Idd. Achterlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Disana het volgende:
Dit is noch de tijd noch de plaats om zulke afkeer kenbaar te maken. Ik vind het smakeloos, hoezeer ik ook begrijp dat sommigen met het lot van de Palestijnen zijn begaan.
Onderbuikgevoel? Ik acteer op mensen alhier. Dat is alles behalve onderbuik. Better safe than sorry.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, dus je acteert op je onderbuikgevoel, duidelijk. Ik dacht even dat je echt iets had om je acties op te stoelen.
Klopt wel, bekijk dit maar:quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
uhhhhh....dit klopt dus niet denk ik zomaar....
hier ben ik trouwens wel oprecht benieuwd naar. Heb je wat voorbeelden?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh jazeker wel, maar dat zal jij natuurlijk stellig ontkennen omdat het nu even niet in het straatje past. Typisch Nederlands hypocriet gedrag. Kijk hier ook niet vreemd van op. ik mag jullie toch ook wel wijzen op jullie gedrag, net zoals jij dat ook wel eens doen bij moslims enzo.
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen; nog even afgezien van wat ik op immaterieel gebied bijdraag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik hoor je dit anders niet tegen Hollanders zeggen. Een beter milieu begint bij jezelf, dus begin zelf eens met het terugbetalen van je gift. Of zijn het slechts praatjes?
Ik zou het op prijs stellen als je niet iedereen over een kam zou willen scheren. Ik neem aan dat je omgekeerd hetzelfde zou wensen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hypocriet gedrag.
[..]
Geniaalquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen.
Vandaar ook dat jij weg kan zonder dokken - ik financier dat voor je. En ook voor de dronkenlap die na zijn studie geen moer uitvoert. De persoon die meteen na zijn studie overlijdt. Etc. Etc.
Maar persoonlijk zou ik, als ik zou willen emigreren, idd eerst even willen afrekenen. Geen enkele morele verplichting meer hebben.
Godver..quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent dingen voor hem aan het invullen. Hij stelt nergens dat hij het hier niks vindt.
Je acteert op basis van wat posts op fok ja, dat zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbuikgevoel? Ik acteer op mensen alhier. Dat is alles behalve onderbuik.
Ik zie het niet snel gebeuren. Nederlanders klagen graag maar echt daadwerkelijk actie ondernemen zie ik niet snel gebeuren. Zo zijn er bijvoorbeeld ook nauwelijks demonstraties (over wat voor onderwerp dan ook) in dit land. We laten het gebeuren en klagen er over. Vervolgens gaan we verder met ons leven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:02 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk niet dat de Nederlander het nog lang vol gaat houden met de moslims. Het hoeft maar 1x goed mis te gaan en het is over. Ik wil niet langer leven in een milieu waar ik steeds aansprakelijk gesteld moet worden.
Dat is heel nobel, maar je behoort tot een minieme, haast niet bestaande, minderheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef Kassamiep het volgende:
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen.
Vandaar ook dat jij weg kan zonder dokken - ik financier dat voor je. En ook voor de dronkenlap die na zijn studie geen moer uitvoert. De persoon die meteen na zijn studie overlijdt. Etc. Etc.
Maar persoonlijk zou ik, als ik zou willen emigreren, idd eerst even willen afrekenen. Geen enkele morele verplichting meer hebben.
Moet ik je serieus nemen? Waarom zou ik me moeten integreren als ik geboren ben in Nederland? Zie, weer de zoveelste Nederlandse hypocriet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor, ik begrijp je wel. Net als de rest van de kansenparels plaats jij jezelf al buiten de samenleving en zet je je calimero hoed op.
Nederlanders en Amerikanen hebben zo goed als dezelfde waarden en normen dus zal integratie stukken soepeler gaan
Maar waarom is er zo weinig aversie tegen Marokko die West-Sahara onderdrukt? Of Turkije die burgers in Koerdisch gebied bombardeert?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ze zien de Palestijnen als broeders, en die broeders worden onderdrukt en verjaagd. Dan is het niet zo raar dat je een aversie ontwikkelt tegen de dader.
Ja, dat doe ik - lees jij nog maar eens goed wat de desbetreffende persoon daadwerkelijk zegt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Godver..
Lees zijn/haar posts eens terug.
Alsof moslims geen belasting betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is heel nobel, maar je behoort tot een minieme, haast niet bestaande, minderheid.
Oke, dus even samenvattend, je jankt over dat moslims over een kam worden geschoren om vervolgens datzelfde te doen over alle Nederlanders ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh jazeker wel, maar dat zal jij natuurlijk stellig ontkennen omdat het nu even niet in het straatje past. Typisch Nederlands hypocriet gedrag. Kijk hier ook niet vreemd van op. ik mag jullie toch ook wel wijzen op jullie gedrag, net zoals jij dat ook wel eens doen bij moslims enzo.
Onder andere. En uiteraard de politieke situatie in Nederland. De opkomst van de PVV - het aantal incidenten omtrent discriminatie enzovoorts.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je acteert op basis van wat posts op fok ja, dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Lol. Hoogstwaarschijnlijk betaal ik net zoveel, al dan niet meer belasting dan jij doet. Ik financier jou.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks door hier deel te nemen aan het economisch verkeer en braaf belasting te betalen. In totaal ga ik mijn opleiding ruim 30x terugbetalen; nog even afgezien van wat ik op immaterieel gebied bijdraag.
Uh nee want ik ben zelf een geemigreerde Nederlander, heb in diverse landen gewoond en nog nooit een cent ontvangen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar heb ik geen antwoord op. Alhoewel er wel veel sympathie voor de Koerden lijkt te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef tfors het volgende:
[..]
Maar waarom is er zo weinig aversie tegen Marokko die West-Sahara onderdrukt? Of Turkije die burgers in Koerdisch gebied bombardeert?
Waarschijnlijk omdat in de Westelijke Sahara sinds 1991 geen schot (of dode) is gevallen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef tfors het volgende:
[..]
Maar waarom is er zo weinig aversie tegen Marokko die West-Sahara onderdrukt? Of Turkije die burgers in Koerdisch gebied bombardeert?
Dat zeg ik, niet integreren, wel profiteren. En het dan raar vinden dat mensen je meesmuilend aankijken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet ik je serieus nemen? Waarom zou ik me moeten integreren als ik geboren ben in Nederland? Zie, weer de zoveelste Nederlandse hypocriet.
En verder voelen Hollanders zich in Amerika nog altijd verbonden met Nederland. Prima, maar als ik hier het heb over ' ons' struikelt men erover en mag ik me vooral niet een Maghrebijnse voelen. Zie je hoe hypocriet?
Uiteraard niet. Kassamiep is kennelijk in de veronderstelling dat moslims gevrijwaard zijn van het betalen van belasting..quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof moslims geen belasting betalen.
Nee, alle opstandelingen zitten al in de gevangenis of zijn dood.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat in de Westelijke Sahara sinds 1991 geen schot (of dode) is gevallen.
Niet op reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij meent dat jij je moet wapenen tegen moslims, moet je dat vooral doen. Migreren mag, een wapen dragen zonder vergunning niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |