abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161066211
https://www.facebook.com/sascha.pinczowski?fref=ts

https://www.facebook.com/elita.weah?fref=ts

2 facebookpagina's van Nederlandse slachtoffers.

Acteurs volgens sommigen hier...
pi_161066218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:52 schreef Orwell het volgende:

[..]

en qua eigen mening..?
Dat is wel mijn mening over de discussie hier, dat je welhaast gedwongen wordt om de aanslagen te zien als hollywood-terreur
Zonder dat er ook maar enig substantieel bewijs voor wordt aangeleverd.
  donderdag 31 maart 2016 @ 02:03:29 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161066247
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, het is meer in de trant van: "ik zie te weinig spijkergaten, dus de spijkerbommen zijn nep"...
"ik zie teveel spijkergaten, dus de spijkerbommen zijn nep"

etc. etc.

Dat men er met een stofkam doorheen gaat, dat is uiteraard alleen maar goed.
Maar het verzandt in pure opinie, iets gedraagt zich anders dan de observeerder vindt dat het zich moet gedragen en dus is het nep.
Echt diepgravend onderzoek wordt er niet gedaan.
Bijv. het idee dat het crisisacteurs zijn is best uit te zoeken, aangezien een aantal slachtoffers van Nederlandse afkomst zijn en een aantal acteurs vol en herkenbaar in beeld komen.

Maar dat gebeurt niet.
Je maakt je daar zelf schuldig aan door te concluderen dat wij nep zijn omdat we niet hetzelfde denken als de meerderheid . Voor diepgravend onderzoek kan je toch echt beter letten op kleine details van de gebeurtenis en niet op de mensen die dat zeggen .
Iedereen vind zichzelf kritisch en iedereen moet maar met zijn eigen geweten uitvechten of ze eigenlijk wel goed bezig zijn en op welke gronden ze iets wel of niet geloven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161066273
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Je maakt je daar zelf schuldig aan door te concluderen dat wij nep zijn omdat we niet hetzelfde denken als de meerderheid . Voor diepgravend onderzoek kan je toch echt beter letten op kleine details van de gebeurtenis en niet op de mensen die dat zeggen .
Iedereen vind zichzelf kritisch en iedereen moet maar met zijn eigen geweten uitvechten of ze eigenlijk wel goed bezig zijn en op welke gronden ze iets wel of niet geloven .
Ik beweer nergens dat jullie nep zijn.
Dat is iets waar ik eigenlijk nog niet bij stil had gestaan :)

Diepgravend onderzoek is meer dan alleen wat filmpjes en fotos bekijken en roepen dat het nep is.
En dat mis ik in de discussie.
  donderdag 31 maart 2016 @ 07:28:39 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161066816
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, je maakt er zelf een rommeltje van.
nee je snapt boolean truth tabel niet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 maart 2016 @ 07:30:34 #106
52357 Lambiekje
pi_161066825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op in deze discussie.
nee dat doe je los van de discussies hier.

Je slikt maar al te graag de Hollywood shit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 maart 2016 @ 07:32:33 #107
52357 Lambiekje
pi_161066828
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Wantie het volgende:
https://www.facebook.com/sascha.pinczowski?fref=ts

https://www.facebook.com/elita.weah?fref=ts

2 facebookpagina's van Nederlandse slachtoffers.

Acteurs volgens sommigen hier...
hoe kom je erbij dat als er gesteld wordt dat iets een hoax en of gestaged is dat er geen onnodige slachtoffers vallen

ook zeker nog nooit van het genre snuff movies gehoord

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 31-03-2016 08:15:28 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:44:27 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161068820
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik beweer nergens dat jullie nep zijn.
Dat is iets waar ik eigenlijk nog niet bij stil had gestaan :)

Diepgravend onderzoek is meer dan alleen wat filmpjes en fotos bekijken en roepen dat het nep is.
En dat mis ik in de discussie.
Tja je moet ook naar andere aanslagen kijken , overeenkomsten , politieke agenda's , patronen , motieven enz .
De eventuele geestelijke motieven onderzoeken van de mensen die concluderen dat het een false flag is is niet relevant en dan plaats je jezelf in een positie waar je nooit toekomt aan diepgravend onderzoek . Op die manier kom je nooit op het punt dat je het gaat herkennen .
Is alles een losse gebeurtenis en komt alles uit het niets .
Dat ligt niet aan de foute focus van de ander die wel naar het grotere plaatje kijkt .
Practice what you preach .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:58:53 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161069098
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat als er gesteld wordt dat iets een hoax en of gestaged is dat er geen onnodige slachtoffers vallen

Het zou best een combi kunnen zijn, hoax, false flag en real event. Niets is wat het lijkt per slotte tegenwoordig.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Tja je moet ook naar andere aanslagen kijken , overeenkomsten , politieke agenda's , patronen , motieven enz .
De eventuele geestelijke motieven onderzoeken van de mensen die concluderen dat het een false flag is is niet relevant en dan plaats je jezelf in een positie waar je nooit toekomt aan diepgravend onderzoek . Op die manier kom je nooit op het punt dat je het gaat herkennen .
Is alles een losse gebeurtenis en komt alles uit het niets .
Dat ligt niet aan de foute focus van de ander die wel naar het grotere plaatje kijkt .
Practice what you preach .
Gelukkig zijn er toch nog wat wijze mensen hier, al zijn ze sporadisch
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161069185
De motieven van de mensen die allerlei dingen direct gaan verzinnen op het moment dat er een aanslag is lijkt me wel degelijk interessant. Interessanter in ieder geval dan het oneindige ge-goedpraat van hun falende redeneringen.

Een kritisch persoon zou dergelijke invloeden slechts verwelkomen maar dan blijkt weer dat er onder de hoaxers een censuur heerst. Alle neuzen dezelfde kant op en iedereen die van de hoax-norm afwijkt wordt verstoten.

En dan dat maar wijs noemen :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 31-03-2016 11:14:34 ]
Conscience do cost.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:10:53 #111
52357 Lambiekje
pi_161069306
quote:
Verbindingsofficier België wegbezuinigd
Op de Nederlandse ambassade in Brussel is de post van verbindingsofficier vorige zomer wegbezuinigd. De zogeheten JBZ-liaison had als taak ervoor te zorgen dat inlichtingen over politie- en justitiezaken zo goed mogelijk worden uitgewisseld met Nederland.

Dat meldt de NOS. Dat de post van verbindingsofficier in Brussel niet meer werd ingevuld, is opmerkelijk tegen de achtergrond van de centrale rol die België speelt als land van herkomst van extremistische moslims.

Volgens het ministerie van Veiligheid en Justitie was de functie echter niet meer nodig, omdat de laastste liaison ervoor had gezorgd dat de contacten tussen Nederland en België ,,gesmeerd verliepen''.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_wegbezuinigd__.html
Ah kijk Politiek heeft al voorzorgsmaatregelen genomen. Gesmeerd, zodat er zonder veel pottekijkers en communicatie aanslagen gepleegd kunnen worden.
pi_161069446
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach jee, nu is de aanslag een snuff movie?
Het wordt steeds warriger....
pi_161069479
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Inderdaad: ook

[ Bericht 1% gewijzigd door Wantie op 31-03-2016 11:29:33 ]
pi_161069500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zou best een combi kunnen zijn, hoax, false flag en real event. Niets is wat het lijkt per slotte tegenwoordig.
Een hoax die echt gebeurt is
Een contradiction in terminis.
pi_161069532
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah kijk Politiek heeft al voorzorgsmaatregelen genomen. Gesmeerd, zodat er zonder veel pottekijkers en communicatie aanslagen gepleegd kunnen worden.
Je snapt dus helemaal niets van de berichtgeving ;)
pi_161069623
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:28 schreef Lambiekje het volgende:
boolean truth tabel
_O-
pi_161069668
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat doe je los van de discussies hier.

Je slikt maar al te graag de Hollywood shit
Je hebt op geen enkele wijze aangetoond dat het om hollywood-shit gaat.
Je zwalkt alle kanten op in een poging om alles af te dekken, door allerlei losse termen in de discussie te gooien.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:29:32 #118
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161069696
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je zwalkt alle kanten op in een poging om alles af te dekken, door allerlei losse termen in de discussie te gooien.
Ja waar blijft het bewijs he :D
There is only one religion
pi_161071291
Het leeuwendeel van de wereldbevolking laat zich het nieuws nog steeds voorkauwen door de grote nieuwsleveranciers. Als hen verteld is dat gewelddadige moslims het weer hebben gedaan, dan is dat voor hen voldoende om te weten. Voor hen is er dan geen enkele aanleiding om te twijfelen aan die uitleg, want die gewelddadige moslims hebben immers al zoveel andere gewelddadige misdaden begaan. Het draagt bij aan de alsmaar groter wordende weerstand tegen moslims in de westerse wereld. Neoconservatieven bijvoorbeeld volgen die ontwikkeling met belangstelling. Die gewelddadige moslims doen precies wat die neoconservatieven graag willen.

Juist dat heeft mij aan het denken gebracht. Met welk doel brengen die gewelddadige moslims hun eigen mede-moslims telkens in diskrediet en waarom lokken ze oorlogen en invallen uit tegen hun vaderlanden? Waarom bereiden ze hun zelfmoorden zo lang voor en doen ze investeringen in de vorm van wapens, munitie, auto's etc. om, behalve zichzelf, nog vele andere mensen de dood in te jagen. Er is immers toch veel moois hier op aarde om voor te blijven leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nia op 31-03-2016 12:46:49 ]
pi_161071378
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Aantonen dat het om Hollywood-shit gaat? Dat is niet zo makkelijk. Wat voor mij overduidelijk acteerwerk en bullshit is, is voor jou doodnormaal en volkomen logisch.

Heb je de video die ik 1 of 2 pagina's teruggeplaatst heb al eens aandachtig bekeken en beluistert? Waarschijnlijk niet. En al heb je dat wel gedaan, dan nog zie jij waarschijnlijk geen vreemde zaken en zal ik spoken zien volgens jou. Je krijgt dan discussies die gedoemd zijn te mislukken en verzanden in welles/nietes spelletjes en geridiculiseer wat uiteindelijk weer in scheldpartijen zal ontaarden. Geen zin an ;)

Ben je er in geïnteresseerd en sta je open voor de mogelijkheid dat we zwaar genept worden, dan kun je het zelf voor jezelf vrij gemakkelijk aantonen (denk ik) door met een open blik naar veel video's en interviews te kijken en gewoon goed te observeren wat je ziet en heel goed te luisteren naar wat men zegt. Op een gegeven moment ga je patronen herkennen en worden de puntjes met elkaar verbonden en dan heb je ineens zoiets van "WAT een teringlijers!" -O-
Kan ook zijn dat je niks vreemds ziet, wat ik me haast niet kan voorstellen, maar goed.

De bewust absurde en de in mijn optiek 100% gefabriceerde survivor stories, die vrijwel bij iedere westerse aanslag worden verspreid, zouden al een eye-opener moeten zijn. Dergelijke idiote verhalen krijg je (vrijwel) nooit te horen bij aanslagen in andere delen van de wereld.

Van al die gewonden die er zijn gevallen (+100) hebben ze voor zover ik weet vrijwel alleen wat Amerikanen op camera gezet en geïnterviewd (Die Mason die 3!! aanslagen overleeft, de ex-basketballer die 20 meter door de lucht is geslingerd). Waar zijn alle gewonde Belgen en overige nationaliteiten? Heb 1 Frans sprekende mummy gezien, maar meer niet. Het heeft ook allemaal het zelfde vreemde sausje als bijvoorbeeld Boston en 9/11 en draagt het imho dezelfde handtekening.

Maar goed, er is gewoonweg niet zo vanuit je luie stoel hard aan te tonen dat het hier om staged terror gaat (heb het liever niet over een hoax), omdat juist zoveel aankomt op common sense en jawel... daar is ie weer... onderbuikgevoelens of intuïtie.

En nee, ik ga niet gewapend met een camera alle ziekenhuizen in Brussel en daarbuiten af om op zoek te gaan naar die 100+ echte gewonden. En nee, ik ga niet helemaal tot op het bot uitpluizen waar slachtoffers hebben gewoond en in de buurt vragen wat voor mensen het waren. Nee, ik ga niet naar Zaventem als het straks weer open is om op zoek te gaan naar Kevin, de zoon van de taxichauffer die het bebloede kindje naast zijn dode moeder (??) aan zijn lot over liet om lekker met zijn aardappel te kunnen filmen.

Heb ik geen tijd voor en al helemaal geen zin in. Voor mij is het al duidelijk. Voor jou ook. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 12:52:15 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:26:41 #121
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161072109
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:41 schreef Nia het volgende:
Het leeuwendeel van de wereldbevolking laat zich het nieuws nog steeds voorkauwen door de grote nieuwsleveranciers. Als hen verteld is dat gewelddadige moslims het weer hebben gedaan, dan is dat voor hen voldoende om te weten. Voor hen is er dan geen enkele aanleiding om te twijfelen aan die uitleg, want die gewelddadige moslims hebben immers al zoveel andere gewelddadige misdaden begaan. Het draagt bij aan de alsmaar groter wordende weerstand tegen moslims in de westerse wereld. Neoconservatieven bijvoorbeeld volgen die ontwikkeling met belangstelling. Die gewelddadige moslims doen precies wat die neoconservatieven graag willen.

Juist dat heeft mij aan het denken gebracht. Met welk doel brengen die gewelddadige moslims hun eigen mede-moslims telkens in diskrediet en waarom lokken ze oorlogen en invallen uit tegen hun vaderlanden? Waarom bereiden ze hun zelfmoorden zo lang voor en doen ze investeringen in de vorm van wapens, munitie, auto's etc. om, behalve zichzelf, nog vele andere mensen de dood in te jagen. Er is immers toch veel moois hier op aarde om voor te blijven leven?
idd.
cui bono
Huig
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:05:58 #122
52357 Lambiekje
pi_161072817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je snapt dus helemaal niets van de berichtgeving ;)
Nee jij begrijpt berichtgeving niet.
http://www.zerohedge.com/(...)-fake-we-all-lie-cia
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:08:53 #123
52357 Lambiekje
pi_161072877
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:41 schreef Nia het volgende:

het zijn dan ook manchurian gasten. En worden misbruikt door overheden om fascisme in Europa te kunnen introduceren. Waar in WO2 tegen weerstand opliep. Is er nu voor de weg gekozen waarbij de (doelbewust) achterlijke bevolking het fascisme regime eist. Ja want hoe anders kunnen we ons weren tegen "terroristen"
pi_161073155
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het zijn dan ook manchurian gasten. En worden misbruikt door overheden om fascisme in Europa te kunnen introduceren. Waar in WO2 tegen weerstand opliep. Is er nu voor de weg gekozen waarbij de (doelbewust) achterlijke bevolking het fascisme regime eist. Ja want hoe anders kunnen we ons weren tegen "terroristen"
Ja het Malieveld staat vol met mensen die om privacy beperkende maatregelen vragen. En mensen dwingen de overheid om al hun vrijheden te beperken.

Soms denk ik dat je doelbewust aan het chargeren bent. Maar je lijkt bloedserieus. Alles is zwartwit. Geen nuance. Bijzonder.
pi_161074884
Het Malieveld heb je niet meer nodig. Daar hebben we de vele fora op het internet wel voor. Het hoeft maar even over vluchtelingen te gaan die negatief in het nieuws komen, of de reacties zoals "weg met al die moslims" vullen de topics op bijvoorbeeld nu.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')