Ja add me dan, flikker.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:11 schreef Catkiller het volgende:
Liep net mijn PS4 vast, master race mijn reet ja.
Ja heb toch geen headset joh madelieffflikkerquote:
Je kan toch je oortjes in je controller doen Catflikkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja heb toch geen headset joh madelieffflikker
Welke oortjes?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch je oortjes in je controller doen Catflikker
Gvd die verstopt zich ook altijd onder het mom van 'geen headset' en 'ik ben te dik dus de afstand tussen normale oortjes is te groot en dan trek ik de kabel kapot rond m'n bolle kop'.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:14 schreef Catkiller het volgende:
Ben meer een Hermann snap je, wel mensen adden zodat het lijkt alsof je vrienden hebt maar nooit contact zoeken.
Oh dat wel, maar nee, luister nooit muziek daar doorheen. Gewoon net zoals alle andere pubers over straat blazen. Goede muziek dus iedereen mag meegenieten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt geen headset van je telefoon of wat dan ook? Luister je geen muziek?
voor of na de aanpassing?quote:
TR en AIVD ingelicht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:18 schreef Catkiller het volgende:
IK MOET EEN TREIN KAPEN BIJ AC MAAR ELKE KEER VERPLAATST DAT DING
[ Bericht 79% gewijzigd door 2NutZ op 23-03-2016 11:10 ]quote:
Voorquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ Bericht 79% gewijzigd door 2NutZ op 23-03-2016 11:10 ]
ja is goed man, wat stel je voorquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt hè. Kom, gaan we lekker iets doen met z'n tweeën.
Pics van Aberella bekijken samen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja is goed man, wat stel je voor
er zijn geen verkiezingenquote:
PVV natuurlijkquote:
respect voor de orginele generatie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op eentje die jou FOK!-verbod gaat geven
Krijgen we nu weer een golf van aanslagen, net zoals bij de abdelsalami? Want dan neem ik morgen vrij om lekker tv te kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens onbevestigde berichten is derde terrorist Najim Laachraoui gepakt
Wie zal het zeggen. Aanslag in Brussel was eigenlijk ook wel te verwachten, het was niet de vraag of maar wanneer het zou gebeuren. Laachraoui wordt wel genoemd als bommenmaker van de cel in Brussel, dus tenzij hij nog een voorraadje heeft gemaakt of zijn kennis heeft doorgegeven zal het wellicht even rustig blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een golf van aanslagen, net zoals bij de abdelsalami? Want dan neem ik morgen vrij om lekker tv te kijken.
ja de meesten zijn en paar dagne bang en dan is het weer klaarquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:59 schreef Monopoly het volgende:
Men gaat gewoon weer over tot de orde van de dag. Denk dat we over een maand of 4-5 weer ergens trammelant krijgen.
wild hoor van jequote:Op woensdag 23 maart 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geert!!!
Maar weet niet meer hoe partij heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |