Absoluut geen problemen mee. Zou een stok achter de deur zijn om voorgoed te vertrekken. Heb al mijn zaakjes toch geregeld. Ze zouden me een plezier doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er een tijd aanbreekt dat ze er uit geschopt gaan worden.
Ik ook maar ik ga niet eenzijdig de mafketel uithangen...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen moslima. Maar ik ben wel begaan met de Palestijnen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut! Studeer zoveel als kan en vertrek dan. Het is ook tijd dat islamitische landen eens de handen ineens gaan slaan. Weg met de westerse bezetting en bemoeienis. Zul je zien hoe snel die landen jankend aan ons voeten liggen.
Het heeft met alles behalve geluk te maken. Maar dat begrijp je niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik steun dit ten zeerste.![]()
Ik vind het diep droevig dat na al deze eeuwen en haat de Moslims nog steeds zo middeleeuws blijven denken alsof iedereen hun haat.
Als je je niet gelukkig voelt in het moderne seculiere westen dan zou ik ook mijn boedel pakken en weg gaan....
Goed idee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut! Studeer zoveel als kan en vertrek dan. Het is ook tijd dat islamitische landen eens de handen ineens gaan slaan. Weg met de westerse bezetting en bemoeienis. Zul je zien hoe snel die landen jankend aan ons voeten liggen.
Steeds meer aanslagen van IS terroristen wekt steeds meer haat op tegen moslims en dat maakt extreem rechts en nazi groepjes sterker en groter, ik merk dat de haat tegen de algemene moslim hier in Nederland steeds groter wordt en als dit zo doorgaat zal die haat eventueel transformeren naar geweld. Ik heb mijn besluit al genomen en als ik klaar ben met studeren verlaat ik Nederland, ik mijn huis in het buitenland al klaarstaan. Ik ben het helemaal zat hier en ik zie geen toekomst voor moslims hier in Europa.quote:
Wat deze vrouw doet is verkeerd, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ga niet eenzijdig de mafketel uithangen...
Ik ben dan ook een zeer nuttig mens momenteel in Nederland, maar liever ben ik dat in mijn vaderland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Goed idee.
Meteen doen. Maak je nuttig ipv. niet geliefd.
Nou, haal je zwemdiploma en flikker opquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Marokko is zo bezig met een opmars. Zoveel kansen die daar liggen en waar wij met onze westerse diploma's (muahaahahaha) al onze kennis kunnen delen. Moge alle Arabische landen zich herenigen. Zij moeten toch nu ook beseffen dat ze de krachten moeten bundelen?
Nee absoluut niet maar jullie zien het verschil niet eens meer tussen Europees vrij denken en blind haat zaaien...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het westen zit ook wel verschrikkelijk in de ontkenningsfase hoor.
Zwemdiploma is meer jouw niveau.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, haal je zwemdiploma en flikker op
Wat een mongolen-reactie. Echt niveautje hoor. Idioot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, haal je zwemdiploma en flikker op
Jullie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar jullie zien het verschil niet eens meer tussen Europees vrij denken en blind haat zaaien...
Ga je nog wel braaf je studie terugbetalen na afloopquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een zeer nuttig mens momenteel in Nederland, maar liever ben ik dat in mijn vaderland.
Waarom ga je dan niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een zeer nuttig mens momenteel in Nederland, maar liever ben ik dat in mijn vaderland.
Ach, zolang ik maar weet welke diploma ik op zak heb.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een mongolen-reactie. Echt niveautje hoor. Idioot.
Je vind deze reactie niet vreemd na dit topic en al alle andere reacties?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet?
Of is het leven hier beter?
Ik snap dit werkelijk niet.
Ik niet meer. Dat volk bewijst keer op keer dat er niet normaal mee samen valt te leven. Die muur staat niet voor niks rond Gaza.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen moslima. Maar ik ben wel begaan met de Palestijnen.
Ja en?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Als je de juiste papieren hebt kan je in Marokko als een koning leven en werken, genoeg werk voor hoogopgeleiden (denk aan IT sector) en de sociale voorzieningen worden daar ook steeds beter. Marokko is op dit moment heel aantrekkelijk aan het worden voor hoogopgeleiden en dat moet doordringen hier in Nederland.
Mijn studie is reeds behaald. En niet iedereen hoeft wat terug te betalen. Misschien dat jij dat moet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ga je nog wel braaf je studie terugbetalen na afloop?
Ik geloof er weinig van dat de gewone man in actie gaat komen. Misschien die kleine groep extremen maar dat zal meteen gestopt worden lijkt mij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:57 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Steeds meer aanslagen van IS terroristen wekt steeds meer haat op tegen moslims en dat maakt extreem rechts en nazi groepjes sterker en groter, ik merk dat de haat tegen de algemene moslim hier in Nederland steeds groter wordt en als dit zo doorgaat zal die haat eventueel transformeren naar geweld. Ik heb mijn besluit al genomen en als ik klaar ben met studeren verlaat ik Nederland, ik mijn huis in het buitenland al klaarstaan. Ik ben het helemaal zat hier en ik zie geen toekomst voor moslims hier in Europa.
Geloof mij maar dat ga ik zeker doenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja en?
Alleen maar prima.
Ga aub naar een land waar je je lekker voelt en je nuttig kan maken.
Niets mis mee.
Ik vind dat niet zo raar. Ze zitten gevangen en worden verjaagd uit hun huizen en van hun boomgaarden. Daar wordt een mens niet vredelievend van.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet meer. Dat volk bewijst keer op keer dat er niet normaal mee samen valt te leven. Die muur staat niet voor niks rond Gaza.
Waarom zou je een gift terugbetalen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ga je nog wel braaf je studie terugbetalen na afloop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |