Ze vertonen wel crimineel gedrag maar alleen tegen hun eigen soort. Ze zijn niet onschuldig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef tfors het volgende:
[..]
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.
Omdat ik een 'gewoon' leven heb. Ik moet werken voor mijn centen, een fulltime baan. Verder heb ik een vrouw die ik moet entertainen. En wil ik ook nog eens Fokken. En moet ik ook weleens planten besnoeien of boodschappen doen. Net als 90% van de andere moslims. Je begrijpt dat ik dan weinig tijd heb om als een soort superman tekeer te gaan tegen 'radicale geloofsgenoten', die mij evengoed het liefst dood zien. Wat dat betreft liggen de normale moslims onder vuur van twee kanten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Wat ik niet snap is dat jij en je geloofsgenoten niet harder jullie best doen om jullie radicale geloofsgenoten die jullie naam verkrachten uit te bannen.
Ik kwam vandaag elders hier in NWS het bericht tegen dat de criminaliteit onder met name Marokkanen aanzienlijk is gedaald.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef tfors het volgende:
[..]
Om wat ik zeg dus, liever een immigrant die niet integreert maar ook niet boventallig in de criminilateitstatistieken terecht komt, dan een immigrant die wel integreert maar wel heel erg vaak in de criminaliteit zet, respectloos gedrag toont zoals deze dame van de OP.
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden. Zeker nu tijden zijn aangebroken dat de algemene consensus is dat moslims slecht zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik een 'gewoon' leven heb. Ik moet werken voor mijn centen, een fulltime baan. Verder heb ik een vrouw die ik moet entertainen. En wil ik ook nog eens Fokken. En moet ik ook weleens planten besnoeien of boodschappen doen. Net als 90% van de andere moslims. Je begrijpt dat ik dan weinig tijd heb om als een soort superman tekeer te gaan tegen 'radicale geloofsgenoten', die mij evengoed het liefst dood zien. Wat dat betreft liggen de normale moslims onder vuur van twee kanten.
Ook ik neem jouw posts altijd serieus. Je komt op mij heel xenofoob en PVV'erig over. Het verbaast me dat je zoiets doet als je het niet meent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.
Ik spreek mensen vooral aan op hun hypocrisie en omdat ik denk dat zo`n figuur als Maghrebnogwat het ook daadwerkelijk zo ziet. Kijk, als je nou een relkloontje zou zijn die af en toe lekker afzet tegen de tata's in het land, prima, maar volgens mij doet ze IRL ook zo. En dan verdien je wel wat hoongelach eerlijk gezegd.
Dit soort reacties is wel een probleem hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden.
Als dat doorzet dan ben ik er 100% zeker van dat de PVV ook de wind uit de zeilen gehaald wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag elders hier in NWS het bericht tegen dat de criminaliteit onder met name Marokkanen aanzienlijk is gedaald.
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef Szikha2 het volgende:
https://www.facebook.com/468494903199751/videos/970657352983501/
Deels mogelijk ja, maar de islam-afkeer zit diep.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef tfors het volgende:
[..]
Als dat doorzet dan ben ik er 100% zeker van dat de PVV ook de wind uit de zeilen gehaald wordt.
Ik een PVV-er? Gheg, je zou me eens IRL moeten kennen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook ik neem jouw posts altijd serieus. Je komt op mij heel xenofoob en PVV'erig over. Het verbaast me dat je zoiets doet als je het niet meent.
Toch zie ik wel lichtpuntjes in dit draadje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef YazooW het volgende:
Dit is wel een raar topic geworden. Van een vrouw die op zich iets heel respectloos doet naar de vraag of moslim nou wel of niet zielig zijn.
ofzoiets.
De sfeer op Fok! is niet heel veel anders dan in het publieke debat. Dat maakt haar 'klachten' niet geheel vreemd. Volgens mij vindt ze Nederland in beginsel ook gewoon een prima land om te wonen, werken en leven. En is dit ook haar land. Alleen ervaart ze, net als velen anderen, steeds meer ongemakken. Daardoor ga je, ondanks dat je dat helemaal niet wil, toch negatieve gevoelens ontwikkelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik op Fok serieus ben? Uh oke.
Ik spreek mensen vooral aan op hun hypocrisie en omdat ik denk dat zo`n figuur als Maghrebnogwat het ook daadwerkelijk zo ziet. Kijk, als je nou een relkloontje zou zijn die af en toe lekker afzet tegen de tata's in het land, prima, maar volgens mij doet ze IRL ook zo. En dan verdien je wel wat hoongelach eerlijk gezegd.
Ja, serieus. En xenofoob.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik een PVV-er? Gheg, je zou me eens IRL moeten kennen.
Vertel jij me eens als blanke superieure man met een gezond dosis verstand wat er te integreren valt als je er geboren bent? Of zeg je dat ook tegen andere Hollanders? Dat ze moeten integreren in Nederland? Zeg je ook tegen Nederlanders die gestudeerd hebben dat ze profiteren?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet integreren, wel profiteren. En het dan raar vinden dat mensen je meesmuilend aankijken.
Zolang de US de Zionisten onvoorwaardelijk steunt zal dit doorgaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.
Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
Dus dan moet ze een herdenking die er is VANWEGE islamitisch terreur maar misbruiken om haar statement te maken? De tering...quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als ik net beelden zie van een Zion soldaat die een Palestijn midden op straat executeert begrijp ik deze vrouw volledig.
Hypocriet Brussel sluit de ogen voor de zion terreur die al meer dan 50 jaar duurt!
Hillary Clinton heeft op een Joods congres haar onvoorwaardelijke steun alvast uitgesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zolang de US de Zionisten onvoorwaardelijk steunt zal dit doorgaan.
Er zijn zat partijen die hier hun voordeel mee doen, aan beide kanten...
Gelukkig doe ik geen van dat allen, dus ik voel mij niet aangesproken. En zoals ik al zei - ik kom hier voor mijn plezier. Dus ik ga niet dat ook ten grabbel gooien omdat ik 'ten strijde moet trekken' tegen dat soort lieden. Ik draag mijn steentje bij aan dit land - en dat is mijn manier om die 'algemene consensus' over moslims te doorbreken. Namelijk laten zien dat niet alle moslims slecht zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle tijd die je besteed op FOK om de daden van je geloofsgenoten te bagatelliseren, ontkennen of zelf goed te praten zou je beter kunnen besteden. Zeker nu tijden zijn aangebroken dat de algemene consensus is dat moslims slecht zijn.
Die video heb ik ook gezien en die is ook behoorlijk ziek te noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Niet zomaar een Palestijn echter, een terrorist.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |