De argumenten die je geeft leiden niet tot de conclusie dat je vooraf al kunt vaststellen dat een gebeurtenis staged is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee hoor in huidige tijd kan je vooraf al stellen dat staged is. Al was het maar dat de wapens en bommen met onze belastingcenten gefinancierd is.
De regelgeving en aanscherping van wetten is geplande resultaat.
Het komt de politiek te goed uit.
En er is geen politicus gedood of overheidsgebouw beschadigd. Ergo het kan niet anders dan staged event zijn.
De eerste nonstaged event is nog niet uitgevonden.
Afgaande op al de voorafgaande gebeurtenissen die gestaged zijn is het vrij aannemelijk dat bij een soortgelijk event men er snel van uitgaat dat het om the same old shit gaat, just a dif hoax/false flag.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:51 schreef Degodvader het volgende:
[..]
De argumenten die je geeft leiden niet tot de conclusie dat je vooraf al kunt vaststellen dat een gebeurtenis staged is.
Al zou elke voorafgaande gebeurtenis gestaged zijn, zelfs dan is dat geen enkel bewijs dat een nieuwe gebeurtenis dat ook zou zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Afgaande op al de voorafgaande gebeurtenissen die gestaged zijn is het vrij aannemelijk dat bij een soortgelijk event men er snel van uitgaat dat het om the same old shit gaat, just a dif hoax/false flag.
Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt. Ik zoek liever naar bewijzen dat het eens echt oftewel de waarheid is wat we zien, maar elke keer opnieuw blijkt dat er weer mee gerotzooid is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef Seditious het volgende:
[..]
Al zou elke voorafgaande gebeurtenis gestaged zijn, zelfs dan is dat geen enkel bewijs dat een nieuwe gebeurtenis dat ook zou zijn.
Ik vind het maar gevaarlijke aannames.
En je moet er ook nog eens van overtuigd zijn dat alle voorgaande gebeurtenissen gestaged zijn, met als fundament mensen die fout reageren, rode laarsjes etc.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef Seditious het volgende:
[..]
Al zou elke voorafgaande gebeurtenis gestaged zijn, zelfs dan is dat geen enkel bewijs dat een nieuwe gebeurtenis dat ook zou zijn.
Ik vind het maar gevaarlijke aannames.
Maar waarom spreek je die bewijzen hier nooit uit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt. Ik zoek liever naar bewijzen dat het eens echt oftewel de waarheid is wat we zien, maar elke keer opnieuw blijkt dat er weer mee gerotzooid is.
Naief dat jij "de alternatieve bronnen" wel blind vertrouwt. Als je het omkeert is het net zo onredelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt. Ik zoek liever naar bewijzen dat het eens echt oftewel de waarheid is wat we zien, maar elke keer opnieuw blijkt dat er weer mee gerotzooid is.
Waarom zou je? Als je met goed onderbouwde, doorslaggevende bewijzen zou komen, dan staan mensen veel meer open voor alternatieve scenario's.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom zou ik? Vaak zat gedaan maar de animo is me vergaan want dan bevind ik me op een doodlopende weg. Ik heb geen zin om met morele kompassen in discussie te gaan laat staan ze te overtuigen.
zekers, maar dat is dan een volledig holle stelling.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
in huidige tijd kan je vooraf al stellen dat staged is.
Welke leugenaars?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft
politiciquote:
Dat doe ik niet. Ik vertrouw helemaal niemand. Alweer een aanname.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naïef dat jij leugenaars het voordeel van de twijfel geeft of zelfs nog vertrouwt.
gewoon een wet aannemen en boas uitrusten met m16 wordt niet geaccepteerd. Door gestagede hoaxen uitleveren, zoals in Brussel, smeekt men collectief erom.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:12 schreef Seditious het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik vertrouw helemaal niemand. Alweer een aanname.
Ik acht de kans dat het een false vlag is even groot als de kans dat het een aanslag is door terroristen. Een hoax lijkt me onwaarschijnlijk, waarom al die moeite. Wie de aanslag ook uitvoert, met welk doel dan ook, zal niet wakker liggen van enkele tientallen dodelijke slachtoffers.
Verder weet ik het ook niet. Maar ik vind het maar matig dat ik naief wordt genoemd terwijl ik geen enkel verhaal zomaar aanneem, terwijl je zelf al stelling hebt genomen en niet erg open lijkt te staan voor kritisch tegengeluid.
Laten we alles kritisch bekijken, ook onszelf en ons wereldbeeld. Want uiteindelijk heeft niemand gelijk.
de griepprik is verwerpelijke onzin.quote:
Dat overheden bewust bezig zijn met het invoeren van vrijheids- en privacybeperkende maatregelen lijkt me inderdaad zeer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarom dus de langzame slipperly slope.
quote:Ik was in Zaventem vlakbij de luchthaven. Het was chaos. Wat ik raar vond was er zoveel buitenlandse tv ploegen binnen het half uur aanwezig waren. Hoe geraken die hier zo snel?
Bron: http://www.dumpert.nl/med(...)pist_op_terreur.html
dat is niet zo gek toch? Brussel is een belangrijke stad, zullen altijd wel correspondenten zitten.quote:
wat een raar antwoord.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niets hoeft vreemd te zijn natuurlijk.
'Ervan uitgaan' is natuurlijk geen zekerheid dat het een hoax is. Mijn punt is: ik vind het van weinig kritische geest getuigen dat er al hoax geroepen wordt voordat het fysiek mogelijk is geweest -gelet op de verstreken tijd- om voldoende onderzoek te doen. Ergo: roeptoeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Afgaande op al de voorafgaande gebeurtenissen die gestaged zijn is het vrij aannemelijk dat bij een soortgelijk event men er snel van uitgaat dat het om the same old shit gaat, just a dif hoax/false flag.
de noodzaak voor chaos in aanloop naar wo3 staat hoog op de agenda.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:42 schreef Degodvader het volgende:
[..]
'Ervan uitgaan' is natuurlijk geen zekerheid dat het een hoax is. Mijn punt is: ik vind het van weinig kritische geest getuigen dat er al hoax geroepen wordt voordat het fysiek mogelijk is geweest -gelet op de verstreken tijd- om voldoende onderzoek te doen. Ergo: roeptoeteren.
Als je daadwerkelijk iets wilt aantonen, laat de commotie dan even rusten; ga na welke feiten en omstandigheden relevant zijn voor de stelling: het is een hoax, en werk deze vervolgens systematisch af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |