hmm, even zoekenquote:
Ik vind het uitstekend, alleen had er voor mij wellicht wat meer advocatenzaken erin gekund.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt de kwaliteit zich tov seizoen 1?
kan je dit verduidelijken met een kaartje van Nederland, liefst incluis allerlei meteorologische data?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kan je dit verduidelijken met een kaartje van Nederland, liefst incluis allerlei meteorologische data?
Dreigbrief naar de media gestuurd, ik laat me niet besodeflikkeren!quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laachroui toch niet gearresteerd, kutmedia. Leugens allemaal. Complot van rechts!
En dan toch niet gezellig hier mee postenquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon nog niet gemaakt he
erg he
wat een verhaal
nou nou nou
DAT WAS ÉÉN KEERquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is niet homo zolang de ballen niet touchen tog
Ik heb begrip voor jouw frustratie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon nog niet gemaakt he
erg he
wat een verhaal
nou nou nou
Gedaan en nuquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je 5 keer zo lang je adem zou willen inhouden maak je me erg gelukkig
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gezien het tijdstip van posten vermoed ik een geval van fraude...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |