Je ziet het filmpje toch, is mobiel opgenomen want was op de Belgische RTL, ook op andere site inmiddels:quote:
Wat RTL op het journaal gooit is doorgaans wel echt hoor. Nou kan het natuurlijk altijd dat dat het allemaal acteurs zijn op een filmset (die waar NASA de maanlanding heeft opgenomen is nu toch vrij dus daar kan het altijd) maar die kans is ook niet bijster groot.quote:
En er word geapplaudiseerd door een paar N-afrikaanse types en niemand doet wat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:17 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Je ziet het filmpje toch, is mobiel opgenomen want was op de Belgische RTL, ook op andere site inmiddels:
http://www.jpost.com/Inte(...)hift-memorial-449080
In Israël is ook vrij veel haat tegen moslims. Ik denk niet dat het de komende generaties opgelost gaat worden want mensen schieten elkaar daar liever dood dan werken aan vrede.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:12 schreef Kissinger89 het volgende:
behalve als Israel erbij wordt betrokken schijnbaar.......
Exact, het betreft wederzijdse haat - terwijl niemand meer echt weet waarom die haat zo diep zit. Hoe dan ook, dit is natuurlijk een walgelijke actie - en dat zeg ik als mens en moslim zijnde.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In Israël is ook vrij veel haat tegen moslims. Ik denk niet dat het de komende generaties opgelost gaat worden want mensen schieten elkaar daar liever dood dan werken aan vrede.
Jaja het zal allemaal wel, jij en ik hebben er 4,3 miljard jaar over gedaan om hier en nu te zijn, als je betbetbetbetbet overgrootouders toevallig een keer geen zin hadden gehad waren jij of ik er helemaal niet geweest, dus ik ga mij niet druk maken over zulke onnozelheden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:17 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Je ziet het filmpje toch, is mobiel opgenomen want was op de Belgische RTL, ook op andere site inmiddels:
http://www.jpost.com/Inte(...)hift-memorial-449080
Makkelijk praten. Moest je de reacties van joden eens lezen toen de hijskraan in Mekka viel. Of als er eens moslims komen te overlijden. Maar ach, daar hoor ik je niet over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims met hun ziekelijke jodenhaat
Daar hoef je geen moslim of überhaupt gelovig voor te zijn. Ik heb die joden ook alles behalve lief. Stelletje zieke terroristen zijn het.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Toeval bestaat niet, alles heeft een Reden, en dit is een walgelijke actie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Jaja het zal allemaal wel, jij en ik hebben er 4,3 miljard jaar over gedaan om hier en nu te zijn, als je betbetbetbetbet overgrootouders toevallig een keer geen zin hadden gehad waren jij of ik er helemaal niet geweest, dus ik ga mij niet druk maken over zulke onnozelheden.
Lees de reacties eens die bij de website jpost worden gezet.. iets met pot en ketel enzo. Triest om op die manier je afkeer tegen moslims te ventileren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vertel eens over de reacties van Joden toen Mekka gebeurde, want de Joodse reactie die ik ken waren zeer medelevend en respectvol, uiteraard heb ik veel walgelijke reacties hier gezien maar zover ik mij herinner waren die hier op FOK en volgens mij niet, althans niet duidelijk, van Joodse Fok!kers maar misschien dat jij meer 'informatie' hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Moest je de reacties van joden eens lezen toen de hijskraan in Mekka viel. Of als er eens moslims komen te overlijden. Maar ach, daar hoor ik je niet over.
Hoe zit het met die vriendelijke reacties richting moslims op de website die jij zojuist post...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:30 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Vertel eens over de reacties van Joden toen Mekka gebeurde, want de Joodse reactie die ik ken waren zeer medelevend en respectvol, uiteraard heb ik veel walgelijke reacties hier gezien maar zover ik mij herinner waren die hier op FOK en volgens mij niet, althans niet duidelijk, van Joodse Fok!kers maar misschien dat jij meer 'informatie' hebt.
Waar zou ik dat gelezen moeten hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Moest je de reacties van joden eens lezen toen de hijskraan in Mekka viel. Of als er eens moslims komen te overlijden. Maar ach, daar hoor ik je niet over.
Zo denken veel mensen erover behalve mensen die elkaar haten, voor haat is altijd plek dan doen de omstandigheden er juist niet toe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Disana het volgende:
Dit is noch de tijd noch de plaats om zulke afkeer kenbaar te maken. Ik vind het smakeloos, hoezeer ik ook begrijp dat sommigen met het lot van de Palestijnen zijn begaan.
Op de Engelstalige sites van JPost maar ook Haaretz en andere Israelische kranten zijn het vaak noch Israeliers en noch Joden die op dit soort artikelen reageren. Rednecks met een geopolitieke interesse daarentegen willen hun toetsenbord nog eens laten spreken op deze sites.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees de reacties eens die bij de website jpost worden gezet.. iets met pot en ketel enzo. Triest om op die manier je afkeer tegen moslims te ventileren.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die vriendelijke reacties richting moslims op de website die jij zojuist post...
Hier:quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waar zou ik dat gelezen moeten hebben
Het is ook triest om je afkeer van Israel juist op die plaats te demonstreren. Totaal ongepast, en ik mag hopen dat die zeug met terugwerkende kracht een paar weken in een cel geflikkerd word.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees de reacties eens die bij de website jpost worden gezet.. iets met pot en ketel enzo. Triest om op die manier je afkeer tegen moslims te ventileren.
Nee dat lees je natuurlijk niet omdat je het niet lezen wilt. Feit is dat heel veel joden een ziekelijk haat jegens moslims koesteren. Waarom hoor ik je daar niet over blaffen? Enige wat jij constant blaft is de moslims die joden haten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waar zou ik dat gelezen moeten hebben
Ah, nu zijn het Rednecks en niet de Joden. Uiteraard - en al die Jodenhaters op Marokko.nl zijn ook nazi-kaaskoppen.quote:
Voor wat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is ook triest om je afkeer van Israel juist op die plaats te demonstreren. Totaal ongepast, en ik mag hopen dat die zeug met terugwerkende kracht een paar weken in een cel geflikkerd word.
Ik vermoed zo dat jij niet heel erg veel Joden kent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee dat lees je natuurlijk niet omdat je het niet lezen wilt. Feit is dat heel veel joden een ziekelijk haat jegens moslims koesteren. Waarom hoor ik je daar niet over blaffen? Enige wat jij constant blaft is de moslims die joden haten.
Hypocriet.
Volgens mij zei ik dat zelf ook, dat neemt niet weg dat de haat waarover gesproken wordt gewoon wederzijds is en dat 'de Joden' daar echt niet onder voor doen. Of welke andere groep dan ook trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is ook triest om je afkeer van Israel juist op die plaats te demonstreren. Totaal ongepast, en ik mag hopen dat die zeug met terugwerkende kracht een paar weken in een cel geflikkerd word.
Je verwijst naar de reacties op JPost je had beter naar de uitspraken van bepaalde Israelische Ministers kunnen verwijzen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, nu zijn het Rednecks en niet de Joden. Uiteraard - en al die Jodenhaters op Marokko.nl zijn ook nazi-kaaskoppen.
Ik begrijp best dat moslims sympathiseren met de Palestijnen, haat is een groot woord maar afkeer van wat Israël doet is te verklaren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zo denken veel mensen erover behalve mensen die elkaar haten, voor haat is altijd plek dan doen de omstandigheden er juist niet toe.
De aversie van Moslims tegen Joden al dan niet gelijkgesteld aan Zionisten is vele malen groter dan andersom.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat zelf ook, dat neemt niet weg dat de haat waarover gesproken wordt gewoon wederzijds is en dat 'de Joden' daar echt niet onder voor doen. Of welke andere groep dan ook trouwens.
Als jij het als 'superieure blanke man' zegt dat je het niet zo te doen hebt met joden dan is dat oké, maar wee je gebeente als een moslim - om misschien wel dezelfde redenen als jij- zoiets zegt, dan is het een extremist!quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Daar hoef je geen moslim of überhaupt gelovig voor te zijn. Ik heb die joden ook alles behalve lief. Stelletje zieke terroristen zijn het.
Ik kom uit een stad waar joden vroeger invloedrijk waren en tot op de dag van vandaag joden nog leven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:33 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat jij niet heel erg veel Joden kent.
Nee hoor, ook gewoon reacties als:quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:34 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Je verwijst naar de reacties op JPost je had beter naar de uitspraken van bepaalde Israelische Ministers kunnen verwijzen.
Hahahahaha, heb je het zitten monitoren? Waar baseer jij je op?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:35 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
De aversie van Moslims tegen Joden al dan niet gelijkgesteld aan Zionisten is vele malen groter dan andersom.
Maar de enige reden dat Moslims sympathiseren met de Palestijnen is omdat ze hen zien als mede-Moslims of mede-Arabieren, het gaat niet om het daadwerkelijke conflict, puur om groepsdenken waarbij Israel voor hun het Westen symboliseert dat het Midden-Oosten koloniseert al dan niet negatief beïnvloedt. Dan kunnen we weer verder met de discussie waarom Moslims zich zo massaal afzetten tegen het Westen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat moslims sympathiseren met de Palestijnen, haat is een groot woord maar afkeer van wat Israël doet is te verklaren.
Welnee. Ze zien de Palestijnen als broeders, en die broeders worden onderdrukt en verjaagd. Dan is het niet zo raar dat je een aversie ontwikkelt tegen de dader.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:37 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Maar de enige reden dat Moslims sympathiseren met de Palestijnen is omdat ze hen zien als mede-Moslims of mede-Arabieren, het gaat niet om het daadwerkelijke conflict, puur om groepsdenken waarbij Israel voor hun het Westen symboliseert dat het Midden-Oosten koloniseert al dan niet negatief beïnvloedt. Dan kunnen we weer verder met de discussie waarom Moslims zich zo massaal afzetten tegen het Westen.
Ok ik weet niet in hoeverre dat een antwoord is op wat ik stelde.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik kom uit een stad waar joden vroeger invloedrijk waren en tot op de dag van vandaag joden nog leven.
Leuk, maar andersom is dat precies hetzelfde het geval. Men ziet Israel als een 'Westers' land in het Midden-Oosten en daarom worden hun acties gewoonweg getolereerd door het Westen. Puur vanuit oogpunt van broederschap.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:37 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Maar de enige reden dat Moslims sympathiseren met de Palestijnen is omdat ze hen zien als mede-Moslims of mede-Arabieren, het gaat niet om het daadwerkelijke conflict, puur om groepsdenken waarbij Israel voor hun het Westen symboliseert dat het Midden-Oosten koloniseert al dan niet negatief beïnvloedt. Dan kunnen we weer verder met de discussie waarom Moslims zich zo massaal afzetten tegen het Westen.
Dit is Fok...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:37 schreef JubaUrbicus het volgende:
Hoe kan je een eenmansactie projecteren op de gehele moslim gemeenschap?
Dat ik dus genoeg joden ken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:39 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Ok ik weet niet in hoeverre dat een antwoord is op wat ik stelde.
Maar je snapt toch zelf wel dat door dit soort domme akties, van een volwassen vrouw notabene, men niet echt warm meer loopt voor moslims?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rednecks, Evangelisten, vaak dit soort reacties nog inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook gewoon reacties als:
'Jewish Prophecy strikes again. What a good shabbat this will be.'
of
'Allahu Akbar!! How great is Hashem'
Echt afkomstig van rednecks inderdaad. Staat allemaal op je prachtige Jerusalem Post.
Maar moslims moeten op hun beurt wel allemaal begrip hebben voor de bommenregens van de afgelopen decennia? Of is dat dan weer 'anders'?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar je snapt toch zelf wel dat door dit soort domme akties, van een volwassen vrouw notabene, men niet echt warm meer loopt voor moslims?
Eerst een paar aanslagen, dan een vlag verscheuren en wij moeten hier allemaal begrip voor hebben?
Niemand vraagt jou om hier begrip voor te hebben en ik denk dat alle wijze mensen hier geen begrip voor hebben, maar kunnen wij nu alle moslims aansprakelijk stellen voor idiotenacties? Dit begint echt kinderachtig te worden, straks wordt ik nog aansprakelijk gesteld als een moslim aan de andere kant van de wereld een scheet laat. Damn..!quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar je snapt toch zelf wel dat door dit soort domme akties, van een volwassen vrouw notabene, men niet echt warm meer loopt voor moslims?
Eerst een paar aanslagen, dan een vlag verscheuren en wij moeten hier allemaal begrip voor hebben?
Uiteraard, van alles en nogwat, behalve Joods toch? Het is alles behalve geloofwaardig, dat begrijp je zelf ook wel natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:40 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Rednecks, Evangelisten, vaak dit soort reacties nog inderdaad.
Word je niet moe van de hypocrisie van vele Hollanders?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar moslims moeten op hun beurt wel allemaal begrip hebben voor de bommenregens van de afgelopen decennia? Of is dat dan weer 'anders'?
En 'niet warm lopen' voor moslims is nog wat anders dan ordinaire moslimhaat. Een wereld van verschil zelfs.
Eigen ervaring, ik zie hele Islamitische regeringen programma's en beleid maken gericht tegen Joden, ik zie dat in Israel niet gebeuren, natuurlijk heb je ook Radicale Joden en eveneens Radicale Israelische meningen maar lang niet zo massaal en eensgezind, als in oogkleppen op, als binnen de Islamitische Gemeenschap.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb je het zitten monitoren? Waar baseer jij je op?
Welke bommen regens hebben we het over?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar moslims moeten op hun beurt wel allemaal begrip hebben voor de bommenregens van de afgelopen decennia? Of is dat dan weer 'anders'?
En 'niet warm lopen' voor moslims is nog wat anders dan ordinaire moslimhaat. Een wereld van verschil zelfs.
In dat geval moet je die Nederlanders die dat doen gewoon met gelijk munt terugslaan. Dus hetzelfde doen als zij doen.. zul je zien hoe snel zij die mond van hun houden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Niemand vraagt jou om hier begrip voor te hebben en ik denk dat alle wijze mensen hier geen begrip voor hebben, maar kunnen wij nu alle moslims aansprakelijk stellen voor idiotenacties? Dit begint echt kinderachtig te worden, straks wordt ik nog aansprakelijk gesteld als een moslim aan de andere kant van de wereld een scheet laat. Damn..!
Waarom zien ze die Palestijnen als broeders en zusters?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ze zien de Palestijnen als broeders, en die broeders worden onderdrukt en verjaagd. Dan is het niet zo raar dat je een aversie ontwikkelt tegen de dader.
Ik zie anders niemand van de Moslim gemeenschap naar die vrouw toelopen. Ze krijgt zelfs applaus....quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Niemand vraagt jou om hier begrip voor te hebben en ik denk dat alle wijze mensen hier geen begrip voor hebben, maar kunnen wij nu alle moslims aansprakelijk stellen voor idiotenacties? Dit begint echt kinderachtig te worden, straks wordt ik nog aansprakelijk gesteld als een moslim aan de andere kant van de wereld een scheet laat. Damn..!
Uiteraard, maar ik ben het wel gewend om daarmee te dealen. Mijn ervaring is dat een overgroot deel van de Nederlanders prima weet hoe de vork in de steel zit. Je moet niet afgaan op hetgeen hier op Fok! post. Dat zijn niet altijd de meest snuggere figuren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Word je niet moe van de hypocrisie van vele Hollanders?
De persoon die dit op zijn Facebook gezet heeft is een jood. Geen problemen met joden, maar het is dus logisch dat hij zoiets op het net zet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Ze pakt de vlag, vouwt die samen en legt die onder een andere vlag. Niet netjes, maar wat anders dan 'verscheurt' de vlag.
Kom op zeg....quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik zie anders niemand van de Moslim gemeenschap naar die vrouw toelopen. Ze krijgt zelfs applaus....
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Welke bommen regens hebben we het over?
Die in Nederland en Belgie op je hoofd vallen?
Ik baseer mijn mening vooral op wat ik in de Nederlandse media lees en daar heb ik geen enkel bericht over joden met moslimhaat gezien. Wat ik wel constant lees is dat joden hier structureel worden geterroriseerd door islamitische terroristen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee dat lees je natuurlijk niet omdat je het niet lezen wilt. Feit is dat heel veel joden een ziekelijk haat jegens moslims koesteren. Waarom hoor ik je daar niet over blaffen? Enige wat jij constant blaft is de moslims die joden haten.
Hypocriet.
Nou, overgrote deel is me denk ik iets te optimistisch van jou.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben het wel gewend om daarmee te dealen. Mijn ervaring is dat een overgroot deel van de Nederlanders prima weet hoe de vork in de steel zit. Je moet niet afgaan op hetgeen hier op Fok! post. Dat zijn niet altijd de meest snuggere figuren.
Zo zielig ben ik niet, ik ga de blanke Nederlander niet aansprakelijk stellen voor de slachtingen die zij (hun regering) hebben aangericht in het midden oosten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
In dat geval moet je die Nederlanders die dat doen gewoon met gelijk munt terugslaan. Dus hetzelfde doen als zij doen.. zul je zien hoe snel zij die mond van hun houden.
Dat klopt, en die hele polarisatie werpt de vraag op hoe een Islamitische Gemeenschap in het Westen langdurig te handhaven is en wat voor problemen dat nog meer gaat zorgen in de toekomst, antipathie jegens bijvoorbeeld Israel, is dus ook antipathie jegens het hele Westen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk, maar andersom is dat precies hetzelfde het geval. Men ziet Israel als een 'Westers' land in het Midden-Oosten en daarom worden hun acties gewoonweg getolereerd door het Westen. Puur vanuit oogpunt van broederschap.
Het was gisteren ook niet het moment voor een Israelisch minister om te zeggen dat de Belgen het aan zichzelf te wijten hadden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Disana het volgende:
Dit is noch de tijd noch de plaats om zulke afkeer kenbaar te maken. Ik vind het smakeloos, hoezeer ik ook begrijp dat sommigen met het lot van de Palestijnen zijn begaan.
Ja natuurlijk, er is verwantschap. Maar ik zie iets anders dan jij. Jij ziet haat voor westers imperialisme en ik zie afkeer van de daden van Israël. En dat wij en met name de VS Israël zo klakkeloos steunen doet de liefde natuurlijk ook geen goed.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Waarom zien ze die Palestijnen als broeders en zusters?
Dat heeft met hun Religie en met een bepaalde afkomst te maken!
Als dat niet zou zijn waren Moslims echt niet zo massaal geintresseerd in dit onderwerp en zagen ze het evenmin zo massaal als onderdrukking.
Israel representeert voor hun Westers Imperialisme.
Zo is dit dus eenmaal gegroeid.
Dit dus, gewoon gestoord dat volk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:
Het filmpje leek wel echt. Overigens geeft het wel aan hoe diep de haat zit.
Of je denkt gewoon na?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens helpt deze vrouw ook niet echt het overheersende beeld van moslims bij te stellen.
Ah noem dan eens voorbeelden van wat zij zeggen, schijnbaar zijn ze bekende Joden, over Moslims?! En over welke stad hebben we het Amsterdam of iets in Marokko dus?!quote:
Zoveel Nederlandse Joden zijn er niet. Ik heb je een prima voorbeeld gegeven van een website waarop moslimhaat prominent aanwezig is onder de Joodse gebruikers. Wat je nu doet is gewoon een afslag nemen in een discussie, om zo vooral maar niet je mening bij te stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening vooral op wat ik in de Nederlandse media lees en daar heb ik geen enkel bericht over joden met moslimhaat gezien. Wat ik wel constant lees is dat joden hier structureel worden geterroriseerd door islamitische terroristen.
Maar wel gebruik willen maken van de geneugten van het Westen zoals de zorg/uitkeringquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit dus, gewoon gestoord dat volk.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening vooral op wat ik in de Nederlandse media lees en daar heb ik geen enkel bericht over joden met moslimhaat gezien. Wat ik wel constant lees is dat joden hier structureel worden geterroriseerd door islamitische terroristen.
quote:"Today, seven Jewish Americans run the vast majority of US television networks, the printed press, the Hollywood movie industry, the book publishing industry, and the recording industry. Most of these industries are bundled into huge media conglomerates run by the following seven individuals:
Gerald Levin, CEO and Director of AOL Time Warner
Michael Eisner, Chairman and CEO of the Walt Disney Company
Edgar Bronfman, Sr., Chairman of Seagram Company Ltd
Edgar Bronfman, Jr, President and CEO of Seagram Company Ltd and head of Universal Studios
Sumner Redstone, Chairman and CEO of Viacom, Inc
Dennis Dammerman, Vice Chairman of General Electric
Peter Chernin, President and Co-COO of News Corporation Limited
Those seven Jewish men collectively control ABC, NBC, CBS, the Turner Broadcasting System, CNN, MTV, Universal Studios, MCA Records, Geffen Records, DGC Records, GRP Records, Rising Tide Records, Curb/Universal Records, and Interscope Records.
Most of the larger independent newspapers are owned by Jewish interests as well. An example is media mogul is Samuel I. "Si" Newhouse, who owns two dozen daily newspapers from Staten Island to Oregon, plus the Sunday supplement Parade; the Conde Nast collection of magazines, including Vogue, The New Yorker, Vanity Fair, Allure, GQ, and Self; the publishing firms of Random House, Knopf, Crown, and Ballantine, among other imprints; and cable franchises with over one million subscribers."
I coul d add that Michael Eisner could depart Disney tomorrow but the company will remain in the hands of Shamrock Holdings, whose principal office is now located in Israel".
Daarom dus.quote:
Nadenken wordt lastig als je keer op keer met idioterie uit de moslimhoek wordt geconfronteerd.quote:
Antipathie jegens in Israel is prima te rijmen met integratie in de samenleving. Je reactie slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Dat klopt, en die hele polarisatie werpt de vraag op hoe een Islamitische Gemeenschap in het Westen langdurig te handhaven is en wat voor problemen dat nog meer gaat zorgen in de toekomst, antipathie jegens bijvoorbeeld Israel, is dus ook antipathie jegens het hele Westen.
Die zullen ongetwijfeld ook reageren op deze site maar je noemt gewoon een heel matig voorbeeld van iets dat overigens verder los staat van de walgelijkheid van deze actie en context.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, van alles en nogwat, behalve Joods toch? Het is alles behalve geloofwaardig, dat begrijp je zelf ook wel natuurlijk.
Het is 1 vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nadenken wordt lastig als je keer op keer met idioterie uit de moslimhoek wordt geconfronteerd.
Oh maar wij worden er wel op aangekeken wat de Zionisten doen in het midden oosten....juist ja...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Zal voortaan ook elke Hollander aanspreken en vragen het overheersende beeld bij te stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens helpt deze vrouw ook niet echt het overheersende beeld van moslims bij te stellen.
Maar jij bent dan ook geen Moslima vermoed ik zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er is verwantschap. Maar ik zie iets anders dan jij. Jij ziet haat voor westers imperialisme en ik zie afkeer van de daden van Israël. En dat wij en met name de VS Israël zo klakkeloos steunen doet de liefde natuurlijk ook geen goed.
Uhh nee daar wordt jij niet aansprakelijk voor gesteld...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh maar wij worden er wel op aangekeken wat de Zionisten doen in het midden oosten....juist ja...![]()
![]()
Reageer op jouw reactie Henk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze moslima had na moeten denken.. de tering zeg. Draai jij het ff om.![]()
Het is een prima voorbeeld. Alleen past het niet in je hokje. Dat geeft niet, maar de feiten spreken voor zich.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Die zullen ongetwijfeld ook reageren op deze site maar je noemt gewoon een heel matig voorbeeld van iets dat overigens verder los staat van de walgelijkheid van deze actie en context.
Eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het was gisteren ook niet het moment voor een Israelisch minister om te zeggen dat de Belgen het aan zichzelf te wijten hadden.
Omdat het nu belangrijker dan ooit is voor moslims om zich van de goede kant te laten zien..quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Zal voortaan ook elke Hollander aanspreken en vragen het overheersende beeld bij te stellen.
We zien inderdaad hoe fantastisch de Islamitische Gemeenschap in Europa is geïntegreerd zeg, blijkbaar een harde lul, want ik hoor muziek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Antipathie jegens in Israel is prima te rijmen met integratie in de samenleving. Je reactie slaat als een lul op een drumstel.
Fijn dat je ook even aan kom geven dat het een walgelijke actie was van je mede-moslima.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik heb 1 advies aan de moslims: Werk je diploma(s) naar binnen en verlaat Europa voorgoed.
Nee, ik ben geen moslima. Maar ik ben wel begaan met de Palestijnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen Moslima vermoed ik zo.
Absoluut! Studeer zoveel als kan en vertrek dan. Het is ook tijd dat islamitische landen eens de handen ineens gaan slaan. Weg met de westerse bezetting en bemoeienis. Zul je zien hoe snel die landen jankend aan ons voeten liggen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik heb 1 advies aan de moslims: Werk je diploma(s) naar binnen en verlaat Europa voorgoed.
Welke feiten?!quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een prima voorbeeld. Alleen past het niet in je hokje. Dat geeft niet, maar de feiten spreken voor zich.
Jazeker wel maar Moslims betrekken de hele wereld bij hun verhaal om alles goed te kletsen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Volgens mij begrijp je niet helemaal waar de discussie over gaat.
Bovendien kijk de foto onder het filmpje van twee mannen met een Palestijnse vlag terwijl ze op een Israelische vlag menen te moeten staan bij die Gedenkplaats zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja... tuurlijk. Zo is het iedere keer slechts een individu of een groepje individuen.
Het westen zit ook wel verschrikkelijk in de ontkenningsfase hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jazeker wel maar Moslims betrekken de hele wereld bij hun verhaal om alles goed te kletsen.
Israel, de Zionisten, de oorlog met Irak, lybie, Syrie etc etc.
Zoals? (niet dat ik blind ben voor de oorlogen maar goed.... )quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Zo zielig ben ik niet, ik ga de blanke Nederlander niet aansprakelijk stellen voor de slachtingen die zij (hun regering) hebben aangericht in het midden oosten.
Ons voeten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut! Studeer zoveel als kan en vertrek dan. Het is ook tijd dat islamitische landen eens de handen ineens gaan slaan. Weg met de westerse bezetting en bemoeienis. Zul je zien hoe snel die landen jankend aan ons voeten liggen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Fijn dat je ook even aan kom geven dat het een walgelijke actie was van je mede-moslima.
Luister tjap tjap, ik hoef me niet te verantwoorden voor wat een ander doet. Of moet ik na elke Nederlandse pedofiel ook van Nederlanders een reactie verwachten waarin gezegd wordt dat het walgelijk is? Elk weldenkend mens zal dit walgelijk vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Fijn dat je ook even aan kom geven dat het een walgelijke actie was van je mede-moslima.
Dat bedoel ik, mag best, maar de reden waarom zoveel Moslims begaan zijn met de Palestijnen ligt wat anders dan waarom jij zo begaan bent met de Palestijnen in ieder geval in veel gevallen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen moslima. Maar ik ben wel begaan met de Palestijnen.
Voorlopig praat je wel goed wat een ander doetquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
Luister tjap tjap, ik hoef me niet te verantwoorden voor wat een ander doet. Of moet ik na elke Nederlandse pedofiel ook van Nederlanders een reactie verwachten waarin gezegd wordt dat het walgelijk is? Elk weldenkend mens zal dit walgelijk vinden.
De voeten van de islamitische landen indien deze landen nauw gaan samenwerken, hun krachten gaan bundelen en een gemeenschappelijk politiek beleid gaan voeren.quote:
Als je de juiste papieren hebt kan je in Marokko als een koning leven en werken, genoeg werk voor hoogopgeleiden (denk aan IT sector) en de sociale voorzieningen worden daar ook steeds beter. Marokko is op dit moment heel aantrekkelijk aan het worden voor hoogopgeleiden en dat moet doordringen hier in Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut! Studeer zoveel als kan en vertrek dan. Het is ook tijd dat islamitische landen eens de handen ineens gaan slaan. Weg met de westerse bezetting en bemoeienis. Zul je zien hoe snel die landen jankend aan ons voeten liggen.
Op wat voor manier?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Omdat ik voorspel dat het hier in Europa gaat escaleren.
Daarover verschillen we dus van mening.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:53 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, mag best, maar de reden waarom zoveel Moslims begaan zijn met de Palestijnen ligt wat anders dan waarom jij zo begaan bent met de Palestijnen in ieder geval in veel gevallen.
Dat is wat je toch wil horen, oh superieure blanke man? Dat ik als moslima deze daad goedkeur? Dan kan je morgen bij de koffie tegen je andere superieure mensen zeggen hoe slecht moslims wel niet zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Voorlopig praat je wel goed wat een ander doet
Beste is om zo spoedig mogelijk als je kan een appartement of toevluchtsoord te kopen. En inderdaad je papiertjes regelen.Als het dan hier chaos is, zit jij lekker veilig daar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Als je de juiste papieren hebt kan je in Marokko als een koning leven en werken, genoeg werk voor hoogopgeleiden (denk aan IT sector) en de sociale voorzieningen worden daar ook steeds beter. Marokko is op dit moment heel aantrekkelijk aan het worden voor hoogopgeleiden en dat moet doordringen hier in Nederland.
Als je zo'n hekel hebt aan het Westen en aan Joden wat doe je hier dan nog en waarom ga je ze niet helpen met het 'opzetten' van zo'n samenwerkingsverband.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De voeten van de islamitische landen indien deze landen nauw gaan samenwerken, hun krachten gaan bundelen en een gemeenschappelijk politiek beleid gaan voeren.
Omdat een belangrijke oorzaak (wellicht zelfs DE belangrijkste oorzaak) van radicalisering het gebrek aan interventie van familie en vrienden uit de eigen gemeenschap is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Zal voortaan ook elke Hollander aanspreken en vragen het overheersende beeld bij te stellen.
Dat lukt ze al honderden jaren niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De voeten van de islamitische landen indien deze landen nauw gaan samenwerken, hun krachten gaan bundelen en een gemeenschappelijk politiek beleid gaan voeren.
Dat kan en dat mag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dus van mening.
Klopt. Marokko is zo bezig met een opmars. Zoveel kansen die daar liggen en waar wij met onze westerse diploma's (muahaahahaha) al onze kennis kunnen delen. Moge alle Arabische landen zich herenigen. Zij moeten toch nu ook beseffen dat ze de krachten moeten bundelen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Als je de juiste papieren hebt kan je in Marokko als een koning leven en werken, genoeg werk voor hoogopgeleiden (denk aan IT sector) en de sociale voorzieningen worden daar ook steeds beter. Marokko is op dit moment heel aantrekkelijk aan het worden voor hoogopgeleiden en dat moet doordringen hier in Nederland.
Daar hoef jij niet voor te zorgen hoor, zoals je ziet zijn er zat andere moslims die die taak voor je op zich nemen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan kan je morgen bij de koffie tegen je andere superieure mensen zeggen hoe slecht moslims wel niet zijn.
Ik steun dit ten zeerste.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het is ook nooit goed; eerst wordt Saddam verdreven en klagen de irakezen dat het beter was toen Saddam nog aan de macht was en nu wordt het raar gevonden dat Assad niet verdreven wordt. Ik zeg laat het midden-oosten hun eigen boontjes maar doppen vanaf nu. En klop dan ook niet meer aan in Europa voor asielquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Absoluut geen problemen mee. Zou een stok achter de deur zijn om voorgoed te vertrekken. Heb al mijn zaakjes toch geregeld. Ze zouden me een plezier doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er een tijd aanbreekt dat ze er uit geschopt gaan worden.
Ik ook maar ik ga niet eenzijdig de mafketel uithangen...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het heeft met alles behalve geluk te maken. Maar dat begrijp je niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik steun dit ten zeerste.![]()
Ik vind het diep droevig dat na al deze eeuwen en haat de Moslims nog steeds zo middeleeuws blijven denken alsof iedereen hun haat.
Als je je niet gelukkig voelt in het moderne seculiere westen dan zou ik ook mijn boedel pakken en weg gaan....
Goed idee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Steeds meer aanslagen van IS terroristen wekt steeds meer haat op tegen moslims en dat maakt extreem rechts en nazi groepjes sterker en groter, ik merk dat de haat tegen de algemene moslim hier in Nederland steeds groter wordt en als dit zo doorgaat zal die haat eventueel transformeren naar geweld. Ik heb mijn besluit al genomen en als ik klaar ben met studeren verlaat ik Nederland, ik mijn huis in het buitenland al klaarstaan. Ik ben het helemaal zat hier en ik zie geen toekomst voor moslims hier in Europa.quote:
Wat deze vrouw doet is verkeerd, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ga niet eenzijdig de mafketel uithangen...
Ik ben dan ook een zeer nuttig mens momenteel in Nederland, maar liever ben ik dat in mijn vaderland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Goed idee.
Meteen doen. Maak je nuttig ipv. niet geliefd.
Nou, haal je zwemdiploma en flikker opquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Marokko is zo bezig met een opmars. Zoveel kansen die daar liggen en waar wij met onze westerse diploma's (muahaahahaha) al onze kennis kunnen delen. Moge alle Arabische landen zich herenigen. Zij moeten toch nu ook beseffen dat ze de krachten moeten bundelen?
Nee absoluut niet maar jullie zien het verschil niet eens meer tussen Europees vrij denken en blind haat zaaien...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het westen zit ook wel verschrikkelijk in de ontkenningsfase hoor.
Zwemdiploma is meer jouw niveau.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, haal je zwemdiploma en flikker op
Wat een mongolen-reactie. Echt niveautje hoor. Idioot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, haal je zwemdiploma en flikker op
Jullie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar jullie zien het verschil niet eens meer tussen Europees vrij denken en blind haat zaaien...
Ga je nog wel braaf je studie terugbetalen na afloopquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een zeer nuttig mens momenteel in Nederland, maar liever ben ik dat in mijn vaderland.
Waarom ga je dan niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een zeer nuttig mens momenteel in Nederland, maar liever ben ik dat in mijn vaderland.
Ach, zolang ik maar weet welke diploma ik op zak heb.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een mongolen-reactie. Echt niveautje hoor. Idioot.
Je vind deze reactie niet vreemd na dit topic en al alle andere reacties?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet?
Of is het leven hier beter?
Ik snap dit werkelijk niet.
Ik niet meer. Dat volk bewijst keer op keer dat er niet normaal mee samen valt te leven. Die muur staat niet voor niks rond Gaza.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Mijn studie is reeds behaald. En niet iedereen hoeft wat terug te betalen. Misschien dat jij dat moet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ga je nog wel braaf je studie terugbetalen na afloop?
Ik geloof er weinig van dat de gewone man in actie gaat komen. Misschien die kleine groep extremen maar dat zal meteen gestopt worden lijkt mij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Steeds meer aanslagen van IS terroristen wekt steeds meer haat op tegen moslims en dat maakt extreem rechts en nazi groepjes sterker en groter, ik merk dat de haat tegen de algemene moslim hier in Nederland steeds groter wordt en als dit zo doorgaat zal die haat eventueel transformeren naar geweld. Ik heb mijn besluit al genomen en als ik klaar ben met studeren verlaat ik Nederland, ik mijn huis in het buitenland al klaarstaan. Ik ben het helemaal zat hier en ik zie geen toekomst voor moslims hier in Europa.
Geloof mij maar dat ga ik zeker doenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja en?
Alleen maar prima.
Ga aub naar een land waar je je lekker voelt en je nuttig kan maken.
Niets mis mee.
Ik vind dat niet zo raar. Ze zitten gevangen en worden verjaagd uit hun huizen en van hun boomgaarden. Daar wordt een mens niet vredelievend van.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet meer. Dat volk bewijst keer op keer dat er niet normaal mee samen valt te leven. Die muur staat niet voor niks rond Gaza.
Waarom zou je een gift terugbetalen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ga je nog wel braaf je studie terugbetalen na afloop?
Waarom?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je vind deze reactie niet vreemd na dit topic en al alle andere reacties?
Alsof een mens in een dag tijd kan emigreren. Zoiets neemt tijd en voorbereiding in beslag. Sommigen zijn ook echt vreselijk dom.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet?
Ons voeten? Je bent toch Nederlander of ben je nu ineens toch *insert zandbakland met islamitisch geloof*quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik quote hem nog een keer voor je... gewoon omdat het kan:quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zwemdiploma is meer jouw niveau.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Marokko is zo bezig met een opmars. Zoveel kansen die daar liggen en waar wij met onze westerse diploma's (muahaahahaha) al onze kennis kunnen delen. Moge alle Arabische landen zich herenigen. Zij moeten toch nu ook beseffen dat ze de krachten moeten bundelen?
Jij ook hoor. Je studie heeft een paar ton gekost,waarvan het overgrote deel gesubsidieerd door de Nederlandse belastingbetaler.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn studie is reeds behaald. En niet iedereen hoeft wat terug te betalen. Misschien dat jij dat moet.
Ze wordt hier uitgekafferd vanwege haar geloof. En jij 'snapt het werkelijk niet?'quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet?
Misschien was ze hier gelukkig?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom?
Het is toch haar individuele vrijheid om te wonen in het land waar ze zich het beste voelt.
En dat is kennelijk niet hier.
Maar je kunt het natuurlijk niet uitleggen waar het dan WEL mee te maken heeft....quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het heeft met alles behalve geluk te maken. Maar dat begrijp je niet.
Ik hoop het, maar ik denk niet dat de Nederlander het nog lang vol gaat houden met de moslims. Het hoeft maar 1x goed mis te gaan en het is over. Ik wil niet langer leven in een milieu waar ik steeds aansprakelijk gesteld moet worden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van dat de gewone man in actie gaat komen. Misschien die kleine groep extremen maar dat zal meteen gestopt worden lijkt mij.
Nou, ik ben een moslima... alleen de blanke man mag dat! Dat je dat nog niet begrijpt na alle reacties? Ik zeg toch dat vele Hollanders hypocriet zijn en dat zijn echt niet weinig die zo denken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou je een gift terugbetalen?
Tuurlijk wel, met veiligheid en toekomstperspectief. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar je kunt het natuurlijk niet uitleggen waar het dan WEL mee te maken heeft....
Ik wens je eerlijk heel veel succes. En dat meen ik echt....quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zelfs de Nederlander kan niet langer leven met 'die Nederlanders'quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:02 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk niet dat de Nederlander het nog lang vol gaat houden met de moslims. Het hoeft maar 1x goed mis te gaan en het is over. Ik wil niet langer leven in een milieu waar ik steeds aansprakelijk gesteld moet worden.
Sinds wanneer betaal je een gift terug? Of moet ik die terugbetalen louter omdat ik een moslima ben?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jij ook hoor. Je studie heeft een paar ton gekost,waarvan het overgrote deel gesubsidieerd door de Nederlandse belastingbetaler.
Als je hier blijft verdien je dat tienvoudig terug. Als je weggaat niet.
Het is daar fantastisch. Ga!quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ook jij heel veel succes gewenst.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat ga ik zeker doen
Nee, alleen omdat je weg wil.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je een gift terug? Of moet ik die terugbetalen louter omdat ik een moslima ben?
Volgens mij kan hij wel zelf bepalen of en wanneer hij gaat. Daar heeft hij je echt niet voor nodig..quote:
Moet ik me nu ook verantwoorden omdat ik me ook verbonden voel met mijn vaderland? Dat mag natuurlijk ook niet, he? Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ons voeten? Je bent toch Nederlander of ben je nu ineens toch *insert zandbakland met islamitisch geloof*
Nou volgens mij wordt er een aantal posts geleden door een persoon gezegd dat moslims eruit geflikkerd zullen worden. Misschien het hele topic en verloop lezen, kan je ook zien hoe of wat..quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, alleen omdat je weg wil.
Je *hoeft* overigens niet. Ik was alleen benieuwd hoe je er moreel/ethisch over dacht.
Hoe ver ben je met je voorbereiding?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alsof een mens in een dag tijd kan emigreren. Zoiets neemt tijd en voorbereiding in beslag. Sommigen zijn ook echt vreselijk dom.
Oke, doei. Iemand die in wij vs zij denken en meer heeft met een andere nationaliteit kunnen we hier wel missen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut geen problemen mee. Zou een stok achter de deur zijn om voorgoed te vertrekken. Heb al mijn zaakjes toch geregeld. Ze zouden me een plezier doen.
Ach ja want in Nederland lopen jullie heel veel gevaar....quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met veiligheid en toekomstperspectief. Zo moeilijk is dat niet.
Auw!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet ik me nu ook verantwoorden omdat ik me ook verbonden voel met mijn vaderland? Dat mag natuurlijk ook niet, he? Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
Dag hypocriet. Als ik me Hollander wil voelen doe ik dat. Wil ik me Chinees voelen, doe ik dat ook.
Lekker laten leuteren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je een gift terug? Of moet ik die terugbetalen louter omdat ik een moslima ben?
Nu niet nee, maar zoals je in dit topic ziet - zijn er Nederlanders die moslims eruit willen flikkeren. Dus het is heel goed om je opties vrij te houden als moslim. Logisch toch.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ja want in Nederland lopen jullie heel veel gevaar....![]()
![]()
Sorry hoor maar NL is een van de meest veilige en tolerantste landen ter wereld.
"Hoeft niet" slaat op het terugbetalen. Dat is simpelweg een keuze die eenieder voor zich kan maken. "Betaal ik de maatschappij die mij de opleiding heeft gegeven terug, of niet".quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt er een aantal posts geleden door een persoon gezegd dat moslims eruit geflikkerd zullen worden. Misschien het hele topic en verloop lezen, kan je ook zien hoe of wat..
Sinds wanneer geloof je alles wat op fok gezegd wordt ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt er een aantal posts geleden door een persoon gezegd dat moslims eruit geflikkerd zullen worden. Misschien het hele topic en verloop lezen, kan je ook zien hoe of wat..
Hoeveel moslims worden er uit geflikkerd per dag?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar zoals je in dit topic ziet - zijn er Nederlanders die moslims eruit willen flikkeren. Dus het is heel goed om je opties vrij te houden als moslim. Logisch toch.
Je bent als Nederlandse moslim gestoord als je geen 'way out' hebt..
Of ik het geloof of niet, doet er niet toe - het wordt gezegd en dan kan je er maar beter op anticiperen. Anders is het te laat als het zover is. We hebben allemaal gezien waar mensen toe in staat zijn, ook op dit continent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof je alles wat op fok gezegd wordt ?
Ik hoor je dit anders niet tegen Hollanders zeggen. Een beter milieu begint bij jezelf, dus begin zelf eens met het terugbetalen van je gift. Of zijn het slechts praatjes?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Hoeft niet" slaat op het terugbetalen. Dat is simpelweg een keuze die eenieder voor zich kan maken. "Betaal ik de maatschappij die mij de opleiding heeft gegeven terug, of niet".
Een morele verplichting. Geen wettelijke.
Volgens mij vindt hij het hier niks dus ik moedig hem aan om naar het fantastische Marokko vol kansen en mogelijkheden te gaan. Het beloofde land.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij wel zelf bepalen of en wanneer hij gaat. Daar heeft hij je echt niet voor nodig..
Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet ik me nu ook verantwoorden omdat ik me ook verbonden voel met mijn vaderland? Dat mag natuurlijk ook niet, he? Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
Dag hypocriet. Als ik me Hollander wil voelen doe ik dat. Wil ik me Chinees voelen, doe ik dat ook.
Er staat duidelijk 'nu niet'. Misschien nog een keertje lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoeveel moslims worden er uit geflikkerd per dag?
Nee hoor, ik begrijp je wel. Net als de rest van de kansenparels plaats jij jezelf al buiten de samenleving en zet je je calimero hoed op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, dan mogen mensen zich ook wapenen tegen het toenemende geweld gepleegd door moslims, lijkt me prima deal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of ik het geloof of niet, doet er niet toe - het wordt gezegd en dan kan je er maar beter op anticiperen. Anders is het te laat als het zover is. We hebben allemaal gezien waar mensen toe in staat zijn, ook op dit continent.
Stel je die vraag ook bij de talloze andere Nederlanders die naar het buitenland migreren (tienduizenden per jaar?).quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Hoeft niet" slaat op het terugbetalen. Dat is simpelweg een keuze die eenieder voor zich kan maken. "Betaal ik de maatschappij die mij de opleiding heeft gegeven terug, of niet".
Een morele verplichting. Geen wettelijke.
Dat is een kleine minderheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar zoals je in dit topic ziet - zijn er Nederlanders die moslims eruit willen flikkeren. Dus het is heel goed om je opties vrij te houden als moslim. Logisch toch.
Jij bent dingen voor hem aan het invullen. Hij stelt nergens dat hij het hier niks vindt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het hier niks dus ik moedig hem aan om naar het fantastische Marokko vol kansen en mogelijkheden te gaan. Het beloofde land.
Oh jazeker wel, maar dat zal jij natuurlijk stellig ontkennen omdat het nu even niet in het straatje past. Typisch Nederlands hypocriet gedrag. Kijk hier ook niet vreemd van op. ik mag jullie toch ook wel wijzen op jullie gedrag, net zoals jij dat ook wel eens doen bij moslims enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
uhhhhh....dit klopt dus niet denk ik zomaar....
Oh, dus je acteert op je onderbuikgevoel, duidelijk. Ik dacht even dat je echt iets had om je acties op te stoelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er staat duidelijk 'nu niet'. Misschien nog een keertje lezen.
Het ironische is dat door dergelijke acties van mevrouw in de OP er steeds meer Nederlanders zijn die moslims liever zien gaan. Dat je dat niet snapt is typerend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dat geldt alleen voor moslims!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stel je die vraag ook bij de talloze andere Nederlanders die naar het buitenland migreren (tienduizenden per jaar?).
Als jij meent dat jij je moet wapenen tegen moslims, moet je dat vooral doen. Migreren mag, een wapen dragen zonder vergunning niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, dan mogen mensen zich ook wapenen tegen het toenemende geweld gepleegd door moslims, lijkt me prima deal.
Idd. Achterlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Disana het volgende:
Onderbuikgevoel? Ik acteer op mensen alhier. Dat is alles behalve onderbuik. Better safe than sorry.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, dus je acteert op je onderbuikgevoel, duidelijk. Ik dacht even dat je echt iets had om je acties op te stoelen.
Klopt wel, bekijk dit maar:quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
uhhhhh....dit klopt dus niet denk ik zomaar....
hier ben ik trouwens wel oprecht benieuwd naar. Heb je wat voorbeelden?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh jazeker wel, maar dat zal jij natuurlijk stellig ontkennen omdat het nu even niet in het straatje past. Typisch Nederlands hypocriet gedrag. Kijk hier ook niet vreemd van op. ik mag jullie toch ook wel wijzen op jullie gedrag, net zoals jij dat ook wel eens doen bij moslims enzo.
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen; nog even afgezien van wat ik op immaterieel gebied bijdraag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik hoor je dit anders niet tegen Hollanders zeggen. Een beter milieu begint bij jezelf, dus begin zelf eens met het terugbetalen van je gift. Of zijn het slechts praatjes?
Ik zou het op prijs stellen als je niet iedereen over een kam zou willen scheren. Ik neem aan dat je omgekeerd hetzelfde zou wensen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hypocriet gedrag.
[..]
Geniaalquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen.
Vandaar ook dat jij weg kan zonder dokken - ik financier dat voor je. En ook voor de dronkenlap die na zijn studie geen moer uitvoert. De persoon die meteen na zijn studie overlijdt. Etc. Etc.
Maar persoonlijk zou ik, als ik zou willen emigreren, idd eerst even willen afrekenen. Geen enkele morele verplichting meer hebben.
Godver..quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent dingen voor hem aan het invullen. Hij stelt nergens dat hij het hier niks vindt.
Je acteert op basis van wat posts op fok ja, dat zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbuikgevoel? Ik acteer op mensen alhier. Dat is alles behalve onderbuik.
Ik zie het niet snel gebeuren. Nederlanders klagen graag maar echt daadwerkelijk actie ondernemen zie ik niet snel gebeuren. Zo zijn er bijvoorbeeld ook nauwelijks demonstraties (over wat voor onderwerp dan ook) in dit land. We laten het gebeuren en klagen er over. Vervolgens gaan we verder met ons leven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:02 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk niet dat de Nederlander het nog lang vol gaat houden met de moslims. Het hoeft maar 1x goed mis te gaan en het is over. Ik wil niet langer leven in een milieu waar ik steeds aansprakelijk gesteld moet worden.
Dat is heel nobel, maar je behoort tot een minieme, haast niet bestaande, minderheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef Kassamiep het volgende:
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen.
Vandaar ook dat jij weg kan zonder dokken - ik financier dat voor je. En ook voor de dronkenlap die na zijn studie geen moer uitvoert. De persoon die meteen na zijn studie overlijdt. Etc. Etc.
Maar persoonlijk zou ik, als ik zou willen emigreren, idd eerst even willen afrekenen. Geen enkele morele verplichting meer hebben.
Moet ik je serieus nemen? Waarom zou ik me moeten integreren als ik geboren ben in Nederland? Zie, weer de zoveelste Nederlandse hypocriet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor, ik begrijp je wel. Net als de rest van de kansenparels plaats jij jezelf al buiten de samenleving en zet je je calimero hoed op.
Nederlanders en Amerikanen hebben zo goed als dezelfde waarden en normen dus zal integratie stukken soepeler gaan
Maar waarom is er zo weinig aversie tegen Marokko die West-Sahara onderdrukt? Of Turkije die burgers in Koerdisch gebied bombardeert?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ze zien de Palestijnen als broeders, en die broeders worden onderdrukt en verjaagd. Dan is het niet zo raar dat je een aversie ontwikkelt tegen de dader.
Ja, dat doe ik - lees jij nog maar eens goed wat de desbetreffende persoon daadwerkelijk zegt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Godver..
Lees zijn/haar posts eens terug.
Alsof moslims geen belasting betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is heel nobel, maar je behoort tot een minieme, haast niet bestaande, minderheid.
Oke, dus even samenvattend, je jankt over dat moslims over een kam worden geschoren om vervolgens datzelfde te doen over alle Nederlanders ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh jazeker wel, maar dat zal jij natuurlijk stellig ontkennen omdat het nu even niet in het straatje past. Typisch Nederlands hypocriet gedrag. Kijk hier ook niet vreemd van op. ik mag jullie toch ook wel wijzen op jullie gedrag, net zoals jij dat ook wel eens doen bij moslims enzo.
Onder andere. En uiteraard de politieke situatie in Nederland. De opkomst van de PVV - het aantal incidenten omtrent discriminatie enzovoorts.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je acteert op basis van wat posts op fok ja, dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Lol. Hoogstwaarschijnlijk betaal ik net zoveel, al dan niet meer belasting dan jij doet. Ik financier jou.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen; nog even afgezien van wat ik op immaterieel gebied bijdraag.
Uh nee want ik ben zelf een geemigreerde Nederlander, heb in diverse landen gewoond en nog nooit een cent ontvangen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar heb ik geen antwoord op. Alhoewel er wel veel sympathie voor de Koerden lijkt te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef tfors het volgende:
[..]
Maar waarom is er zo weinig aversie tegen Marokko die West-Sahara onderdrukt? Of Turkije die burgers in Koerdisch gebied bombardeert?
Waarschijnlijk omdat in de Westelijke Sahara sinds 1991 geen schot (of dode) is gevallen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef tfors het volgende:
[..]
Maar waarom is er zo weinig aversie tegen Marokko die West-Sahara onderdrukt? Of Turkije die burgers in Koerdisch gebied bombardeert?
Dat zeg ik, niet integreren, wel profiteren. En het dan raar vinden dat mensen je meesmuilend aankijken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet ik je serieus nemen? Waarom zou ik me moeten integreren als ik geboren ben in Nederland? Zie, weer de zoveelste Nederlandse hypocriet.
En verder voelen Hollanders zich in Amerika nog altijd verbonden met Nederland. Prima, maar als ik hier het heb over ' ons' struikelt men erover en mag ik me vooral niet een Maghrebijnse voelen. Zie je hoe hypocriet?
Uiteraard niet. Kassamiep is kennelijk in de veronderstelling dat moslims gevrijwaard zijn van het betalen van belasting..quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof moslims geen belasting betalen.
Nee, alle opstandelingen zitten al in de gevangenis of zijn dood.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat in de Westelijke Sahara sinds 1991 geen schot (of dode) is gevallen.
Niet op reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij meent dat jij je moet wapenen tegen moslims, moet je dat vooral doen. Migreren mag, een wapen dragen zonder vergunning niet.
Waarom is zij niet geïntegreerd? Ze is opgeleid, spreekt de taal, werkt - wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet integreren, wel profiteren. En het dan raar vinden dat mensen je meesmuilend aankijken.
Nee hoor, de opstandelingen zitten in Tindouf, Algerije.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef tfors het volgende:
[..]
Nee, alle opstandelingen zitten al in de gevangenis of zijn dood.
Moet je de internetkabel en de TV er eens een week uittrekken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zie het niet snel gebeuren. Nederlanders klagen graag maar echt daadwerkelijk actie ondernemen zie ik niet snel gebeuren. Zo zijn er bijvoorbeeld ook nauwelijks demonstraties (over wat voor onderwerp dan ook) in dit land. We laten het gebeuren en klagen er over. Vervolgens gaan we verder met ons leven.
Als je kijkt naar wat er in de landen om ons heen gebeurd is de afgelopen tijd, en dan voornamelijk Frankrijk, dan vraag ik me af waarom jij denkt dat de kans bestaat dat het hier na 1x fout gaat het over is voor de moslims. In Frankrijk gaat het gewone leven toch ook gewoon weer verder?
De PVV heeft nog geen enkele vorm van macht weten te verwerven, zoals we al eerder hebben vastgesteld.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onder andere. En uiteraard de politieke situatie in Nederland. De opkomst van de PVV - het aantal incidenten omtrent discriminatie enzovoorts.
Ach joh dat is een school voor nederlands.quote:
Dat mensen niet in wij vs zij denken, maar das blijkbaar ijdele hoop.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom is zij niet geïntegreerd? Ze is opgeleid, spreekt de taal, werkt - wat wil je nog meer?
Komen wel steeds meer pvv -leden....quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De PVV heeft nog geen enkele vorm van macht weten te verwerven, zoals we al eerder hebben vastgesteld.
Je reageert nogal overtrokken.
En die hebben niet het recht om terug te keren naar hun thuisland, maar de Palestijnen wel? Over hypocrisie gesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, de opstandelingen zitten in Tindouf, Algerije.
Je moet in dit geval je verantwoorden waarom je van die rare dingen over Joden schrijft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zelfs toen de PVV in de coalitie zat werden moslims volgens mij niet vervolgd, maar ik kan het verkeerd hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komen wel steeds meer pvv -leden....
Als zo'n partij de macht heeft, is het mogelijk al te laat. Jij kan het overtrokken noemen, ik noem het veiligheid boven alles. Ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een omgeving waarin ze uitgekotst worden om hun religie of hun oorspronkelijke komaf. Nu is het nog zeer prettig om te leven in Nederland - maar je kan zien dat er een enorme kentering is sinds ongeveer het jaar 2000 als het gaat om moslims. Er worden nu uitspraken gedaan over moslims, ook hier op dit forum (en in de politiek), die 10 jaar geleden gewoon echt niet konden. De discussie dreigt volstrekt uit de klauwen te lopen en generaliseren is eerder regel dan uitzondering.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De PVV heeft nog geen enkele vorm van macht weten te verwerven, zoals we al eerder hebben vastgesteld.
Je reageert nogal overtrokken.
Maar nog steeds bezet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat in de Westelijke Sahara sinds 1991 geen schot (of dode) is gevallen.
Volgens mij staat de teller al enige jaren op één.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij je daar niet schuldig aan maakt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat mensen niet in wij vs zij denken, maar das blijkbaar ijdele hoop.
Nederland en Amerika zijn niet te vergelijken. Je zegt geboren te zijn in Nederland (Holland) maar toch spreek je over Hollanders alsof je er zelf geen bent. Dat kan ik begrijpen, maar laten we nu niet net doen alsof de integratie van Europeanen in Amerika niet makkelijker verloopt dan de integratie van niet-Westerse immigranten in Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet ik je serieus nemen? Waarom zou ik me moeten integreren als ik geboren ben in Nederland? Zie, weer de zoveelste Nederlandse hypocriet.
En verder voelen Hollanders zich in Amerika nog altijd verbonden met Nederland. Prima, maar als ik hier het heb over ' ons' struikelt men erover en mag ik me vooral niet een Maghrebijnse voelen. Zie je hoe hypocriet?
Gaat om de verdraagzaamheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zelfs toen de PVV in de coalitie zat werden moslims volgens mij niet vervolgd, maar ik kan het verkeerd hebben.
Ben het bijna met alles oneens met PVV, maar vind je het typisch dat er geen partij bijvoorbeeld anti-chinese immigranten is? Marokkaanse gemeenschap is erg goed met schuld bij de ander leggen, maar kijkt erg weinig naar zichzelf volgens mij in het algemeen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het over het verschil in aandacht. Het is een 'stil conflict' en ook van een totaal andere orde dan het Israel Palestina conflict waar dagelijks doden vallen of raketten over en weer vliegen.quote:
En zo gaan we lekker allemaal naar de klote....quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als zo'n partij de macht heeft, is het mogelijk al te laat. Jij kan het overtrokken noemen, ik noem het veiligheid boven alles. Ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een omgeving waarin ze uitgekotst worden om hun religie of hun oorspronkelijke komaf. Nu is het nog zeer prettig om te leven in Nederland - maar je kan zien dat er een enorme kentering is sinds ongeveer het jaar 2000 als het gaat om moslims. Er worden nu uitspraken gedaan over moslims, ook hier op dit forum (en in de politiek), die 10 jaar geleden gewoon echt niet konden. De discussie dreigt volstrekt uit de klauwen te lopen en generaliseren is eerder regel dan uitzondering.
Fans dan van de GBL.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Volgens mij staat de teller al enige jaren op één.
Trump gaat het allemaal oplossen!!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het over het verschil in aandacht. Het is een 'stil conflict' en ook van een totaal andere orde dan het Israel Palestina conflict waar dagelijks doden vallen of raketten over en weer vliegen.
Ik wil dat mijn kinderen hand in hand kunnen lopen met iemand van dezelfde sekse, maar dat kan anno 2030 denk ik ook niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als zo'n partij de macht heeft, is het mogelijk al te laat. Jij kan het overtrokken noemen, ik noem het veiligheid boven alles. Ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een omgeving waarin ze uitgekotst worden om hun religie of hun oorspronkelijke komaf. Nu is het nog zeer prettig om te leven in Nederland - maar je kan zien dat er een enorme kentering is sinds ongeveer het jaar 2000 als het gaat om moslims. Er worden nu uitspraken gedaan over moslims, ook hier op dit forum (en in de politiek), die 10 jaar geleden gewoon echt niet konden. De discussie dreigt volstrekt uit de klauwen te lopen en generaliseren is eerder regel dan uitzondering.
Dat is best verklaarbaar uit het feit dat Wilders een enorme Zion-fan is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef tfors het volgende:
[..]
Ben het bijna met alles oneens met PVV, maar vind je het typisch dat er geen partij bijvoorbeeld anti-chinese immigranten is? Marokkaanse gemeenschap is erg goed met schuld bij de ander leggen, maar kijkt erg weinig naar zichzelf volgens mij in het algemeen.
Chinezen leven langs onze samenleving. Ze zijn echt niet zo heilig als iedereen denkt. Trouwens ook niet geïntegreerd ook. En dat willen die pvv stemmers altijd zo graag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef tfors het volgende:
[..]
Ben het bijna met alles oneens met PVV, maar vind je het typisch dat er geen partij bijvoorbeeld anti-chinese immigranten is? Marokkaanse gemeenschap is erg goed met schuld bij de ander leggen, maar kijkt erg weinig naar zichzelf volgens mij in het algemeen.
Dat zal ook niemand doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef JubaUrbicus het volgende:
Fok! is in de laatste jaren ook hartstikke geradicaliseerd. Ik kon me nog herinneren hoe geenstijl hier werd aangevallen wegens hun standpunten en kijk nu wat er op fok! geschreven wordt.... Het debat is veel harder en radicaler geworden en dat kan niemand ontkennen.
Hier op fok wel, irl interesseert het me niet zoveel. Ik werk met 8 nationaliteiten samen, met moslims, christenen, joden en Hindoestanen, van alles wat. Nooit problemen mee gehad, en zij ook niet met mij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij je daar niet schuldig aan maakt?
Chinezen veroorzaken dezelfde overlast ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best verklaarbaar uit het feit dat Wilders een enorme Zion-fan is.
Maar ik heb nog nooit een Chinees op straat iemand zien beroven, Noord-Afrikanen meer dan ik op twee handen kan tellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Chinezen leven langs onze samenleving. Ze zijn echt niet zo heilig als iedereen denkt. Trouwens ook niet geïntegreerd ook. En dat willen die pvv stemmers altijd zo graag.
Klopt, en die verwachting heb ik ook als het al niet zover is, dat baart me zorgen, maar tegelijkertijd maak ik me zorgen om een onwelwillende, voornamelijke Marokkaanse (bij Nederlandse Turken toch minder), Islamitische gemeenschap die vijandig tegenover Nederland en het Westen staat maar tegelijkertijd is te zien dat het in Nederland veel minder erg is dan in andere Europese landen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je denkt dat Islamitische radicalen in 2030 de overhand hebben in Nederland - en dan noem je mij overtrokken?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik wil dat mijn kinderen hand in hand kunnen lopen met iemand van dezelfde sekse, maar dat kan anno 2030 denk ik ook niet meer.
Beter, niet perse. Maar wel veiliger. En dat telt ook. Mijn hart zou altijd wel bij Nederland liggen, dat neemt niet weg dat ik lijfsbehoud verkies boven nationalisme.quote:Of denk je dat je beter af bent in een ander (moslim) land ?
Dat snap ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat doen ze dan misschien niet maar ze doen absoluut geen moeite om Nederlander te worden. Eigen wijken, eigen mensen eigen zaken etc.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef tfors het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit een Chinees op straat iemand zien beroven, Noord-Afrikanen meer dan ik op twee handen kan tellen.
Ja inderdaad. Maar laat ik je vertellen dat mijn vrouw eerlijk gezegd niet naar Nederland durft te komen vanwege de enorme spanningen tussen europeanen en moslims en dan met name de marokkaanse straatschoffies hebben hier een zwaar stempel op gedrukt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar je doet het op Fok! dus net zo goed. Ik begrijp nooit zo goed waarom. Wat heeft dat nou voor nut. En hoe kan je een ander op Fok! erop aanspreken als je het zelf ook doet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hier op fok wel, irl interesseert het me niet zoveel. Ik werk met 8 nationaliteiten samen, met moslims, christenen, joden en Hindoestanen, van alles wat. Nooit problemen mee gehad, en zij ook niet met mij.
Met oud en nieuw kunnen ze flink tekeer gaan, hier in de stad zijn vanouds bendeoorlogen die dan uitgevochten worden. Verder heb ik gemerkt, omdat er hier een Amazing Oriental op mijn pad zit, dat Chinezen nooit opzij gaan en nooit lachen. Het is dus maar waar je op let.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Chinezen veroorzaken dezelfde overlast ?
JOEHOE IK BEN GEEN MOSLIM.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar laat ik je vertellen dat mijn vrouw eerlijk gezegd niet naar Nederland durft te komen vanwege de enorme spanningen tussen europeanen en moslims en dan met name de marokkaanse straatschoffies hebben hier een zwaar stempel op gedrukt.
Als ik nu jou en Yasmin gegarandeerd als buren had dan is het ok.
[quote]quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef JubaUrbicus het volgende:
Fok! is in de laatste jaren ook hartstikke geradicaliseerd. Ik kon me nog herinneren hoe geenstijl hier werd aangevallen wegens hun standpunten en kijk nu wat er op fok! geschreven wordt.... Het debat is veel harder en radicaler geworden en dat kan niemand ontkennen.
Ik ken Chinezen die wel op zij gaan en altijd lachen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Met oud en nieuw kunnen ze flink tekeer gaan, hier in de stad zijn vanouds bendeoorlogen die dan uitgevochten worden. Verder heb ik gemerkt, omdat er hier een Amazing Oriental op mijn pad zit, dat Chinezen nooit opzij gaan en nooit lachen. Het is dus maar waar je op let.
Begin er dan zelf niet over :pquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Who gives a f@. DAAR gaat het dus niet om. Het gaat om de MENS!!!![]()
![]()
Ik ken ook Marokkanen die niet beroven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ken Chinezen die wel op zij gaan en altijd lachen.
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat doen ze dan misschien niet maar ze doen absoluut geen moeite om Nederlander te worden. Eigen wijken, eigen mensen eigen zaken etc.
Snap nooit zo goed dat Chinezen er bij worden gehaald.
En zo ken ik moslims die geen enkel probleem in onze samenleving veroorzakenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ken Chinezen die wel op zij gaan en altijd lachen.
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar je doet het op Fok! dus net zo goed. Ik begrijp nooit zo goed waarom. Wat heeft dat nou voor nut. En hoe kan je een ander op Fok! erop aanspreken als je het zelf ook doet?
Iemand die het goed ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Men moet begrijpen dat ik hier niet de Marokkanen en de slechte moslims aan het verdedigen ben, ja er is een probleem en dat ontken ik niet en als het aan mij lag dan had ik allang alle criminele Marokkanen met een dubbel paspoort het land uitgetrapt en hun nationaliteit afgepakt, maarja wie ben ik he?
Ze vertonen wel crimineel gedrag maar alleen tegen hun eigen soort. Ze zijn niet onschuldig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef tfors het volgende:
[..]
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.
Omdat ik een 'gewoon' leven heb. Ik moet werken voor mijn centen, een fulltime baan. Verder heb ik een vrouw die ik moet entertainen. En wil ik ook nog eens Fokken. En moet ik ook weleens planten besnoeien of boodschappen doen. Net als 90% van de andere moslims. Je begrijpt dat ik dan weinig tijd heb om als een soort superman tekeer te gaan tegen 'radicale geloofsgenoten', die mij evengoed het liefst dood zien. Wat dat betreft liggen de normale moslims onder vuur van twee kanten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Wat ik niet snap is dat jij en je geloofsgenoten niet harder jullie best doen om jullie radicale geloofsgenoten die jullie naam verkrachten uit te bannen.
Ik kwam vandaag elders hier in NWS het bericht tegen dat de criminaliteit onder met name Marokkanen aanzienlijk is gedaald.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef tfors het volgende:
[..]
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden. Zeker nu tijden zijn aangebroken dat de algemene consensus is dat moslims slecht zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik een 'gewoon' leven heb. Ik moet werken voor mijn centen, een fulltime baan. Verder heb ik een vrouw die ik moet entertainen. En wil ik ook nog eens Fokken. En moet ik ook weleens planten besnoeien of boodschappen doen. Net als 90% van de andere moslims. Je begrijpt dat ik dan weinig tijd heb om als een soort superman tekeer te gaan tegen 'radicale geloofsgenoten', die mij evengoed het liefst dood zien. Wat dat betreft liggen de normale moslims onder vuur van twee kanten.
Ook ik neem jouw posts altijd serieus. Je komt op mij heel xenofoob en PVV'erig over. Het verbaast me dat je zoiets doet als je het niet meent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.
Ik spreek mensen vooral aan op hun hypocrisie en omdat ik denk dat zo`n figuur als Maghrebnogwat het ook daadwerkelijk zo ziet. Kijk, als je nou een relkloontje zou zijn die af en toe lekker afzet tegen de tata's in het land, prima, maar volgens mij doet ze IRL ook zo. En dan verdien je wel wat hoongelach eerlijk gezegd.
Dit soort reacties is wel een probleem hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden.
Als dat doorzet dan ben ik er 100% zeker van dat de PVV ook de wind uit de zeilen gehaald wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag elders hier in NWS het bericht tegen dat de criminaliteit onder met name Marokkanen aanzienlijk is gedaald.
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef Szikha2 het volgende:
https://www.facebook.com/468494903199751/videos/970657352983501/
Deels mogelijk ja, maar de islam-afkeer zit diep.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef tfors het volgende:
[..]
Als dat doorzet dan ben ik er 100% zeker van dat de PVV ook de wind uit de zeilen gehaald wordt.
Ik een PVV-er? Gheg, je zou me eens IRL moeten kennen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook ik neem jouw posts altijd serieus. Je komt op mij heel xenofoob en PVV'erig over. Het verbaast me dat je zoiets doet als je het niet meent.
Toch zie ik wel lichtpuntjes in dit draadje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef YazooW het volgende:
Dit is wel een raar topic geworden. Van een vrouw die op zich iets heel respectloos doet naar de vraag of moslim nou wel of niet zielig zijn.
ofzoiets.
De sfeer op Fok! is niet heel veel anders dan in het publieke debat. Dat maakt haar 'klachten' niet geheel vreemd. Volgens mij vindt ze Nederland in beginsel ook gewoon een prima land om te wonen, werken en leven. En is dit ook haar land. Alleen ervaart ze, net als velen anderen, steeds meer ongemakken. Daardoor ga je, ondanks dat je dat helemaal niet wil, toch negatieve gevoelens ontwikkelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.
Ik spreek mensen vooral aan op hun hypocrisie en omdat ik denk dat zo`n figuur als Maghrebnogwat het ook daadwerkelijk zo ziet. Kijk, als je nou een relkloontje zou zijn die af en toe lekker afzet tegen de tata's in het land, prima, maar volgens mij doet ze IRL ook zo. En dan verdien je wel wat hoongelach eerlijk gezegd.
Ja, serieus. En xenofoob.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik een PVV-er? Gheg, je zou me eens IRL moeten kennen.
Vertel jij me eens als blanke superieure man met een gezond dosis verstand wat er te integreren valt als je er geboren bent? Of zeg je dat ook tegen andere Hollanders? Dat ze moeten integreren in Nederland? Zeg je ook tegen Nederlanders die gestudeerd hebben dat ze profiteren?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet integreren, wel profiteren. En het dan raar vinden dat mensen je meesmuilend aankijken.
Zolang de US de Zionisten onvoorwaardelijk steunt zal dit doorgaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.
Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
Dus dan moet ze een herdenking die er is VANWEGE islamitisch terreur maar misbruiken om haar statement te maken? De tering...quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.
Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
Hillary Clinton heeft op een Joods congres haar onvoorwaardelijke steun alvast uitgesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zolang de US de Zionisten onvoorwaardelijk steunt zal dit doorgaan.
Er zijn zat partijen die hier hun voordeel mee doen, aan beide kanten...
Gelukkig doe ik geen van dat allen, dus ik voel mij niet aangesproken. En zoals ik al zei - ik kom hier voor mijn plezier. Dus ik ga niet dat ook ten grabbel gooien omdat ik 'ten strijde moet trekken' tegen dat soort lieden. Ik draag mijn steentje bij aan dit land - en dat is mijn manier om die 'algemene consensus' over moslims te doorbreken. Namelijk laten zien dat niet alle moslims slecht zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden. Zeker nu tijden zijn aangebroken dat de algemene consensus is dat moslims slecht zijn.
Die video heb ik ook gezien en die is ook behoorlijk ziek te noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Niet zomaar een Palestijn echter, een terrorist.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Dat mag je vinden, ik heb ook zo mijn mening over jou die waarschijnlijk niet strookt met de werkelijkheid.quote:
Inderdaad en dat is dus levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hillary Clinton heeft op een Joods congres haar onvoorwaardelijke steun alvast uitgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |