Security officials have told The Associated Press that the Islamic State group has trained at least 400 attackers and sent them into Europe for terror attacks.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee je laat zonder enige kennis van zaken je ongenuanceerde mening erbarmelijk gespeld vrolijk uit je onderbuik reutelen, dat is wat anders.
Je hebt in zoverre een punt dat het misdadig is dat er op geestelijke gezondheidszorg zoveel bezuinigd wordt. De effecten daarvan zijn dagelijks te lezen op FOK!.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik geef aan op basis waarvan Rutte eventueel berecht kan worden.
Volgens mij is in jouw wereld niks bijster ingewikkeld of wel?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Security officials have told The Associated Press that the Islamic State group has trained at least 400 attackers and sent them into Europe for terror attacks.
Binnengelaten door Rutte (of in elk geval uitgenodigd door Merkel) = staat in gevaar brengen. Niet bijster ingewikkeld lijkt me zo.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt in zoverre een punt dat het misdadig is er op geestelijke gezondheidszorg zoveel bezuinigd wordt. De effecten daarvan zijn dagelijks te lezen op FOK!.
Nee, dat zei hij niet. Hij zei dat hij zijn dochter het liefst met een moslim ziet trouwen, maar dat als zij anders kiest dat hij haar eigen keuze altijd zal respecteren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Aboutaleb die zijn dochter verbied met een ongelovigen te trouwen. Pracht voorbeeld inderdaad.
Klopt ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Aboutaleb die zijn dochter verbied met een ongelovigen te trouwen. Pracht voorbeeld inderdaad.
Beatrice de Graaf sloeg volledig de plank mis. Ze probeerde islamitisch terrorisme gelijk te stellen aan 'IS'. Dat toonde al aan dat ze er niets van begrepen heeft; IS is slechts een symptoom, een tijdelijk aanhangboord van islamitisch terrorisme de afgelopen jaren. Islamitisch terrorisme kwam ver daar voor al voor en zal lang er na nog aanwezig zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk en luister naar het hoorcollege van Beatrice de Graaf. Een heel scala aan maatregelen (van platbombarderen tot thee drinken) moet je doen om terrorisme een halt te roepen. Je zult ook mee krijgen in dat college dat terrorisme eigenlijk van alle tijden is.
Ach ja, wat een wolf in linkse kleren zegt...quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij niet. Hij zei dat hij zijn dochter het liefst met een moslim ziet trouwen, maar dat als zij anders kiest dat hij haar eigen keuze altijd zal respecteren.
Wat voor buitengerechtelijke manieren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:38 schreef Confetti het volgende:
In het geval van Rutte lijkt meer sprake van grove nalatigheid en algemene slapheid. Dat kan alleen via buitengerechtelijke manieren bestraft worden maar niet met de huidige uitvoerende macht.
Nee, Beatrice de Graaf heeft er natuurlijk totaal geen kaas van gegeten, wat denkt dat mens wel niet , totaal geen kennis van de geschiedenis en terrorisme. LelijKnap op het Fok forum, dat is pas een kenner.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef LelijKnap het volgende:
Dat toonde al aan dat ze er niets van begrepen heeft
Daar heb ik naar gekeken en geluisterd ja. Dat mens begrijpt er helemaal niets van.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk en luister naar het hoorcollege van Beatrice de Graaf. Een heel scala aan maatregelen (van platbombarderen tot thee drinken) moet je doen om terrorisme een halt te roepen. Je zult ook mee krijgen in dat college dat terrorisme eigenlijk van alle tijden is.
Dat laatste heb ik je net uitgelegd hierboven. Een heel scala moet je dus gaan ondernemen: IS platbombarderen tot en met theedrinken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Beatrice de Graaf sloeg volledig de plank mis. Ze probeerde islamitisch terrorisme gelijk te stellen aan 'IS'. Dat toonde al aan dat ze er niets van begrepen heeft; IS is slechts een symptoom, een tijdelijk aanhangboord van islamitisch terrorisme de afgelopen jaren. Islamitisch terrorisme kwam ver daar voor al voor en zal lang er na nog aanwezig zijn.
Het platbombarderen v.d. staat IS annuleert islamitisch terrorisme geenszins. Toegeven aan IS (een ander aangedragen oplossing van haar kant) door ze land te geven doet dat ook niet. Thee drinken?
De voorbeelden waaruit ze mogelijke oplossingen destilleerde:
IRA: ze wilden zeggenschap over een stuk land - daar kon uiteindelijk een compromis in gevonden worden.
Molukkers wilden concrete doelen bereiken; bep. rechten voor bep. mensen op een bepaald stuk land.
Catalanen - onafhankelijkheid van Madrid
Indo's in Indonesie- nationalisme -> onafhankelijkheid van Nederland
etc
Wat hiervan kunnen we toepassen op islamitisch terrorisme? Molenbeek overhandigen? Thee drinken in de Schilderswijk? Bombarderen van de banlieues?
Nou, vooruit. Waarom niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:46 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daar heb ik naar gekeken en geluisterd ja. Dat mens begrijpt er helemaal niets van.
Radicalisering is niet enkel een probleem in de islamitische gemeenschap.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik je net uitgelegd hierboven. Een heel scala moet je dus gaan ondernemen: IS platbombarderen tot en met theedrinken.
Verder heb ik niet zo'n behoefte om verder met jou te discussiėren. Ik denk dat je jezelf te extreem opstelt met allerlei onzinnige en radicale posts. Heb met walging ook net je profiel bekeken en hierdoor krijg ik het idee dat er geen zinnig woord te voeren is met je.
Ik heb je net uitgelegd dat IS het probleem niet is; dat islamitisch terrorisme niet afhankelijk is van het (door)bestaan van IS. Wat heb je daar tegen in te brengen behalve 'ik ben te dom voor jou, dus noem ik jou maar walgelijk, radicaal, etc''?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik je net uitgelegd hierboven. Een heel scala moet je dus gaan ondernemen: IS platbombarderen tot en met theedrinken.
Verder heb ik niet zo'n behoefte om verder met jou te discussiėren. Ik denk dat je jezelf te extreem opstelt met allerlei onzinnige en radicale posts. Heb met walging ook net je profiel bekeken en hierdoor krijg ik het idee dat er geen zinnig woord te voeren is met je.
Een of ander pubertje dat ergens iets lokaal bij D66 deed en wilders een berichtje stuurde en meteen uit de partij is gekickt.quote:
Ach, weer zo'n positief-gediscrimineerde knuffelmoslim die een linkse ''Ik ben een humanist, sociaal, democratisch, etc'' broek aantrok om met islamitische motieven in de Nederlandse politiek te komen.quote:
Klopt. Slachtoffer van een gebrek aan intellect; geleid door populaire opvattingen in Nederland. Professor en daarmee college geven onwaardig. Gelijktijdig wel volledig DWDD-waardig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Nee, Beatrice de Graaf heeft er natuurlijk totaal geen kaas van gegeten, wat denkt dat mens wel niet , totaal geen kennis van de geschiedenis en terrorisme. LelijKnap op het Fok forum, dat is pas een kenner.
Dat lijkt me niet... Een cel, sterk gelinkt aan Molenbeek...quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:58 schreef Bensel het volgende:
om maar even een andere insteek te krijgen in dit topic: er werd ergens aangegeven dat deze aanslag eigenlijk op pasen had moeten plaatsvinden, maar vervroegd is ivm het oppakken van Abdeslam. Ik kan me voorstellen dat er nog andere groepen zijn die op dezelfde dag hadden willen handelen door europa, maar die het niet vervroegd hebben omdat ze geen directe banden met Abdeslam hadden. het zou dus kunnen dat er nog aanslagen verdeeld over europa gepleegd gaan worden op korte termijn
Ik vermoed dat er wel meer cellen zijn dan die in Molenbeek. Onderling houden ze ws weinig contact, maar zullen wel instructies van een centraal orgaan krijgen. Zo vreemd lijkt me dat niet. Tijd zal het leren, helaasquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet... Een cel, sterk gelinkt aan Molenbeek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |