Ik droomde gisterenochtend dat ik op een galerij van een flat liep die op instorten stond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
ik heb overigens raar gedroomd door die aanslagen. er waren een paar mannen aan het moorden geslagen , ik zag verminkte lichamen en eentje zat met een mes achter mij aan in een huis, dus ik zocht steeds plekken om me te verstoppen
je mag bij mij komen schuilenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:03 schreef madeliefff het volgende:
ik heb overigens raar gedroomd door die aanslagen. er waren een paar mannen aan het moorden geslagen , ik zag verminkte lichamen en eentje zat met een mes achter mij aan in een huis, dus ik zocht steeds plekken om me te verstoppen
Ik ga er van uit dat bij een volgend rondje aanslagen ik een keer aan de beurt ben om mijn mening te geven bij DWDD. Zou met stip de meest leuke en informatieve DWDD ooit worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik houd de TV altijd uit. Ik word altijd gallisch van die mensen die dan worden uitgenodigd voor die praatprogramma's. Men trekt dan weer een blik open van die zelfbenoemde deskundigen. En al die mensen die dit leed aantrekken om te laten zien hoe betrokken ze wel niet zijn. Joh, flikker op.
Het is erg wat er gaande is, en al die doden zijn werkelijk waar zinloos. Maar je kan er niets aan doen. Dit is van alle tijden, en zal altijd zo blijven. Er is nou eenmaal teveel haat in de wereld. Gewoon doorgaan met je eigen leven. Zoek je eigen geluk en laat de boel de boel, we kunnen er toch niets aan veranderen.
Peter R. was er weer in vele programma's. Onuitstaanbaar die ventquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik houd de TV altijd uit. Ik word altijd gallisch van die mensen die dan worden uitgenodigd voor die praatprogramma's. Men trekt dan weer een blik open van die zelfbenoemde deskundigen. En al die mensen die dit leed aantrekken om te laten zien hoe betrokken ze wel niet zijn. Joh, flikker op.
Het is erg wat er gaande is, en al die doden zijn werkelijk waar zinloos. Maar je kan er niets aan doen. Dit is van alle tijden, en zal altijd zo blijven. Er is nou eenmaal teveel haat in de wereld. Gewoon doorgaan met je eigen leven. Zoek je eigen geluk en laat de boel de boel, we kunnen er toch niets aan veranderen.
druk druk druk, maar ja, alles best.quote:
Dan zou ik wel kijken. Hoewel ik altijd moet braken als ik die kop van Matthijs zie. Maar goed, dat zullen mensen ook over mij kunnen denken. Balans.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat bij een volgend rondje aanslagen ik een keer aan de beurt ben om mijn mening te geven bij DWDD. Zou met stip de meest leuke en informatieve DWDD ooit worden.
Kun jij boeiend vertellen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat bij een volgend rondje aanslagen ik een keer aan de beurt ben om mijn mening te geven bij DWDD. Zou met stip de meest leuke en informatieve DWDD ooit worden.
Dit iddquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg dan altijd zin om op de TV te tuffen. Walgelijke vent is dat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peter R. was er weer in vele programma's. Onuitstaanbaar die vent
Lekker doorgaanquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
druk druk druk, maar ja, alles best.
en daar? en met aanstaande?
yay sneeuwvrijquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hier ligt dat tievusnetwerk al de hele dag eruitkan niet bij de projectschijven
gvd
aids
pokke IT
Ik zat gisteren netjes in mijn maatpak klaar om de psyche van de stoepkrijters te duiden, maar als zelfbenoemd stoepkrijtoloog ben ik niet gebeld. Dat is geen antwoord op je vraag Mathijs, maar ik lul er wel gewoon om heen. En ook nog op tempo dus zie er nu maar eens tussen te komen van nieuwekerk, met je krullen.quote:
zoiets jaquote:
goed bezig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd zin om op de TV te tuffen. Walgelijke vent is dat.
[..]
Lekker doorgaan![]()
Hier ook alles koek en ei. Bijna nieuwe baan. Nog 2 rondes overleven en dan ga ik er per maand 400 op vooruit en leuker werk!
Jep!quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig.
wel nog op de trein dan?
Nee dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zat gisteren netjes in mijn maatpak klaar om de psyche van de stoepkrijters te duiden, maar als zelfbenoemd stoepkrijtoloog ben ik niet gebeld. Dat is geen antwoord op je vraag Mathijs, maar ik lul er wel gewoon om heen. En ook nog op tempo dus zie er nu maar eens tussen te komen van nieuwekerk, met je krullen.
Zijn manier van reageren en denkwijze lijkt het mij een 100% match.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand of die user possetje gewoon dandyblue is?
Ja wel hequote:Op woensdag 23 maart 2016 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zijn manier van reageren en denkwijze lijkt het mij een 100% match.
nope, niet gekliktquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef madeliefff het volgende:
beter zijn jullie gewoon dat filmpje aan t kijken ipv dat jullie zijn weg gerent
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschoolquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd zin om op de TV te tuffen. Walgelijke vent is dat.
[..]
Lekker doorgaan![]()
Hier ook alles koek en ei. Bijna nieuwe baan. Nog 2 rondes overleven en dan ga ik er per maand 400 op vooruit en leuker werk!
o kutzooi ik vertel jou nooit meer dat ik een filmpje ga posten na aperquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ook niet geklikt, denk dat ze allemaal massaal op mijn linkje hebben geklikt
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja van jou had ik dat ook wle verwacht
na aper, stalker...quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o kutzooi ik vertel jou nooit meer dat ik een filmpje ga posten na aper
Wat een rotplek is dat ook zeg dat Delfzijl.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschool
Da's een mooie bijkomstigheidquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschool
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoorquote:
oke gelukkig, graag discreet houdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |