quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening vooral op wat ik in de Nederlandse media lees en daar heb ik geen enkel bericht over joden met moslimhaat gezien. Wat ik wel constant lees is dat joden hier structureel worden geterroriseerd door islamitische terroristen.
quote:"Today, seven Jewish Americans run the vast majority of US television networks, the printed press, the Hollywood movie industry, the book publishing industry, and the recording industry. Most of these industries are bundled into huge media conglomerates run by the following seven individuals:
Gerald Levin, CEO and Director of AOL Time Warner
Michael Eisner, Chairman and CEO of the Walt Disney Company
Edgar Bronfman, Sr., Chairman of Seagram Company Ltd
Edgar Bronfman, Jr, President and CEO of Seagram Company Ltd and head of Universal Studios
Sumner Redstone, Chairman and CEO of Viacom, Inc
Dennis Dammerman, Vice Chairman of General Electric
Peter Chernin, President and Co-COO of News Corporation Limited
Those seven Jewish men collectively control ABC, NBC, CBS, the Turner Broadcasting System, CNN, MTV, Universal Studios, MCA Records, Geffen Records, DGC Records, GRP Records, Rising Tide Records, Curb/Universal Records, and Interscope Records.
Most of the larger independent newspapers are owned by Jewish interests as well. An example is media mogul is Samuel I. "Si" Newhouse, who owns two dozen daily newspapers from Staten Island to Oregon, plus the Sunday supplement Parade; the Conde Nast collection of magazines, including Vogue, The New Yorker, Vanity Fair, Allure, GQ, and Self; the publishing firms of Random House, Knopf, Crown, and Ballantine, among other imprints; and cable franchises with over one million subscribers."
I coul d add that Michael Eisner could depart Disney tomorrow but the company will remain in the hands of Shamrock Holdings, whose principal office is now located in Israel".
Daarom dus.quote:
Nadenken wordt lastig als je keer op keer met idioterie uit de moslimhoek wordt geconfronteerd.quote:
Antipathie jegens in Israel is prima te rijmen met integratie in de samenleving. Je reactie slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Dat klopt, en die hele polarisatie werpt de vraag op hoe een Islamitische Gemeenschap in het Westen langdurig te handhaven is en wat voor problemen dat nog meer gaat zorgen in de toekomst, antipathie jegens bijvoorbeeld Israel, is dus ook antipathie jegens het hele Westen.
Die zullen ongetwijfeld ook reageren op deze site maar je noemt gewoon een heel matig voorbeeld van iets dat overigens verder los staat van de walgelijkheid van deze actie en context.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, van alles en nogwat, behalve Joods toch? Het is alles behalve geloofwaardig, dat begrijp je zelf ook wel natuurlijk.
Het is 1 vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nadenken wordt lastig als je keer op keer met idioterie uit de moslimhoek wordt geconfronteerd.
Oh maar wij worden er wel op aangekeken wat de Zionisten doen in het midden oosten....juist ja...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Niemand vraagt jou om hier begrip voor te hebben en ik denk dat alle wijze mensen hier geen begrip voor hebben, maar kunnen wij nu alle moslims aansprakelijk stellen voor idiotenacties? Dit begint echt kinderachtig te worden, straks wordt ik nog aansprakelijk gesteld als een moslim aan de andere kant van de wereld een scheet laat. Damn..!
Waarom zou ze? Zal voortaan ook elke Hollander aanspreken en vragen het overheersende beeld bij te stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens helpt deze vrouw ook niet echt het overheersende beeld van moslims bij te stellen.
Maar jij bent dan ook geen Moslima vermoed ik zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er is verwantschap. Maar ik zie iets anders dan jij. Jij ziet haat voor westers imperialisme en ik zie afkeer van de daden van Israël. En dat wij en met name de VS Israël zo klakkeloos steunen doet de liefde natuurlijk ook geen goed.
Uhh nee daar wordt jij niet aansprakelijk voor gesteld...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh maar wij worden er wel op aangekeken wat de Zionisten doen in het midden oosten....juist ja...![]()
![]()
Reageer op jouw reactie Henk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze moslima had na moeten denken.. de tering zeg. Draai jij het ff om.![]()
Het is een prima voorbeeld. Alleen past het niet in je hokje. Dat geeft niet, maar de feiten spreken voor zich.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Die zullen ongetwijfeld ook reageren op deze site maar je noemt gewoon een heel matig voorbeeld van iets dat overigens verder los staat van de walgelijkheid van deze actie en context.
Eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het was gisteren ook niet het moment voor een Israelisch minister om te zeggen dat de Belgen het aan zichzelf te wijten hadden.
Omdat het nu belangrijker dan ooit is voor moslims om zich van de goede kant te laten zien..quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Zal voortaan ook elke Hollander aanspreken en vragen het overheersende beeld bij te stellen.
We zien inderdaad hoe fantastisch de Islamitische Gemeenschap in Europa is geïntegreerd zeg, blijkbaar een harde lul, want ik hoor muziek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Antipathie jegens in Israel is prima te rijmen met integratie in de samenleving. Je reactie slaat als een lul op een drumstel.
Fijn dat je ook even aan kom geven dat het een walgelijke actie was van je mede-moslima.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Moest je de reacties van joden eens lezen toen de hijskraan in Mekka viel. Of als er eens moslims komen te overlijden. Maar ach, daar hoor ik je niet over.
Omdat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik heb 1 advies aan de moslims: Werk je diploma(s) naar binnen en verlaat Europa voorgoed.
Nee, ik ben geen moslima. Maar ik ben wel begaan met de Palestijnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen Moslima vermoed ik zo.
Absoluut! Studeer zoveel als kan en vertrek dan. Het is ook tijd dat islamitische landen eens de handen ineens gaan slaan. Weg met de westerse bezetting en bemoeienis. Zul je zien hoe snel die landen jankend aan ons voeten liggen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik heb 1 advies aan de moslims: Werk je diploma(s) naar binnen en verlaat Europa voorgoed.
Welke feiten?!quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een prima voorbeeld. Alleen past het niet in je hokje. Dat geeft niet, maar de feiten spreken voor zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |