abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160918962
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:40 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Rednecks, Evangelisten, vaak dit soort reacties nog inderdaad.
Uiteraard, van alles en nogwat, behalve Joods toch? Het is alles behalve geloofwaardig, dat begrijp je zelf ook wel natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160918963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar moslims moeten op hun beurt wel allemaal begrip hebben voor de bommenregens van de afgelopen decennia? Of is dat dan weer 'anders'?

En 'niet warm lopen' voor moslims is nog wat anders dan ordinaire moslimhaat. Een wereld van verschil zelfs.
Word je niet moe van de hypocrisie van vele Hollanders?
pi_160918969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahahahaha, heb je het zitten monitoren? Waar baseer jij je op?
Eigen ervaring, ik zie hele Islamitische regeringen programma's en beleid maken gericht tegen Joden, ik zie dat in Israel niet gebeuren, natuurlijk heb je ook Radicale Joden en eveneens Radicale Israelische meningen maar lang niet zo massaal en eensgezind, als in oogkleppen op, als binnen de Islamitische Gemeenschap.
Algemene Voorwaarden
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:42:44 #54
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160918995
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar moslims moeten op hun beurt wel allemaal begrip hebben voor de bommenregens van de afgelopen decennia? Of is dat dan weer 'anders'?

En 'niet warm lopen' voor moslims is nog wat anders dan ordinaire moslimhaat. Een wereld van verschil zelfs.
Welke bommen regens hebben we het over?
Die in Nederland en Belgie op je hoofd vallen?
pi_160919003
Ze pakt de vlag, vouwt die samen en legt die onder een andere vlag. Niet netjes, maar wat anders dan 'verscheurt' de vlag.
pi_160919013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Niemand vraagt jou om hier begrip voor te hebben en ik denk dat alle wijze mensen hier geen begrip voor hebben, maar kunnen wij nu alle moslims aansprakelijk stellen voor idiotenacties? Dit begint echt kinderachtig te worden, straks wordt ik nog aansprakelijk gesteld als een moslim aan de andere kant van de wereld een scheet laat. Damn..!
In dat geval moet je die Nederlanders die dat doen gewoon met gelijk munt terugslaan. Dus hetzelfde doen als zij doen.. zul je zien hoe snel zij die mond van hun houden. :)
pi_160919024
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Welnee. Ze zien de Palestijnen als broeders, en die broeders worden onderdrukt en verjaagd. Dan is het niet zo raar dat je een aversie ontwikkelt tegen de dader.
Waarom zien ze die Palestijnen als broeders en zusters?
Dat heeft met hun Religie en met een bepaalde afkomst te maken!
Als dat niet zou zijn waren Moslims echt niet zo massaal geintresseerd in dit onderwerp en zagen ze het evenmin zo massaal als onderdrukking.
Israel representeert voor hun Westers Imperialisme.
Zo is dit dus eenmaal gegroeid.
Algemene Voorwaarden
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:43:29 #58
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160919025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Niemand vraagt jou om hier begrip voor te hebben en ik denk dat alle wijze mensen hier geen begrip voor hebben, maar kunnen wij nu alle moslims aansprakelijk stellen voor idiotenacties? Dit begint echt kinderachtig te worden, straks wordt ik nog aansprakelijk gesteld als een moslim aan de andere kant van de wereld een scheet laat. Damn..!
Ik zie anders niemand van de Moslim gemeenschap naar die vrouw toelopen. Ze krijgt zelfs applaus....
pi_160919037
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Word je niet moe van de hypocrisie van vele Hollanders?
Uiteraard, maar ik ben het wel gewend om daarmee te dealen. Mijn ervaring is dat een overgroot deel van de Nederlanders prima weet hoe de vork in de steel zit. Je moet niet afgaan op hetgeen hier op Fok! post. Dat zijn niet altijd de meest snuggere figuren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160919039
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Ze pakt de vlag, vouwt die samen en legt die onder een andere vlag. Niet netjes, maar wat anders dan 'verscheurt' de vlag.
De persoon die dit op zijn Facebook gezet heeft is een jood. Geen problemen met joden, maar het is dus logisch dat hij zoiets op het net zet.
pi_160919056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik zie anders niemand van de Moslim gemeenschap naar die vrouw toelopen. Ze krijgt zelfs applaus....
Kom op zeg....
pi_160919062
Waarom doet niemand iets tegen deze respectloze pad? -O-

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2016 20:44:43 ]
pi_160919079
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Welke bommen regens hebben we het over?
Die in Nederland en Belgie op je hoofd vallen?
:') Volgens mij begrijp je niet helemaal waar de discussie over gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160919084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee dat lees je natuurlijk niet omdat je het niet lezen wilt. Feit is dat heel veel joden een ziekelijk haat jegens moslims koesteren. Waarom hoor ik je daar niet over blaffen? Enige wat jij constant blaft is de moslims die joden haten.

Hypocriet.
Ik baseer mijn mening vooral op wat ik in de Nederlandse media lees en daar heb ik geen enkel bericht over joden met moslimhaat gezien. Wat ik wel constant lees is dat joden hier structureel worden geterroriseerd door islamitische terroristen.
pi_160919088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik ben het wel gewend om daarmee te dealen. Mijn ervaring is dat een overgroot deel van de Nederlanders prima weet hoe de vork in de steel zit. Je moet niet afgaan op hetgeen hier op Fok! post. Dat zijn niet altijd de meest snuggere figuren.
Nou, overgrote deel is me denk ik iets te optimistisch van jou.
pi_160919089
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

In dat geval moet je die Nederlanders die dat doen gewoon met gelijk munt terugslaan. Dus hetzelfde doen als zij doen.. zul je zien hoe snel zij die mond van hun houden. :)
Zo zielig ben ik niet, ik ga de blanke Nederlander niet aansprakelijk stellen voor de slachtingen die zij (hun regering) hebben aangericht in het midden oosten.
pi_160919097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leuk, maar andersom is dat precies hetzelfde het geval. Men ziet Israel als een 'Westers' land in het Midden-Oosten en daarom worden hun acties gewoonweg getolereerd door het Westen. Puur vanuit oogpunt van broederschap.
Dat klopt, en die hele polarisatie werpt de vraag op hoe een Islamitische Gemeenschap in het Westen langdurig te handhaven is en wat voor problemen dat nog meer gaat zorgen in de toekomst, antipathie jegens bijvoorbeeld Israel, is dus ook antipathie jegens het hele Westen.
Algemene Voorwaarden
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:45:37 #68
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160919103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:28 schreef Disana het volgende:
Dit is noch de tijd noch de plaats om zulke afkeer kenbaar te maken. Ik vind het smakeloos, hoezeer ik ook begrijp dat sommigen met het lot van de Palestijnen zijn begaan.
Het was gisteren ook niet het moment voor een Israelisch minister om te zeggen dat de Belgen het aan zichzelf te wijten hadden.
are we infinite or am I alone
pi_160919124
Overigens helpt deze vrouw ook niet echt het overheersende beeld van moslims bij te stellen. :r
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 20:46:26 #70
137949 Disana
pi_160919137
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Waarom zien ze die Palestijnen als broeders en zusters?
Dat heeft met hun Religie en met een bepaalde afkomst te maken!
Als dat niet zou zijn waren Moslims echt niet zo massaal geintresseerd in dit onderwerp en zagen ze het evenmin zo massaal als onderdrukking.
Israel representeert voor hun Westers Imperialisme.
Zo is dit dus eenmaal gegroeid.
Ja natuurlijk, er is verwantschap. Maar ik zie iets anders dan jij. Jij ziet haat voor westers imperialisme en ik zie afkeer van de daden van Israël. En dat wij en met name de VS Israël zo klakkeloos steunen doet de liefde natuurlijk ook geen goed.
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:46:26 #71
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160919138
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:
Het filmpje leek wel echt. Overigens geeft het wel aan hoe diep de haat zit.
Dit dus, gewoon gestoord dat volk.
pi_160919152
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens helpt deze vrouw ook niet echt het overheersende beeld van moslims bij te stellen. :r
Of je denkt gewoon na?
pi_160919155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat ik dus genoeg joden ken.
Ah noem dan eens voorbeelden van wat zij zeggen, schijnbaar zijn ze bekende Joden, over Moslims?! En over welke stad hebben we het Amsterdam of iets in Marokko dus?!
Algemene Voorwaarden
pi_160919156
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik baseer mijn mening vooral op wat ik in de Nederlandse media lees en daar heb ik geen enkel bericht over joden met moslimhaat gezien. Wat ik wel constant lees is dat joden hier structureel worden geterroriseerd door islamitische terroristen.
Zoveel Nederlandse Joden zijn er niet. Ik heb je een prima voorbeeld gegeven van een website waarop moslimhaat prominent aanwezig is onder de Joodse gebruikers. Wat je nu doet is gewoon een afslag nemen in een discussie, om zo vooral maar niet je mening bij te stellen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:47:16 #75
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160919168
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dit dus, gewoon gestoord dat volk.
Maar wel gebruik willen maken van de geneugten van het Westen zoals de zorg/uitkering
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')