abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:07:58 #101
192592 SureD1
------------------------------
pi_160896004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'Die zijn er dus niet, dus valt er niks...'

Wat is dit voor een logica? Dan maak je die toch?

Hoogverraad is een juridische term die gebruikt wordt om misdrijven die gericht zijn tegen de interne veiligheid van een staat aan te duiden.[1] Het gaat daarbij om handelingen die gericht zijn tegen de staatsinrichting of de hoogste staatsorganen en gepleegd worden met het doel om de interne organisatie van een staat met geweld of met onwettige middelen omver te werpen of te veranderen.[2] Het huidige Nederlandse Wetboek van Strafrecht en Belgische Strafwetboek kennen het delict hoogverraad niet. Het komt wel voor in de Duitse rechtcultuur als hochverrat in o.a. Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, en in het Angelsaksische recht als high treason.
Goed geplakt van wikipedia.

Verbod van terugwerkende kracht, zegt je dat wat?
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:09:23 #102
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160896069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Als Nederland op advies van Belgie iemand vrij laat en die persoon vervolgens in Belgie gaat wonen en verder radicaliseert lijkt me dit een verantwoordelijkheid van de Belgische veiligheidsdienst en niet die van Nederland.

Wilders :')
Al dat anti Wilderiaans gedoe *O*
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_160896196
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:07 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Goed geplakt van wikipedia.

Verbod van terugwerkende kracht, zegt je dat wat?
Dank u, hier is nog meer van dezelfde pagina;

Code Penal (ook wel: het Wetboek van Strafregt) kende geen titel die gewijd was aan hoogverraad; in plaats daarvan behandelde de Code Pénal zowel hoog- als landverraad en soortgelijke misdaden in een hoofdstuk getiteld "van de misdaden en wanbedrijven tegen de veiligheid van den staat."[5] Wel maakte de Code Pénal nog een onderscheid tussen misdaden en wanbedrijven tegen de uitwendige veiligheid van den staat en tegen de inwendige veiligheid van den staat,[6] zonder daar echter de kwalificaties land- of hoogverraad aan te verbinden.[4] De Code Pénal bleef ook ten tijde van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden gehandhaafd, ook na de onafhankelijkheid van België bleef de Code gelden in zowel België als Nederland.

In 1891 werd ook in Nederland een nieuw Wetboek van Strafrecht ingevoerd. De wetgever brak openlijk met de vroegere Code Pénal, maar besloot om de kwalificatie "misdrijven tegen de veiligheid van den staat" te behouden.[9] Voor hoogverraad was volgens de wetgever noodzakelijk dat de dader een verplichting van trouw zou breken, dientengevolge zouden alleen Nederlandse burgers, of in het meest verregaande geval, hier wonende vreemdelingen voor verraad kunnen worden vervolgd. Echter, was de kern van de strafbaarheid niet gelegen in de trouwbreuk, maar eerder in het gevaar voor de veiligheid van de staat.[10] Bovendien was de wetgever van mening dat de meer op hoogverraad geïnspireerde misdrijven als de aanslag tegen de Koning, aanslag tegen het Rijk of aanslag tegen regeringsvorm ook de externe veiligheid van de staat bedreigden en een onderscheid tussen hoog- en landverraad en in- en uitwendige veiligheid daarom van geen waarde was.[4] Om die redenen werd besloten geen misdrijf genaamd 'hoogverraad' in het nieuwe Wetboek op te nemen, noch om verder onderscheid in deze misdrijven te maken.[1]
pi_160896254
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zat net even DWDD te kijken (verplicht door visite) en ik zag inderdaad dat er geen flikker veranderd is, deze stonden me, door frustratie, nog bij;

''We hebben het nog (die 'nog' is wel een benodigde toevoeging onderhand natuurlijk) steeds erg goed...'' - Een vrolijke moslim

GODVERDOMME MAN, WE HADDEN HET GOED VOORDAT JULLIE HIER AAN KWAMEN ZETTEN. SINDSDIEN IS ER NIKS DAN ELLENDE TOEGEVOEGD EN DAN VERTEL JE ONS, NA DE DAG DAT ER WEER TAL VAN MENSEN OPGEBLAZEN ZIJN 'dat we het nog steeds goed hebben'???

En dan maakt ie z'n zin af met;
''...Het hoort er nu eenmaal bij''

:r

Het hoort er nu eenmaal bij OMDAT WE MOSLIMS IN DIT LAND HEBBEN. Maar dat durf je vanzelfsprekend niet EENMAAL AAN TE GEVEN :r :r :r

''We moeten vooral hoop houden.''

MAW: WE MOETEN VOORAL NIKS DOEN AAN DE ISLAM EN DE ROTZOOI DIE HET IN ONS LAND BRENGT - WE MOETEN ECHTER VOORAL WEL:

''We moeten niet polariseren en dat doe je door moslims vragen zich te verantwoorden''
:r :r :r

''Een paar terroristen mogen ons niet verdelen.''

EEN PAAR TERRORISTEN UIT EEN NEST WAAR HONDERDEN JONGEREN MET STENEN NAAR DE POLITIE GOOIEN NA DE VANGST VAN EEN GAST DIE DEEL UITMAAKTE VAN HET AFSLACHTEN VAN 140 + MENSEN

maar ook dat verteld hij er natuurlijk niet bij :N

''Angsthandelaren als Wilders spelen hier gretig op in.'' - nog steeds die vrolijke tieffushond

en natuurlijk draaien we oorzaak-gevolg nog even om zodat hij en zijn pedofiele krijgsheer buiten schot blijven.

Oh, en de zogenaamd wel kritische moslim had nog een belangrijke boodschap;

''Mijn vader wordt sinds kort niet meer begroet :'( ''

:r :r :r :r

Tot morgen! Aldus Nieuwkerk
Het is verschrikkelijk hè.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:15:53 #105
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160896278
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:02 schreef computergirl het volgende:
Is er nog nieuws? Of is dit zoals gewoonlijk alleen maar een algemeen moslim/NOS/Rutte/wegkijker-haat topic geworden?
http://bigstory.ap.org/ar(...)urope-wave-bloodshed
RED ONS HENNIEGOD
pi_160896295
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'Die zijn er dus niet, dus valt er niks...'

Wat is dit voor een logica? Dan maak je die toch?

Hoogverraad is een juridische term die gebruikt wordt om misdrijven die gericht zijn tegen de interne veiligheid van een staat aan te duiden.[1] Het gaat daarbij om handelingen die gericht zijn tegen de staatsinrichting of de hoogste staatsorganen en gepleegd worden met het doel om de interne organisatie van een staat met geweld of met onwettige middelen omver te werpen of te veranderen.[2] Het huidige Nederlandse Wetboek van Strafrecht en Belgische Strafwetboek kennen het delict hoogverraad niet. Het komt wel voor in de Duitse rechtcultuur als hochverrat in o.a. Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, en in het Angelsaksische recht als high treason.
En jij denkt dat Rutte op basis van dit stukje te vervolgen is?

Ik vind het ook een walgelijke vent en hoop dat ie snel weg is, maar dit is complete flauwekul natuurlijk.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:17:49 #107
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160896332
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zat net even DWDD te kijken (verplicht door visite) en ik zag inderdaad dat er geen flikker veranderd is, deze stonden me, door frustratie, nog bij;

''We hebben het nog (die 'nog' is wel een benodigde toevoeging onderhand natuurlijk) steeds erg goed...'' - Een vrolijke moslim

GODVERDOMME MAN, WE HADDEN HET GOED VOORDAT JULLIE HIER AAN KWAMEN ZETTEN. SINDSDIEN IS ER NIKS DAN ELLENDE TOEGEVOEGD EN DAN VERTEL JE ONS, NA DE DAG DAT ER WEER TAL VAN MENSEN OPGEBLAZEN ZIJN 'dat we het nog steeds goed hebben'???

En dan maakt ie z'n zin af met;
''...Het hoort er nu eenmaal bij''

:r

Het hoort er nu eenmaal bij OMDAT WE MOSLIMS IN DIT LAND HEBBEN. Maar dat durf je vanzelfsprekend niet EENMAAL AAN TE GEVEN :r :r :r

''We moeten vooral hoop houden.''

MAW: WE MOETEN VOORAL NIKS DOEN AAN DE ISLAM EN DE ROTZOOI DIE HET IN ONS LAND BRENGT - WE MOETEN ECHTER VOORAL WEL:

''We moeten niet polariseren en dat doe je door moslims vragen zich te verantwoorden''
:r :r :r

''Een paar terroristen mogen ons niet verdelen.''

EEN PAAR TERRORISTEN UIT EEN NEST WAAR HONDERDEN JONGEREN MET STENEN NAAR DE POLITIE GOOIEN NA DE VANGST VAN EEN GAST DIE DEEL UITMAAKTE VAN HET AFSLACHTEN VAN 140 + MENSEN

maar ook dat verteld hij er natuurlijk niet bij :N

''Angsthandelaren als Wilders spelen hier gretig op in.'' - nog steeds die vrolijke tieffushond

en natuurlijk draaien we oorzaak-gevolg nog even om zodat hij en zijn pedofiele krijgsheer buiten schot blijven.

Oh, en de zogenaamd wel kritische moslim had nog een belangrijke boodschap;

''Mijn vader wordt sinds kort niet meer begroet :'( ''

:r :r :r :r

Tot morgen! Aldus Nieuwkerk
Het mooiste was nog dat hij zei dat de Moslims betere marketing nodig hadden (branding).

:N
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:18:56 #108
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160896368
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het nieuws is dat de terroristische aanslag 'er nou eenmaal bijhoort' . Net zoals het pokkenweer. Kunnen we niks aan doen. Misschien mag het hoogstens een middel voor smalltalk zijn.
En toch is het zo. Gewoon meecalculeren dit risico en niet zo bang doen joh :D. Je begeeft je toch ook zonder problemen in het verkeer? Ook daar heb je een klein risico om bijvoorbeeld omver gereden te worden, maar dat neemt vrijwel iedereen voor lief. Overigens is de kans slachtoffer te worden van een verkeersongeval een factor 100 hoger dan slachtoffer te worden van een terrorisme-aanval.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_160896424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:17 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Het mooiste was nog dat hij zei dat de Moslims betere marketing nodig hadden (branding).

Aboutaleb is mooie marketing voor hoe prettig het allemaal kan zijn... als ieder mens zo was dan hadden we deze ellende nu niet.
pi_160896440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:17 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die was me even ontschoten inderdaad _O- . Ongelooflijk.
pi_160896455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:20 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Aboutaleb is mooie marketing voor hoe prettig het allemaal kan zijn... als ieder mens zo was dan hadden we deze ellende nu niet.
Aboutaleb die zijn dochter verbied met een ongelovigen te trouwen. Pracht voorbeeld inderdaad.
pi_160896461
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dank u, hier is nog meer van dezelfde pagina;

Wat wil je nou met dit sneue geknip en geplak? Heeft Pegida geen forum waar je lekker je gang kan gaan onder gelijkgestemden?
pi_160896488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Aboutaleb die zijn dochter verbied met een ongelovigen te trouwen. Pracht voorbeeld inderdaad.
Als het daar bij blijft teken ik er voor :)
pi_160896629
Associated Press komt iig met de volgende mededeling:

quote:
ARIS (AP) — Security officials have told The Associated Press that the Islamic State group has trained at least 400 attackers and sent them into Europe for terror attacks.

The network of interlocking, agile and semiautonomous cells shows the reach of the extremist group in Europe even as it loses ground in Syria. The officials, including European and Iraqi intelligence officials and a French lawmaker who follows the jihadi networks, describe camps designed specifically to train for attacks against the West.

The officials say the fighters have been given orders to find the right time, place and method to carry out their mission.
I´m back.
pi_160896632
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:18 schreef Falco het volgende:

[..]

En toch is het zo. Gewoon meecalculeren dit risico en niet zo bang doen joh :D. Je begeeft je toch ook zonder problemen in het verkeer? Ook daar heb je een klein risico om bijvoorbeeld omver gereden te worden, maar dat neemt vrijwel iedereen voor lief. Overigens is de kans slachtoffer te worden van een verkeersongeval een factor 100 hoger dan slachtoffer te worden van een terrorisme-aanval.
Toevallig begeef ik mij niet zonder problemen in het verkeer omdat ik aapjes achter het stuur in voertuigen die meer dan een ton wegen en 150km/pu kunnen doodeng. Maar nee, het lijkt mij bijzonder zinnig om motieven van terrorisme te annuleren. Zo zijn we van veel voorgaande terroristische stromingen/groeperingen af te komen. Maar hoe los je islamitisch terrorisme op?

Verder valt het natuurlijk niet degelijk in te calculeren en zie ik een stijgende lijn in aantal (gepoogde) aanslagen het laatste jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:29:10 ]
pi_160896667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Als het daar bij blijft teken ik er voor :)
Hij is op geen enkele wijze minder problematisch dan terroristen - misschien is hij nog wel erger.
pi_160896678
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:{
pi_160896704
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Denk dat het toch sowieso een glas-plas-was debat wordt hoor. Tenzij de PvdA ineens rare dingen gaat doen.
Ben ik met je eens, maar mocht het sappig worden is eersterangs zitten altijd beter O+
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160896713
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat wil je nou met dit sneue geknip en geplak? Heeft Pegida geen forum waar je lekker je gang kan gaan onder gelijkgestemden?
Ik geef aan op basis waarvan Rutte eventueel berecht kan worden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:27:41 #120
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160896745
quote:

[..]

Ongelofelijk :{
pi_160896810
quote:

[..]

Alhier een bewijsstuk dat aangedragen kan worden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:29:06 #122
192592 SureD1
pi_160896834
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee je laat zonder enige kennis van zaken je ongenuanceerde mening erbarmelijk gespeld vrolijk uit je onderbuik reutelen, dat is wat anders.
pi_160896960
quote:

[..]

doe niet zo sneu. Serieus, is er geen ander forum waar jij je rabiate moslimhaat kan uitleven? Ik vind jouw opmerkingen echt een grens overgaan
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:31:10 #124
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160896972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Toevallig begeef ik mij niet zonder problemen in het verkeer omdat ik aapjes achter het stuur in voertuigen die meer dan een ton wegen en 150km/pu kunnen doodeng. Maar nee, het lijkt mij bijzonder zinnig om motieven van terrorisme te annuleren. Zo zijn we van veel voorgaande terroristische stromingen/groeperingen af te komen. Maar hoe los islamitisch terrorisme op?
Kijk en luister naar het hoorcollege van Beatrice de Graaf. Een heel scala aan maatregelen (van platbombarderen tot thee drinken) moet je doen om terrorisme een halt te roepen. Je zult ook mee krijgen in dat college dat terrorisme eigenlijk van alle tijden is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_160897003
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar mocht het sappig worden is eersterangs zitten altijd beter O+
Eens. :)
pi_160897011
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:29 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nee je laat zonder enige kennis van zaken je ongenuanceerde mening erbarmelijk gespeld vrolijk uit je onderbuik reutelen, dat is wat anders.
Security officials have told The Associated Press that the Islamic State group has trained at least 400 attackers and sent them into Europe for terror attacks.

Binnengelaten door Rutte (of in elk geval uitgenodigd door Merkel) = staat in gevaar brengen. Niet bijster ingewikkeld lijkt me zo.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:32:21 #127
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160897040
quote:

[..]

Je hebt in zoverre een punt dat het misdadig is dat er op geestelijke gezondheidszorg zoveel bezuinigd wordt. De effecten daarvan zijn dagelijks te lezen op FOK!.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:33:24 #128
192592 SureD1
pi_160897091
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Security officials have told The Associated Press that the Islamic State group has trained at least 400 attackers and sent them into Europe for terror attacks.

Binnengelaten door Rutte (of in elk geval uitgenodigd door Merkel) = staat in gevaar brengen. Niet bijster ingewikkeld lijkt me zo.
Volgens mij is in jouw wereld niks bijster ingewikkeld of wel?

400 man is niks, je moet eens weten hoeveel gevaarlijke gekken hier stemrecht hebben...
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:33:49 #129
192592 SureD1
pi_160897116
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Je hebt in zoverre een punt dat het misdadig is er op geestelijke gezondheidszorg zoveel bezuinigd wordt. De effecten daarvan zijn dagelijks te lezen op FOK!.
:+
pi_160897157
quote:

[..]

Nee, dat zei hij niet. Hij zei dat hij zijn dochter het liefst met een moslim ziet trouwen, maar dat als zij anders kiest dat hij haar eigen keuze altijd zal respecteren.
pi_160897354
quote:

[..]

Klopt ook niet.
pi_160897419
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef Falco het volgende:

[..]

Kijk en luister naar het hoorcollege van Beatrice de Graaf. Een heel scala aan maatregelen (van platbombarderen tot thee drinken) moet je doen om terrorisme een halt te roepen. Je zult ook mee krijgen in dat college dat terrorisme eigenlijk van alle tijden is.
Beatrice de Graaf sloeg volledig de plank mis. Ze probeerde islamitisch terrorisme gelijk te stellen aan 'IS'. Dat toonde al aan dat ze er niets van begrepen heeft; IS is slechts een symptoom, een tijdelijk aanhangboord van islamitisch terrorisme de afgelopen jaren. Islamitisch terrorisme kwam ver daar voor al voor en zal lang er na nog aanwezig zijn.

Het platbombarderen v.d. staat IS annuleert islamitisch terrorisme geenszins. Toegeven aan IS (een ander aangedragen oplossing van haar kant) door ze land te geven doet dat ook niet. Thee drinken?

De voorbeelden waaruit ze mogelijke oplossingen destilleerde:

IRA: ze wilden zeggenschap over een stuk land - daar kon uiteindelijk een compromis in gevonden worden.
Molukkers wilden concrete doelen bereiken; bep. rechten voor bep. mensen op een bepaald stuk land.
Catalanen - onafhankelijkheid van Madrid
Indo's in Indonesie- nationalisme -> onafhankelijkheid van Nederland

etc

Wat hiervan kunnen we toepassen op islamitisch terrorisme? Molenbeek overhandigen? Thee drinken in de Schilderswijk? Bombarderen van de banlieues?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:41:49 ]
pi_160897471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, dat zei hij niet. Hij zei dat hij zijn dochter het liefst met een moslim ziet trouwen, maar dat als zij anders kiest dat hij haar eigen keuze altijd zal respecteren.
Ach ja, wat een wolf in linkse kleren zegt...
pi_160897518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:38 schreef Confetti het volgende:
In het geval van Rutte lijkt meer sprake van grove nalatigheid en algemene slapheid. Dat kan alleen via buitengerechtelijke manieren bestraft worden maar niet met de huidige uitvoerende macht.
Wat voor buitengerechtelijke manieren? :?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:44:00 ]
pi_160897688
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef LelijKnap het volgende:
Dat toonde al aan dat ze er niets van begrepen heeft
Nee, Beatrice de Graaf heeft er natuurlijk totaal geen kaas van gegeten, wat denkt dat mens wel niet , totaal geen kennis van de geschiedenis en terrorisme. LelijKnap op het Fok forum, dat is pas een kenner.
_O-
pi_160897709
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef Falco het volgende:

[..]

Daar heb ik naar gekeken en geluisterd ja. Dat mens begrijpt er helemaal niets van.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:47:53 #137
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160897741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Beatrice de Graaf sloeg volledig de plank mis. Ze probeerde islamitisch terrorisme gelijk te stellen aan 'IS'. Dat toonde al aan dat ze er niets van begrepen heeft; IS is slechts een symptoom, een tijdelijk aanhangboord van islamitisch terrorisme de afgelopen jaren. Islamitisch terrorisme kwam ver daar voor al voor en zal lang er na nog aanwezig zijn.

Het platbombarderen v.d. staat IS annuleert islamitisch terrorisme geenszins. Toegeven aan IS (een ander aangedragen oplossing van haar kant) door ze land te geven doet dat ook niet. Thee drinken?

De voorbeelden waaruit ze mogelijke oplossingen destilleerde:

IRA: ze wilden zeggenschap over een stuk land - daar kon uiteindelijk een compromis in gevonden worden.
Molukkers wilden concrete doelen bereiken; bep. rechten voor bep. mensen op een bepaald stuk land.
Catalanen - onafhankelijkheid van Madrid
Indo's in Indonesie- nationalisme -> onafhankelijkheid van Nederland

etc

Wat hiervan kunnen we toepassen op islamitisch terrorisme? Molenbeek overhandigen? Thee drinken in de Schilderswijk? Bombarderen van de banlieues?
Dat laatste heb ik je net uitgelegd hierboven. Een heel scala moet je dus gaan ondernemen: IS platbombarderen tot en met theedrinken.

Verder heb ik niet zo'n behoefte om verder met jou te discussiëren. Ik denk dat je jezelf te extreem opstelt met allerlei onzinnige en radicale posts. Heb met walging ook net je profiel bekeken en hierdoor krijg ik het idee dat er geen zinnig woord te voeren is met je.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:48:33 #138
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160897756
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:46 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Daar heb ik naar gekeken en geluisterd ja. Dat mens begrijpt er helemaal niets van.
Nou, vooruit. Waarom niet?
pi_160897770
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik je net uitgelegd hierboven. Een heel scala moet je dus gaan ondernemen: IS platbombarderen tot en met theedrinken.

Verder heb ik niet zo'n behoefte om verder met jou te discussiëren. Ik denk dat je jezelf te extreem opstelt met allerlei onzinnige en radicale posts. Heb met walging ook net je profiel bekeken en hierdoor krijg ik het idee dat er geen zinnig woord te voeren is met je.
Radicalisering is niet enkel een probleem in de islamitische gemeenschap.
pi_160897791
.

[ Bericht 99% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 23-03-2016 21:50:11 ]
pi_160897799
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik heb je net uitgelegd dat IS het probleem niet is; dat islamitisch terrorisme niet afhankelijk is van het (door)bestaan van IS. Wat heb je daar tegen in te brengen behalve 'ik ben te dom voor jou, dus noem ik jou maar walgelijk, radicaal, etc''?
pi_160897814
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Falco het volgende:

[..]

Nou, vooruit. Waarom niet?
LelijKnap heeft het hierboven zo ongeveer allemaal al gezegd.
pi_160897829
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:49 schreef computergirl het volgende:
.
Een of ander pubertje dat ergens iets lokaal bij D66 deed en wilders een berichtje stuurde en meteen uit de partij is gekickt.
pi_160897836
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:49 schreef computergirl het volgende:
.
Ach, weer zo'n positief-gediscrimineerde knuffelmoslim die een linkse ''Ik ben een humanist, sociaal, democratisch, etc'' broek aantrok om met islamitische motieven in de Nederlandse politiek te komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:51:48 ]
pi_160897919
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:46 schreef -0- het volgende:

[..]

Nee, Beatrice de Graaf heeft er natuurlijk totaal geen kaas van gegeten, wat denkt dat mens wel niet , totaal geen kennis van de geschiedenis en terrorisme. LelijKnap op het Fok forum, dat is pas een kenner.
_O-
Klopt. Slachtoffer van een gebrek aan intellect; geleid door populaire opvattingen in Nederland. Professor en daarmee college geven onwaardig. Gelijktijdig wel volledig DWDD-waardig.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:58:44 #146
64288 Bensel
Ladderzat
pi_160898184
om maar even een andere insteek te krijgen in dit topic: er werd ergens aangegeven dat deze aanslag eigenlijk op pasen had moeten plaatsvinden, maar vervroegd is ivm het oppakken van Abdeslam. Ik kan me voorstellen dat er nog andere groepen zijn die op dezelfde dag hadden willen handelen door europa, maar die het niet vervroegd hebben omdat ze geen directe banden met Abdeslam hadden. het zou dus kunnen dat er nog aanslagen verdeeld over europa gepleegd gaan worden op korte termijn
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:01:41 #147
192592 SureD1
pi_160898322
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:58 schreef Bensel het volgende:
om maar even een andere insteek te krijgen in dit topic: er werd ergens aangegeven dat deze aanslag eigenlijk op pasen had moeten plaatsvinden, maar vervroegd is ivm het oppakken van Abdeslam. Ik kan me voorstellen dat er nog andere groepen zijn die op dezelfde dag hadden willen handelen door europa, maar die het niet vervroegd hebben omdat ze geen directe banden met Abdeslam hadden. het zou dus kunnen dat er nog aanslagen verdeeld over europa gepleegd gaan worden op korte termijn
Dat lijkt me niet... Een cel, sterk gelinkt aan Molenbeek...
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:03:53 #148
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160898413
Haha Nederland weet nog helemaal van niets over die terug gestuurde terrorist _O- _O- _O-
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:05:23 #149
64288 Bensel
Ladderzat
pi_160898488
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:01 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet... Een cel, sterk gelinkt aan Molenbeek...
Ik vermoed dat er wel meer cellen zijn dan die in Molenbeek. Onderling houden ze ws weinig contact, maar zullen wel instructies van een centraal orgaan krijgen. Zo vreemd lijkt me dat niet. Tijd zal het leren, helaas
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_160898722
Op m'n werk zitten ook een hoop van die linkse, zelfverklaard "hoogopgeleide" mokkels. Helemaal geschokt waren ze door de gebeurtenissen van gisteren, heb ik gvd de hele dag dat gejank van die mutsen aan moeten horen. En het lag uiteraard weer allemaal helemaal niet aan die lieve, vredelievende moslims, heus echt waar niet!

Wat een stompzinnig hoopje mens ben je dan, rijp voor de islamitische slachtbank met je "hoogopgeleide" linkse plamuurkop, als je dit al niet mijlenver vantevoren aan hebt ziet komen en er dus nog steeds geschokt door bent. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')