Chinezen leven langs onze samenleving. Ze zijn echt niet zo heilig als iedereen denkt. Trouwens ook niet geïntegreerd ook. En dat willen die pvv stemmers altijd zo graag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:20 schreef tfors het volgende:
[..]
Ben het bijna met alles oneens met PVV, maar vind je het typisch dat er geen partij bijvoorbeeld anti-chinese immigranten is? Marokkaanse gemeenschap is erg goed met schuld bij de ander leggen, maar kijkt erg weinig naar zichzelf volgens mij in het algemeen.
Dat zal ook niemand doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef JubaUrbicus het volgende:
Fok! is in de laatste jaren ook hartstikke geradicaliseerd. Ik kon me nog herinneren hoe geenstijl hier werd aangevallen wegens hun standpunten en kijk nu wat er op fok! geschreven wordt.... Het debat is veel harder en radicaler geworden en dat kan niemand ontkennen.
Hier op fok wel, irl interesseert het me niet zoveel. Ik werk met 8 nationaliteiten samen, met moslims, christenen, joden en Hindoestanen, van alles wat. Nooit problemen mee gehad, en zij ook niet met mij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij je daar niet schuldig aan maakt?
Chinezen veroorzaken dezelfde overlast ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best verklaarbaar uit het feit dat Wilders een enorme Zion-fan is.
Maar ik heb nog nooit een Chinees op straat iemand zien beroven, Noord-Afrikanen meer dan ik op twee handen kan tellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Chinezen leven langs onze samenleving. Ze zijn echt niet zo heilig als iedereen denkt. Trouwens ook niet geïntegreerd ook. En dat willen die pvv stemmers altijd zo graag.
Klopt, en die verwachting heb ik ook als het al niet zover is, dat baart me zorgen, maar tegelijkertijd maak ik me zorgen om een onwelwillende, voornamelijke Marokkaanse (bij Nederlandse Turken toch minder), Islamitische gemeenschap die vijandig tegenover Nederland en het Westen staat maar tegelijkertijd is te zien dat het in Nederland veel minder erg is dan in andere Europese landen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als zo'n partij de macht heeft, is het mogelijk al te laat. Jij kan het overtrokken noemen, ik noem het veiligheid boven alles. Ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een omgeving waarin ze uitgekotst worden om hun religie of hun oorspronkelijke komaf. Nu is het nog zeer prettig om te leven in Nederland - maar je kan zien dat er een enorme kentering is sinds ongeveer het jaar 2000 als het gaat om moslims. Er worden nu uitspraken gedaan over moslims, ook hier op dit forum (en in de politiek), die 10 jaar geleden gewoon echt niet konden. De discussie dreigt volstrekt uit de klauwen te lopen en generaliseren is eerder regel dan uitzondering.
Als je denkt dat Islamitische radicalen in 2030 de overhand hebben in Nederland - en dan noem je mij overtrokken?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik wil dat mijn kinderen hand in hand kunnen lopen met iemand van dezelfde sekse, maar dat kan anno 2030 denk ik ook niet meer.
Beter, niet perse. Maar wel veiliger. En dat telt ook. Mijn hart zou altijd wel bij Nederland liggen, dat neemt niet weg dat ik lijfsbehoud verkies boven nationalisme.quote:Of denk je dat je beter af bent in een ander (moslim) land ?
Dat snap ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als zo'n partij de macht heeft, is het mogelijk al te laat. Jij kan het overtrokken noemen, ik noem het veiligheid boven alles. Ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een omgeving waarin ze uitgekotst worden om hun religie of hun oorspronkelijke komaf. Nu is het nog zeer prettig om te leven in Nederland - maar je kan zien dat er een enorme kentering is sinds ongeveer het jaar 2000 als het gaat om moslims. Er worden nu uitspraken gedaan over moslims, ook hier op dit forum (en in de politiek), die 10 jaar geleden gewoon echt niet konden. De discussie dreigt volstrekt uit de klauwen te lopen en generaliseren is eerder regel dan uitzondering.
Nee dat doen ze dan misschien niet maar ze doen absoluut geen moeite om Nederlander te worden. Eigen wijken, eigen mensen eigen zaken etc.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef tfors het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit een Chinees op straat iemand zien beroven, Noord-Afrikanen meer dan ik op twee handen kan tellen.
Ja inderdaad. Maar laat ik je vertellen dat mijn vrouw eerlijk gezegd niet naar Nederland durft te komen vanwege de enorme spanningen tussen europeanen en moslims en dan met name de marokkaanse straatschoffies hebben hier een zwaar stempel op gedrukt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar je doet het op Fok! dus net zo goed. Ik begrijp nooit zo goed waarom. Wat heeft dat nou voor nut. En hoe kan je een ander op Fok! erop aanspreken als je het zelf ook doet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hier op fok wel, irl interesseert het me niet zoveel. Ik werk met 8 nationaliteiten samen, met moslims, christenen, joden en Hindoestanen, van alles wat. Nooit problemen mee gehad, en zij ook niet met mij.
Met oud en nieuw kunnen ze flink tekeer gaan, hier in de stad zijn vanouds bendeoorlogen die dan uitgevochten worden. Verder heb ik gemerkt, omdat er hier een Amazing Oriental op mijn pad zit, dat Chinezen nooit opzij gaan en nooit lachen. Het is dus maar waar je op let.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Chinezen veroorzaken dezelfde overlast ?
JOEHOE IK BEN GEEN MOSLIM.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar laat ik je vertellen dat mijn vrouw eerlijk gezegd niet naar Nederland durft te komen vanwege de enorme spanningen tussen europeanen en moslims en dan met name de marokkaanse straatschoffies hebben hier een zwaar stempel op gedrukt.
Als ik nu jou en Yasmin gegarandeerd als buren had dan is het ok.
[quote]quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef JubaUrbicus het volgende:
Fok! is in de laatste jaren ook hartstikke geradicaliseerd. Ik kon me nog herinneren hoe geenstijl hier werd aangevallen wegens hun standpunten en kijk nu wat er op fok! geschreven wordt.... Het debat is veel harder en radicaler geworden en dat kan niemand ontkennen.
Ik ken Chinezen die wel op zij gaan en altijd lachen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Met oud en nieuw kunnen ze flink tekeer gaan, hier in de stad zijn vanouds bendeoorlogen die dan uitgevochten worden. Verder heb ik gemerkt, omdat er hier een Amazing Oriental op mijn pad zit, dat Chinezen nooit opzij gaan en nooit lachen. Het is dus maar waar je op let.
Begin er dan zelf niet over :pquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Who gives a f@. DAAR gaat het dus niet om. Het gaat om de MENS!!!![]()
![]()
Ik ken ook Marokkanen die niet beroven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ken Chinezen die wel op zij gaan en altijd lachen.
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat doen ze dan misschien niet maar ze doen absoluut geen moeite om Nederlander te worden. Eigen wijken, eigen mensen eigen zaken etc.
Snap nooit zo goed dat Chinezen er bij worden gehaald.
En zo ken ik moslims die geen enkel probleem in onze samenleving veroorzakenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ken Chinezen die wel op zij gaan en altijd lachen.
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar je doet het op Fok! dus net zo goed. Ik begrijp nooit zo goed waarom. Wat heeft dat nou voor nut. En hoe kan je een ander op Fok! erop aanspreken als je het zelf ook doet?
Iemand die het goed ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Men moet begrijpen dat ik hier niet de Marokkanen en de slechte moslims aan het verdedigen ben, ja er is een probleem en dat ontken ik niet en als het aan mij lag dan had ik allang alle criminele Marokkanen met een dubbel paspoort het land uitgetrapt en hun nationaliteit afgepakt, maarja wie ben ik he?
Ze vertonen wel crimineel gedrag maar alleen tegen hun eigen soort. Ze zijn niet onschuldig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef tfors het volgende:
[..]
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.
Omdat ik een 'gewoon' leven heb. Ik moet werken voor mijn centen, een fulltime baan. Verder heb ik een vrouw die ik moet entertainen. En wil ik ook nog eens Fokken. En moet ik ook weleens planten besnoeien of boodschappen doen. Net als 90% van de andere moslims. Je begrijpt dat ik dan weinig tijd heb om als een soort superman tekeer te gaan tegen 'radicale geloofsgenoten', die mij evengoed het liefst dood zien. Wat dat betreft liggen de normale moslims onder vuur van twee kanten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Wat ik niet snap is dat jij en je geloofsgenoten niet harder jullie best doen om jullie radicale geloofsgenoten die jullie naam verkrachten uit te bannen.
Ik kwam vandaag elders hier in NWS het bericht tegen dat de criminaliteit onder met name Marokkanen aanzienlijk is gedaald.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef tfors het volgende:
[..]
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden. Zeker nu tijden zijn aangebroken dat de algemene consensus is dat moslims slecht zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik een 'gewoon' leven heb. Ik moet werken voor mijn centen, een fulltime baan. Verder heb ik een vrouw die ik moet entertainen. En wil ik ook nog eens Fokken. En moet ik ook weleens planten besnoeien of boodschappen doen. Net als 90% van de andere moslims. Je begrijpt dat ik dan weinig tijd heb om als een soort superman tekeer te gaan tegen 'radicale geloofsgenoten', die mij evengoed het liefst dood zien. Wat dat betreft liggen de normale moslims onder vuur van twee kanten.
Ook ik neem jouw posts altijd serieus. Je komt op mij heel xenofoob en PVV'erig over. Het verbaast me dat je zoiets doet als je het niet meent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.
Ik spreek mensen vooral aan op hun hypocrisie en omdat ik denk dat zo`n figuur als Maghrebnogwat het ook daadwerkelijk zo ziet. Kijk, als je nou een relkloontje zou zijn die af en toe lekker afzet tegen de tata's in het land, prima, maar volgens mij doet ze IRL ook zo. En dan verdien je wel wat hoongelach eerlijk gezegd.
Dit soort reacties is wel een probleem hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden.
Als dat doorzet dan ben ik er 100% zeker van dat de PVV ook de wind uit de zeilen gehaald wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag elders hier in NWS het bericht tegen dat de criminaliteit onder met name Marokkanen aanzienlijk is gedaald.
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef Szikha2 het volgende:
https://www.facebook.com/468494903199751/videos/970657352983501/
Deels mogelijk ja, maar de islam-afkeer zit diep.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef tfors het volgende:
[..]
Als dat doorzet dan ben ik er 100% zeker van dat de PVV ook de wind uit de zeilen gehaald wordt.
Ik een PVV-er? Gheg, je zou me eens IRL moeten kennen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook ik neem jouw posts altijd serieus. Je komt op mij heel xenofoob en PVV'erig over. Het verbaast me dat je zoiets doet als je het niet meent.
Toch zie ik wel lichtpuntjes in dit draadje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef YazooW het volgende:
Dit is wel een raar topic geworden. Van een vrouw die op zich iets heel respectloos doet naar de vraag of moslim nou wel of niet zielig zijn.
ofzoiets.
De sfeer op Fok! is niet heel veel anders dan in het publieke debat. Dat maakt haar 'klachten' niet geheel vreemd. Volgens mij vindt ze Nederland in beginsel ook gewoon een prima land om te wonen, werken en leven. En is dit ook haar land. Alleen ervaart ze, net als velen anderen, steeds meer ongemakken. Daardoor ga je, ondanks dat je dat helemaal niet wil, toch negatieve gevoelens ontwikkelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.
Ik spreek mensen vooral aan op hun hypocrisie en omdat ik denk dat zo`n figuur als Maghrebnogwat het ook daadwerkelijk zo ziet. Kijk, als je nou een relkloontje zou zijn die af en toe lekker afzet tegen de tata's in het land, prima, maar volgens mij doet ze IRL ook zo. En dan verdien je wel wat hoongelach eerlijk gezegd.
Ja, serieus. En xenofoob.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik een PVV-er? Gheg, je zou me eens IRL moeten kennen.
Vertel jij me eens als blanke superieure man met een gezond dosis verstand wat er te integreren valt als je er geboren bent? Of zeg je dat ook tegen andere Hollanders? Dat ze moeten integreren in Nederland? Zeg je ook tegen Nederlanders die gestudeerd hebben dat ze profiteren?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet integreren, wel profiteren. En het dan raar vinden dat mensen je meesmuilend aankijken.
Zolang de US de Zionisten onvoorwaardelijk steunt zal dit doorgaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.
Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
Dus dan moet ze een herdenking die er is VANWEGE islamitisch terreur maar misbruiken om haar statement te maken? De tering...quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.
Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
Hillary Clinton heeft op een Joods congres haar onvoorwaardelijke steun alvast uitgesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zolang de US de Zionisten onvoorwaardelijk steunt zal dit doorgaan.
Er zijn zat partijen die hier hun voordeel mee doen, aan beide kanten...
Gelukkig doe ik geen van dat allen, dus ik voel mij niet aangesproken. En zoals ik al zei - ik kom hier voor mijn plezier. Dus ik ga niet dat ook ten grabbel gooien omdat ik 'ten strijde moet trekken' tegen dat soort lieden. Ik draag mijn steentje bij aan dit land - en dat is mijn manier om die 'algemene consensus' over moslims te doorbreken. Namelijk laten zien dat niet alle moslims slecht zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden. Zeker nu tijden zijn aangebroken dat de algemene consensus is dat moslims slecht zijn.
Die video heb ik ook gezien en die is ook behoorlijk ziek te noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Niet zomaar een Palestijn echter, een terrorist.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |