abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161104180
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor in huidige tijd kan je vooraf al stellen dat staged is. Al was het maar dat de wapens en bommen met onze belastingcenten gefinancierd is.

De regelgeving en aanscherping van wetten is geplande resultaat.

Het komt de politiek te goed uit.

En er is geen politicus gedood of overheidsgebouw beschadigd. Ergo het kan niet anders dan staged event zijn.

De eerste nonstaged event is nog niet uitgevonden.
De argumenten die je geeft leiden niet tot de conclusie dat je vooraf al kunt vaststellen dat een gebeurtenis staged is.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:05:20 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161104683
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:51 schreef Degodvader het volgende:

[..]

De argumenten die je geeft leiden niet tot de conclusie dat je vooraf al kunt vaststellen dat een gebeurtenis staged is.
Afgaande op al de voorafgaande gebeurtenissen die gestaged zijn is het vrij aannemelijk dat bij een soortgelijk event men er snel van uitgaat dat het om the same old shit gaat, just a dif hoax/false flag.

[ Bericht 31% gewijzigd door jogy op 01-04-2016 21:09:43 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:20:08 #153
324544 Seditious
Eierkoek met paté
pi_161105138
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Afgaande op al de voorafgaande gebeurtenissen die gestaged zijn is het vrij aannemelijk dat bij een soortgelijk event men er snel van uitgaat dat het om the same old shit gaat, just a dif hoax/false flag.

Al zou elke voorafgaande gebeurtenis gestaged zijn, zelfs dan is dat geen enkel bewijs dat een nieuwe gebeurtenis dat ook zou zijn.

Ik vind het maar gevaarlijke aannames.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:41:43 #154
189978 controlaltdelete
pi_161105883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef Seditious het volgende:

[..]

Al zou elke voorafgaande gebeurtenis gestaged zijn, zelfs dan is dat geen enkel bewijs dat een nieuwe gebeurtenis dat ook zou zijn.

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt. Ik zoek liever naar bewijzen dat het eens echt oftewel de waarheid is wat we zien, maar elke keer opnieuw blijkt dat er weer mee gerotzooid is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161106402
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef Seditious het volgende:

[..]

En je moet er ook nog eens van overtuigd zijn dat alle voorgaande gebeurtenissen gestaged zijn, met als fundament mensen die fout reageren, rode laarsjes etc.
pi_161106412
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt. Ik zoek liever naar bewijzen dat het eens echt oftewel de waarheid is wat we zien, maar elke keer opnieuw blijkt dat er weer mee gerotzooid is.
Maar waarom spreek je die bewijzen hier nooit uit.
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:03:12 #157
189978 controlaltdelete
pi_161106710
Waarom zou ik? Vaak zat gedaan maar de animo is me vergaan want dan bevind ik me op een doodlopende weg. Ik heb geen zin om met morele kompassen in discussie te gaan laat staan ze te overtuigen.
pi_161108090
quote:

[..]

Naief dat jij "de alternatieve bronnen" wel blind vertrouwt. Als je het omkeert is het net zo onredelijk. :)
pi_161108281
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom zou ik? Vaak zat gedaan maar de animo is me vergaan want dan bevind ik me op een doodlopende weg. Ik heb geen zin om met morele kompassen in discussie te gaan laat staan ze te overtuigen.
Waarom zou je? Als je met goed onderbouwde, doorslaggevende bewijzen zou komen, dan staan mensen veel meer open voor alternatieve scenario's.
pi_161109653
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
in huidige tijd kan je vooraf al stellen dat staged is.
zekers, maar dat is dan een volledig holle stelling.
pi_161109676
quote:

[..]

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft
Welke leugenaars?
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:11:43 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161110100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Welke leugenaars?
politici

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 02-04-2016 11:51:51 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:12:52 #163
324544 Seditious
Eierkoek met paté
pi_161110130
quote:

[..]

Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt.
Dat doe ik niet. Ik vertrouw helemaal niemand. Alweer een aanname.

Ik acht de kans dat het een false vlag is even groot als de kans dat het een aanslag is door terroristen. Een hoax lijkt me onwaarschijnlijk, waarom al die moeite. Wie de aanslag ook uitvoert, met welk doel dan ook, zal niet wakker liggen van enkele tientallen dodelijke slachtoffers.

Verder weet ik het ook niet. Maar ik vind het maar matig dat ik naief wordt genoemd terwijl ik geen enkel verhaal zomaar aanneem, terwijl je zelf al stelling hebt genomen en niet erg open lijkt te staan voor kritisch tegengeluid.

Laten we alles kritisch bekijken, ook onszelf en ons wereldbeeld. Want uiteindelijk heeft niemand gelijk.
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:31:16 #164
52357 Lambiekje
pi_161110478
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:12 schreef Seditious het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Ik vertrouw helemaal niemand. Alweer een aanname.

Ik acht de kans dat het een false vlag is even groot als de kans dat het een aanslag is door terroristen. Een hoax lijkt me onwaarschijnlijk, waarom al die moeite. Wie de aanslag ook uitvoert, met welk doel dan ook, zal niet wakker liggen van enkele tientallen dodelijke slachtoffers.

Verder weet ik het ook niet. Maar ik vind het maar matig dat ik naief wordt genoemd terwijl ik geen enkel verhaal zomaar aanneem, terwijl je zelf al stelling hebt genomen en niet erg open lijkt te staan voor kritisch tegengeluid.

Laten we alles kritisch bekijken, ook onszelf en ons wereldbeeld. Want uiteindelijk heeft niemand gelijk.
gewoon een wet aannemen en boas uitrusten met m16 wordt niet geaccepteerd. Door gestagede hoaxen uitleveren, zoals in Brussel, smeekt men collectief erom.

In wo2 en de aanloop ernaartoe heeft men, de elite, zich ernstig verkeken. Daarom dus de langzame slipperly slope.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:59:09 #165
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161110910
per jaar 1500-2000 doden door terreur.
griep 500.000
weten we gelijk wat we moeten fixen.
pi_161111338
Ik dacht dat griep ook een hoax was?
  zaterdag 2 april 2016 @ 10:06:33 #167
52357 Lambiekje
pi_161113507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 01:26 schreef Wantie het volgende:
Ik dacht dat griep ook een hoax was?
de griepprik is verwerpelijke onzin.
Griep op zichzelf is niets mis mee.
pi_161113767
Een hoax dus.
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:09:12 #169
324544 Seditious
Eierkoek met paté
pi_161114060
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Daarom dus de langzame slipperly slope.
Dat overheden bewust bezig zijn met het invoeren van vrijheids- en privacybeperkende maatregelen lijkt me inderdaad zeer waarschijnlijk.

Echter zegt dat helemaal niets over deze aanslag. Ook al zouden vele andere aanslagen false flags zijn, dan nog steeds kan deze aanslag gepleegd zijn door een terroristische beweging. Elke gebeurtenis is uniek en moet als zodanig bekeken worden, wat de raakvlakken met eerdere gebeurtenissen ook mogen zijn.

Nooit zomaar ergens vanuit gaan.
pi_161114203
quote:
Ik was in Zaventem vlakbij de luchthaven. Het was chaos. Wat ik raar vond was er zoveel buitenlandse tv ploegen binnen het half uur aanwezig waren. Hoe geraken die hier zo snel?

Bron: http://www.dumpert.nl/med(...)pist_op_terreur.html
pi_161114242
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

dat is niet zo gek toch? Brussel is een belangrijke stad, zullen altijd wel correspondenten zitten.
compact en kleverig.
pi_161114456
Niets hoeft vreemd te zijn natuurlijk.
pi_161114537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niets hoeft vreemd te zijn natuurlijk.
wat een raar antwoord.
compact en kleverig.
pi_161115287
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

'Ervan uitgaan' is natuurlijk geen zekerheid dat het een hoax is. Mijn punt is: ik vind het van weinig kritische geest getuigen dat er al hoax geroepen wordt voordat het fysiek mogelijk is geweest -gelet op de verstreken tijd- om voldoende onderzoek te doen. Ergo: roeptoeteren.

Als je daadwerkelijk iets wilt aantonen, laat de commotie dan even rusten; ga na welke feiten en omstandigheden relevant zijn voor de stelling: het is een hoax, en werk deze vervolgens systematisch af.
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:25:01 #175
52357 Lambiekje
pi_161116212
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

'Ervan uitgaan' is natuurlijk geen zekerheid dat het een hoax is. Mijn punt is: ik vind het van weinig kritische geest getuigen dat er al hoax geroepen wordt voordat het fysiek mogelijk is geweest -gelet op de verstreken tijd- om voldoende onderzoek te doen. Ergo: roeptoeteren.

Als je daadwerkelijk iets wilt aantonen, laat de commotie dan even rusten; ga na welke feiten en omstandigheden relevant zijn voor de stelling: het is een hoax, en werk deze vervolgens systematisch af.
de noodzaak voor chaos in aanloop naar wo3 staat hoog op de agenda.

De gewone autochtone europeaan moet zich rot en onveilig voelen. En ondefinieerbare haat jegens moslims Vanaf 1954 is deze ongein al in draaiboeken opgenomen. De uitgedachte oplossing is ultrafascisme

Dat men, jij, het niet binnen halve seconde doorhebt dat het een staged gebeuren is baart mij zorgen.

Het verstandelijk vermogen van het collectief is echt seniel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')