Ach ja want in Nederland lopen jullie heel veel gevaar....quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met veiligheid en toekomstperspectief. Zo moeilijk is dat niet.
Auw!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet ik me nu ook verantwoorden omdat ik me ook verbonden voel met mijn vaderland? Dat mag natuurlijk ook niet, he? Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
Dag hypocriet. Als ik me Hollander wil voelen doe ik dat. Wil ik me Chinees voelen, doe ik dat ook.
Lekker laten leuteren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je een gift terug? Of moet ik die terugbetalen louter omdat ik een moslima ben?
Nu niet nee, maar zoals je in dit topic ziet - zijn er Nederlanders die moslims eruit willen flikkeren. Dus het is heel goed om je opties vrij te houden als moslim. Logisch toch.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ja want in Nederland lopen jullie heel veel gevaar....![]()
![]()
Sorry hoor maar NL is een van de meest veilige en tolerantste landen ter wereld.
"Hoeft niet" slaat op het terugbetalen. Dat is simpelweg een keuze die eenieder voor zich kan maken. "Betaal ik de maatschappij die mij de opleiding heeft gegeven terug, of niet".quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt er een aantal posts geleden door een persoon gezegd dat moslims eruit geflikkerd zullen worden. Misschien het hele topic en verloop lezen, kan je ook zien hoe of wat..
Sinds wanneer geloof je alles wat op fok gezegd wordt ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt er een aantal posts geleden door een persoon gezegd dat moslims eruit geflikkerd zullen worden. Misschien het hele topic en verloop lezen, kan je ook zien hoe of wat..
Hoeveel moslims worden er uit geflikkerd per dag?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar zoals je in dit topic ziet - zijn er Nederlanders die moslims eruit willen flikkeren. Dus het is heel goed om je opties vrij te houden als moslim. Logisch toch.
Je bent als Nederlandse moslim gestoord als je geen 'way out' hebt..
Of ik het geloof of niet, doet er niet toe - het wordt gezegd en dan kan je er maar beter op anticiperen. Anders is het te laat als het zover is. We hebben allemaal gezien waar mensen toe in staat zijn, ook op dit continent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof je alles wat op fok gezegd wordt ?
Ik hoor je dit anders niet tegen Hollanders zeggen. Een beter milieu begint bij jezelf, dus begin zelf eens met het terugbetalen van je gift. Of zijn het slechts praatjes?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Hoeft niet" slaat op het terugbetalen. Dat is simpelweg een keuze die eenieder voor zich kan maken. "Betaal ik de maatschappij die mij de opleiding heeft gegeven terug, of niet".
Een morele verplichting. Geen wettelijke.
Volgens mij vindt hij het hier niks dus ik moedig hem aan om naar het fantastische Marokko vol kansen en mogelijkheden te gaan. Het beloofde land.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij wel zelf bepalen of en wanneer hij gaat. Daar heeft hij je echt niet voor nodig..
Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet ik me nu ook verantwoorden omdat ik me ook verbonden voel met mijn vaderland? Dat mag natuurlijk ook niet, he? Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
Dag hypocriet. Als ik me Hollander wil voelen doe ik dat. Wil ik me Chinees voelen, doe ik dat ook.
Er staat duidelijk 'nu niet'. Misschien nog een keertje lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoeveel moslims worden er uit geflikkerd per dag?
Nee hoor, ik begrijp je wel. Net als de rest van de kansenparels plaats jij jezelf al buiten de samenleving en zet je je calimero hoed op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, dan mogen mensen zich ook wapenen tegen het toenemende geweld gepleegd door moslims, lijkt me prima deal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of ik het geloof of niet, doet er niet toe - het wordt gezegd en dan kan je er maar beter op anticiperen. Anders is het te laat als het zover is. We hebben allemaal gezien waar mensen toe in staat zijn, ook op dit continent.
Stel je die vraag ook bij de talloze andere Nederlanders die naar het buitenland migreren (tienduizenden per jaar?).quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Hoeft niet" slaat op het terugbetalen. Dat is simpelweg een keuze die eenieder voor zich kan maken. "Betaal ik de maatschappij die mij de opleiding heeft gegeven terug, of niet".
Een morele verplichting. Geen wettelijke.
Dat is een kleine minderheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar zoals je in dit topic ziet - zijn er Nederlanders die moslims eruit willen flikkeren. Dus het is heel goed om je opties vrij te houden als moslim. Logisch toch.
Jij bent dingen voor hem aan het invullen. Hij stelt nergens dat hij het hier niks vindt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het hier niks dus ik moedig hem aan om naar het fantastische Marokko vol kansen en mogelijkheden te gaan. Het beloofde land.
Oh jazeker wel, maar dat zal jij natuurlijk stellig ontkennen omdat het nu even niet in het straatje past. Typisch Nederlands hypocriet gedrag. Kijk hier ook niet vreemd van op. ik mag jullie toch ook wel wijzen op jullie gedrag, net zoals jij dat ook wel eens doen bij moslims enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat vele Nederlanders in Amerika en elders zich nog altijd Hollanders voelen en zelfs subsidie krijgen van de Nederlandse staat mag natuurlijk wel.
uhhhhh....dit klopt dus niet denk ik zomaar....
Oh, dus je acteert op je onderbuikgevoel, duidelijk. Ik dacht even dat je echt iets had om je acties op te stoelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er staat duidelijk 'nu niet'. Misschien nog een keertje lezen.
Het ironische is dat door dergelijke acties van mevrouw in de OP er steeds meer Nederlanders zijn die moslims liever zien gaan. Dat je dat niet snapt is typerend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dat geldt alleen voor moslims!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stel je die vraag ook bij de talloze andere Nederlanders die naar het buitenland migreren (tienduizenden per jaar?).
Als jij meent dat jij je moet wapenen tegen moslims, moet je dat vooral doen. Migreren mag, een wapen dragen zonder vergunning niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, dan mogen mensen zich ook wapenen tegen het toenemende geweld gepleegd door moslims, lijkt me prima deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |