik heb gvd gisteren mijn teen gestoten... ;(
Deze video gezien hebben en dan nog steeds de optie dat het gestaged is uitsluiten, vind ik eerlijk gezegd ook niet zo intelligent:

Maar goed, niet alles is gestaged natuurlijk. Je kunt er ook in doorslaan.

Ik heb beelden van onderstaande aanslag gezien en dat was echt ff andere koek:

NWS / Meerdere doden door aanslag in centrum Istanbul

Daar speelden overigens geen Amerikanen de hoofdrol in het slachtoffergebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 19:07:39 ]
pi_161124092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze video gezien hebben en dan nog steeds de optie dat het gestaged is uitsluiten, vind ik eerlijk gezegd ook niet zo intelligent:

Waarom haal je deze video ineens aan? Onderbouwing is nog nooit een probleem geweest, ook het ontbreken van onderbouwing niet en er was hier allang een draadje voordat die video gepubliceerd was.
pi_161124716
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom haal je deze video ineens aan? Onderbouwing is nog nooit een probleem geweest, ook het ontbreken van onderbouwing niet en er was hier allang een draadje voordat die video gepubliceerd was.
Ik snap je post niet helemaal.

Ik haal deze video aan omdat dit toch wel het meest absurde videootje is wat er te vinden valt over deze aanslag. Wil je dat ik onderbouw wat ik vind dat er mis mee is en waarom bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen?

Overigens: Dat filmpje was er vóór het eerste draadje, maar wat dat er mee te maken heeft snap ik sowieso niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 19:49:58 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 19:50:15 #186
189978 controlaltdelete
pi_161125054
Wat is er met die baby gebeurd? Wie loopt er nou door en laat zo'n klein kind aan zijn lot over? :'( Sensationeel staaltje van verslaggeving ook weer.
pi_161125120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is er met die baby gebeurd? Wie loopt er nou door en laat zo'n klein kind aan zijn lot over? :'( Sensationeel staaltje van verslaggeving ook weer.
Dat ene huiltje ook. Precies in lijn met de commentator. :')

En obviously zat ie helemaal bebloed naast zijn dode moeder. :')
Lekker doorlopen joh. Even zoeken naar Kevin.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 19:56:49 ]
pi_161125322
Het gezichtje, de armpjes en beentjes zijn helemaal fuchsia roze. Het kind lijkt als een roze 'pietje' geschminkt.
pi_161125366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:58 schreef Nia het volgende:
Het gezichtje, de armpjes en beentjes zijn helemaal fuchsia roze. Het kind lijkt als een roze 'pietje' geschminkt.
Dit filmpje spot met mijn intelligentie.
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:00:14 #190
189978 controlaltdelete
pi_161125387
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat ene huiltje ook. Precies in lijn met de commentator. :')

En obviously zat ie naast zijn dode moeder. :')
net als die baby (of was het een pop?.. leek er meer op) wat door die kerel van de vloer werd geraapt en in zijn buidel stopte, zulke shots tonen ze je graag. Want dat scoort onder de morele kompassen :{
pi_161125447
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

net als die baby (of was het een pop?.. leek er meer op) wat door die kerel van de vloer werd geraapt en in zijn buidel stopte, zulke shots tonen ze je graag. Want dat scoort onder de morele kompassen :{
Deze baby?

Mwah.. daar ben ik nog niet over uit trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 20:02:41 ]
pi_161125599
Bij aanslagen in de westerse wereld heeft de berichtgeving rondom slachtoffers een hoog sentimentsgehalte met video's, biografieën en foto's gepubliceerd in grote MSM kranten.
Slachtoffers van aanslagen in het midden oosten blijven anoniem. Iedereen kent de beelden wel van rouwende moeders en het gezeul met doden tussen de puinhopen met veel bloederige beelden.
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:06:25 #193
189978 controlaltdelete
pi_161125606
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze baby?

Mwah.. daar ben ik nog niet over uit trouwens.
Yup. The horror. Dat we het maar weten. Tientallen moslimjongeren staan al klaar om een aanslag te plegen. Schiphol is topdrukte bij gebrek aan marechaussee die bezig zijn met andere taken. Wat zal de volgende zet wezen?
pi_161125668
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup. The horror. Dat we het maar weten. Tientallen moslimjongeren staan al klaar om een aanslag te plegen. Schiphol is topdrukte bij gebrek aan marechaussee die bezig zijn met andere taken. Wat zal de volgende zet wezen?
Het Staged Terror Team is al in de EU, dus wie weet wat we in de komende weken gaan zien.

Overigens is er imho wél een dreiging van radicale moslims. Ik wil hiermee dus absoluut niet beweren dat we geen probleem hebben. Ik denk alleen dat er een handje geholpen is het probleem te duiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 20:09:14 ]
pi_161125804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Nia het volgende:
Bij aanslagen in de westerse wereld heeft de berichtgeving rondom slachtoffers een hoog sentimentsgehalte met video's, biografieën en foto's gepubliceerd in grote MSM kranten.
Slachtoffers van aanslagen in het midden oosten blijven anoniem. Iedereen kent de beelden wel van rouwende moeders en het gezeul met doden tussen de puinhopen met veel bloederige beelden.
Eens.

Voornamelijk media als CNN, BBC en FOX zijn haantje de voorste hieromtrent.

En die beelden van imho echte aanslagen zijn werkelijk verschrikkelijk. Om te janken gewoon.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 20:16:31 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:14:10 #196
189978 controlaltdelete
pi_161125894
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het Staged Terror Team is al in de EU, dus wie weet wat we in de komende weken gaan zien.

Overigens is er imho wél een dreiging van radicale moslims. Ik wil hiermee dus absoluut niet beweren dat we geen probleem hebben. Ik denk alleen dat er een handje geholpen is het probleem te duiden.
Dat denk ik ook. Bewust de beul in huis gehaald tevens onrust veroorzaken want dit stimuleert radicalisering aan beide kanten.
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:17:52 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161126029
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Grappig want de msm is aan het roeptoeteren , doet een claim en daarna gaat men controleren of dat verslag wel klopt en word elke foto en video naast die claim gelegd , in het geval van een false flag worden er dan altijd gaten gevonden . Bizar dat dat overgeslagen word .
pi_161126148
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Bewust de beul in huis gehaald tevens onrust veroorzaken want dit stimuleert radicalisering aan beide kanten.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welk spelletje er gespeeld wordt. Dat het vies is, is voor mij in ieder geval wel duidelijk.
pi_161126200
Opvallend zijn altijd de media-geile nabestaanden die een grote krant of nieuwszender de primeur gunnen. Alsof deze mensen geen belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben na het verlies van een dierbare.
pi_161126325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:22 schreef Nia het volgende:
Opvallend zijn altijd de media-geile nabestaanden die een grote krant of nieuwszender de primeur gunnen. Alsof deze mensen geen belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben na het verlies van een dierbare.
mijn buurvrouw is haar man verloren bij een auto ongeluk.
Zij heeft ook op tv haar verhaal gedaan.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')