Ja wel hequote:Op woensdag 23 maart 2016 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zijn manier van reageren en denkwijze lijkt het mij een 100% match.
nope, niet gekliktquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef madeliefff het volgende:
beter zijn jullie gewoon dat filmpje aan t kijken ipv dat jullie zijn weg gerent
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschoolquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd zin om op de TV te tuffen. Walgelijke vent is dat.
[..]
Lekker doorgaan![]()
Hier ook alles koek en ei. Bijna nieuwe baan. Nog 2 rondes overleven en dan ga ik er per maand 400 op vooruit en leuker werk!
o kutzooi ik vertel jou nooit meer dat ik een filmpje ga posten na aperquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ook niet geklikt, denk dat ze allemaal massaal op mijn linkje hebben geklikt
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja van jou had ik dat ook wle verwacht
na aper, stalker...quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o kutzooi ik vertel jou nooit meer dat ik een filmpje ga posten na aper
Wat een rotplek is dat ook zeg dat Delfzijl.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschool
Da's een mooie bijkomstigheidquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschool
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoorquote:
oke gelukkig, graag discreet houdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |