Amsterdam staat al op het programmaquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:33 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-35947702
En jawel het moet weer een stap erger.
Rutte, Obama en NATO hebben zeker atoomwapens verpatst op SOFEX.
Amsterdam, Berlijn, Wenen of Praag waar zal de volgende level van staged terror in uitvoering worden gebracht.
Nee - alleen de beelden,verhalen en getuigen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niets hoeft vreemd te zijn natuurlijk.
Ook weer zo'n berichtje wat vooral benadrukt dat er al tientallen moslimjongeren klaar staan om een aanslag te plegen. Dan nog Schiphol die de drukte niet aan kan bij gebrek aan marechaussee, advies is om ruim 4 uur vantevoren in te checkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Amsterdam staat al op het programma
http://www.telegraaf.nl/b(...)aanslag_A_dam__.html
Kan allemaal waar zijn, maar dat is niet mijn punt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de noodzaak voor chaos in aanloop naar wo3 staat hoog op de agenda.
De gewone autochtone europeaan moet zich rot en onveilig voelen. En ondefinieerbare haat jegens moslims Vanaf 1954 is deze ongein al in draaiboeken opgenomen. De uitgedachte oplossing is ultrafascisme
Dat men, jij, het niet binnen halve seconde doorhebt dat het een staged gebeuren is baart mij zorgen.
Het verstandelijk vermogen van het collectief is echt seniel.
Binnen een halve seconden al denken dat iets gestaged is, heel intelligentquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de noodzaak voor chaos in aanloop naar wo3 staat hoog op de agenda.
De gewone autochtone europeaan moet zich rot en onveilig voelen. En ondefinieerbare haat jegens moslims Vanaf 1954 is deze ongein al in draaiboeken opgenomen. De uitgedachte oplossing is ultrafascisme
Dat men, jij, het niet binnen halve seconde doorhebt dat het een staged gebeuren is baart mij zorgen.
Het verstandelijk vermogen van het collectief is echt seniel.
heeft NOS een item over je teen gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Binnen een halve seconden al denken dat iets gestaged is, heel intelligent
maar wel consequent, alles is gestaged [ afbeelding ] ik heb gvd gisteren mijn teen gestoten...
Deze video gezien hebben en dan nog steeds de optie dat het gestaged is uitsluiten, vind ik eerlijk gezegd ook niet zo intelligent:quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Binnen een halve seconden al denken dat iets gestaged is, heel intelligent
maar wel consequent, alles is gestaged [ afbeelding ] ik heb gvd gisteren mijn teen gestoten...
Waarom haal je deze video ineens aan? Onderbouwing is nog nooit een probleem geweest, ook het ontbreken van onderbouwing niet en er was hier allang een draadje voordat die video gepubliceerd was.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze video gezien hebben en dan nog steeds de optie dat het gestaged is uitsluiten, vind ik eerlijk gezegd ook niet zo intelligent:
Ik snap je post niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom haal je deze video ineens aan? Onderbouwing is nog nooit een probleem geweest, ook het ontbreken van onderbouwing niet en er was hier allang een draadje voordat die video gepubliceerd was.
Dat ene huiltje ook. Precies in lijn met de commentator.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is er met die baby gebeurd? Wie loopt er nou door en laat zo'n klein kind aan zijn lot over?Sensationeel staaltje van verslaggeving ook weer.
Dit filmpje spot met mijn intelligentie.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:58 schreef Nia het volgende:
Het gezichtje, de armpjes en beentjes zijn helemaal fuchsia roze. Het kind lijkt als een roze 'pietje' geschminkt.
net als die baby (of was het een pop?.. leek er meer op) wat door die kerel van de vloer werd geraapt en in zijn buidel stopte, zulke shots tonen ze je graag. Want dat scoort onder de morele kompassenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ene huiltje ook. Precies in lijn met de commentator.
En obviously zat ie naast zijn dode moeder.
Deze baby?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
net als die baby (of was het een pop?.. leek er meer op) wat door die kerel van de vloer werd geraapt en in zijn buidel stopte, zulke shots tonen ze je graag. Want dat scoort onder de morele kompassen
Yup. The horror. Dat we het maar weten. Tientallen moslimjongeren staan al klaar om een aanslag te plegen. Schiphol is topdrukte bij gebrek aan marechaussee die bezig zijn met andere taken. Wat zal de volgende zet wezen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze baby?
Mwah.. daar ben ik nog niet over uit trouwens.
Het Staged Terror Team is al in de EU, dus wie weet wat we in de komende weken gaan zien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup. The horror. Dat we het maar weten. Tientallen moslimjongeren staan al klaar om een aanslag te plegen. Schiphol is topdrukte bij gebrek aan marechaussee die bezig zijn met andere taken. Wat zal de volgende zet wezen?
Eens.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Nia het volgende:
Bij aanslagen in de westerse wereld heeft de berichtgeving rondom slachtoffers een hoog sentimentsgehalte met video's, biografieën en foto's gepubliceerd in grote MSM kranten.
Slachtoffers van aanslagen in het midden oosten blijven anoniem. Iedereen kent de beelden wel van rouwende moeders en het gezeul met doden tussen de puinhopen met veel bloederige beelden.
Dat denk ik ook. Bewust de beul in huis gehaald tevens onrust veroorzaken want dit stimuleert radicalisering aan beide kanten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het Staged Terror Team is al in de EU, dus wie weet wat we in de komende weken gaan zien.
Overigens is er imho wél een dreiging van radicale moslims. Ik wil hiermee dus absoluut niet beweren dat we geen probleem hebben. Ik denk alleen dat er een handje geholpen is het probleem te duiden.
Grappig want de msm is aan het roeptoeteren , doet een claim en daarna gaat men controleren of dat verslag wel klopt en word elke foto en video naast die claim gelegd , in het geval van een false flag worden er dan altijd gaten gevonden . Bizar dat dat overgeslagen word .quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:42 schreef Degodvader het volgende:
[..]
'Ervan uitgaan' is natuurlijk geen zekerheid dat het een hoax is. Mijn punt is: ik vind het van weinig kritische geest getuigen dat er al hoax geroepen wordt voordat het fysiek mogelijk is geweest -gelet op de verstreken tijd- om voldoende onderzoek te doen. Ergo: roeptoeteren.
Als je daadwerkelijk iets wilt aantonen, laat de commotie dan even rusten; ga na welke feiten en omstandigheden relevant zijn voor de stelling: het is een hoax, en werk deze vervolgens systematisch af.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welk spelletje er gespeeld wordt. Dat het vies is, is voor mij in ieder geval wel duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Bewust de beul in huis gehaald tevens onrust veroorzaken want dit stimuleert radicalisering aan beide kanten.
mijn buurvrouw is haar man verloren bij een auto ongeluk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:22 schreef Nia het volgende:
Opvallend zijn altijd de media-geile nabestaanden die een grote krant of nieuwszender de primeur gunnen. Alsof deze mensen geen belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben na het verlies van een dierbare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |