abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160894508
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat het veelzeggend is en aantoont waar het structurele probleem zit. Dat zit niet bij dat handjevol terroristen, dat in ieder opzicht een kleine minderheid is
10 man, op 11 miljoen belgen. Hou de proporties een beetje in de gaten svp
pi_160894530
Ik blijf het een beetje onduidelijk vinden, was die aanslag in de metro nu door een zelfmoordterrorist of niet ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_160894546
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:21 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Prima, dan kan ik gewoon de hele dag in het lab staan verder :P
Denk dat het toch sowieso een glas-plas-was debat wordt hoor. Tenzij de PvdA ineens rare dingen gaat doen.
pi_160894552
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
hebben jullie het probleem nu gereduceerd tot Rutte?
mja, rutte is uiteindelijk wel hoofdverantwoordelijk natuurlijk. Al zal onze minister van V(luchtelingen) en J(ihad) er ook behoorlijk van langs krijgen. Wordt in elk geval vermakelijk om het gewring in bochten te zien, ook al blijft alles hetzelfde. Ook al zou er hierna een aanslag met 10000 doden in Nederland vallen, dan nog zal het kabinet blijven zitten bij het debat daarover. Dit kabinet blijft zelfs nog zitten en ontkennen als er een bom afgaat in de plenaire zaal.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:31:50 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160894563
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

10 man, op 11 miljoen belgen. Hou de proporties een beetje in de gaten svp
Heb jij iedereen geinterviewd daar dan? Ook op Nederlandse scholen werden deze aanslagen toegejuicht.
Er is een incidenteel probleem van een aanslag, waartoe slechts een minieme minderheid van de moslims toe bereid is. Er is een structureel probleem van groepen in België (en Nederland) die vervreemd zijn van de samenleving en dit soort aanslagen als positief beschouwt of tenminste niet als negatief. Dat is het echte probleem en van dat probleem zullen wij in de toekomst last gaan krijgen.
Dit probleem niet onderkennen of bagatelliseren is de kop in het zand steken.
The End Times are wild
pi_160894575
Rutte is een deel van het probleem, het bewust vergroten van de onveiligheid in Nederland en moet derhalve berecht en veroordeeld worden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:32:15 #82
192592 SureD1
------------------------------
pi_160894579
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:30 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het een beetje onduidelijk vinden, was die aanslag in de metro nu door een zelfmoordterrorist of niet ?
Ja, blijkbaar wel. Khalid El Bakraoui. Zijn broer werd door Turkije uitgewezen naar Nederland roept Erdogan tenminste.
pi_160894595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Heb jij iedereen geinterviewd daar dan? Ook op Nederlandse scholen werden deze aanslagen toegejuicht.
Er is een incidenteel probleem van een aanslag, waartoe slechts een minieme minderheid van de moslims toe bereid is. Er is een structureel probleem van groepen in België (en Nederland) die vervreemd zijn van de samenleving en dit soort aanslagen als positief beschouwt of tenminste niet als negatief. Dat is het echte probleem en van dat probleem zullen wij in de toekomst last gaan krijgen.
oh ja, het is allemaal mijn schuld 8)7
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:33:41 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160894619
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

?
Lees nu wat ik schrijf. Hoe je erbij komt dat het jou schuld zou zijn snap ik niet. Dat valt nergens terug te lezen. Zal wel een vrouwendingetje zijn dan.
The End Times are wild
pi_160894633
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
Rutte is een deel van het probleem, het bewust vergroten van de onveiligheid in Nederland en moet derhalve berecht en veroordeeld worden.
De PvdA is ook een deel van het probleem, met de bekende 'puinhopen van paars'. Alles wat nu geconstateerd wordt is mosterd na de maaltijd.
pi_160894639
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ook jij hebt je verantwoordelijkheid te nemen ja. Goedpraters en wegkijkers vormen struikelblokken om de problemen te voorkomen en/of op te pakken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:34:50 #87
192592 SureD1
pi_160894658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
Op basis van het wetboek van Strafrecht of maar gewoon op basis van gezond volksverstand?
pi_160894666
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef empa1010 het volgende:

[..]

De PvdA is ook een deel van het probleem, met de bekende 'puinhopen van paars'. Alles wat nu geconstateerd wordt is mosterd na de maaltijd.
Klopt, Samsom en consorten zullen ook op het bankje moeten verschijnen. Het liefst via een Europees tribunaal geleid door Oost-Europese rechters.
pi_160894703
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

overigens, als ik bij zo'n gast in de klas had gezeten die was gaan zitten juichen, was ik ernaar toe gelopen, en een flinke muilpeer verkocht met de woorden: "nu is geweld niet zo leuk meer, he?". Ik was vroeger behoorlijk rustig in de klas, maar dat soort zaken kon ik principieel over worden, welke gevolgen er ook aan zaten.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_160894708
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Op basis van het wetboek van Strafrecht of maar gewoon op basis van gezond volksverstand?
Er vallen meerdere aanklachten in te dienen. Helaas bestaat, anders dan in Duitsland, in Nederland 'hoogverraad' niet meer als zodoende maar er zijn genoeg 'strafrechtelijke wegen' om hem te kunnen oppakken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:37:20 #91
192592 SureD1
pi_160894732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Er vallen meerdere aanklachten in te dienen. Helaas bestaat, anders dan in Duitsland, in Nederland 'hoogverraad' niet meer als zodoende maar er zijn genoeg 'strafrechtelijke wegen' om hem te kunnen oppakken.
Heb je artikelen? Gewoon interesse hoor...
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:41:32 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160894866
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt, Samsom en consorten zullen ook op het bankje moeten verschijnen. Het liefst via een Europees tribunaal geleid door Oost-Europese rechters.
Er gaat echt niks meer gebeuren. De media wordt strak geregisseerd en het volk blijkt uiterst beïnvloedbaar hierdoor. Al meer dan tien jaar is er signaal op signaal dat het de verkeerde kant op gaat en het volk papagaait braaf de media na dat 'het in ieder geval niets met islam te maken heeft', 'dat moslims op de eerste plaats de slachtoffers zijn' en 'dat het eigenlijk allemaal de schuld is van wilders'. Zo'n volk verdient ook niks beter dan wat ze te wachten staat.
De staat is een meester geworden in 'social engineering' en ik zie niet in hoe daar verandering in komt. De enigen die 'wake-up calls' maken zijn juist de moslims, en hoeveel lawaai die ook maken, het wordt zo gespind dat het uiteindelijk alleen maar steun oplevert voor de mythe van de multiculturele samenleving. "Anders winnen de moslims, want zij willen juist polarisatie'. Etc.
The End Times are wild
pi_160894991
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:37 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Heb je artikelen? Gewoon interesse hoor...
Over Merkel:

+ http://www.therussophile.(...)t-of-germany-2.html/

The migration policy of the German Chancellor has caused not only mass street protests of citizens. A few lawyers collectively filed a lawsuit against the initiatives of migrants against the current government of Germany at the Federal constitutional court in Karlsruhe.

Yesterday, on January 22nd, the magazine Der Spiegel wrote about this. In a statement, six lawyers indicated a violation of “their voting rights” and a violation of the right to participate “in the democratic process of decision making”.

The lawsuit demanded to recognize the decision of Angela Merkel from 4th September 2015, making the country’s borders open to refugees, contrary to the basic law of the FRG. However, declaring the decision of Merkel unconstitutional does not to apply the rules of the Dublin agreements, as well as the German laws on asylum and the right to stay.

Die gooien het voornamelijk op het niet naleven van het Dublin akkoord. Weet jij in welke wetten staat vastgelegd dat de staat (coalitie -> Rutte/Samson zijnde een deel er van) het e.e.a. na te komen hebben? Waarborgen van veiligheid van de Nederlander, beschermen van de soevereiniteit, etc. Kan ze zelf even niet vinden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:46:53 #94
192592 SureD1
pi_160895070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Over Merkel:

+ http://www.therussophile.(...)t-of-germany-2.html/

The migration policy of the German Chancellor has caused not only mass street protests of citizens. A few lawyers collectively filed a lawsuit against the initiatives of migrants against the current government of Germany at the Federal constitutional court in Karlsruhe.

Yesterday, on January 22nd, the magazine Der Spiegel wrote about this. In a statement, six lawyers indicated a violation of “their voting rights” and a violation of the right to participate “in the democratic process of decision making”.

The lawsuit demanded to recognize the decision of Angela Merkel from 4th September 2015, making the country’s borders open to refugees, contrary to the basic law of the FRG. However, declaring the decision of Merkel unconstitutional does not to apply the rules of the Dublin agreements, as well as the German laws on asylum and the right to stay.

Die gooien het voornamelijk op het niet naleven van het Dublin akkoord. Weet jij in welke wetten staat vastgelegd dat de staat (coalitie -> Rutte/Samson zijnde een deel er van) het e.e.a. na te komen hebben? Waarborgen van veiligheid van de Nederlander, beschermen van de soevereiniteit, etc. Kan ze zelf even niet vinden.
Uit het wetboek van Strafrecht bedoelde ik :+. Die zijn er dus niet, dus valt er niks te berechten... Nulla poena en zo...

Je mag wel boos zijn op Rutte cs maar als je zulke dingen gaat roepen maak je jezelf niet geloofwaardiger...
pi_160895173
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er gaat echt niks meer gebeuren. De media wordt strak geregisseerd en het volk blijkt uiterst beïnvloedbaar hierdoor. Al meer dan tien jaar is er signaal op signaal dat het de verkeerde kant op gaat en het volk papagaait braaf de media na dat 'het in ieder geval niets met islam te maken heeft', 'dat moslims op de eerste plaats de slachtoffers zijn' en 'dat het eigenlijk allemaal de schuld is van wilders'. Zo'n volk verdient ook niks beter dan wat ze te wachten staat.
De staat is een meester geworden in 'social engineering' en ik zie niet in hoe daar verandering in komt. De enigen die 'wake-up calls' maken zijn juist de moslims, en hoeveel lawaai die ook maken, het wordt zo gespind dat het uiteindelijk alleen maar steun oplevert voor de mythe van de multiculturele samenleving. "Anders winnen de moslims, want zij willen juist polarisatie'. Etc.
Helemaal mee eens. Beangstigend is het wel, dat wij - klootjesvolk- bewust van nieuws onthouden worden en dat de staat uitmaakt wat er wel en niet gezegd mag worden. We zijn onbewust aardig richting Rusland en Turkije aan het gaan in dat opzicht. Qua censuur en mensen dom houden en 'niks verkeerds mogen zeggen'. In dit kader ga ik steeds meer denken dat de dood van Fortuyn iets veel groters is dan 'alleen maar Volkert' met z'n zogenaamde nertsengelul etc. Als de politie al bij mensen aan de deur staat om een normale tweet... meermaals zelfs, dan zou het mij niks verbazen als er in dit land meer gaande is (en is geweest) dan wij voor mogelijk kunnen houden. Iedereen monddood maken ... :X
pi_160895601
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zat net even DWDD te kijken (verplicht door visite) en ik zag inderdaad dat er geen flikker veranderd is, deze stonden me, door frustratie, nog bij;

''We hebben het nog (die 'nog' is wel een benodigde toevoeging onderhand natuurlijk) steeds erg goed...'' - Een vrolijke moslim

GODVERDOMME MAN, WE HADDEN HET GOED VOORDAT JULLIE HIER AAN KWAMEN ZETTEN. SINDSDIEN IS ER NIKS DAN ELLENDE TOEGEVOEGD EN DAN VERTEL JE ONS, NA DE DAG DAT ER WEER TAL VAN MENSEN OPGEBLAZEN ZIJN 'dat we het nog steeds goed hebben'???

En dan maakt ie z'n zin af met;
''...Het hoort er nu eenmaal bij''

:r

Het hoort er nu eenmaal bij OMDAT WE MOSLIMS IN DIT LAND HEBBEN. Maar dat durf je vanzelfsprekend niet EENMAAL AAN TE GEVEN :r :r :r

''We moeten vooral hoop houden.''

MAW: WE MOETEN VOORAL NIKS DOEN AAN DE ISLAM EN DE ROTZOOI DIE HET IN ONS LAND BRENGT - WE MOETEN ECHTER VOORAL WEL:

''We moeten niet polariseren en dat doe je door moslims vragen zich te verantwoorden''
:r :r :r

''Een paar terroristen mogen ons niet verdelen.''

EEN PAAR TERRORISTEN UIT EEN NEST WAAR HONDERDEN JONGEREN MET STENEN NAAR DE POLITIE GOOIEN NA DE VANGST VAN EEN GAST DIE DEEL UITMAAKTE VAN HET AFSLACHTEN VAN 140 + MENSEN

maar ook dat verteld hij er natuurlijk niet bij :N

''Angsthandelaren als Wilders spelen hier gretig op in.'' - nog steeds die vrolijke tieffushond

en natuurlijk draaien we oorzaak-gevolg nog even om zodat hij en zijn pedofiele krijgsheer buiten schot blijven.

Oh, en de zogenaamd wel kritische moslim had nog een belangrijke boodschap;

''Mijn vader wordt sinds kort niet meer begroet :'( ''

:r :r :r :r

Tot morgen! Aldus Nieuwkerk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:06:39 ]
pi_160895720
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:46 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Uit het wetboek van Strafrecht bedoelde ik :+. Die zijn er dus niet, dus valt er niks te berechten... Nulla poena en zo...

Je mag wel boos zijn op Rutte cs maar als je zulke dingen gaat roepen maak je jezelf niet geloofwaardiger...
'Die zijn er dus niet, dus valt er niks...'

Wat is dit voor een logica? Dan maak je die toch?

Hoogverraad is een juridische term die gebruikt wordt om misdrijven die gericht zijn tegen de interne veiligheid van een staat aan te duiden.[1] Het gaat daarbij om handelingen die gericht zijn tegen de staatsinrichting of de hoogste staatsorganen en gepleegd worden met het doel om de interne organisatie van een staat met geweld of met onwettige middelen omver te werpen of te veranderen.[2] Het huidige Nederlandse Wetboek van Strafrecht en Belgische Strafwetboek kennen het delict hoogverraad niet. Het komt wel voor in de Duitse rechtcultuur als hochverrat in o.a. Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, en in het Angelsaksische recht als high treason.
pi_160895760
Is er nog nieuws? Of is dit zoals gewoonlijk alleen maar een algemeen moslim/NOS/Rutte/wegkijker-haat topic geworden?
pi_160895913
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:02 schreef computergirl het volgende:
Is er nog nieuws? Of is dit zoals gewoonlijk alleen maar een algemeen moslim/NOS/Rutte/wegkijker-haat topic geworden?
Het nieuws is dat de terroristische aanslag 'er nou eenmaal bijhoort' . Net zoals het pokkenweer. Kunnen we niks aan doen. Misschien mag het hoogstens een middel voor smalltalk zijn.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:06:43 #100
192592 SureD1
pi_160895958
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:02 schreef computergirl het volgende:
Dit dus, de nagel aan de doodskist van Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')