abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:09:54 #201
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:07 schreef Jihawti het volgende:

[..]

De grens ligt volgens extremistische moslims bij het afbeelden van Mohammed. Voor jou blijkbaar bij het homohuwelijk, waar zij ook niet veel mee hebben overigens.

Het punt is juist dat je met je vrijheiden anderen geen kwaad doet en dat dan alles kan. Wat jij voorstelt is net zo eng als religieus geënte inperking van vrijheden.
Ik zal ook niet ontkennen dat ik qua normen en waarden dichter bij een (gematigde) moslim sta dan bij een links-liberaal. Overigens ben ik niet per se tegen het homohuwelijk, maar goed.
The End Times are wild
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:11:35 #202
192592 SureD1
------------------------------
pi_160900814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het dilemma is dat we mét deze decadentie en ontaarding nooit een maatschappij kunnen handhaven die krachtig genoeg is om zichzelf te handhaven. Dus linksom of rechtsom zullen dat soort excessen vanzelf verdwijnen. Of door vervanging door meer traditionele bevolkingsgroepen of door een interne herwaardering van de traditionele waarden door de eigen bevolking.
Een maatschappij met de waarden die D66 uitdraagt is gewoon gedoemd binnen 1 of 2 generaties ten onder te gaan. Die heeft geen natuurlijk bestaansrecht.
Met strijdbare democratie is niks mis inderdaad. Ik deel jouw wantrouwen niet. Ik denk dat onze maatschappij, binnen de normen en waarden die we nu hebben, meer dan voldoende zelfcorrigerend vermogen heeft om uitwassen uit te bannen...geheel zoals Voltaire het voor ogen had.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:13:40 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160900892
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:11 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Met strijdbare democratie is niks mis inderdaad. Ik deel jouw wantrouwen niet. Ik denk dat onze maatschappij, binnen de normen en waarden die we nu hebben, meer dan voldoende zelfcorrigerend vermogen heeft om uitwassen uit te bannen...
We leggen het alleen al af demografisch gezien. Ook dat zou allemaal geen middenlange-termijnprobleem zijn als er geen druk van buiten was.
The End Times are wild
pi_160900997
Voetnoot Arnon Grunberg : Zoals Hamas en extreem-rechts in Israël elkaars stiekeme bondgenoten zijn, zo zijn de terroristen en extreem-rechts, van de PVV tot de FN, elkaars geheime kameraden.

Kort na de aanslagen in Brussel liet de heer Wilders via Twitter weten dat de grenzen moesten worden gesloten en hij sprak over 'preventieve opsluiting'.

Zoals Hamas en extreem-rechts in Israël elkaars stiekeme bondgenoten zijn, zo zijn de terroristen en extreem-rechts, van de PVV tot de FN, elkaars geheime kameraden. Uiteindelijk streven zij hetzelfde na: het einde van vrije en open samenlevingen.

:o
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:16:36 #205
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_160901013
De Schilderswijk is ook een verschrikkelijke wijk met rellen, en IS demonstraties, het enige verschil met Molenbeek is, dat Molenbeek +100.000 inwoners kent, bijna allemaal moslim en kansarm, als de Schilderswijk zo groot als Molenbeek zou zijn zouden we de zelfde problemen hebben.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:18:47 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160901104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Voetnoot Arnon Grunberg : Zoals Hamas en extreem-rechts in Israël elkaars stiekeme bondgenoten zijn, zo zijn de terroristen en extreem-rechts, van de PVV tot de FN, elkaars geheime kameraden.

Kort na de aanslagen in Brussel liet de heer Wilders via Twitter weten dat de grenzen moesten worden gesloten en hij sprak over 'preventieve opsluiting'.

Zoals Hamas en extreem-rechts in Israël elkaars stiekeme bondgenoten zijn, zo zijn de terroristen en extreem-rechts, van de PVV tot de FN, elkaars geheime kameraden. Uiteindelijk streven zij hetzelfde na: het einde van vrije en open samenlevingen.

Ik vind dat de media (waar Grunberg ook onder valt) en de terroristen stiekeme bondgenoten zijn.

De terroristen profiteren van de media, want de media vergroot het effect van hun aanslagen 100-voudig. Zonder media zou terrorisme bijna zinloos zijn.
De media profiteren weer van de terroristen, want die leveren immers 'content' op voor het vullen van hun websites, talkshows en dagbladen. Gespreksstof voor weken!

De terroristen helpen dus de media en vice versa!

Grunberg is een terrorist.

(Met dit soort niemendallerige filosofietjes komt Grunberg ook voortdurend naar voren, dus laat mij ook een keer0
The End Times are wild
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:18:51 #207
192592 SureD1
pi_160901105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

We leggen het alleen al af demografisch gezien. Ook dat zou allemaal geen middenlange-termijnprobleem zijn als er geen druk van buiten was.
Dat demografisch aspect, verschillende geboortecijfers, is waar. Toch moet je vanuit kracht redeneren en niet vanuit angst. Onze samenleving is in staat uitwassen uit te bannen, door het goede voorbeeld te blijven geven.

Overigens ben ik wel van mening dat man en paard genoemd moeten kunnen worden, en dat we ons niet moeten verliezen in politieke correctheid. Maar nuance is en blijft de sleutel, en hoe krachtig de metafoor van de theedrinkende Job Cohen ook is voor de gemiddelde PVV-er, soms werkt theedrinken beter dan de lange lat erover (in Molenbeek niet meer natuurlijk, maar hier bedoel ik)
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:20:25 #208
192592 SureD1
pi_160901161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

Dat is hier vanavond wel aangetoond, er zijn vier pagina's aan posts weg (go crew!!) maar een waarheid als een koe...

Edit: inmiddels is het pakketje in Maastricht gepromoveerd tot een verdachte man met een koffer en is een speciaal team onderweg...

http://www.1limburg.nl/ve(...)cht?context=topstory
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:29:28 #209
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160901486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vind dat de media (waar Grunberg ook onder valt) en de terroristen stiekeme bondgenoten zijn.

Ik vind dat de rechtspopulisten en de terroristen bondgenoten zijn, ze willen allebei onze samenleving verneuken.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160901581
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef Charleville het volgende:
De Schilderswijk is ook een verschrikkelijke wijk met rellen, en IS demonstraties, het enige verschil met Molenbeek is, dat Molenbeek +100.000 inwoners kent, bijna allemaal moslim en kansarm, als de Schilderswijk zo groot als Molenbeek zou zijn zouden we de zelfde problemen hebben.
Molenbeek is een mierenhoop. Echt extreem dichtbevolkt. Als een van de buren een scheet laat dan horen ze dat twee krotten verderop. Totaal geen privacy. Helemaal niks. Wel bescherming in een buurt vol marokkaanse kansarmen. Salah Abdeslam kon gewoon 4 maanden onderdak vinden in Molenbeek.
pi_160901661
NickRompelberg twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:33:23 Man met de koffer zou nog altijd binnen zijn. Tientallen agenten met zware wapens op de been. #Station #Maastricht https://t.co/BVUJQrqdoD reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160901735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:35 schreef StaceySinger het volgende:
NickRompelberg twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:33:23 Man met de koffer zou nog altijd binnen zijn. Tientallen agenten met zware wapens op de been. #Station #Maastricht https://t.co/BVUJQrqdoD reageer retweet
Dus iemand met een koffer is nu ook al verdacht?
pi_160901865
RSchutten88 twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:40:26 Volgens bronnen.. zou de man 'allah akbar' hebben geroepen.. #maastricht #station reageer retweet
Dat verandert het verhaal toch wel als het klopt.
pi_160901874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:35 schreef StaceySinger het volgende:
Wat is dit voor gekkenhuis?
pi_160902002
Station Maastricht ontruimd, treinverkeer ligt stil

http://www.volkskrant.nl/(...)-ligt-stil~a4268970/
pi_160902037
Live beelden?
pi_160902135
Beetje raar tijdstip m een aanslag te plegen?
pi_160902200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:51 schreef skysherrif het volgende:
Beetje raar tijdstip m een aanslag te plegen?
Zal wel weer loos alarm zijn dit
Niet Fokken met mij.
pi_160902208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:49 schreef Jihawti het volgende:
Waar ik tegen ben is mensen bij voorbaat classificeren op grond van hun godsdienst, simpelweg omdat je hun persoonlijke interpretatie niet kent.
Waar ik tegen ben, is dat kritiek op de islam of in het bijzonder op de radicale stromingen binnen de islam betekent dat je meteen als racist wordt weggezet.

De interpretatie van het individu is niet zo boeiend en bovendien oncontroleerbaar. Maar er zijn veel te excessen van radicalisering (zoals salafistische haatpredikers) die ongestoord hun gang kunnen gaan.
pi_160902213
Ik snap niet goed waarom er nog mensen zoek zijn in Brussel. :?
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_160902226
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik snap niet goed waarom er nog mensen zoek zijn in Brussel. :?
Geen ledematen meer van over..
pi_160902234
http://www.geenstijl.nl/m(...)ndersteurexpert.html

De volledige islam steunt deze aanslag, niet slechts een klein groepje jihadisten zoals de gelijkgeschakelde media zo graag beweren.
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:56:44 #223
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160902256
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

De volledige islam steunt deze aanslag, niet slechts een klein groepje jihadisten zoals de gelijkgeschakelde media zo graag beweren.
Dat draagvlak zou best eens uitgebreider onderzocht en belicht mogen worden idd. Hoe groot is het?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160902270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:46 schreef Infection het volgende:
Station Maastricht ontruimd, treinverkeer ligt stil

http://www.volkskrant.nl/(...)-ligt-stil~a4268970/
Ze slaan door. Elke scheet is nu verdacht.
pi_160902282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Aldus de mail. Naam bij redactie bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')