twitter:NickRompelberg twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:33:23Man met de koffer zou nog altijd binnen zijn. Tientallen agenten met zware wapens op de been. #Station #Maastricht https://t.co/BVUJQrqdoD reageer retweet
Dus iemand met een koffer is nu ook al verdacht?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:35 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:NickRompelberg twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:33:23Man met de koffer zou nog altijd binnen zijn. Tientallen agenten met zware wapens op de been. #Station #Maastricht https://t.co/BVUJQrqdoD reageer retweet
Dat verandert het verhaal toch wel als het klopt.twitter:RSchutten88 twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:40:26Volgens bronnen.. zou de man 'allah akbar' hebben geroepen.. #maastricht #station reageer retweet
Wat is dit voor gekkenhuis?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:35 schreef StaceySinger het volgende:
Zal wel weer loos alarm zijn ditquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:51 schreef skysherrif het volgende:
Beetje raar tijdstip m een aanslag te plegen?
Waar ik tegen ben, is dat kritiek op de islam of in het bijzonder op de radicale stromingen binnen de islam betekent dat je meteen als racist wordt weggezet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:49 schreef Jihawti het volgende:
Waar ik tegen ben is mensen bij voorbaat classificeren op grond van hun godsdienst, simpelweg omdat je hun persoonlijke interpretatie niet kent.
Geen ledematen meer van over..quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik snap niet goed waarom er nog mensen zoek zijn in Brussel.
Dat draagvlak zou best eens uitgebreider onderzocht en belicht mogen worden idd. Hoe groot is het?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ndersteurexpert.html
De volledige islam steunt deze aanslag, niet slechts een klein groepje jihadisten zoals de gelijkgeschakelde media zo graag beweren.
Ze slaan door. Elke scheet is nu verdacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:46 schreef Infection het volgende:
Station Maastricht ontruimd, treinverkeer ligt stil
http://www.volkskrant.nl/(...)-ligt-stil~a4268970/
Aldus de mail. Naam bij redactie bekend.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De volledige islam steunt deze aanslag, niet slechts een klein groepje jihadisten zoals de gelijkgeschakelde media zo graag beweren.
Zulke opmerkingen zijn dan ook niet serieus te nemen. De realiteit is dat tientallen procenten van de moslims het eigenlijk prima vindt wat er gebeurt. Het applaus in de Amsterdamse schoolklas is een symptoom van de vijandigheid richting het westen die onder moslimjongeren leeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel te zijn voor veel lieden daar. Dat vind ik lastig te rijmen met uitspraken als '95% van de moslims keurt dit ook af'.
Meer duidelijkheid daarover zou helpen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen zijn dan ook niet serieus te nemen. De realiteit is dat tientallen procenten van de moslims het eigenlijk prima vindt wat er gebeurt. Het applaus in de Amsterdamse schoolklas is een symptoom van de vijandigheid richting het westen die onder moslimjongeren leeft.
Natuurlijk is er altijd wel een individu te vinden die zichzelf "moslim" noemt en dit afkeurt. Feit is echter dat IS niets doet dat de Koran verbiedt en deze aanslagen gewoon bij de jihad horen, de basis van het geloof van elke moslim. Daarom zwijgt de islamitische massa stilzwijgend toe. Zelfs een onschuldige huisvrouw draagt haar steentje bij door minstens 5 kinderen te baren. Per slot van rekening wordt Europa via de baarmoeder veroverd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen zijn dan ook niet serieus te nemen. De realiteit is dat tientallen procenten van de moslims het eigenlijk prima vindt wat er gebeurt. Het applaus in de Amsterdamse schoolklas is een symptoom van de vijandigheid richting het westen die onder moslimjongeren leeft.
Ja, maak het maar belachelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aldus de mail. Naam bij redactie bekend.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stukje wel helemaal gelezen? Lijkt mij best een logisch stukje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aldus de mail. Naam bij redactie bekend.
Ja hoor, en morgen stuurt er een man met lange regenjas een mail.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:59 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Ja, maak het maar belachelijk.
Expert-getuigen trekken zich terug uit het proces-Wilders uit angst voor hun eigen leven maar ook wetenschappelijke reputatieschade. Vergelijkbare onderliggende mechanismen kunnen heel wel ook hier een rol spelen bij deze mail.
Zonder gekheid: het zijn zware tijden voor de gemiddelde 'verwarde man'... Als je psychotisch bent aangelegd kan ik me voorstellen dat de 'dringendheid' van het nieuws niet goed is voor je geestelijke gesteldheid...voor je het weet sta je op een station allah akbar te roepen, met alle (voorspelbare en logische ) gevolgen van dien. In een normale week wordt zo iemand door een normale patrouille gekalmeerd of afgevoerd... Nu roep je de DSI erbij... Ebt wel weer weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:41 schreef Infection het volgende:
Dat verandert het verhaal toch wel als het klopt.twitter:RSchutten88 twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:40:26Volgens bronnen.. zou de man 'allah akbar' hebben geroepen.. #maastricht #station reageer retweet
Ah... tegen dat soort vrijheden en verworvenheden ageer je. Duidelijk. We zitten niet op één lijn, kan ik je melden. Ik geloof namelijk in gelijke rechten, ik geloof in mensenrechten en overigens ook in het beschermen van onze manier van leven. De radicale islam staat daar haaks op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is waar je de grens legt van die vrijheden. Of homofiele stellen 13-jarige knullen uit Nigeria mogen adopteren en dat soort 'verworvenheden'? Ik denk niet dat onze voorouders dat voor ogen hadden toen ze voor hun (en onze) vrijheid vochten.
Dat zou kunnen, maar dat is een ethische discussie die niets met de aanslagen te maken heeft. Oost-Europa strijdt ook tegen de islam, maar is veel minder liberaal jegens homo's dan West-Europa. Desondanks strijden zowel West- als Oost-Europa fundamenteel voor dezelfde vrijheden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is waar je de grens legt van die vrijheden. Of homofiele stellen 13-jarige knullen uit Nigeria mogen adopteren en dat soort 'verworvenheden'? Ik denk niet dat onze voorouders dat voor ogen hadden toen ze voor hun (en onze) vrijheid vochten.
Het is een soort lange post van iemand met een mening. Niks mis mee. Maar het is een mening. Maar om te roepen dat de gehele moslimgemeenschap achter brussel staat is gevaarlijk. Je drijft hooguit moslims die kant op door constant zulke zaken de wereld in te sturen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stukje wel helemaal gelezen? Lijkt mij best een logisch stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |