Ja add me dan, flikker.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:11 schreef Catkiller het volgende:
Liep net mijn PS4 vast, master race mijn reet ja.
Ja heb toch geen headset joh madelieffflikkerquote:
Je kan toch je oortjes in je controller doen Catflikkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja heb toch geen headset joh madelieffflikker
Welke oortjes?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch je oortjes in je controller doen Catflikker
Gvd die verstopt zich ook altijd onder het mom van 'geen headset' en 'ik ben te dik dus de afstand tussen normale oortjes is te groot en dan trek ik de kabel kapot rond m'n bolle kop'.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:14 schreef Catkiller het volgende:
Ben meer een Hermann snap je, wel mensen adden zodat het lijkt alsof je vrienden hebt maar nooit contact zoeken.
Oh dat wel, maar nee, luister nooit muziek daar doorheen. Gewoon net zoals alle andere pubers over straat blazen. Goede muziek dus iedereen mag meegenieten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt geen headset van je telefoon of wat dan ook? Luister je geen muziek?
voor of na de aanpassing?quote:
TR en AIVD ingelicht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:18 schreef Catkiller het volgende:
IK MOET EEN TREIN KAPEN BIJ AC MAAR ELKE KEER VERPLAATST DAT DING
[ Bericht 79% gewijzigd door 2NutZ op 23-03-2016 11:10 ]quote:
Voorquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ Bericht 79% gewijzigd door 2NutZ op 23-03-2016 11:10 ]
ja is goed man, wat stel je voorquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt hè. Kom, gaan we lekker iets doen met z'n tweeën.
Pics van Aberella bekijken samen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja is goed man, wat stel je voor
er zijn geen verkiezingenquote:
PVV natuurlijkquote:
respect voor de orginele generatie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op eentje die jou FOK!-verbod gaat geven
Krijgen we nu weer een golf van aanslagen, net zoals bij de abdelsalami? Want dan neem ik morgen vrij om lekker tv te kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens onbevestigde berichten is derde terrorist Najim Laachraoui gepakt
Wie zal het zeggen. Aanslag in Brussel was eigenlijk ook wel te verwachten, het was niet de vraag of maar wanneer het zou gebeuren. Laachraoui wordt wel genoemd als bommenmaker van de cel in Brussel, dus tenzij hij nog een voorraadje heeft gemaakt of zijn kennis heeft doorgegeven zal het wellicht even rustig blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een golf van aanslagen, net zoals bij de abdelsalami? Want dan neem ik morgen vrij om lekker tv te kijken.
ja de meesten zijn en paar dagne bang en dan is het weer klaarquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:59 schreef Monopoly het volgende:
Men gaat gewoon weer over tot de orde van de dag. Denk dat we over een maand of 4-5 weer ergens trammelant krijgen.
wild hoor van jequote:Op woensdag 23 maart 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geert!!!
Maar weet niet meer hoe partij heet
Ik droomde gisterenochtend dat ik op een galerij van een flat liep die op instorten stond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
ik heb overigens raar gedroomd door die aanslagen. er waren een paar mannen aan het moorden geslagen , ik zag verminkte lichamen en eentje zat met een mes achter mij aan in een huis, dus ik zocht steeds plekken om me te verstoppen
je mag bij mij komen schuilenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
ik heb overigens raar gedroomd door die aanslagen. er waren een paar mannen aan het moorden geslagen , ik zag verminkte lichamen en eentje zat met een mes achter mij aan in een huis, dus ik zocht steeds plekken om me te verstoppen
Ik ga er van uit dat bij een volgend rondje aanslagen ik een keer aan de beurt ben om mijn mening te geven bij DWDD. Zou met stip de meest leuke en informatieve DWDD ooit worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik houd de TV altijd uit. Ik word altijd gallisch van die mensen die dan worden uitgenodigd voor die praatprogramma's. Men trekt dan weer een blik open van die zelfbenoemde deskundigen. En al die mensen die dit leed aantrekken om te laten zien hoe betrokken ze wel niet zijn. Joh, flikker op.
Het is erg wat er gaande is, en al die doden zijn werkelijk waar zinloos. Maar je kan er niets aan doen. Dit is van alle tijden, en zal altijd zo blijven. Er is nou eenmaal teveel haat in de wereld. Gewoon doorgaan met je eigen leven. Zoek je eigen geluk en laat de boel de boel, we kunnen er toch niets aan veranderen.
Peter R. was er weer in vele programma's. Onuitstaanbaar die ventquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik houd de TV altijd uit. Ik word altijd gallisch van die mensen die dan worden uitgenodigd voor die praatprogramma's. Men trekt dan weer een blik open van die zelfbenoemde deskundigen. En al die mensen die dit leed aantrekken om te laten zien hoe betrokken ze wel niet zijn. Joh, flikker op.
Het is erg wat er gaande is, en al die doden zijn werkelijk waar zinloos. Maar je kan er niets aan doen. Dit is van alle tijden, en zal altijd zo blijven. Er is nou eenmaal teveel haat in de wereld. Gewoon doorgaan met je eigen leven. Zoek je eigen geluk en laat de boel de boel, we kunnen er toch niets aan veranderen.
druk druk druk, maar ja, alles best.quote:
Dan zou ik wel kijken. Hoewel ik altijd moet braken als ik die kop van Matthijs zie. Maar goed, dat zullen mensen ook over mij kunnen denken. Balans.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat bij een volgend rondje aanslagen ik een keer aan de beurt ben om mijn mening te geven bij DWDD. Zou met stip de meest leuke en informatieve DWDD ooit worden.
Kun jij boeiend vertellen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat bij een volgend rondje aanslagen ik een keer aan de beurt ben om mijn mening te geven bij DWDD. Zou met stip de meest leuke en informatieve DWDD ooit worden.
Dit iddquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg dan altijd zin om op de TV te tuffen. Walgelijke vent is dat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peter R. was er weer in vele programma's. Onuitstaanbaar die vent
Lekker doorgaanquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
druk druk druk, maar ja, alles best.
en daar? en met aanstaande?
yay sneeuwvrijquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hier ligt dat tievusnetwerk al de hele dag eruitkan niet bij de projectschijven
gvd
aids
pokke IT
Ik zat gisteren netjes in mijn maatpak klaar om de psyche van de stoepkrijters te duiden, maar als zelfbenoemd stoepkrijtoloog ben ik niet gebeld. Dat is geen antwoord op je vraag Mathijs, maar ik lul er wel gewoon om heen. En ook nog op tempo dus zie er nu maar eens tussen te komen van nieuwekerk, met je krullen.quote:
zoiets jaquote:
goed bezig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd zin om op de TV te tuffen. Walgelijke vent is dat.
[..]
Lekker doorgaan![]()
Hier ook alles koek en ei. Bijna nieuwe baan. Nog 2 rondes overleven en dan ga ik er per maand 400 op vooruit en leuker werk!
Jep!quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig.
wel nog op de trein dan?
Nee dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zat gisteren netjes in mijn maatpak klaar om de psyche van de stoepkrijters te duiden, maar als zelfbenoemd stoepkrijtoloog ben ik niet gebeld. Dat is geen antwoord op je vraag Mathijs, maar ik lul er wel gewoon om heen. En ook nog op tempo dus zie er nu maar eens tussen te komen van nieuwekerk, met je krullen.
Zijn manier van reageren en denkwijze lijkt het mij een 100% match.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand of die user possetje gewoon dandyblue is?
Ja wel hequote:Op woensdag 23 maart 2016 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zijn manier van reageren en denkwijze lijkt het mij een 100% match.
nope, niet gekliktquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef madeliefff het volgende:
beter zijn jullie gewoon dat filmpje aan t kijken ipv dat jullie zijn weg gerent
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschoolquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd zin om op de TV te tuffen. Walgelijke vent is dat.
[..]
Lekker doorgaan![]()
Hier ook alles koek en ei. Bijna nieuwe baan. Nog 2 rondes overleven en dan ga ik er per maand 400 op vooruit en leuker werk!
o kutzooi ik vertel jou nooit meer dat ik een filmpje ga posten na aperquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ook niet geklikt, denk dat ze allemaal massaal op mijn linkje hebben geklikt
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja van jou had ik dat ook wle verwacht
na aper, stalker...quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o kutzooi ik vertel jou nooit meer dat ik een filmpje ga posten na aper
Wat een rotplek is dat ook zeg dat Delfzijl.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschool
Da's een mooie bijkomstigheidquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschool
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoorquote:
oke gelukkig, graag discreet houdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoor
hahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoor
de politie staat voor de deur?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens jongens
Ik heb een groot probleem
Dat zou een straf zijn hey, dat je dan gearresteerd wordt omdat je terrorist bent en dan moet je de hele dag discussies voeren met Argo als strafquote:
Oh, wie was de gelukszak wiens stok werd verwend door onze Opsoquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.
Je piemel wordt niet meer stijf?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens jongens
Ik heb een groot probleem
dan nog liever naar gitmoquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou een straf zijn hey, dat je dan gearresteerd wordt omdat je terrorist bent en dan moet je de hele dag discussies voeren met Argo als straf
daar zou je jezelf wel van opblazen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou een straf zijn hey, dat je dan gearresteerd wordt omdat je terrorist bent en dan moet je de hele dag discussies voeren met Argo als straf
Is dit echt? Want dan heb ik nog een discussie te voeren met Opso.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.
Maf hé, ik heb Jessica Jones in een ruk (ahaha) uitgekeken, maar Daredevil nog helemaal niet behalve de eerste drie afleveringenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 van Daredevil uitgekeken, ik heb afkickverschijnselen
Dan moet het nog beginnen Hansquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maf hé, ik heb Jessica Jones in een ruk (ahaha) uitgekeken, maar Daredevil nog helemaal niet behalve de eerste drie afleveringen
Geeltand en co achtige figuren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Srs ?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peter R. was er weer in vele programma's. Onuitstaanbaar die vent
Oh dat. Wat flauw.quote:
Ja staan pics van op 450quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit echt? Want dan heb ik nog een discussie te voeren met Opso.
En, en?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 van Daredevil uitgekeken, ik heb afkickverschijnselen
Ik zie ze wel verschijnen, leukquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vast wel, de dag is net begonnen
hmm, even zoekenquote:
Ik vind het uitstekend, alleen had er voor mij wellicht wat meer advocatenzaken erin gekund.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt de kwaliteit zich tov seizoen 1?
kan je dit verduidelijken met een kaartje van Nederland, liefst incluis allerlei meteorologische data?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kan je dit verduidelijken met een kaartje van Nederland, liefst incluis allerlei meteorologische data?
Dreigbrief naar de media gestuurd, ik laat me niet besodeflikkeren!quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laachroui toch niet gearresteerd, kutmedia. Leugens allemaal. Complot van rechts!
En dan toch niet gezellig hier mee postenquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon nog niet gemaakt he
erg he
wat een verhaal
nou nou nou
DAT WAS ÉÉN KEERquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is niet homo zolang de ballen niet touchen tog
Ik heb begrip voor jouw frustratie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon nog niet gemaakt he
erg he
wat een verhaal
nou nou nou
Gedaan en nuquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je 5 keer zo lang je adem zou willen inhouden maak je me erg gelukkig
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gezien het tijdstip van posten vermoed ik een geval van fraude...
Zit jij op 450? Nee toch? En waarom niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gvd is dan geen enkele fokker trouw? ik ga verkassen naar 450
hoi nutzquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik
Ik ben een tijdmachine, ik hielp hem zijn tijd niet te verspillen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gezien het tijdstip van posten vermoed ik een geval van fraude...
Bedankt nogquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een tijdmachine, ik hielp hem zijn tijd niet te verspillen.
wat een slap lulverhaal ... jezus christusquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een tijdmachine, ik hielp hem zijn tijd niet te verspillen.
Haha ouwe zak.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een slap lulverhaal ... jezus christus
Wat vind je van mijn complot?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een slap lulverhaal ... jezus christus
Pff, ik overleefde er ook twee van de drie, daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:12 schreef madeliefff het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)sel-parijs-en-boston
Ramptoeristenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:12 schreef madeliefff het volgende:
de derde niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff, ik overleefde er ook twee van de drie, daar hoor je niemand over.
Regilio Tuur was er ook om mensen te redden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:12 schreef madeliefff het volgende:
deze jongen was aanwezig in parijs boston en brussel bij aanslagen hehe. alhoewel in parijs volgens mij niet dichtbij.
Narcistje. Je promoot die shit wel heel erg he..quote:
gvd is dan geen enkele fokker trouw? ik ga verkassen naar 450quote:
Iemand die geen weg-met-mijn-topics-mentaliteit heeft is gelijk een narcist?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Narcistje. Je promoot die shit wel heel erg he..
Nee, ik noem jou een narcist omdat je dit zo promoot zoals ik zeg in mijn post hierboven die je zelfs nog quote.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die geen weg-met-mijn-topics-mentaliteit heeft is gelijk een narcist?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik noem jou een narcist omdat je dit zo promoot zoals ik zeg in mijn post hierboven die je zelfs nog quote.
Begrijpend lezen meidniet zelf dingen verzinnen zoals je complottheorietje
ik heb geen vraag gezien hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:24 schreef HPLC het volgende:
Bedankt voor het antwoord madeliefff, ik kies nu voor Opsonisatie
o toch wel. NEE DAAR GA IK ZO PAS HEEN oke?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit jij op 450? Nee toch? En waarom niet?
Ik wilde een grapje maken over de shift-toets op mijn toetsenbord maar toen besefte ik me dat je het waarschijnlijk ook gewoon over deze zelfde shift-toets had en mijn grapje regelrecht het figuurlijke water in donderde.quote:
Ja promoten is echt een kenmerk van narcisme idd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik noem jou een narcist omdat je dit zo promoot zoals ik zeg in mijn post hierboven die je zelfs nog quote.
Begrijpend lezen meidniet zelf dingen verzinnen zoals je complottheorietje
Je traplift?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef McGrath het volgende:
Ik wil hier even klagen over mijn lift die het nog altijd niet doet.
Ik wil hem nog best horen, eigenlijk....quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over de shift-toets op mijn toetsenbord maar toen besefte ik me dat je het waarschijnlijk ook gewoon over deze zelfde shift-toets had en mijn grapje regelrecht het figuurlijke water in donderde.
Nee, idd promoten van je eigen hersenscheten is totaal geen kenmerk van narcisme... Dacht dat jij slimmer was...quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja promoten is echt een kenmerk van narcisme idd.Zelf ook niet zelf dingen gaan verzinnen hè, beetje hypocriet.
Goed voor je conditiequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee de lift die gewoon naar mijn 12e verdieping zou moeten gaan
je wil toch afvallen? wat klaag je danquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef McGrath het volgende:
Ik wil hier even klagen over mijn lift die het nog altijd niet doet.
Ughquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke oke komt ie:
ahaha shift ik heb wel een shift toets op m'n toetsenbord hoor
Ik hang even de braddie uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je wil toch afvallen? wat klaag je dan
ik heb gehoord dat chai niet zo van white knighten houdt, dus beter wel ruzie maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ruzie maken met Chai![]()
Chai de FOK!godin.
Ruzie op internetquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Chai de FOK!godin.
Pff ik zat laatst met Chai in het café, en ik ging met GhpH op de vuist om haar eer te verdedigen en ze zwijmelde helemaal voor mij dus wat weet je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat chai niet zo van white knighten houdt, dus beter wel ruzie maken.
Oh goed opgelet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja hoor, ik gebruik een extra dik waslijn.
carequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ruzie op internet
iemand (van een online forum) verafgoden
Je mening geven gelijk betitelen als ruziën
Niet durven zeggen wat je wil omdat men je anders misschien 'stom' vind
waarom was GhpH in het café, zaten jullie in een gaycafé?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff ik zat laatst met Chai in het café, en ik ging met GhpH op de vuist om haar eer te verdedigen en ze zwijmelde helemaal voor mij dus wat weet je.
Precies.quote:
Vet cool!quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai en ik kennen elkaar gewoon persoonlijk hoor.
mmm lekkerquote:
#don'tcarequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie je me caren?
ZIE JE ME CAREN 2NUTZ!
Ik zie het. Worstel er niet te lang mee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie je me caren?
ZIE JE ME CAREN 2NUTZ!
Die denigrerende posts van jou zijn veel sterker verwant met narcisme.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil hem nog best horen, eigenlijk....
[..]
Nee, idd promoten van je eigen hersenscheten is totaal geen kenmerk van narcisme... Dacht dat jij slimmer was...
()
Rot op WKquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Chai de FOK!godin.
wow mad?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die denigrerende posts van jou zijn veel sterker verwant met narcisme.En die act van mensen zogenaamd boos maken en dan zelf totaal niet caren ook.
Wanneer ik een enkele keer iets van aandacht vraag moet je daar gelijk op reageren als een echte narcist die dat niet kan hebben.
Ook ben je sterk geneigd conflicten op te zoeken...
[ afbeelding ]
[..]
Rot op WK
Ja leuk verhaal Chai...quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die denigrerende posts van jou zijn veel sterker verwant met narcisme.En die act van mensen zogenaamd boos maken en dan zelf totaal niet caren ook.
Wanneer ik een enkele keer iets van aandacht vraag moet je daar gelijk op reageren als een echte narcist die dat niet kan hebben.
Ook ben je sterk geneigd conflicten op te zoeken...
[ afbeelding ]
[..]
Rot op WK
McDonalds, ik loop te veel trappen, dat moet er weer bij...quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef Firuze het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Moet nog boodschappen doen...
Help, help, ik zit een soort loop waarin telkens hetzelfde gebeurt, maar dan een beetje anders en ik kom er maar niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow mad?volgens mij care jij wel heel erg.
In bepaalde gevallen wel. Pro pre abortus.quote:
Inderdaad, deze conflicten zorgen voor een darminfectie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
Doe gewoon lief tegen elkaar, ik kan niet tegen conflicten.
Misschien kan je nog een keerquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Help, help, ik zit een soort loop waarin telkens hetzelfde gebeurt, maar dan een beetje anders en ik kom er maar niet uit.![]()
Dat is juist het enge, het lijkt oneindig te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een keerposten of een plaatje van rest my case, dan heb je het laatste woord en win je.
Ik loop te weinig trappenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
McDonalds, ik loop te veel trappen, dat moet er weer bij...
Nee, Jimmy heeft mij kunnen overtuigen om tegen abortus te zijn.quote:
gewoon een komkommer naar binnen schuivenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Stimorol zou je dan niets moeten eten vanavond om te compenseren
Kennis laten maken met de feiten bedoel je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, Jimmy heeft mij kunnen overtuigen om tegen abortus te zijn.
Ik bied me aan bij Firuzequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon een komkommer naar binnen schuiven
Niets is oneindig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist het enge, het lijkt oneindig te zijn.
Een augurk is ook groen maar dat voelt toch anders.quote:
Niet een 30+ cm hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een augurk is ook groen maar dat voelt toch anders.
Caren om bijvalquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets is oneindig.
De bijval valt ook tegen zeg...
Bedankt voor het verbeteren, zou de man die enkel en alleen de waarheid verkondigt niet willen beledigen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kennis laten maken met de feiten bedoel je.
Dat zou ik niet volhouden, ben echt slecht met dieetquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Stimorol zou je dan niets moeten eten vanavond om te compenseren
Kom je koken?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o toch wel. NEE DAAR GA IK ZO PAS HEEN oke?
Regel je kaarsjes en zoquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:57 schreef Firuze het volgende:
[..]
Dat zou ik niet volhouden, ben echt slecht met dieet
[..]
Kom je koken?
Caren? is toch juist hoe meer zielen hoe meer vreugde?quote:
We kunnen ook doen dat jij een reactie plaatst en dan aldoor voor mij antwoord geeft? scheelt mij typenquote:
Nu pas voor het eerst, zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
Voor het eerst laatst falafel(?) gehad en vond het erg lekker
Ja klopt, zo kom je wel vaker achter dingen die je liever al eerder weet van had en/of probeert.quote:
Hebben ze ook niet bij de mac.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nog nooit falafel gehad, altijd wel iets anders gehad om te kunnen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |