abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160898924
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef hpeopjes het volgende:
Op m'n werk zitten ook een hoop van die linkse, zelfverklaard "hoogopgeleide" mokkels. Helemaal geschokt waren ze door de gebeurtenissen van gisteren, heb ik gvd de hele dag dat gejank van die mutsen aan moeten horen. En het lag uiteraard weer allemaal helemaal niet aan die lieve, vredelievende moslims, heus echt waar niet!

Wat een stompzinnig hoopje mens ben je dan, rijp voor de islamitische slachtbank met je "hoogopgeleide" linkse plamuurkop, als je dit al niet mijlenver vantevoren aan hebt ziet komen en er dus nog steeds geschokt door bent. :')
Wegkijken, relativeren en politiek-correct doen is zulke figuren met de paplepel ingegoten. Realiteitsbesef en waarnemingsvermogen zijn uitgeschakeld.

Van dit soort naïviteit maken radicale moslims gretig gebruik.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:24:57 #152
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160899224
Nieuwsuur :')

Zijn ze bezig terrorisme aan criminaliteit te koppelen.

"Er zijn meer criminelen in terrorisme dan religieuzen." We durven het nog steeds niet he.
pi_160899603
quote:
Op m'n werk zitten ook een hoop van die linkse, zelfverklaard "hoogopgeleide" mokkels. Helemaal geschokt waren ze door de gebeurtenissen van gisteren, heb ik gvd de hele dag dat gejank van die mutsen aan moeten horen. En het lag uiteraard weer allemaal helemaal niet aan die lieve, vredelievende moslims, heus echt waar niet!

Wat een stompzinnig hoopje mens ben je dan, rijp voor de islamitische slachtbank met je "hoogopgeleide" linkse plamuurkop, als je dit al niet mijlenver vantevoren aan hebt ziet komen en er dus nog steeds geschokt door bent. :')
Daar ligt het toch ook niet aan? De lieve, vredelievende moslims doen dit namelijk niet. De niet zo lieve jihadisten doen dit.

En dan is er nog hun achterban en alles, laten we niet naïef doen. Maar laten we ook niet doen alsof alles met een islamitische achtergrond dit steunt en/of goedpraat. Die mensen zijn net zo goed rijp voor de islamitische slachtbank omdat ze shiitisch, aleviet, ahmadi, niet radicaal soennitisch genoeg zijn en ook zij zagen dit aankomen en konden er niets aan doen.

En dan heb ik het niet over de hele volksstammen die hun prinsjes niet kunnen opvoeden en hun ogen hiervoor sluiten want schaamtecultuur natuurlijk, want het probleem begint daar aan de ene kant, en de voedingsbodem door de nieuwe moskeeën met banden met de Golfstaten aan de andere kant, die gretig inspringen op het gebrek aan opvoeding en het sociale stigma hierdoor.

Overigens vraag ik me nu af waar jij werkt, waar vrouwen nep-hoogopgeleid én naïef én mutsen zijn, want misschien is het iets beter voor je beeld op de andere sekse als je een andere baan zoekt? Anders lijk je zo op van die enge moslims en hun beeld van vrouwen...
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:32:40 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160899604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:24 schreef BarryOSeven het volgende:

"Er zijn meer criminelen in terrorisme dan religieuzen." We durven het nog steeds niet he.
Een crimineel is iemand die de wet overtreedt omdat hij uit is op persoonlijk gewin. Een terrorist is helemaal niet uit op persoonlijk gewin. Die zelfmoordterroristen leveren zelfs hun leven in, zonder er iets voor terug te krijgen. Het zijn idealisten en in zekere zin ook altruïsten. Het is onzinnig om ze als criminelen te betitelen.
The End Times are wild
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:34:12 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160899664
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Daar ligt het toch ook niet aan? De lieve, vredelievende moslims doen dit namelijk niet. De niet zo lieve jihadisten doen dit.

En dan is er nog hun achterban en alles, laten we niet naïef doen. Maar laten we ook niet doen alsof alles met een islamitische achtergrond dit steunt en/of goedpraat. Die mensen zijn net zo goed rijp voor de islamitische slachtbank omdat ze shiitisch, aleviet, ahmadi, niet radicaal soennitisch genoeg zijn en ook zij zagen dit aankomen en konden er niets aan doen.

En dan heb ik het niet over de hele volksstammen die hun prinsjes niet kunnen opvoeden en hun ogen hiervoor sluiten want schaamtecultuur natuurlijk, want het probleem begint daar aan de ene kant, en de voedingsbodem door de nieuwe moskeeën met banden met de Golfstaten aan de andere kant, die gretig inspringen op het gebrek aan opvoeding en het sociale stigma hierdoor.

Overigens vraag ik me nu af waar jij werkt, waar vrouwen nep-hoogopgeleid én naïef én mutsen zijn, want misschien is het iets beter voor je beeld op de andere sekse als je een andere baan zoekt? Anders lijk je zo op van die enge moslims en hun beeld van vrouwen...
Wel alle respect voor je, hoe je in al het polariserende verbale geweld hier als zowat de enige in staat bent om de nuance te behouden.
The End Times are wild
pi_160899868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:24 schreef BarryOSeven het volgende:

Al het denkbare wordt uit de kast gehaald om het directe verband tussen terreur en de islam te ontkennen. Dat terwijl het radicale moslims zijn die uit naam van de islam aanslagen plegen. Doen ze dingen die van de islam eigenlijk niet mogen? Ja. Maar hypocrisie is religie-eigen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:43:04 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160899913
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Al het denkbare wordt uit de kast gehaald om het directe verband tussen terreur en de islam te ontkennen. Dat terwijl het radicale moslims zijn die uit naam van de islam aanslagen plegen. Doen ze dingen die van de islam eigenlijk niet mogen? Ja. Maar hypocrisie is religie-eigen.
Er zijn daarin 2 smaken:
- Alle religie leidt tot terreur (aantoonbare onzin)
- Deze terroristen zijn geen (echte) moslims. Hierover valt nog te discussieren, al vind ik dat er in de fundamenten van de islam genoeg staat waarmee deze terroristen hun daden kunnen verantwoorden (op religieuze manier).
De uitspraak dat het 'niks' met de islam te maken heeft is gewoon dom.
The End Times are wild
pi_160899917
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:39 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, maar weinig tot geen niet moslims zullen aanhangers van IS zijn.
Maar dan bestaan er nog steeds lieve, vredelievende moslims toch?
Net zoals voetbalwedstrijden ontaarden in rellen door hooligans, maar je moeilijk elke toeschouwer daarop kunt aankijken. Niemand beweert dat de hooligans geen achterlijke idioten zijn die stadionverbod plus een knuppel in de nek verdienen, maar om de andere 50.000 mensen in elkaar te rammen en het stadion niet meer in te laten schiet zijn doel voorbij.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_160899951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn daarin 2 smaken:
- Deze terroristen zijn geen (echte) moslims. Hierover valt nog te discussieren, al vind ik dat er in de fundamenten van de islam genoeg staat waarmee deze terroristen hun daden kunnen verantwoorden (op religieuze manier).
Álles wat IS uitvreet staat *letterlijk* voorgeschreven in de Heilige Koran. Daar kan geen enkele twijfel of discussie over mogelijk zijn
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:45:56 #160
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160899982
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:43 schreef Jihawti het volgende:
Natuurlijk :)
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:46:25 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160899993
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:44 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Álles wat IS uitvreet staat *letterlijk* voorgeschreven in de Heilige Koran. Daar kan geen enkele twijfel of discussie over mogelijk zijn
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat iedere moslim zich gedraagd zoals IS. Dat zou een mooie boel worden! Of is iedere moslim die géén IS-er is dan geen ware moslim?
The End Times are wild
pi_160900009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:43 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Net zoals voetbalwedstrijden ontaarden in rellen door hooligans, maar je moeilijk elke toeschouwer daarop kunt aankijken. Niemand beweert dat de hooligans geen achterlijke idioten zijn die stadionverbod plus een knuppel in de nek verdienen, maar om de andere 50.000 mensen in elkaar te rammen en het stadion niet meer in te laten schiet zijn doel voorbij.
Natuurlijk bestaan ze, niet iedere moslim volgt dezelfde stroming in de islam, IS zijn wahabisten naar ik begrijp, een vertakking van de soennitische islam, verbeter me als ik het fout heb.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_160900092
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, islam is een stuk vatbaarder voor gewelddadige interpretaties door een (gedeelte van) de geschriften, met name de Ahadith.

Zo zul je Jainisten of Baha'i's nooit aan het rellen/bommenleggen krijgen want geweld is ze expliciet verboden.

Ik ben dan ook zeker niet relativistisch ingesteld en acht de drie grote abrahamitische religies als gevaarlijker en minder ethisch dan bijvoorbeeld de twee die ik noemde.

Waar ik tegen ben is mensen bij voorbaat classificeren op grond van hun godsdienst, simpelweg omdat je hun persoonlijke interpretatie niet kent.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:50:27 #164
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160900123
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook weer niet zo dat iedere moslim zich gedraagd zoals IS. Dat zou een mooie boel worden! Of is iedere moslim die géén IS-er is dan geen ware moslim?
IS misbruikt de islam voor politieke doelen.

95% van de moslims vindt het verwerpelijk wat ze doen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:51:49 #165
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160900153
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:

Waarom kon Abdeslam dan openlijk in Molenbeek rondbanjeren?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160900178
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:51 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Goed opgelet! Inderdaad een erg vreemde, belachelijke redenatie. Een moslim wordt net zomin als zodanig geboren, als een nazi.
Ik heb het al iets anders neergezet.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:52:38 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900180
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

IS misbruikt de islam voor politieke doelen.

Met het risico op een Godwin, ik denk dat ongeveer eenzelfde percentage van de Duitsers het destijds walgelijk vond wat de nazi's gedaan hadden. Je hoeft maar een klein deel vastbesloten extremisten te hebben om heel veel kapot te maken.
The End Times are wild
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:52:53 #168
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160900187
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een crimineel is iemand die de wet overtreedt omdat hij uit is op persoonlijk gewin. Een terrorist is helemaal niet uit op persoonlijk gewin. Die zelfmoordterroristen leveren zelfs hun leven in, zonder er iets voor terug te krijgen. Het zijn idealisten en in zekere zin ook altruïsten. Het is onzinnig om ze als criminelen te betitelen.
Toch vermoed ik wel financiering van de jihad uit criminele activiteiten in Europa!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_160900205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn daarin 2 smaken:
Het gaat nog veel verder dan 'te maken hebben met de islam'. Wat er gebeurt is onderdeel van een veroveringsstrijd. Politici zijn wél in staat om te herkennen dat onze manier van leven wordt aangevallen, maar leveren daar niet de noodzakelijke daden bij.

Het blijft bij slap gewauwel en misplaatst ontzag voor radicale figuren en hun "rechten".
pi_160900242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:50 schreef Jihawti het volgende:

[..]

"Geboren in een uit moslims bestaand huishouden" is beter inderdaad. Kinderen zitten er ook maar mee inderdaad. Enne, zó toevallig, ze worden in de regel wat hun ouders waren!
Meestal een teken van domheid en/of kleinburgerlijkheid, van een zwakke geest, als je dit soort zaken klakkeloos van je ouders overneemt.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:55:04 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900253
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat nog veel verder dan 'te maken hebben met de islam'. Wat er gebeurt is onderdeel van een veroveringsstrijd. Politici zijn wél in staat om te herkennen dat onze manier van leven wordt aangevallen, maar leveren daar niet de noodzakelijke daden bij.

Het blijft bij slap gewauwel en misplaatst ontzag voor radicale figuren en hun "rechten".
De kern van het probleem is niet het islamitisch terrorisme. Dat werkt eerder nog averechts. De kern van het probleem is ook niet de massa-immigratie. Dat is hooguit een symptoom.

De kern van het probleem is de ontaarding en decadentie van de Westerse samenleving zelf. Daardoor verzwakt zij en wordt eenvoudig opzij gedrukt door jongere, sterkere culturen.
The End Times are wild
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 22:55:32 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160900263
het gaat niemand om 'hun' rechten maar om onze rechten

mij gaat het om mijn rechten, ik vind het allemaal prima als je dit soort figuren aanpakt waar nodig en waar mogelijk maar ik vind het probleem echt wel te marginaal om er zelf rechten voor op te geven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:55:40 #173
192592 SureD1
------------------------------
pi_160900267
NWS:

http://www.1limburg.nl/re(...)uit?context=topstory

Iemand zijn rugzak vergeten in Maastricht?
pi_160900270
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Broeders val je niet af en verraad je niet. Je moet altijd kiezen voor moslims, niet voor die nare racistische Belgen/Nederlanders.
pi_160900284
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit is inderdaad dé spagaat. Doe je er gericht iets aan, dan ben je wellicht discriminerend bezig. Doe je er niets aan uit angst om als discriminerend weggezet te worden, dan ben je naïef.

De intolerantie tolereren of je waarden verliezen en intoleranter worden.
pi_160900324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:50 schreef Jihawti het volgende:

[..]

"Geboren in een uit moslims bestaand huishouden" is beter inderdaad. Kinderen zitten er ook maar mee inderdaad. Enne, zó toevallig, ze worden in de regel wat hun ouders waren!
En daarin rust het gevaar: een set aan ideeen (de religie of interpretatie er van) die op jonge leeftijd worden gekoppeld aan de identiteit. In veel (bijna alle) gevallen leidend tot de onmogelijkheid (want te persoonlijk, teveel onderdeel van de 'ik') tot reflectie van die religie en de geleverde ideeen/normen. Ergo: polarisatie en conflict. Ik val de islam aan zijnde een religie en moslims ervaren 't als een persoonlijke belediging.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:57:46 #177
38496 Perrin
pi_160900325
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Broeders val je niet af en verraad je niet. Je moet altijd kiezen voor moslims, niet voor die nare racistische Belgen/Nederlanders.
Zo lijkt het wel te zijn voor veel lieden daar. Dat vind ik lastig te rijmen met uitspraken als '95% van de moslims keurt dit ook af'.
pi_160900369
quote:

-O-
pi_160900372
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:54 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Meestal een teken van domheid en/of kleinburgerlijkheid, van een zwakke geest, als je dit soort zaken klakkeloos van je ouders overneemt.
Triest genoeg nemen ze het aanvankelijke stempeltje, de traditionele islam, niet over van hun ouders, want dan is er niet zoveel aan de hand voor de rest van de maatschappij, maar gaat het fout als ze in de klauwen komen van de wahhabistische variant. Het lijkt misschien hetzelfde stempeltje, maar het is het denk ik niet.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:59:34 #180
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160900383
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Omdat ze niet wisten dat hij een militante jihadist was waarschijnlijk.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:59:36 #181
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160900384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

De kern van het probleem is niet het islamitisch terrorisme. Dat werkt eerder nog averechts. De kern van het probleem is ook niet de massa-immigratie. Dat is hooguit een symptoom.

De kern van het probleem is de ontaarding en decadentie van de Westerse samenleving zelf. Daardoor verzwakt zij en wordt eenvoudig opzij gedrukt door jongere, sterkere culturen.
Eens op het sterkere na. Europa is al heel erg lang het licht op deze wereld. Dat is niet zomaar weg. Al heeft het wel tot gemakzucht geleid. We zijn gezapig.

We kunnen hier alleen uitkomen als we weer durven te kiezen voor onze natie (en dit bedoel ik in klassieke zin van het woord) identiteit en waarden als Europïde volkeren.
Ook de waarheid is een wapen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:59:46 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:56 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Dit is inderdaad dé spagaat. Doe je er gericht iets aan, dan ben je wellicht discriminerend bezig. Doe je er niets aan uit angst om als discriminerend weggezet te worden, dan ben je naïef.

De intolerantie tolereren of je waarden verliezen en intoleranter worden.
Je kunt dat hele terrorisme natuurlijk zonder al te grote gevolgen gewoon negeren. Dus niets doen. Feitelijk is er dan weinig aan de hand en het terrorisme zal hierdoor zelfs snel verdwijnen. Het probleem is dat het publiek dit niet pikt. Terwijl ze bijvoorbeeld juist boos worden wanneer ergens een rookverbod wordt ingesteld (wat een maatregel is die veel meer levens redt en ook nog eens niks kost). Daarom wordt nu de tactiek gevolgd van het zo gunstig mogelijk spinnen van de uitleg van de aanslag voor eigen politiek gewin. "Doe zus-en-zo, anders winnen de terroristen", "Stem voor het associatieverdrag, anders.. " etc.
The End Times are wild
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:00:09 #183
38496 Perrin
pi_160900403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:59 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Triest genoeg nemen ze het aanvankelijke stempeltje, de traditionele islam, niet over van hun ouders, want dan is er niet zoveel aan de hand voor de rest van de maatschappij, maar gaat het fout als ze in de klauwen komen van de wahhabistische variant. Het lijkt misschien hetzelfde stempeltje, maar het is het denk ik niet.
Dat is het zeker niet.
pi_160900409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Met het risico op een Godwin, ik denk dat ongeveer eenzelfde percentage van de Duitsers het destijds walgelijk vond wat de nazi's gedaan hadden. Je hoeft maar een klein deel vastbesloten extremisten te hebben om heel veel kapot te maken.
Ja, natuurlijk, achteraf vonden ze het natuurlijk allemaal hartstikke walgelijk. Al was die hippe nieuwe lampenkap van Jodenhuid en dat kekke nieuwe bankstel van de afgevoerde Joodse buren natuurlijk wel mooi meegenomen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:00:43 #185
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160900421
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

True, maar dan mag je die 95% nog niet verantwoordelijk houden voor het gedrag van die 5%.
pi_160900448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat versta je precies onder ontaarding en decadentie? Toch niet onze vrijheden en verworvenheden? Persoonlijk denk ik dat we die als te vanzelfsprekend zien. Onze voorouders hebben hier hun leven voor gelaten.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:01:41 #187
38496 Perrin
pi_160900451
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:59 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Omdat ze niet wisten dat hij een militante jihadist was waarschijnlijk.
Zijn foto was overal in de media. Hij is een beroemdheid of zelfs held in sommige kringen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:01:52 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:59 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Eens op het sterkere na. Europa is al heel erg lang het licht op deze wereld. Dat is niet zomaar weg. Al heeft het wel tot gemakzucht geleid. We zijn gezapig.

We kunnen hier alleen uitkomen als we weer durven te kiezen voor onze natie (en dit bedoel ik in klassieke zin van het woord) identiteit en waarden als Europïde volkeren.
Het decadente Europa van nu zou nog lang kunnen uitdrijven wanneer er geen druk van buiten was. Maar dat is niet zo op de wereld en in de natuur. Verzwak je, dan neemt een ander je plaats in. Op micro en op macro niveau. Daarom heeft Spengler ook zo'n goed boek geschreven, waar ik af en toe aan refereer. Hier staat dat exact in omschreven.
The End Times are wild
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:02:42 #189
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160900487
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zijn foto was overal in de media. Hij is een beroemdheid of zelfs held in sommige kringen.
In hele kleine kringen. En ik neem aan dat hij sinds ie gezocht werd zich niet meer herkenbaar op straat vertoonde. Ook niet in Molenbeek.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:02:42 #190
192592 SureD1
pi_160900488
Het is inderdaad een verdacht pakketje in Maastricht:

http://www.1limburg.nl/ve(...)cht?context=topstory
pi_160900511
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo lijkt het wel te zijn voor veel lieden daar. Dat vind ik lastig te rijmen met uitspraken als '95% van de moslims keurt dit ook af'.
In die wijk zitten verpauperde kansloze mensen, en dus ook verpauperde, kansloze moslims die vaak niks hebben dan dat ene ding om zich beter te voelen dan een ander en dus altijd voor hun eigen kudde zullen kiezen als een soort fuck you naar de rest. De banlieux zijn ook zulke plekken. Een meerderheid van dat kansloze volk op die plekken zal zich dus zo kansloos gedragen.

Wat we in Nederland koste wat kost moeten zien te voorkomen of terug te draaien is dat er hier ook zulke enclaves ontstaan. Want vergis je niet hoe groot het verschil is tussen een Vogelaarwijk en Molenbeek. We doen het hier niet perfect, maar wat ik in die wijken gezien heb dat is ronduit eng :X
pi_160900525
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

The peaceful majority were irrelevant. Zoek dat maar eens op op YouTube.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:03:36 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900527
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat versta je precies onder ontaarding en decadentie? Toch niet onze vrijheden en verworvenheden? Persoonlijk denk ik dat we die als te vanzelfsprekend zien. Onze voorouders hebben hier hun leven voor gelaten.
Dat is waar je de grens legt van die vrijheden. Of homofiele stellen 13-jarige knullen uit Nigeria mogen adopteren en dat soort 'verworvenheden'? Ik denk niet dat onze voorouders dat voor ogen hadden toen ze voor hun (en onze) vrijheid vochten.
The End Times are wild
pi_160900559
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, achteraf vonden ze het natuurlijk allemaal hartstikke walgelijk. Al was die hippe nieuwe lampenkap van Jodenhuid en dat kekke nieuwe bankstel van de afgevoerde Joodse buren natuurlijk wel mooi meegenomen.
Alsof het gemiddelde Duitse gezin een lampenkap van Jodenhuid had. Kom op zeg. Het probleem is geen zwart-wit cartoon of zo.
pi_160900604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is waar je de grens legt van die vrijheden. Of homofiele stellen 13-jarige knullen uit Nigeria mogen adopteren en dat soort 'verworvenheden'? Ik denk niet dat onze voorouders dat voor ogen hadden toen ze voor hun (en onze) vrijheid vochten.
Het interesseert me geen reet wat onze voorouders voor ogen hadden, deze verworvenheden sta ik niet zonder slag of stoot af.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:05:52 #196
192592 SureD1
pi_160900613
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef Jihawti het volgende:

[..]

In die wijk zitten verpauperde kansloze mensen, en dus ook verpauperde, kansloze moslims die vaak niks hebben dan dat ene ding om zich beter te voelen dan een ander en dus altijd voor hun eigen kudde zullen kiezen als een soort fuck you naar de rest. De banlieux zijn ook zulke plekken. Een meerderheid van dat kansloze volk op die plekken zal zich dus zo kansloos gedragen.

Wat we in Nederland koste wat kost moeten zien te voorkomen of terug te draaien is dat er hier ook zulke enclaves ontstaan. Want vergis je niet hoe groot het verschil is tussen een Vogelaarwijk en Molenbeek. We doen het hier niet perfect, maar wat ik in die wijken gezien heb dat is ronduit eng :X
Goed bezig Jihawti, wilde ik even zeggen :)
pi_160900652
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Eens
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:07:41 #198
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_160900673
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welgeteld 1 lampekap is er gemaakt. :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_160900675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

De grens ligt volgens extremistische moslims bij het afbeelden van Mohammed. Voor jou blijkbaar bij het homohuwelijk, waar zij ook niet veel mee hebben overigens.

Het punt is juist dat je met je vrijheiden anderen geen kwaad doet en dat dan alles kan. Wat jij voorstelt is net zo eng als religieus geënte inperking van vrijheden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:09:04 #200
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:05 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Het interesseert me geen reet wat onze voorouders voor ogen hadden, deze verworvenheden sta ik niet zonder slag of stoot af.
Het dilemma is dat we mét deze decadentie en ontaarding nooit een maatschappij kunnen handhaven die krachtig genoeg is om zichzelf te handhaven. Dus linksom of rechtsom zullen dat soort excessen vanzelf verdwijnen. Of door vervanging door meer traditionele bevolkingsgroepen of door een interne herwaardering van de traditionele waarden door de eigen bevolking.
Een maatschappij met de waarden die D66 uitdraagt is gewoon gedoemd binnen 1 of 2 generaties ten onder te gaan. Die heeft geen natuurlijk bestaansrecht.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')